Browsergame hulp (vrijwillig) gevraagd.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Freelance JAVA / C# Developer

Functieomschrijving Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar ervaren JAVA of C# Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Java/Kotlin Developer

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij recent jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een erkende werkgever in regio Waalwijk zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie As a Senior .NET developer you will work in our Research & development team. Our team consists of 17 colleagues! We are currently busy setting up a completely new architecture for a new product. We use VS2022 and .NET 6.0 for our new product. Your function is therefore mainly backend oriented. Since we develop measuring equipment for the chemical industry, it is also very important to develop high-quality software for its control. You are also responsible for designing, implementing and testing new features. For this position its also very important to ensure future-proof and sustainable architecture. Eisen - A

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 17:47:59
Quote Anchor link
Goedemiddag allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met het ontwerpen van een browsergame op papier. Ik heb al een concept dat ik later in dit bericht ga uitleggen.
Al ongeveer een jaar ben ik bezig met het leren van scripttalen waaronder html, php, javascript.
Ik zoek iemand die goed is in programeertalen waaronder php,html,javascript en eventueel ook grafisch zeer goed is.

Wat voor een browsergame word het:
Het zal geen browsergame worden met het populaire onderwerp: crime en oorlog, maar dit:
Een spel waarin jij een zakenman bent. Je begint met een klein bedrijfje waarvan je de naam zelf kunt kiezen. Langzaam maar zeker wordt je bedrijf groter en groter totdat je uiteindelijk genoeg geld hebt om een nieuw gebouw voor je bedrijf te stichten op een andere plek van de wereld of in hetzelfde land als je vorige gebouw. Je kunt ook nieuwe bedrijven stichten of failiete bedrijven overnemen. Dit is de hoofdgedachte. Hierbuiten zijn er natuurlijk nog een heleboel mogelijkheden zoals cafés stichten, een bondgenootschap oprichten, reclame maken voor popsterren etc. In 1 bedrijfsgebouw moet je kamers maken. Een aantal kamers zullen noodzakelijk zijn als je wilt dat je bedrijf veel verdient en kan uitbreiden. Als zakenman is het ook de bedoeling dat je sponsert en privéjets etc koopt. Het draait dus niet allemaal rond bedrijven.
Als iemand wilt helpen kan dat via dit forum of een bericht naar: [email protected]
Dit is volledig gratis! Je krijgt er dus geen vergoeding voor terug. Enkel als het spel commercieel goed draait dan zullen de helpende handen wel een vergoeding krijgen.
Als iemand nog wat wilt weten zeg het maar!
Gelieve geen tutorials neer te zetten. Ik krijg les van iemand die ook meehelpt met de game.

Met voorbaat dank,
Thomas
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 07:09:09
 
Eddy E

Eddy E

25/08/2012 17:48:36
Quote Anchor link
13 in een dozijn?
Of meer: 145 in een gros.
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/08/2012 17:53:54
Quote Anchor link
Leuk idee, maar hoeveel tijd denk je dat hiervoor nodig is?
Ik acht de kans klein dat iemand dat vrijwillig gaat doen.
Te meer daar, zoals Eddy al aangeeft, er veel van zulke games zijn.
 
Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 17:54:13
Quote Anchor link
Ik had wel even gedacht dat hier serieus op gereageerd kon worden. Dit is niet zo'n vraag van een kind waarop jullie altijd zo reageren. Wij weten wat we doen maar we zoeken nog iemand.

Toevoeging op 25/08/2012 17:55:08:

Obelix en Idefix op 25/08/2012 17:53:54:
Leuk idee, maar hoeveel tijd denk je dat hiervoor nodig is?
Ik acht de kans klein dat iemand dat vrijwillig gaat doen.
Te meer daar, zoals Eddy al aangeeft, er veel van zulke games zijn.

ong. een jaar. Ik heb nu al twee mensen die hier goed mee kunnen werken en het vrijwillig doen.
Gewijzigd op 25/08/2012 17:57:53 door Jan Nada
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

25/08/2012 18:01:17
Quote Anchor link
Naar mijn idee zijn beide reactie serieus.

Je beschrijft uitgebreid wat je wilt gaan doen, maar er ontbreekt nog heel veel info:
Ongeveer een jaar: 1 uur per dag, week, maand?
Hoe zie je de rol-/taakverdeling?
Stel dat het slaagt: hoe zal de financiële verdeling zijn bij een commercieel succes?

Kortom: geef meer informatie.
 
Jan Nada

Jan Nada

25/08/2012 18:04:31
Quote Anchor link
Prima.
Dagelijks zal er aan gewerkt worden. In uitzonderlijke gevallen kan het natuurlijk zijn dat dit niet zo is.
De taakverdeling kan ik pas geven als er genoeg animo is.
De financiële verdeling zal eerlijk verlopen. Hangt ervan af hoe groot de inzet was.

Toevoeging op 25/08/2012 21:30:20:

Ik zoek vooral grafici.

Toevoeging op 26/08/2012 12:04:02:

Iemand interesse?
 
