Browse dialog

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Lasrobotprogrammeur/operator

Heb je interesse in trekkers en beschik je overvlijmscherpse precisie? Solliciteer dan op deze vacature! Als Lasoperator ben je vooral bezig met het maken van nieuwe lasrobotprogramma’s en het optimaliseren van bestaande programma’s, zowel online als offline (incl. het bedienen van de Lasrobots). Daarnaast draag je bij aan een optimaal rendement van de las robots. Verder heb je de volgende werkzaamheden: Het meewerken als operator c.q. Robotlassen niveau 2 (van complexe samenstellingen/halffabricaten), het om- en instellen van de diverse stations van lasmallen (productdragers), het afwerken van laswerk (verwijderen lasspetters en oxiden), het bewaken van de machineplanning (op bewerkingen) incl. de

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Senior java ontwikkelaar integratie

Functieomschrijving Voor de gemeente Rotterdam zijn wij op zoek naar een senior java ontwikkelaar integratie. Taken Binnen een zelfsturend Scrumteam voer je geheel zelfstanding je opdrachten uit en levert het eindresultaat op aan het Integratieteam. Jij voelt je net als alle teamleden verantwoordelijk voor alle aspecten, vanaf de vraag tot en met de oplevering in productie. Je bent kritisch, je helpt de klant om zijn wensen helder te krijgen, je schrijft zelfstandig clean code die van hoge kwaliteit is, met bijbehorende unit- en integratietesten, je ondersteunt zo nodig bij deployments naar productie. Het Integratieteam bouwt componenten (Endpoints) op de ESB.

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »
Pieter Havelink

Pieter Havelink

09/06/2009 11:08:00
Quote Anchor link
Beste leden,

ik ben nou bezig met een intranet voor mijn stagebedrijf. Nou wou ik een optie maken waarbij iemand een hyperlink kan maken vanuit een file browse dialog. Ik heb de functie "input type="file"" gebruikt maar deze geeft me alleen een upload functie en deze geeft me ook niet de path waarvan de gebruiker de file vandaan haalt.

Wat ik dus probeer te doen is alleen een hyperlink te maken zonder dat het bestand gewijzigd/geupload/gemaakt wordt.
Is dit mogelijk in PHP/Javascript/Ajax? Zou iemand mij willen helpen hiermee, misschien een voorbeeld of een tutorial?

Alvast bedankt.
 
PHP hulp

PHP hulp

31/05/2024 02:03:19
 

09/06/2009 11:10:00
Quote Anchor link
Met javascript kun je de value uitlezen.
 
Pieter Havelink

Pieter Havelink

09/06/2009 11:12:00
Quote Anchor link
@Karl,

bedoel je dat ik eerst input type="file" gebruik en vanuit hier javascript gebruik om dit uit te lezen? Of heb je een andere manier. Zou je een voorbeeld willen plaatsen. Ik ben niet echt de beste in javascript :p.
 

09/06/2009 11:13:00
Quote Anchor link
Ja, je laat iemand gewoon doen alsof die een file upload. En dan kan je de value van de input uitlezen.
Javascript is niet lastig. Pak anders jquery. Het is jou stage, dus dan kan jij mooi zeggen wat je allemaal wel ooit niet hebt geleerd en wat voor geweldige oplossingen je hebt bedacht.
Ik moet wel zeggen dat ik het eigenlijk maar vaag gedoe vind.
 
Pieter Havelink

Pieter Havelink

09/06/2009 11:16:00
Quote Anchor link
@Karl,

oke ik ga het even uitzoeken. Bedankt voor je hulp;)

P.S: ik weet niet wat je bedoelt met vaag, maar ik probeer de medewerkers een hyperlink te laten kiezen wanneer ze een bericht versturen. Want de directie hier wilt email vervangen door het berichtensysteem wat ik dan heb gemaakt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Pieter Havelink
 

09/06/2009 11:23:00
Quote Anchor link
Peter Jansen schreef op 09.06.2009 11:16:
P.S: ik weet niet wat je bedoelt met vaag, maar ik probeer de medewerkers een hyperlink te laten kiezen wanneer ze een bericht versturen. Want de directie hier wilt email vervangen door het berichtensysteem wat ik dan heb gemaakt.

Wat moeten ze dan kiezen? Ze moeten toch een bestand kiezen? Staat die op een centrale server ofzo?
Dat email vervangen lijkt mij ook niet echt een goed plan. Dan heb je twee systemen die ook weer aanelkaar gekoppeld moeten worden, en de berichten moeten bewaard blijven en er moet gezocht kunnen worden, blablabal.
 
RvW Of toch niet

RvW Of toch niet

09/06/2009 11:23:00
Quote Anchor link
Peter Jansen schreef op 09.06.2009 11:16:
@Karl,

oke ik ga het even uitzoeken. Bedankt voor je hulp;)

P.S: ik weet niet wat je bedoelt met vaag, maar ik probeer de medewerkers een hyperlink te laten kiezen wanneer ze een bericht versturen. Want de directie hier wilt email vervangen door het berichtensysteem wat ik dan heb gemaakt.


waarom zou je email willen vervangen ?
 
Pieter Havelink

Pieter Havelink

09/06/2009 11:24:00
Quote Anchor link
@Karl,

ja deze bestanden staan ergens op de centrale server. Dat is besloten door de directie hier. Maar ik zeg ook niet dat email vervangen handig is :P. Maar ja, ik maak alleen wat hun willen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.