Ckeditor lukt me niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/12/2012 13:21:36
Quote Anchor link
Daarom kan je met htmlpurifier() de code onschadeleijk maken, maar beter gebruik je gewoon UBB-tags.
Veel handiger en veiliger.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 00:58:51
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

30/03/2013 17:23:30
Quote Anchor link
- Raoul - op 04/12/2012 13:15:54:
Pepijn --- op 04/12/2012 05:00:40:
- Aar - op 03/12/2012 21:08:37:
Een forum en CKeditor? Ik zou dan in ieder geval de boel maar goed instellen qua veiligheid. Je moet in ieder geval goed weten wat je wel en niet toestaat met HTML.

Heb je anders een tastbaar voorbeeld die we kunnen bekijken?


Ik haal de code bar HTML uit die bar.
NL: Ik haal het knopje html wel uit de toolbar


Wat doe je nu? Een slordige versie van je zin bovenaan en een nette Nederlandse versie onderaan?!
Tevens kan het lid nog steeds rauwe post data doorsturen zonder jouw formuliertje of als JS uitstaat kan de gebruiker nog steeds html versturen omdat CKeditor niet werkt en omdater een dan gewoon een textarea staat.


Nee raoul ik heb alle <script> <plaintext>'s enzo weggehaalt met replace'es.

(srry voor late antwoord)

Toevoeging op 30/03/2013 17:23:35:

- Raoul - op 04/12/2012 13:15:54:
Pepijn --- op 04/12/2012 05:00:40:
- Aar - op 03/12/2012 21:08:37:
Een forum en CKeditor? Ik zou dan in ieder geval de boel maar goed instellen qua veiligheid. Je moet in ieder geval goed weten wat je wel en niet toestaat met HTML.

Heb je anders een tastbaar voorbeeld die we kunnen bekijken?


Ik haal de code bar HTML uit die bar.
NL: Ik haal het knopje html wel uit de toolbar


Wat doe je nu? Een slordige versie van je zin bovenaan en een nette Nederlandse versie onderaan?!
Tevens kan het lid nog steeds rauwe post data doorsturen zonder jouw formuliertje of als JS uitstaat kan de gebruiker nog steeds html versturen omdat CKeditor niet werkt en omdater een dan gewoon een textarea staat.


Nee raoul ik heb alle <script> <plaintext>'s enzo weggehaalt met replace'es.

(srry voor late antwoord)
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.