Beoordeling website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frontend developer voor een prachtige sector

Bedrijfsomschrijving Deze jonge en informele organisatie laat zich graag omschrijven als een websitebouwer die de grenzen opzoekt. Met een ambitieus en gedreven groep van web enthousiastelingen worden hier niet alleen goed werkende sites maar ook mooi ogende sites ontwikkeld voor een steeds groter wordende klantenkring. De cultuur hier is zeer ontspannen. De gemiddelde leeftijd ligt midden twintig en de communicatie is open. Passie voor het web is een absolute must om je hier thuis te voelen. Ze zijn per direct op zoek naar een Front-end Developer die de lopende webshops en andere e-commerce uitingen naar zijn hand zet. Functieomschrijving We

Bekijk vacature »

Full-stack .NET developer gezocht, Goeree-Overflak

Ben je een .NET software developer en op zoek naar een professionele werkomgeving binnen een wat groter innovatief en ambitieus bedrijf? Waar sprake is van een uitgebreid applicatielandschap met elke dag nieuwe uitdagingen, waar alles mogelijk is, binnen een goede collegiale sfeer? Lees dan verder! Voor een bedrijf in Goeree-Overflakke zijn we momenteel op zoek naar een ervaren software developer. De IT afdeling bestaat uit circa 60 mensen waarvan zo'n 15 developers. Voor de recente architectuur wordt gebruikt gemaakt van de nieuwste technieken waaronder .NET Core, Docker en Angular. Echter bestaat het applicatielandschap uit een groot aantal verschillende applicaties waarbij

Bekijk vacature »

SAP FS-PM Developer DevOps

Bedrijfsomschrijving For our client in Rotterdam, we are looking for a SAP developer with experience in FS-PM (Financial Services – Policy Management). Within the Pensions department, you get to work in one of ten SAP teams. This department is responsible for all of the pension administration services, including general and client-related processes. Increasing customer satisfaction is one of the most important goals of the organization. Together with your team, you ensure that the pension administration service runs as smoothly and as automated as possible. Functieomschrijving Are you a SAP developer with experience in an Insurance company? Do you have experience

Bekijk vacature »

Developer - 12build

Wil jij jouw vindingrijke expertise inzetten voor revolutionaire innovaties in de cloud? Vind je de (internationale) bouwsector interessant en tenminste 5 jaar werkervaring? Ben je ambitieus en wil je je analyserende skills laten gelden in een professionele development-team? Dan is 12Build op zoek naar jou! Functie omschrijving In ons development team zijn we steeds bezig om ons eigen Saas platform uit te breiden en te verbeteren. Wij werken onder andere met: PHP Laravel Microservices TypeScript, JavaScript Vue.js (Nuxt.js) Docker API Gateway, OpenApi AWS Services (Fargate, SNS, SQS, S3) MySQL, ElasticSearch Bitbucket Pipelines Terrafrom Jira, Confluence, Slack Functievereisten In het kort

Bekijk vacature »

Logistiek Developer / PL/SQL / API's / integratie

Bedrijfsomschrijving Voor een organisatie in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Technisch Logistiek Engineer. Het gaat om een internationaal bedrijf met duizenden medewerkers waarvan ongeveer duizend in Nederland. Ze werken met het WMS JDA Dispatcher De organisatie heeft een informele sfeer en medewerkers worden gemanaged op verantwoordelijkheden en niet op dagelijkse taken. Tevens wordt eigen initiatief, ambitie en ondernemerschap gestimuleerd en gewaardeerd. Mocht je een idee hebben of een verbeterpunt dan mag je dit altijd aankaarten en is de kans groot dat, wanneer het waarde toevoegt voor de organisatie of het proces, dit ook wordt goed gekeurd. De

Bekijk vacature »

SAP EWM Consultant

SAP EWM Consultant Functiebeschrijving: Help jij als SAP EWM consultant onze klanten de stap te maken naar de high performance organisatie van de 21e eeuw? Wat ga je doen? Als SAP EWM consultant adviseer je onze klanten in vraagstukken bij gebruik van SAP in het logistieke domein. Samen met de klant werk je op locatie aan logistieke oplossingen. Daarbij ben je in staat je klant mee te nemen in je verhaal. Dit doe je door je te verdiepen in de klant problematiek. Je zet dit vervolgens om in haalbare oplossingen. Van idee tot implementatie ben je betrokken. Je hebt invloed

