Browsergame hulp (vrijwillig) gevraagd.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

JavaScript developer met geweldige arbeidsvoorwaar

Functieomschrijving Als JavaScript developer werk je samen met je team op diverse vlakken. Het team bestaat uit 8 personen en is een multidisciplinair Scrum/Agile DevOps team. Jij werkt op de Front- en Backend en in de cloud. Je werkt hier aan interne applicaties (portalen) die vanuit vraagstukken van de business moeten worden omgezet naar werkende applicaties. Je zult dus samen met het team requirements omzetten naar goede oplossingen waarbij er vanuit het team een grote mate van verantwoordelijkheid wordt gevraagd. Daarin krijg je als team veel vrijheid om je creativiteit erop los te laten en zul je dit samen met

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Senior Java Developer Onderzoeksinstituut Architec

Functieomschrijving Wil jij als Senior Java Developer dagelijks meedenken aan diverse architectuur oplossingen? Spar jij graag met je collega’s op zoek naar de beste oplossing? Lees dan snel verder! Door)ontwikkelen van diverse applicaties met behulp van o.a. Java 8; Huidige en toekomstige projecten in goede banen leiden; Meedenken over architectuur en innovatiemogelijkheden; Zelfstandig kunnen werken. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar relevante werkervaring; Aantoonbare ervaring met Java 8 en Webservices; Kennis van CI/CD en Elasticsearch is een pré; Je bent zelfstandig en kritisch op je eigen werk en die van je collega’s. Bedrijfsomschrijving Als Senior Java Developer kom

Bekijk vacature »

System Engineer

Kom jij ons team versterken? Wij zijn ITSupervision, een gezellig bedrijf met familiesfeer. Wij bieden diensten zoals informatiebeveiliging, cloudoplossingen en beheer van IT-omgevingen. Onze collega’s zijn allemaal expert op hun vakgebied en samen verzorgen we (voornamelijk Windows-based) kantoorautomatisering voor zo’n 25 klanten en omgevingen variërend van 50 tot 500 eindgebruikers. In de rol van System Engineer ben je verantwoordelijk voor een vaste groep klanten. Je krijgt verschillende projecten in je portefeuille, wat vraag om veel verantwoordelijkheid én zelfstandigheid! Herken jij jezelf hierin? Naast dat je de technische skills meeneemt om deze functie uit te oefenen ben je klantgericht en leergierig.

Bekijk vacature »

C# developer gezocht, hardware component, inhouse,

Ben je een C# developer en zoek je een baan in Rotterdam waar je systemen ontwikkeld die communiceren met hardware? Bij een klein bedrijf met korte lijnen, een open cultuur en veel vrijheid? Wellicht dat dit dan iets voor je is. Voor een klant in Rotterdam zijn we op zoek naar een ervaren C# developer. Het gaat hier om een bedrijf dat gericht is om voor overheden en ondernemingen informatie vanuit bepaalde meetsystemen te verwerken en te presenteren. Zo is bijvoorbeeld een van de projecten waar je als ontwikkelaar aan gaat werken; het bouwen van een website waar gebruikers informatie

Bekijk vacature »

Webdeveloper

Functieomschrijving Voor een detacheerder in de ict, gevestigd in Delft, zijn we op zoek naar iedereen met kennis van programmeertaal. Dit bedrijf heeft opdrachten bij verschillende organisaties, denk aan is front-end, back-end, embedded systems, mobile apps en data science. Naast bovenstaande kennis kan jij collega's motiveren en enthousiasmeren met daarbij efficiëntie en kwaliteit hoog in het vaandel. Aangezien je soms in een project werkt is samenwerken met andere ontwerpers, programmeurs en interactiedeskundigen niet weg te denken. Tot slot is het belangrijk dat jij van afwisseling houdt en snel werkzaamheden op pakt. Jij vindt werken op projectbasis leuk! Het zou ook

Bekijk vacature »

