browser detection

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

Front-end Developer Magento 2/Wordpress

Voor het aantrekkelijk houden en steeds vernieuwen van de huidige websites en webshops en het meedenken in de marketing zijn wij per direct op zoek naar een ervaren Front-end developer met gedegen kennis van Magento 2 (webshops) en Wordpress (websites). Wat bieden wij jou Mooi salaris! Meteen op contract bij de opdrachtgever! Gezellig, Kempisch bedrijf! 35 uur per week! Auto van de zaak! Wie ben jij Van een front-end developer verwachten wij: Een afgeronde Bachelor ICT opleiding met profiel ICT & Media Design. Dat je in het bezit bent van een Magento 2 professional front-end developer certificaat; Je hebt ruime

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer

As a PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible. How do I become a PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Writing vanilla PHP code. Working with

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bavo

Bavo

27/09/2006 13:18:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen

Ik ben bezig met men site, en die ziet er zeer goed uit... in Mozilla firefox...

In Andere browsers is het echter een ramp.

Dus ik zoek een script dat een popup weergeeft als iemand mijn index.php pagina bezoekt met een andere browser dan mozilla firefox.

Helaas heb ik geen idee van hoe ik dit moet aanpakken, dus vraag ik jullie hulp.

Alvast bedankt

Bavo

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 08:46:05

Simon

Simon

27/09/2006 13:24:00
Quote Anchor link
Je kunt natuurlijk proberen om de css zo te maken dat hij in alle browsers goed werkt.

Bart van der veen

bart van der veen

27/09/2006 13:24:00
Quote Anchor link
<!--[if IE]>
<script type='text/JavaScript'>
alert 'Ga een betere brouwser vinden!!';
</script>
<![endif]-->

ff uit mijn hooft ben ook niet echt een javacript wizzerd

Joren de Wit

Joren de Wit

27/09/2006 13:28:00
Quote Anchor link
In php zou het zijn:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$browser
= $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];
?>

Zie ook de php functie get_browser

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/09/2006 13:35:00
Quote Anchor link
<!--[if IE]>
</script>
<![endif]-->

Lekker IE7 schijnt css compatible te zijn.

Robert Deiman

Robert Deiman

27/09/2006 15:11:00
Quote Anchor link
Klaasjan:
<!--[if IE]>
</script>
<![endif]-->

Lekker IE7 schijnt css compatible te zijn.

Bedoel je dat IE7 zich wel aan de regels gaat houden?

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/09/2006 15:17:00
Quote Anchor link
Schijnt wel zo te zijn. (heb ik laatst ergens gelezen)

Kalle P

Kalle P

27/09/2006 15:26:00
Quote Anchor link
eerst zien dan geloven.

- wes  -

- wes -

27/09/2006 15:28:00
Quote Anchor link
ajax kan voetballen?

eerst zien dan geloven

Bavo

Bavo

27/09/2006 20:17:00
Quote Anchor link
bedankt voor alle snelle reacties, maar ik wil het in PHP doen. Javascript is te eenvoudig om te omzeilen, ik heb het liefst dat iedereen weet dat de site niet normaal is in een andere browser dan Firefox.

Blanche, je geeft daar een code en een link, maar i geraak er eerlijk gezegd niet goed wijs uit :s

Ik heb ook geen tutorial gevonden hier die dit behandeld (sorry als ik erover gekeken zou hebben) dus zou je even wat meer uitleg kunnen geven, of iemand anders natuurlijk.

het zou iets moeten zijn dat alsvolgt werkt:

als browser niet gelijk is aan firefox, toon dan die pagina in een popup

Benny Lava

Benny Lava

27/09/2006 20:21:00
Quote Anchor link
Kalle:
eerst zien dan geloven.

Download IE7 maar ik gebruik hem ook,
Alleen wel beta.

Bo az

Bo az

27/09/2006 20:31:00
Quote Anchor link
Benny:
Kalle:
eerst zien dan geloven.

Download IE7 maar ik gebruik hem ook,
Alleen wel beta.

Wat Klaasjan zegt heb ik ook gelezen (geloof op tweakers) in de beta is het dus nog niet compateble, maar in de final zou het stukken beter moeten zijn. Ookal ben je voorlopig nog niet van IE6 af...

Edit:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/09/2006 20:34:00
Quote Anchor link
Los van IE 7: geef iemand nooit een popup dat ze een andere browser moeten gebruiken. Maak je site gewoon crossbrowser.

@ Bavo: heb je een link? Dat praat gemakkelijker.

Bavo

Bavo

27/09/2006 21:08:00
Quote Anchor link
wel, hier men site: www.bafke.be/test/

liefst niet letten op andere bugs, die werk ik er nog wel uit ;)

Vergelijk maar eens in IE6, Ik vind het er niet uit zien :s
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bavo

Koen verschueren

koen verschueren

27/09/2006 21:13:00
Quote Anchor link
de site ziet er in IE6 toch redelijk goed uit.

- SanThe -

- SanThe -

27/09/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Wel mooi dat menu, maar ook zeer traag.

Crispijn -

Crispijn -

27/09/2006 21:14:00
Quote Anchor link
Het komt door je PNG bestanden dat het er zo raar uit ziet in IE. IE kan die transparantie niet zo goed hanteren... Maak er bijvoorbeeld GIF bestanden van. Hier kan IE wel mee omgaan.

Bavo

Bavo

27/09/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Maar alsik ze in GIFjes verander gaat de kwaliteit van de beelden zo omlaag :( en in IE werken mijn video's ook niet, die vershijnen normaal in popups.

Maar kan iemand me nu helpen met dat scriptje?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bavo

Crispijn -

Crispijn -

27/09/2006 21:17:00
Quote Anchor link
DAt hoeft niet hoor, welk programma gebruik je om ze om te zetten?

Bavo

Bavo

27/09/2006 21:20:00
Quote Anchor link
Ik sla ze gewoon anders op in fireworx...

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/09/2006 21:20:00
Quote Anchor link
Bavo:
Maar alsik ze in GIFjes verander gaat de kwaliteit van de beelden zo omlaag :( en in IE werken mijn video's ook niet, die vershijnen normaal in popups.

Maar kan iemand me nu helpen met dat scriptje?

Als je met PhotoShop een transparante GIF maakt en je slaat hem op als GIF 128 dithered met de goede matte-kleur moet het makkelijk kunnen.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.