[CHECK] Clan layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Junior Front-End Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale oplossingen van Coolblue. Wat doe je als Junior Front-End Developer bij Coolblue? Als Junior Front-End Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen. Op dat moment komt je wil om te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan goed van pas! Ook Junior Front-End Developer worden bij Coolblue?

Bekijk vacature »

Team Lead/ Lead developer gezocht (Hands-on, PHP,

Functie Als Team Lead ben je de leider van één van de ontwikkelteams binnen de organisatie. Je leidt als lead developer een goed draaiend team dat werkt aan complexe en duurzame applicaties en API’s. Vanuit je kennis en ervaring ben je in staat het grote plaatje te blijven overzien, en kritisch mee te denken over bijvoorbeeld de architectuur, maar ook de algehele aanpak binnen het project. Je laat je team niet alleen technisch goed functioneren maar ben ook betrokken bij het menselijke aspect. Zo weet jij je collega’s te motiveren en begeleiden in hun dagelijkse werk. Buiten het team ben

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Full stack Javascript ontwikkelaar

Functie Benieuwd hoe jouw dag eruit ziet? Je komt binnen rond een uur of 10 en dat start je met de morning call. Dit doen we vanaf het hoofdkantoor of op het lab, ligt eraan welk project je mee bezig bent. Na de call en het verdelen van de tickets ga je met je team aan de slag. Rond een uur of 12 is er een goede lunch en ga je smiddags weer lekker door met je werk. De ene keer maak jij een game voor een groot merk om de interactie tussen product en eindgebruiker te vergroten. De andere

Bekijk vacature »
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 01:26:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben samen met een aantal andere een clan begonnen. Deze heet: nbK (natural born Killers). Het gaat erg goed met de clan en we hadden een website nodig. Hier ben ik dus aan begonnen en dit is eruit gekomen:

klikje

nu zou ik graag van jullie willen weten:
- Hoeveel deze waard is
- Wat je zou verbeteren
- Wat er van vind
- Cijfer

Alvast bedankt..(oja, let niet op de randen die niet doorgaan naar de bodom, dit moet nog opgelost worden, maar ik ben geen held met het slicen en in css zetten dus ik vind het toch nog aardig gelukt)
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 01:43:13
 
Timmy

timmy

05/08/2007 09:21:00
Quote Anchor link
wow ziet er goed uit, alleen ik zou een zo een rij van recent gedoe weghalen, als je ze persee wilt kan je zo ook onder je sponsoren zetten.

verder mischien de onderkant, zit een wit balkje

voor de rest ziet er goed uit, 8,5

Edit:
ik zie net ook dat de tekst van de onderwerpen net te laag zit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door timmy
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 09:54:00
Quote Anchor link
ok, bedankt voor je reactie.
In welke browser heb je dan problemen met de tekst van de onderwerpen?
 
Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

05/08/2007 10:19:00
Quote Anchor link
In FF ziet hij er wat minder uit, verder best mooi :)
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/08/2007 10:41:00
Quote Anchor link
Je gebruikt heel vaak floats terwijl ze niet nodig zijn, bijvoorbeeld in je div#header, div#menu en div#welcome_bar. Als een element display: block is (en dat is een div van nature) dan vult hij automatisch de hele breedte van zijn parent (in jouw geval div#container) op.

Als je een div mee wilt laten rekken met zijn content en binnen die div bevinden zich div's met een float, zet dan op de buitenste div:

overflow: hidden;
width: 100%

Verder valideert je pagina niet. 55 errors is echt te veel. Je CSS valideert wél (gefelici!) maar levert toch ook 64 waarschuwingen op.

Maak er een sport van om zowel je XHTML als je CSS te laten valideren. Dan ben je meestal van de helft van je bugs af.

Tot slot nog iets over het design: vooral de header ziet er goed uit, mooi gedaan! De rest van de pagina zou je misschien wat meer design elementen kunnen geven, dan krijg je een betere balans.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 

05/08/2007 11:01:00
Quote Anchor link
mooie layout.. sluit me aan bij Jan Koehoorn.
En weet niet of je gezien hebt maar de button 'Lost Password' staat 1 pixel te laag :P
 
Johan

Johan

05/08/2007 11:04:00
Quote Anchor link
Ziet er strak uit.. Alleen wat me gelijk opviel bij het openen van de pagina.. Zie die lijntjes (die neem ik aan ónder de tekst zouden moeten staan) er eh.. half doorheen staan enzovoort..

screenie

Zowel bij FF als IE.. Ik neem aan een bug, als het bedoeld is vind ik het echt niet mooi..!