.NET Ontwikkelaar / ASP.NET MVC / Azure / C#

Functieomschrijving Ben jij een ervaren .NET Ontwikkelaar en ben jij gewend om in technische uitdagende omgevingen te werken met onder andere C#, ASP.NET en Azure? Dan is deze functie voor jou! Als .NET Ontwikkelaar ga je: Programmeren van high-availability en high-security applicaties in C#; Overleggen met de informatie analisten en testers; Ontwikkelen van webservices (WCF); Ondersteunen bij de Azure migratie; Coachen van andere ontwikkelaars; Begeleiden van het team en Product Owner; Waarborgen van de Scrum principes; Wegnemen van impediments voor het team; 20% van je tijd besteden aan innovatie; Bouwen van unit testen. Functie-eisen Als .NET Ontwikkelaar heb je: HBO/WO

Bekijk vacature »

Xamarin Developer

Functieomschrijving Ben jij de Xamarin expert die de volgende stap in zijn carrière wil zetten? Houd jij er van om veelgebruikte apps verder uit te bouwen terwijl je de kwaliteit blijft waarborgen en heb je daarnaast zelf innovatieve ideeën ? Lees dan snel verder! Samen met het gehele mobile app team ben jij verantwoordelijk voor: de (door)ontwikkeling van Native applicaties voor Android en iOS; het verder samenbrengen van de applicatie en de web omgeving; de innovatie van de applicatie, het is belangrijk dat jij zelf meedenkt en jouw ideeën voorlegt binnen het team; feedback vanuit de gebruikers te behandelen en

Bekijk vacature »

Senior .NET developer/ architect gezocht, api deve

Ben je een ervaren .NET developer en op zoek naar baan waarbij je je ook meer kunt gaan richten op architectuur? Binnen een leuke, sociale en betrokken werkomgeving? Met technieken als .NET Core en Azure? Dan zou deze baan wellicht iets voor jou kunnen zijn. Voor een organisatie in Rotterdam zijn we op zoek naar eens senior .NET ontwikkelaar/ architect. De organisatie bevindt zich in de financiële branche en is een van de grotere spelers in hun vakgebied. De organisatie bestaat uit circa 600 medewerkers en heeft verschillende vestigingen in Nederland. Het hoofdkantoor zit in Rotterdam en daar is ook

Bekijk vacature »

Java Developer / Redesign / Complex / Overheid

Functieomschrijving Wil jij je als Java Developer bezighouden met complexe materie, jouw kennis van Java inzetten in een groot Europees project en compleet nieuwe modules bouwen met behulp van Java? Lees dan snel verder! (Door-)ontwikkelen van de applicaties; Redesignen van bestaande modules; Uitvoeren van Unit testen; Requirements omzetten naar ontwerpen; Afstemmen met de klant/eindgebruikers. Functie-eisen Hbo werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar relevante werkervaring; Kennis van minimaal Java 8; Ervaring met CI/CD, Docker, Kubernetes en SAML is mooi meegenomen; Je bent communicatief vaardig en houdt het security aspect goed in de gaten. Bedrijfsomschrijving Bij deze overheidsinstantie zal je terecht komen

Bekijk vacature »

Ervaren Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Binnen jouw rol als medior/senior Java ontwikkelaar speel je een grote rol in de toekomst van dit bedrijf. Het ontwikkelen van op de markt te brengen nieuwe producten, het up-to-date houden van de bestaande producten en nadenken over nieuwe innovaties zijn kerntaken die bij je functie als ontwikkelaar horen. Ook zullen de wat minder ervaren collega's bij je aankloppen als ze technische vragen hebben. Jouw invloed op het team, de software en de organisatie zal dus groot zijn! Functie-eisen – HBO/WO opleiding afgerond. – Aantal jaar ervaring met Java; – Een pré is kennis van Spring, Maven en Eclipse.

