browser detection

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Java Full Stack Developer

Java Full Stack developer What makes Cognizant a unique place to work? The combination of rapid growth and an international and innovative environment! This is creating a lot of opportunities for people like YOU — people with an entrepreneurial spirit who want to make a difference in this world. At Cognizant, together with your colleagues from all around the world, you will collaborate on creating solutions for the world's leading companies and help them become more flexible, more innovative and successful. And this is your chance to be part of the success story: we are looking for a (Senior) Java

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Bavo

Bavo

27/09/2006 13:18:00
Quote Anchor link
Hallo iedereen

Ik ben bezig met men site, en die ziet er zeer goed uit... in Mozilla firefox...

In Andere browsers is het echter een ramp.

Dus ik zoek een script dat een popup weergeeft als iemand mijn index.php pagina bezoekt met een andere browser dan mozilla firefox.

Helaas heb ik geen idee van hoe ik dit moet aanpakken, dus vraag ik jullie hulp.

Alvast bedankt

Bavo
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 08:43:12
 
Simon

Simon

27/09/2006 13:24:00
Quote Anchor link
Je kunt natuurlijk proberen om de css zo te maken dat hij in alle browsers goed werkt.
 
Bart van der veen

bart van der veen

27/09/2006 13:24:00
Quote Anchor link
<!--[if IE]>
<script type='text/JavaScript'>
alert 'Ga een betere brouwser vinden!!';
</script>
<![endif]-->

ff uit mijn hooft ben ook niet echt een javacript wizzerd
 
Joren de Wit

Joren de Wit

27/09/2006 13:28:00
Quote Anchor link
In php zou het zijn:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$browser
= $_SERVER['HTTP_USER_AGENT'];
?>


Zie ook de php functie get_browser
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/09/2006 13:35:00
Quote Anchor link
<!--[if IE]>
<script type='text/JavaScript'>
alert 'Ga een betere brouwser vinden!!';
</script>
<![endif]-->

Lekker IE7 schijnt css compatible te zijn.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

27/09/2006 15:11:00
Quote Anchor link
Klaasjan:
<!--[if IE]>
<script type='text/JavaScript'>
alert 'Ga een betere brouwser vinden!!';
</script>
<![endif]-->

Lekker IE7 schijnt css compatible te zijn.


Bedoel je dat IE7 zich wel aan de regels gaat houden?
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

27/09/2006 15:17:00
Quote Anchor link
Schijnt wel zo te zijn. (heb ik laatst ergens gelezen)
 
Kalle P

Kalle P

27/09/2006 15:26:00
Quote Anchor link
eerst zien dan geloven.
 
- wes  -

- wes -

27/09/2006 15:28:00
Quote Anchor link
ajax kan voetballen?

eerst zien dan geloven
 
Bavo

Bavo

27/09/2006 20:17:00
Quote Anchor link
bedankt voor alle snelle reacties, maar ik wil het in PHP doen. Javascript is te eenvoudig om te omzeilen, ik heb het liefst dat iedereen weet dat de site niet normaal is in een andere browser dan Firefox.

Blanche, je geeft daar een code en een link, maar i geraak er eerlijk gezegd niet goed wijs uit :s

Ik heb ook geen tutorial gevonden hier die dit behandeld (sorry als ik erover gekeken zou hebben) dus zou je even wat meer uitleg kunnen geven, of iemand anders natuurlijk.

het zou iets moeten zijn dat alsvolgt werkt:

als browser niet gelijk is aan firefox, toon dan die pagina in een popup
 
Benny Lava

Benny Lava

27/09/2006 20:21:00
Quote Anchor link
Kalle:
eerst zien dan geloven.


Download IE7 maar ik gebruik hem ook,
Alleen wel beta.
 
Bo az

Bo az

27/09/2006 20:31:00
Quote Anchor link
Benny:
Kalle:
eerst zien dan geloven.


Download IE7 maar ik gebruik hem ook,
Alleen wel beta.


Wat Klaasjan zegt heb ik ook gelezen (geloof op tweakers) in de beta is het dus nog niet compateble, maar in de final zou het stukken beter moeten zijn. Ookal ben je voorlopig nog niet van IE6 af...

Edit:
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/09/2006 20:34:00
Quote Anchor link
Los van IE 7: geef iemand nooit een popup dat ze een andere browser moeten gebruiken. Maak je site gewoon crossbrowser.

@ Bavo: heb je een link? Dat praat gemakkelijker.
 
Bavo

Bavo

27/09/2006 21:08:00
Quote Anchor link
wel, hier men site: www.bafke.be/test/

liefst niet letten op andere bugs, die werk ik er nog wel uit ;)

Vergelijk maar eens in IE6, Ik vind het er niet uit zien :s
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bavo
 
Koen verschueren

koen verschueren

27/09/2006 21:13:00
Quote Anchor link
de site ziet er in IE6 toch redelijk goed uit.
 
- SanThe -

- SanThe -

27/09/2006 21:13:00
Quote Anchor link
Wel mooi dat menu, maar ook zeer traag.
 
Crispijn -

Crispijn -

27/09/2006 21:14:00
Quote Anchor link
Het komt door je PNG bestanden dat het er zo raar uit ziet in IE. IE kan die transparantie niet zo goed hanteren... Maak er bijvoorbeeld GIF bestanden van. Hier kan IE wel mee omgaan.
 
Bavo

Bavo

27/09/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Maar alsik ze in GIFjes verander gaat de kwaliteit van de beelden zo omlaag :( en in IE werken mijn video's ook niet, die vershijnen normaal in popups.

Maar kan iemand me nu helpen met dat scriptje?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bavo
 
Crispijn -

Crispijn -

27/09/2006 21:17:00
Quote Anchor link
DAt hoeft niet hoor, welk programma gebruik je om ze om te zetten?
 
Bavo

Bavo

27/09/2006 21:20:00
Quote Anchor link
Ik sla ze gewoon anders op in fireworx...
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/09/2006 21:20:00
Quote Anchor link
Bavo:
Maar alsik ze in GIFjes verander gaat de kwaliteit van de beelden zo omlaag :( en in IE werken mijn video's ook niet, die vershijnen normaal in popups.

Maar kan iemand me nu helpen met dat scriptje?

Als je met PhotoShop een transparante GIF maakt en je slaat hem op als GIF 128 dithered met de goede matte-kleur moet het makkelijk kunnen.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.