Bram w

bram w

26/08/2012 22:27:36
Quote Anchor link
Misschien kan je wat met dit mmo framework (gebaseerd op yii) http://www.gamerbreed.com/
 
Obelix Idefix

Obelix Idefix

26/08/2012 22:41:05
Quote Anchor link
Thomas Korthals op 25/08/2012 18:04:31:
Toevoeging op 26/08/2012 12:04:02:
Iemand interesse?

Je verwacht dat iemand +/- een jaar lang dagelijks (helaas geef je niet aan hoeveel uur) er vrijwillig aan gaat werken. Ik denk dat menigeen ook nog andere verplichtingen heeft, zoals een studie en/of werk. Nog los van gezin en sociale verplichtingen.
Dat de animo 'niet zo heel groot is', lijkt me dus niet zo gek.
Zou willen dat ik elke (!) dag tijd over had ;-)
 
Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 16:53:00
Quote Anchor link
Bedankt Bram, maar dat is niet wat ik zocht.
En Obelix en Idefix, de tijden zijn in feite nog niet bepaald. Dit hangt af van wanneer iemand tijd heeft. Ik heb nu 3 programmeurs (met mij inbegrepen) en een tester.
Dus er zijn genoeg mensen die tijd hebben. Waar komen die andere browsergames dan vandaan?
Maar ik hoor het wel als er interesse is :)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 17:04:43
Quote Anchor link
Wordt er ook gebruik gemaakt van een versioningsystem, en zo ja, welke? Hoe zit de taakverdeling in elkaar, en de communicatie tussen elkaar?
Gewijzigd op 27/08/2012 17:06:48 door - Ariën -
 
- Mark -

- Mark -

27/08/2012 17:09:09
Quote Anchor link
99% van de spellen gebruiken gewoon de source code van de overige 1%. Het merendeel van die zogenaamde admins weet nog niet eens hoe ze iets kunnen aanpassen.

Ik ben zelf ook begonnen met ontwikkelen omdat ik zelf een browsergame wilde. Ik heb er al in geen jaren meer naar omgekeken maar toendertijd waren er al 50+ varianten gemaakt met de source code van mijn spel alleen.

Dat was een leuke tijd waarin ik veel geleerd heb en uiteraard veel fout gedaan heb. Achteraf gezien zat alles maar met touwtjes aan elkaar om het zo maar te noemen.

Anyway, veel plezier met de bouw van je spel. Zolang je het voor je plezier/kennis doet en niet voor het geld dan komt het wel goed.
 
Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 19:31:07
Quote Anchor link
Het is inderdaad voor het plezier.
En we schrijven alles zelf. Eerlijk.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 19:32:39
Quote Anchor link
- Aar - op 27/08/2012 17:04:43:
Wordt er ook gebruik gemaakt van een versioningsystem, en zo ja, welke? Hoe zit de taakverdeling in elkaar, en de communicatie tussen elkaar?

Ik was hier even benieuwd naar....
 
ScrapZz nl

ScrapZz nl

27/08/2012 19:44:12
Quote Anchor link
Ik heb een tijd geleden ook is geprobeerd zo iets te maken maar af gehaakt vanwege het veel werk is!
maar als je een helpende hand nodig heb ben ik je man ;)
(alleen om dagelijks achter de pc te zitten weet ik niet heb natuurlijk ook andere bezig heden!)
 
Roel -

Roel -

27/08/2012 21:38:44
Quote Anchor link
Ik zou zeggen, doe eens een poging in je ééntje.
Ik heb ook ooit een browsergame gemaakt, zelf. Hier heb ik echt ontzettend veel van geleerd en het is altijd leuk om te zien dat mensen plezier beleven aan je creatie!

Doe het niet voor het geld, want dat verdien je er nagenoeg niet mee.
 
Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 21:53:26
Quote Anchor link
Sorry Aar. Ik had erover gelezen. Maar ik weet nog niet wat ik ga gebruiken.
Dan Roel, ik doe het zeker niet voor het geld. Ik verwacht ook niet dat ik er iets mee verdien.
En ten slotte, ScrapZz, voeg me we even toe op skype: gp.noorddam
Dan kan ik wat vragen stellen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 21:55:57
Quote Anchor link
Thomas Korthals op 27/08/2012 21:53:26:
Sorry Aar. Ik had erover gelezen. Maar ik weet nog niet wat ik ga gebruiken.

Ga eerst maar in hierin verdiepen voordat je met een groep gaat beginnen. Straks gaat iemand iets aanpassen en uploaden, terwijl iemand anders zijn wijziging upload waarbij jouw wijziging nog niet geintegreeerd zit.. moeite voor niks....
 
Jan Nada

Jan Nada

27/08/2012 21:57:03
Quote Anchor link
Ik ga samen met de groep beslissen wat we gaan gebruiken, hoe en wanneer.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 21:58:03
Quote Anchor link
Aha, okee.. Mijn advies is GIT, of anders SVN...
 
Reshad F

Reshad F

27/08/2012 22:10:36
Quote Anchor link
Gewoon GIT :) eventueel Teambox voor de taakverdeling etc...
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/08/2012 22:12:32
Quote Anchor link
Punt is altijd GIT is toch alleen voor open-source? Omdat alles op github wordt gedeeld?
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.