[bug] wijzigen van grote/oude reactie breekt pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

16/04/2020 16:56:21
Quote Anchor link
Ik probeerde vandaag een reactie in een topic aan te passen, maar ik kreeg een leeg contentgedeelte. Wanneer ik de broncode inspecteer houdt deze op bij de content-div dus er breekt op de achtergrond iets. Dit zou gevangen moeten worden in een errorlog ofzo.

Of misschien is dit gerelateerd aan tijd, ik kon een ouder topic ook niet wijzigen (breekt ook pagina) maar had geen problemen met een nieuwere reactie.

Ik zou op zijn minst een soort van boodschap verwachten, of in eerste instantie geen edit-icoon als ik -om wat voor reden dan ook- de reactie niet meer kan/mag wijzigen.

En misschien moet dat ook opnieuw doordacht worden, wat mij betreft zou iemand te allen tijde een reactie moeten kunnen wijzigen, tenzij er een modedit is of wanneer de thread gelocked is ofzo.

Misschien is het dus wel de bedoeling dat een reactie soms niet meer gewijzigd mag worden, maar dit zou de pagina niet moeten breken lijkt mij.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:58:09
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/04/2020 17:33:51
Quote Anchor link
Ik kan dit 'breken van een topic' niet reproduceren?

De beveiliging om een topic te wijzigen zit er bewust in om te voorkomen dat iemand later zelf zijn topics uitwist. Ook bij een mod-edit moet dit geblokkeerd zijn .
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

23/04/2020 17:47:04
Quote Anchor link
Op moment van schrijven kan ik deze reactie nog wijzigen. Maar ik krijg dan een leeg contentgedeelte en een webpagina die de </body> niet bereikt, na de <div id="content"> houdt mijn broncode op.

Dit wijst op een fatal error of een harde exit ofzo.
Gewijzigd op 23/04/2020 17:47:34 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/04/2020 13:35:44
Quote Anchor link
Ik krijg het niet voor elkaar. Misschien vanwege mijn mighty-crew skills. :-P
Ik zal eens uit laten zoeken wat er in de log staat.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

25/04/2020 14:58:52
Quote Anchor link
Mogelijk gaat er niets mis maar is dit gewoon een controle die een tijd controleert, of iets anders, en dan constateert dat je het bericht niet mag wijzigen, maar een exit is dan niet echt gebruiksvriendelijk, noch echt duidelijk.

Zou niet de eerste keer zijn dat er hier iets met tijd misgaat, dus wellicht is er een verschil tussen de periode van tonen van het edit-icoon en de periode waarin het toegestaan is de bijbehorende actie uit te voeren. Normaal gesproken lopen die twee in de pas maar nu mogelijk niet (meer).
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

25/04/2020 15:05:03
Quote Anchor link
Volgens mij zit er geen exit; o.i.d in.
Ik heb althans nog nooit afgekapte meldingen gezien als iemand geen bericht mag wijzigen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.