Bekijk vacature »

SQL Developer / BI / Miljoenen eindgebruikers

Functieomschrijving Altijd al aan de slag willen gaan als Senior SQL Developer bij één van de meest vooraanstaande verzekeraars in Nederland? Wil jij je richten op het bedenken, ontwerpen, bouwen en implementeren van uiteenlopende BI oplossingen vanuit data van miljoenen gebruikers met de Microsoft BI Stack, T-SQL, PowerShell en Datawarehousing? Lees dan nu verder! Analyseren, ontwerpen, ontwikkelen en documenteren van BI oplossingen en complexe BI applicaties (met tools als T-SQL, PowerShell, SAS, SSIS, BIML BODS en BOXI) Maken van technische ontwerpen, data analyses en adviseren over de datawarehouse; Ontwerpen van functionele specificaties voor de dashboards en rapportages; Schakelen met stakeholders

Bekijk vacature »

Android developer voor apps voor IoT

Functieomschrijving Voor de locatie in omgeving van Venlo zoeken we een Android developer. Technologische oplossingen ontwikkelen voor het Android platform is jouw drive alsmede Mobile apps. Naast een proactieve houding ben je leergierig aangelegd. Onze opdrachtgever geeft jou de middelen om mee te exploreren. Functie-eisen - Developer met een relevante opleiding of ervaring op het gebied van Android ontwikkeling - Liefst een HBO opleiding in een IT richting - Ervaring met GIT, XML, een MVP concept, Android frameworks - Je weet complexe technische vraagstukken om te zetten naar werkende oplossingen - Je hebt een proactieve houding en bent communicatief vaardig

Bekijk vacature »

Functioneel Beheerder (Fulltime / 32 uur)

Vind jij het leuk om een brede functie te bekleden in een organisatie waarbij je de vrijheid hebt om zelfstandig je werk in te vullen? Functioneel Beheerder Fulltime / 32 uur - Amsterdam Wat ga je doen? Je bent verantwoordelijk voor het functionele beheer en de doorontwikkeling van verschillende applicaties en hebt regelmatig contact met de verschillende IT-partijen. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie. Daarnaast maak je deel uit van het managementteam daarbinnen wordt regelmatig overlegd over lopende projecten en het beleid van de Raad van Beheer. Je anticipeert op wijzigingen in het beleid en zorgt ervoor dat deze tijdig

Bekijk vacature »

UI & Front End Developer

Position: UI & Front End Developer Location: Hoofddrop, Netherlands Type: Fixed Term Employment (12 Months Contract) Notice: Immediate Looking for the UI & Front End Developer, who is responsible for to provide the user interface solution to the end user, including the final look, feel and behavior of the interface in different contexts Technical Skills: Delivering a complete UI & Front-End application 6 to 8 years hands on experience in Angular with latest version(Ver 4+) Ensuring high performance on mobile and desktop Writing tested, idiomatic, and documented JavaScript, HTML and CSS Coordinating the workflow between the graphic designer, the HTML

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 17:47:59
Quote Anchor link
Goedemiddag allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met het ontwerpen van een browsergame op papier. Ik heb al een concept dat ik later in dit bericht ga uitleggen.
Al ongeveer een jaar ben ik bezig met het leren van scripttalen waaronder html, php, javascript.
Ik zoek iemand die goed is in programeertalen waaronder php,html,javascript en eventueel ook grafisch zeer goed is.

Wat voor een browsergame word het:
Het zal geen browsergame worden met het populaire onderwerp: crime en oorlog, maar dit:
Een spel waarin jij een zakenman bent. Je begint met een klein bedrijfje waarvan je de naam zelf kunt kiezen. Langzaam maar zeker wordt je bedrijf groter en groter totdat je uiteindelijk genoeg geld hebt om een nieuw gebouw voor je bedrijf te stichten op een andere plek van de wereld of in hetzelfde land als je vorige gebouw. Je kunt ook nieuwe bedrijven stichten of failiete bedrijven overnemen. Dit is de hoofdgedachte. Hierbuiten zijn er natuurlijk nog een heleboel mogelijkheden zoals cafés stichten, een bondgenootschap oprichten, reclame maken voor popsterren etc. In 1 bedrijfsgebouw moet je kamers maken. Een aantal kamers zullen noodzakelijk zijn als je wilt dat je bedrijf veel verdient en kan uitbreiden. Als zakenman is het ook de bedoeling dat je sponsert en privéjets etc koopt. Het draait dus niet allemaal rond bedrijven.
Als iemand wilt helpen kan dat via dit forum of een bericht naar: thomaskorthals@hotmail.com
Dit is volledig gratis! Je krijgt er dus geen vergoeding voor terug. Enkel als het spel commercieel goed draait dan zullen de helpende handen wel een vergoeding krijgen.
Als iemand nog wat wilt weten zeg het maar!
Gelieve geen tutorials neer te zetten. Ik krijg les van iemand die ook meehelpt met de game.