En bij het login veld.. Staat "WELCOME TO THE NBK GAMING CLAN WEBSITE!" en "USER" en "PASS".. En zowel bij FF als bij IE staat dat niet in een rechte lijn.. Ook niet echt mooi..

Maar voor de rest.. superstrak! mooie header!

7,5
 
Jelle Sturm

Jelle Sturm

05/08/2007 11:36:00
Quote Anchor link
Ziet er zeer mooi uit maar wat ik altijd al heb wille weten is hou je zo een schaduw rond je pagina maakt?
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/08/2007 11:42:00
Quote Anchor link
@ Jelle: meestal is zoiets een achtergrondplaatje op de body.
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 13:49:00
Quote Anchor link
Ik heb net firefox geinstalleerd en ik schrok eigenlijk nogal van wat ik zag. Omdat dit mijn eerst layout is die ik zo gesliced heb ect. heb ik er veel tijd in gestoken, maar hij ziet er gewoonweg niet uit in firefox.

Hoe kan ik dit oplossen, want als ik in firefox iets goed probeer te krijgen dan ziet het er in IE weer niet uit....

@jan: bedankt voor je tips. Ik snapte dat van die float namelijk niet helemaal blijkbaar. Ik dacht dat je die moest gebruiken om meerdere divs naast elkaar te krijgen, maar blijkbaar dus niet. Ik ga ook meteen kijken hoe ik die errors weg haal, maar eerst moet hij er wel goed uitzien.

Tevens is er ook iemand die een schatting van de waarde kan geven als de css wel klopt?
 

05/08/2007 13:51:00
Quote Anchor link
Game-Monitor
24Play.com | nbk:. War Server TWL Match in Progress
IP: 77.74.194.32:28962 [United Kingdom]
Game: Call of Duty 2
Players: 0 / 12
Average: 0.02 / 12
Map: mp_dawnville (747)
Month Uptime: 99.5392%
Rank: Game: 7425 - Overall: 103884

is dat jullie server dan ?
 

05/08/2007 13:53:00
Quote Anchor link
ik zou denk ik niet eens die willen hebben ik zou eerder verder gaan kijken dus 0 Euro
mod-edit::
Bumpen

Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het Afbeelding knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 13:56:00
Quote Anchor link
Ja, dat is een van de 5 server, die server moet nog ingesteld worden en er moeten nog mods geupload worden.
Bedankt voor je reactie, maar zou je ook kunnen onderbouwen waarom je hem niet zou willen hebben? Dit zou mij namelijk kunnen helpen.

p.s. Je kan niet voor niks je bericht aanpassen.
 
Wouter K

Wouter K

05/08/2007 15:52:00
Quote Anchor link
Firefox is hij gewoon *** lelijk sorr dat ik het moet zeggen voor de rest snap ik de site niet echt als het maar voor een simpele gewone clan is ..


Mvg
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/08/2007 16:02:00
Quote Anchor link
Ik vind hem erg donker, maar als ik dan naar beneden scroll zie ik enorm veel grote witte vlakken. Het lijkt net alsof je veel tijd in de bovenkant gestoken hebt en vervolgens de onderkant heb laten zitten ;).
 
Kevin Tuns

Kevin Tuns

05/08/2007 16:51:00
Quote Anchor link
ten eerste bedankt voor jullie comentaar.

@ wouter - ik weet dat hij er in firefox niet uitziet en ik probeer het aan te passen, maar dan ziet hij er niet meer uit in IE :$

@Arjan - Toen ik aan de bovenkant begon had ik nog erg veel insperatie in me, maar toen ik uiteindelijk aan de onderkant begon wist ik niet meer hoe ik verder moest. Ik heb vanalles geprobeerd, maar dit vond ik er toch het beste uitzien. Heb je anders misschien tips over wat jij zou veranderen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.