Bekijk vacature »

IAM System Developer

Je zorgt ervoor dat nu en in de toekomst alle Coolblue’ers veilig en snel toegang krijgen tot de juist systemen. Hoe word ik IAM Developer bij Coolblue? Met je Powershell skills automatiseer je handmatig werk. Zo kunnen onze collega’s gemakkelijk op interne & externe systemen inloggen. Met de Adaxes workflows zorg je ervoor dat de support afdeling de juiste tools heeft om de eindgebruikers opweg te helpen of een self-service oplossing aanbieden zodat de eindgebruikers dat zelf kunnen regelen. Ook Identity & access developer worden? Jonne legt uit hoe je dat doet. Dit vind je leuk om te doen Samenwerken

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Gaat jouw bloed sneller stromen van PHP frameworks en het schrijven van goede & testbare code? Dan ben jij de junior PHP Developer die we zoeken! Binnen deze zelfstandige en brede rol binnen een jonge, informele en groeiende organisatie in Dordrecht, ga jij een bijdrage leveren aan de verbeterkansen én is er veel ruimte voor meedenken en jouw persoonlijke ontwikkeling. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder! ORGANISATIE Jouw nieuwe werkgever is actief in de zakelijke dienstverlening (B2C). Het is een informeel & groeiend bedrijf waar medewerkers gestimuleerd worden en de ruimte krijgen om zichzelf verder te ontwikkelen. Er heerst een

Bekijk vacature »

Microsoft 365 Engineer Welkomstbonus € 5.000,

Microsoft 365 Engineer senior Welkomstbonus van € 5.000,- Bij T2 zorgen we goed voor elkaar en doen wij leuke dingen met leuke mensen. We zorgen voor uitdagende opdrachten zodat jij jezelf onbeperkt kan blijven ontwikkelen. Ben jij een ervaren systeembeheerder Microsoft 365 en wil je het beste uit jezelf halen? Dan ben je van harte welkom bij T2 en ontvang je onze welkomstbonus ter waarde van € 5.000,-. Er werken leuke mensen bij T2, die op een professionele en informele wijze met hun carrière en collega’s omgaan. Dat is de basis voor succes! Het is vanzelfsprekend dat je met de

Bekijk vacature »

PHP developer

Voor een klant van Computer Futures ben ik op zoek naar 2 PHP developers. Het gaat om een complex project wat veel maatwerk vereist. Dit heeft te maken met de wensen van verschillende klanten. De klant levert een applicatie voor zowel klanten in Nederland als internationale klanten. Ben je iemand die graag aan complexe projecten werkt, graag met gedreven collega's werkt en ook nog met een internationaal aspect? Dan past deze opdracht bij jou. Technisch: PHP SQL ervaring Testing Ci/CD Scrum Algemeen: Locatie: Utrecht ( momenteel remote ) Start: ASAP Taal: Nederland sprekend Uren: 32 - 40 uur Tarief: in

Bekijk vacature »

Senior Node.js Developer (NL) bij PostNL

Senior Node.js Developer (NL) Den Haag HBO/WO IT Professional "Als Senior Node.js Developer impact maken op de groeiende E-commerce markt met onze logistieke software. Je doet dit door complexe bedrijfskritische logistieke business processen te vertalen naar de ontwikkeling en uitbreiding van onze Cloud IT-platformen en software oplossingen in JavaScript en AWS" Wat ga je doen? PostNL is becoming a postal tech company. Als Senior Node.js Developer ben je onderdeel van een multidisciplinair Business-IT-team bestaande uit onder andere een Lead Engineer, JavaScript Developers en Solution Consultants. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bouwen aan het Event Management Platform (EMP). Dit platform

Bekijk vacature »

Back-end Developer SpringBoot APIs

Bedrijfsomschrijving For our client in Rotterdam, we are looking for an experienced back-end developer. Within the Banking domain, you get to work in one of the scrum teams. Your activities are very diverse, but everything comes down to providing a complete customer experience for customers. As a DevOps team, you support other IT teams in the grid, providing them with the integration of applications, deployments, and automation. As a coach and mentor in your team, you ensure that your own and the development of your teammates is part of the sprint planning, so that the team as a whole can

Bekijk vacature »