Met voorbaat dank,
Thomas

PHP hulp

PHP hulp

11/07/2020 12:17:59

Eddy E

Eddy E

25/08/2012 17:48:36
Quote Anchor link
13 in een dozijn?
Of meer: 145 in een gros.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/08/2012 17:53:54
Quote Anchor link
Leuk idee, maar hoeveel tijd denk je dat hiervoor nodig is?
Ik acht de kans klein dat iemand dat vrijwillig gaat doen.
Te meer daar, zoals Eddy al aangeeft, er veel van zulke games zijn.

Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 17:54:13
Quote Anchor link
Ik had wel even gedacht dat hier serieus op gereageerd kon worden. Dit is niet zo'n vraag van een kind waarop jullie altijd zo reageren. Wij weten wat we doen maar we zoeken nog iemand.

Toevoeging op 25/08/2012 17:55:08:

Obelix en Idefix op 25/08/2012 17:53:54:
Leuk idee, maar hoeveel tijd denk je dat hiervoor nodig is?
Ik acht de kans klein dat iemand dat vrijwillig gaat doen.
Te meer daar, zoals Eddy al aangeeft, er veel van zulke games zijn.

ong. een jaar. Ik heb nu al twee mensen die hier goed mee kunnen werken en het vrijwillig doen.
Gewijzigd op 25/08/2012 17:57:53 door Jan Nada

Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/08/2012 18:01:17
Quote Anchor link
Naar mijn idee zijn beide reactie serieus.

Je beschrijft uitgebreid wat je wilt gaan doen, maar er ontbreekt nog heel veel info:
Ongeveer een jaar: 1 uur per dag, week, maand?
Hoe zie je de rol-/taakverdeling?
Stel dat het slaagt: hoe zal de financiële verdeling zijn bij een commercieel succes?

Kortom: geef meer informatie.

Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 18:04:31
Quote Anchor link
Prima.
Dagelijks zal er aan gewerkt worden. In uitzonderlijke gevallen kan het natuurlijk zijn dat dit niet zo is.
De taakverdeling kan ik pas geven als er genoeg animo is.
De financiële verdeling zal eerlijk verlopen. Hangt ervan af hoe groot de inzet was.

Toevoeging op 25/08/2012 21:30:20:

Ik zoek vooral grafici.

Toevoeging op 26/08/2012 12:04:02:

Iemand interesse?

Bram w

bram w

26/08/2012 22:27:36
Quote Anchor link
Misschien kan je wat met dit mmo framework (gebaseerd op yii) http://www.gamerbreed.com/

Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/08/2012 22:41:05
Quote Anchor link
Thomas Korthals op 25/08/2012 18:04:31:
Toevoeging op 26/08/2012 12:04:02:
Iemand interesse?

Je verwacht dat iemand +/- een jaar lang dagelijks (helaas geef je niet aan hoeveel uur) er vrijwillig aan gaat werken. Ik denk dat menigeen ook nog andere verplichtingen heeft, zoals een studie en/of werk. Nog los van gezin en sociale verplichtingen.
Dat de animo 'niet zo heel groot is', lijkt me dus niet zo gek.
Zou willen dat ik elke (!) dag tijd over had ;-)

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 16:53:00
Quote Anchor link
Bedankt Bram, maar dat is niet wat ik zocht.
En Obelix en Idefix, de tijden zijn in feite nog niet bepaald. Dit hangt af van wanneer iemand tijd heeft. Ik heb nu 3 programmeurs (met mij inbegrepen) en een tester.
Dus er zijn genoeg mensen die tijd hebben. Waar komen die andere browsergames dan vandaan?
Maar ik hoor het wel als er interesse is :)

