CKeditor probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Junior Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Samenwerken in een team van 10 collega's; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als startende IT-professional kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven.

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een andere uitdaging? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een Fullstack developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in

Bekijk vacature »
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 17:05:50
Quote Anchor link
Beste allemaal,

Ik gebruik sinds kort een CKeditor.
Bij mijn huidige editor moet ik een URL invullen, van een afbeelding dat al op internet staat.

Maar dat wil ik niet, ik zou graag willen dat ik afbeeldingen vanaf mijn computer in mijn editor kan zetten.
Dus dat ik ze gewoon makkelijk kan uploaden naar een map op mijn server.

Ik heb gehoord dat het geen standaard module is, ik zou eigenlijk niet weten wat ik dan moet veranderen, in het script of iets anders.

Als iemand het weet, zou iemand mij dan kunnen helpen.
Of als iemand een andere oplossing heeft zijn die natuurlijk altijd welkom.


Met vriendelijke groet,

Robin Krijger
 
PHP hulp

PHP hulp

28/05/2024 17:57:50
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/09/2011 20:29:31
Quote Anchor link
Tegenwoordig de filmemanager-module betaald. Ikzelf gebruik nog een oude versie die gratis is. Je zou eventuele ook TinyMCE kunnen overwegen, als je volledige integratie wilt.
 
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 20:40:46
Quote Anchor link
Oke, dat is duidelijk.
Welke versie is die oude? Zou ik die op internet nog kunnen vinden?

Als je die tinyMCE gebruikt, dan zit die filemanager-module er standaard bij?

Robin Krijger
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/09/2011 20:41:24
Quote Anchor link
Als het goed is moet die er standaard bij zitten.
 
Wessel Jansen

Wessel Jansen

23/09/2011 20:45:47
Quote Anchor link
Ik neem aan dat je drupal gebruikt?
 
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 20:57:54
Quote Anchor link
Aar okee, dan zal ik daareens naar kijken!
Wessel jansen, nee ik heb een eigen cms gebruikt.
Zou u willen uitleggen wat die editor met drupal te maken heeft?

Robin Krijger

Toevoeging op 23/09/2011 21:02:41:

Aar, als ik kijk naar de demo versie op de website van TinyMCE, lukt het mij niet om afbeelding up te loaden.

Robin Krijger
 
Wessel Jansen

Wessel Jansen

23/09/2011 21:05:10
Quote Anchor link
Ok, Drupal is namelijk ook een gratis CMS die je kan configureren en die gebruik maakt van een CKeditor. Daarom dacht ik dat je met Drupal bezig was;)
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/09/2011 21:07:55
Quote Anchor link
Ik denk dat uploaden in de demo bewust geblokkeerd is... Er zijn van die gekken die pr0n en ranzigheid uploaden.
Gewijzigd op 23/09/2011 21:08:20 door - Ariën -
 
Jack deGroot

Jack deGroot

23/09/2011 21:08:24
Quote Anchor link
Wessel, haha okee! Ik had een foto album nodig, volgens mijn zijn de modules bij durpel niet zo goed. Is ooit tegen mij verteld.


Toevoeging op 23/09/2011 21:09:46:

Aar, okee ik ga het gelijk downloaden en proberen, u hoort nog van mij. Welke versie heeft u van ckeditor?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

24/09/2011 11:30:52
Quote Anchor link
Robin,

Volgens mij zit dit gewoon standaard in de laatste versie van CKE.
Ik heb het zelf ook nodig, dus zal het zo even uittesten,
Zie ook http://docs.cksource.com/CKEditor_3.x/Developers_Guide/File_Browser_(Uploader)
 
Mathias B

Mathias B

24/09/2011 11:36:27
Quote Anchor link
Kc finder is een gratis alternatief en op hun site vind je hoe je het moet integreren. http://kcfinder.sunhater.com/docs/integrate

Werkte bij mij!
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

24/09/2011 11:41:15
Quote Anchor link
Inderdaad, zie bovenstaande link van mij, dit werkt bij mij.

Toevoeging op 24/09/2011 11:43:44:

Mathias:
Kc finder is een gratis alternatief en op hun site vind je hoe je het moet integreren.

CKEditor is ook gratis
Gewijzigd op 24/09/2011 11:41:53 door Ger van Steenderen
 
Jack deGroot

Jack deGroot

25/09/2011 13:26:55
Quote Anchor link
Beste,

Ik ben al een tijdje bezig geweest met dat integreren, ik heb config.js vervangen door dat script op de integrate website.

Ik heb KCfinder gedownload, maar wanneer ik op de knop blader op server krijg ik een scherm in me beeld dat ik geen toegang heb.

Wat moet ik doen?

Robin Krijger
Gewijzigd op 25/09/2011 13:40:34 door Jack deGroot
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

25/09/2011 13:39:37
Quote Anchor link
Robin,
Even voor de duidelijkheid, KCfinder is een aparte (filemanager)module die je dus wel moet kopen. In het voorbeeld roepen ze scripts aan van KCfinder, als je dat niet hebt moet je ze zelf maken.
 
Jack deGroot

Jack deGroot

25/09/2011 13:49:47
Quote Anchor link
Beste Ger,

ik heb 'disabled' => false, dit ingesteld en nu doet hij het.
Volgens mij doet hij het voor de rest:D

heel erg bedankt!!!

Robin Krijger
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

25/09/2011 16:55:06
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 25/09/2011 13:39:37:
Robin,
Even voor de duidelijkheid, KCfinder is een aparte (filemanager)module die je dus wel moet kopen. In het voorbeeld roepen ze scripts aan van KCfinder, als je dat niet hebt moet je ze zelf maken.


Mijn excuus, CKfinder is een betaalde module KCFinder is gratis
Gewijzigd op 25/09/2011 16:55:28 door Ger van Steenderen
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.