ICT System Engineer

Voor de uitbreiding van onze organisatie zijn we op zoek naar een teamspeler en professional: ICT System Engineer (fulltime - Den Haag) Jij maakt impact. In jouw rol als ICT System Engineer denk jij mee met klanten over uitdagingen en mogelijkheden om hun IT te verbeteren. Jij zorgt ervoor dat de klant wordt ont zorgt! Wat is er te doen? Onze klanten hebben gekozen om zich te laten ondersteunen door Aumatics om onze pragmatische en gedegen kennis van de geboden dienstverlening. We worden geprezen voor onze klantvriendelijkheid en korte oplostijden. We kennen onze klanten en vragen niet om klantnummers. We

Bekijk vacature »

Mobile App Developer

Ons Mobile ontwikkelteam zoekt een fanatieke Mobile App Developer. Ben jij creatief en heb je passie voor het ontwikkelen van apps? Dan zijn wij op zoek naar jou! Jouw baan ChipSoft heeft al diverse apps uitgebracht en het aantal gebruikers hiervan neemt snel toe. De apps doen het erg goed bij de zorginstellingen. Je kunt hierbij denken aan apps verpleegkundigen, thuiszorgmedewerkers, de logistieke dienst en - natuurlijk - de artsen zelf. Door jouw hands-on mentaliteit, eigenwijsheid en technisch inzicht kun je nauwkeurig herbruikbare software schrijven. Die software sluit naadloos aan op onze ‘back end’ (HiX, onze ICT-totaaloplossing voor de zorg).

Bekijk vacature »

Solution Developer Power BI Python

Data Engineer Power BI Python SQL DAX (Azure) Full-time Location: Rotterdam Contract Duration: 6months (temp or freelance) Background The Integrated Operations Benelux team consist of various roles that make Excellent Execution a success. One of these roles is a (contract) role of a Business Solutions Developer. Less time spent on Running the Business to reinvest in Growing the Business whilst Improving Customer and Employee Satisfaction is the vision of Integrated operations. Integrated Operations brings Customer Development, Supply Chain and Sales within Benelux together in realizing excellent execution. The 4 principles driving Integrated Operations are: end 2 end ownership, maximized automation,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:51:57
Quote Anchor link
Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in, alleen wil ik weten wat de wereld ervan vindt.
Het duurt erg lang voordat de site geladen is dus de afbeeldingen enzo moet je wel even afwachten..
Site.

Alvast bedankt ! (de site is in het Engels en zouden de mensen die reageren ermee rekening kunnen houden dat ik nog maar 13 jaar ben..)

EDIT : In internet Explorer werkt die nog niet zo goed...
Gewijzigd op 14/08/2011 16:54:26 door Ahmed Ano

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2021 18:13:39

Gerhard l

gerhard l

14/08/2011 16:54:25
Quote Anchor link
Het laden van de site duurt me al te lang, sorry.

Eric Wagener

Eric Wagener

14/08/2011 16:55:52
Quote Anchor link
"Even wachten" is een eufemisme.

"De wachttijd voor de verbinding is verstreken"

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 16:56:13
Quote Anchor link
Ik ga even de site ergens anders uploaden...

Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 16:56:16
Quote Anchor link
laden duurt inderdaad veel te lang, de gemiddelde persoon zal al lang weer weg zijn voordat de pagina geladen is. het gaat met 2 kbps

ook is de pagina te breed, ik heb een scrollbalk

Quote:
Because we're young, the sites we make are very cheap...

zo ziet het er ook wel uit eerlijk gezegt
Gewijzigd op 14/08/2011 16:58:47 door Vincent Huisman

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:00:08
Quote Anchor link
okey ik zal aan de breedte en lengte werken.
Bedankt voor je feedback in ieder geval ;)

Toevoeging op 14/08/2011 17:03:30:

De nieuwe site

Ik heb hem geupload en hij is daar, in internet explorer werkt hij niet 100% dus zou je alleen willen reageren als je firefox of iets waar het wel in werkt gebruikt.

Write Down

Write Down

14/08/2011 17:05:38
Quote Anchor link
Veel te druk, leest echt niet prettig.

Je links zijn niet opgemaakt? Fouten in je HTML evenals in je CSS. CSS niet in apart bestand. En het ergste van al, design opgemaakt met tabellen: not-done.

Verder sluit ik me aan bij Vincent, het ziet er cheap uit.