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 17:04:43
Quote Anchor link
Wordt er ook gebruik gemaakt van een versioningsystem, en zo ja, welke? Hoe zit de taakverdeling in elkaar, en de communicatie tussen elkaar?
Gewijzigd op 27/08/2012 17:06:48 door - Ariën -

- Mark -

- Mark -

27/08/2012 17:09:09
Quote Anchor link
99% van de spellen gebruiken gewoon de source code van de overige 1%. Het merendeel van die zogenaamde admins weet nog niet eens hoe ze iets kunnen aanpassen.

Ik ben zelf ook begonnen met ontwikkelen omdat ik zelf een browsergame wilde. Ik heb er al in geen jaren meer naar omgekeken maar toendertijd waren er al 50+ varianten gemaakt met de source code van mijn spel alleen.

Dat was een leuke tijd waarin ik veel geleerd heb en uiteraard veel fout gedaan heb. Achteraf gezien zat alles maar met touwtjes aan elkaar om het zo maar te noemen.

Anyway, veel plezier met de bouw van je spel. Zolang je het voor je plezier/kennis doet en niet voor het geld dan komt het wel goed.

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 19:31:07
Quote Anchor link
Het is inderdaad voor het plezier.
En we schrijven alles zelf. Eerlijk.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 19:32:39
Quote Anchor link
- Aar - op 27/08/2012 17:04:43:
Wordt er ook gebruik gemaakt van een versioningsystem, en zo ja, welke? Hoe zit de taakverdeling in elkaar, en de communicatie tussen elkaar?

Ik was hier even benieuwd naar....

ScrapZz nl

ScrapZz nl

27/08/2012 19:44:12
Quote Anchor link
Ik heb een tijd geleden ook is geprobeerd zo iets te maken maar af gehaakt vanwege het veel werk is!
maar als je een helpende hand nodig heb ben ik je man ;)
(alleen om dagelijks achter de pc te zitten weet ik niet heb natuurlijk ook andere bezig heden!)

Roel -

Roel -

27/08/2012 21:38:44
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, doe eens een poging in je ééntje.
Ik heb ook ooit een browsergame gemaakt, zelf. Hier heb ik echt ontzettend veel van geleerd en het is altijd leuk om te zien dat mensen plezier beleven aan je creatie!

Doe het niet voor het geld, want dat verdien je er nagenoeg niet mee.

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 21:53:26
Quote Anchor link
Sorry Aar. Ik had erover gelezen. Maar ik weet nog niet wat ik ga gebruiken.
Dan Roel, ik doe het zeker niet voor het geld. Ik verwacht ook niet dat ik er iets mee verdien.
En ten slotte, ScrapZz, voeg me we even toe op skype: gp.noorddam
Dan kan ik wat vragen stellen.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 21:55:57
Quote Anchor link
Thomas Korthals op 27/08/2012 21:53:26:
Sorry Aar. Ik had erover gelezen. Maar ik weet nog niet wat ik ga gebruiken.

Ga eerst maar in hierin verdiepen voordat je met een groep gaat beginnen. Straks gaat iemand iets aanpassen en uploaden, terwijl iemand anders zijn wijziging upload waarbij jouw wijziging nog niet geintegreeerd zit.. moeite voor niks....

Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 21:57:03
Quote Anchor link
Ik ga samen met de groep beslissen wat we gaan gebruiken, hoe en wanneer.

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 21:58:03
Quote Anchor link
Aha, okee.. Mijn advies is GIT, of anders SVN...

Reshad F

Reshad F

27/08/2012 22:10:36
Quote Anchor link
Gewoon GIT :) eventueel Teambox voor de taakverdeling etc...

- Ariën -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 22:12:32
Quote Anchor link
Punt is altijd GIT is toch alleen voor open-source? Omdat alles op github wordt gedeeld?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.