CKeditor probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Java (Java EE) Developer

In het kort Werken als Java developer betekent werken aan complexe IT projecten bij onder meer een internationaal containeroverslag bedrijf. Zo sturen we apparaten en eindgebruikers aan d.m.v. onze custom-made software oplossing, die dagelijkse vele duizenden containers verwerkt. Denk aan systemen die volautomatische kranen aansturen en op afstand bedienen, de volledige afhandeling van containernummerherkenning bij het laden en lossen van zeeschepen of het tonen van instructies aan de chauffeurs van ruim 300 straddle carriers. En dat allemaal redundant, robuust en in een dynamische 24/7 omgeving! Jij versterkt ons ontwikkelteam en gaat aan de slag met oa. Java i.c.m. Spring (Boot),

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Ervaren Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een ervaren Software Developer, en heb je ervaring met technieken zoals C#, MS Access & SQL? Vind jij het leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een specifieke branche? Dan is dit de baan voor jou! Als ontwikkelaar ben jij samen met een team van 12 collega’s verantwoordelijk voor het bouwen van nieuwe functionaliteiten en het uitbreiden van de core applicatie. Belangrijk is dat je ervaring hebt met C# en MS Access. Je bent flexibel en klantvriendelijk ingesteld, omdat het belangrijk is om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Thuiswerken

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 17:05:50
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik gebruik sinds kort een CKeditor.
Bij mijn huidige editor moet ik een URL invullen, van een afbeelding dat al op internet staat.

Maar dat wil ik niet, ik zou graag willen dat ik afbeeldingen vanaf mijn computer in mijn editor kan zetten.
Dus dat ik ze gewoon makkelijk kan uploaden naar een map op mijn server.

Ik heb gehoord dat het geen standaard module is, ik zou eigenlijk niet weten wat ik dan moet veranderen, in het script of iets anders.

Als iemand het weet, zou iemand mij dan kunnen helpen.
Of als iemand een andere oplossing heeft zijn die natuurlijk altijd welkom.


Met vriendelijke groet,

Robin Krijger
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 19:11:22
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/09/2011 20:29:31
Quote Anchor link
Tegenwoordig de filmemanager-module betaald. Ikzelf gebruik nog een oude versie die gratis is. Je zou eventuele ook TinyMCE kunnen overwegen, als je volledige integratie wilt.
 
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 20:40:46
Quote Anchor link
Oke, dat is duidelijk.
Welke versie is die oude? Zou ik die op internet nog kunnen vinden?

Als je die tinyMCE gebruikt, dan zit die filemanager-module er standaard bij?

Robin Krijger
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/09/2011 20:41:24
Quote Anchor link
Als het goed is moet die er standaard bij zitten.
 
Wessel Jansen

Wessel Jansen

23/09/2011 20:45:47
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je drupal gebruikt?
 
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 20:57:54
Quote Anchor link
Aar okee, dan zal ik daareens naar kijken!
Wessel jansen, nee ik heb een eigen cms gebruikt.
Zou u willen uitleggen wat die editor met drupal te maken heeft?

Robin Krijger

Toevoeging op 23/09/2011 21:02:41:

Aar, als ik kijk naar de demo versie op de website van TinyMCE, lukt het mij niet om afbeelding up te loaden.

Robin Krijger
 
Wessel Jansen

Wessel Jansen

23/09/2011 21:05:10
Quote Anchor link
Ok, Drupal is namelijk ook een gratis CMS die je kan configureren en die gebruik maakt van een CKeditor. Daarom dacht ik dat je met Drupal bezig was;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/09/2011 21:07:55
Quote Anchor link
Ik denk dat uploaden in de demo bewust geblokkeerd is... Er zijn van die gekken die pr0n en ranzigheid uploaden.
Gewijzigd op 23/09/2011 21:08:20 door - Ariën -
 
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 21:08:24
Quote Anchor link
Wessel, haha okee! Ik had een foto album nodig, volgens mijn zijn de modules bij durpel niet zo goed. Is ooit tegen mij verteld.


Toevoeging op 23/09/2011 21:09:46:

Aar, okee ik ga het gelijk downloaden en proberen, u hoort nog van mij. Welke versie heeft u van ckeditor?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

24/09/2011 11:30:52
Quote Anchor link
Robin,

Volgens mij zit dit gewoon standaard in de laatste versie van CKE.
Ik heb het zelf ook nodig, dus zal het zo even uittesten,
Zie ook http://docs.cksource.com/CKEditor_3.x/Developers_Guide/File_Browser_(Uploader)
 
Mathias B

Mathias B

24/09/2011 11:36:27
Quote Anchor link
Kc finder is een gratis alternatief en op hun site vind je hoe je het moet integreren. http://kcfinder.sunhater.com/docs/integrate

Werkte bij mij!
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

24/09/2011 11:41:15
Quote Anchor link
Inderdaad, zie bovenstaande link van mij, dit werkt bij mij.

Toevoeging op 24/09/2011 11:43:44:

Mathias:
Kc finder is een gratis alternatief en op hun site vind je hoe je het moet integreren.

CKEditor is ook gratis
Gewijzigd op 24/09/2011 11:41:53 door Ger van Steenderen
 
Jack deGroot

Jack deGroot

25/09/2011 13:26:55
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben al een tijdje bezig geweest met dat integreren, ik heb config.js vervangen door dat script op de integrate website.

Ik heb KCfinder gedownload, maar wanneer ik op de knop blader op server krijg ik een scherm in me beeld dat ik geen toegang heb.

Wat moet ik doen?

Robin Krijger
Gewijzigd op 25/09/2011 13:40:34 door Jack deGroot
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

25/09/2011 13:39:37
Quote Anchor link
Robin,
Even voor de duidelijkheid, KCfinder is een aparte (filemanager)module die je dus wel moet kopen. In het voorbeeld roepen ze scripts aan van KCfinder, als je dat niet hebt moet je ze zelf maken.
 
Jack deGroot

Jack deGroot

25/09/2011 13:49:47
Quote Anchor link
Beste Ger,

ik heb 'disabled' => false, dit ingesteld en nu doet hij het.
Volgens mij doet hij het voor de rest:D

heel erg bedankt!!!

Robin Krijger
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

25/09/2011 16:55:06
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 25/09/2011 13:39:37:
Robin,
Even voor de duidelijkheid, KCfinder is een aparte (filemanager)module die je dus wel moet kopen. In het voorbeeld roepen ze scripts aan van KCfinder, als je dat niet hebt moet je ze zelf maken.


Mijn excuus, CKfinder is een betaalde module KCFinder is gratis
Gewijzigd op 25/09/2011 16:55:28 door Ger van Steenderen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.