Toevoeging op 14/08/2011 17:09:51:

De nieuwe link is nog niet actief.
Gewijzigd op 14/08/2011 17:10:54 door Write Down

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 17:11:28
Quote Anchor link
Voor de mensen die 'm niet kunnen zien, hier een screenshot:

klik

Toen jij schreef "Ik heb een website gemaakt als webdesigner dus er zit wel veel van webdesign in" waren mijn verwachtingen hoog. Na het zien van de website helaas niet meer. Het lijkt wel een kleurboek van een kleuter. Sorry, dat klinkt niet heel aardig... maar het is ook echt niet zo heel goed....
Gewijzigd op 14/08/2011 17:12:04 door Ozzie PHP

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:14:38
Quote Anchor link
Dus jullie raden het af om alle info op een pagina te zetten ?

btw : bedankt dat je een screenshot hebt gemaakt ;)

Vincent Huisman

Vincent Huisman

14/08/2011 17:30:23
Quote Anchor link
alle info kan bet op 1 pagina. Maar niet zo druk zoals het nu is

Write Down

Write Down

14/08/2011 17:37:38
Quote Anchor link
Verder ook wel vreemd, volledig in het Engels maar wel een Nederlands klinkende titel "Webtechneut".

Toevoeging op 14/08/2011 17:40:54:

En ik kan me idd voorstellen dat hij voor sommige mensen nogal breed uitvalt. Ikzelf heb een 24" scherm, en hij pakt aardig wat ruimte in.

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 17:42:15
Quote Anchor link
Titel = Naam
Ik weet dat een naam internationaal ook gewoon moet kunnen klinken alleen het is nu gewoon een soort van voorbeeld naam met een voorbeeld site

Write Down

Write Down

14/08/2011 18:06:36
Quote Anchor link
Off: Een naam van een boek / een titel van een boek. Een naam van een website / een titel van een website.

Maar dus het design wat minder druk maken, een meer standaard lettertype gebruiken, betere code gebruiken, minder breed gaan.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/08/2011 18:14:29
Quote Anchor link
Waarom in het Engels? En als je dan toch zo nodig in het Engels wilt doen, zorg dan in ieder geval dat het foutloos is. "Look at us portfolio" is volgens mij in ieder geval niet goed en zo zijn er meer teksten waarbij ik mijn vraagtekens plaats.

Daarnaast: ik vind het een opmaak van een 13 jarige. Speels/kinderlijk. Prima, maar als je dit zakelijk wilt gaan doen, zou ik ook voor een zakelijkere uitstraling kiezen.

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 18:33:46
Quote Anchor link
Ja deze website was dan echt voor een kleurrijke design.
Ik denk niet dat ik het zakelijk ga doen, maar ik maak gewoon een paar websites in de vakantie als ik niets te doen heb.
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 18:36:05
Quote Anchor link
Ahmed Ano op 14/08/2011 18:33:46:
En me Engels, dat is bijna een drama daar heb je gelijk over :)

Niet alleen je Engels :-)

Zo dus:
En mijn Engels is bijna een drama, daar heb je gelijk in! :)

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 19:22:59
Quote Anchor link
Dankjewel voor correctie !:D

Even de cijfers :
Nederlands : Gem. 6.4
Engels : 8.7

Ozzie PHP

Ozzie PHP

14/08/2011 19:42:53
Quote Anchor link
Je hebt in ieder geval gevoel voor humor! :-D

Joey Drieling

Joey Drieling

14/08/2011 20:10:29
Quote Anchor link
Als je site gewoon W3C valid is werkt je site ook gewoon in IE. Veder zijn de plaatjes veel te zwaar, en killing voor het laaden van de pagina. En warom zo groote koppen gebruiken? Je heb alleen de @fon-face in TTF betand, om een font in alle browsers te laaten werken moet je ook TTF, EOT, WOFF en SVG hebben kan je gratis maaken op http://www.fontsquirrel.com/fontface/generator
Gewijzigd op 14/08/2011 20:17:57 door Joey Drieling

Ahmed Ano

Ahmed Ano

14/08/2011 22:14:31
Quote Anchor link
Bedankt voor de tips en commentaar, ik zal deze website zo houden als die nu is als een Foute Site en ik zal aan een nieuwe site beginnen.

Gr.
Ahmed

Maarten PHP

Maarten PHP

15/08/2011 07:17:49
Quote Anchor link
Ik vraag me af ga je nog wat aan het design is IE doen. Ziet er erg beroerd uit.

Screenshot: http://i56.tinypic.com/167jm6u.png

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.