CMS

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jr/Mr/Sr Fullstack Developer (JavaScript/C#/.NET)

Vacature details Vakgebied: (Hightech) Industrie Opleiding: Medior Werklocatie: Leidschendam Vacature ID: 8582 Introductie For one of our top clients in the Hague are, we are looking for Fullstack Software Developers on all sort of levels. Our client is developing stae-of-the-art monitoring software applications to decode and ingest technical sensor data. This software is also used to process and visualize information inside the data and work 24/7. Functieomschrijving As a Junior full-stack .NET developer in one of our teams you will: Contribute to all development phases of the product, from design and implementation to maintenance and support of the software; Attend

Bekijk vacature »

HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 10926 Introductie Our client leads the worldwide development, production and sales of high-end lithography systems for the semiconductor industry. In short, we make the machines that make computer chips, or integrated circuits. We build some of the most amazing, complex machines that you will ever see – and the software to run them – to develop smaller, faster and still more affordable chips. It is because of our machines that the world’s technology has steadily evolved. This role is situated in the Big Data Analytics (BDA) Domain, specifically in Corporate

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer (m/v/d)

Apply now Apply now Senior .NET Developer Date: 21-Nov-2022 Location: Heerenveen, FR, NL, 8441 ER Year: 2019 Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een Senior .NET Developer (m/v/d) Op onze locatie in Heerenveen / deels vanuit huis Riverty in Heerenveen is de thuisbasis van het domeinteam voor provisioning. Met de software en API's die we maken, stellen

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Medior .NET Developer

Attentie .NET-ontwikkelaars! Jij hebt vast ook wel eens studiemateriaal moeten bestellen. Je verdwaalt in een woud van uitgevers, websites en leveranciers, raakt het overzicht kwijt en moet maar hopen dat je de juisten spullen tijdig en voor de goede prijs in huis hebt. Verander dit proces en help 200.000 studenten om sneller en gemakkelijker toegang tot hun studiemateriaal te krijgen. Vind je het leuk om geautomatiseerde digitale platforms te verbeteren? Dan is deze vacature in de buurt van Utrecht wellicht voor jou! Functieomschrijving Het bedrijf voorziet het mbo-onderwijs in Nederland van studiemateriaal. Dit bedrijf is de brug tussen de scholen

Bekijk vacature »

Freelance (Meewerkend) Lead Developer MyAthlon (ZZ

Tarief: 95€ (bespreekbar) Voorkeur Nederlands Product MyAthlon – wordt inmiddels in 5 verschillende landen gebruikt en er staan meer landen op de planning. MyAthlon word gebruikt voor quote-2-order en selfservice voor onze berijders. Het product bestaat uit een web frontend (Angular), native apps voor iOS en Android en circa 60 microservices (hoofdzakelijk Java). Vrijwel alles draait bij AWS, grotendeels op onze Kubernetes clusters. Nog een aantal applicaties draaien on-premise en dienen komend jaar ook te worden gemigreerd naar de cloud. Voor volgend jaar zal de focus wat veranderen van alleen MyAthlon, naar front office als geheel (MyAthlon is met veel

Bekijk vacature »

Medior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

Senior developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Integration Developer Mulesoft

Dit ga je doen - You develop and maintain various internal integrations and external (customer) integrations; - You develop through the integration platform Mulesoft; - You automate an entire end-to-end process and you provide the right interfaces; - You test and implement the interfaces; - You advise the internal and external customer and initiate improvement proposals; - You will occasionally participate in consultations with the external customer in order to translate the wishes and specifications into the correct technical solution. Hier ga je werken For a well-known service-oriented company we are looking for an Integration Developer Mulesoft. It is a

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Wordt als .NET developer mede-eigenaar van deze or

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant in de omgeving van Breda ben ik op zoek naar een back-end developer. Deze klant is al jarenlang een grote speler in de gamewereld; ze bestaan ondertussen ruim 10 jaar en hebben wereldwijd meer dan een miljoen spelers! Op dit moment zijn ze bezig met het opzetten van een nieuw project. Dit project zal over een aantal jaar worden verkocht en voor zolang als dat je er aan werkt bouw je aandelen op van het bedrijf. Door aan het project te werken wordt je zo indirect ook mede-eigenaar van het bedrijf. De opbrengst van dit project

Bekijk vacature »

Senior iOS Developer

As Senior iOS Developer you love to work on great apps, for our own brands. Apps with interesting new features that help people every day. Together with our team we make their lives better. In this role you’ll work as Senior iOS Developer at a company who takes the above at heart. You will be responsible for our team of highly skilled Mobile (iOS) Developers. You will help team members to meet their goals and make sure their happy at work. You will also be open to coach juniors and mediors iOS developers and interact with all stakeholders. Functie-eisen In

Bekijk vacature »

Junior Robot Programmeur

Bedrijfsomschrijving: Locatie: regio Venray Dit is een high-tech organisatie met meer dan 600 werknemers wereldwijd. Ze bieden een open en informele werksfeer met een hoge mate van zelfstandigheid en professionaliteit. Ter uitbreiding van het team zijn we op zoek naar een Junior Robot Programmeur. Met productievestigingen in Nederland, Amerika, Tsjechië, China, Mexico en de Verenigde Staten kunnen hun klanten overal ter wereld ondersteund worden. Deze organisatie ontwerpt en bouwt gerobotiseerde productiesystemen, waarbij lassen en andere verbindingstechnologieën een centrale rol spelen. Ze zijn zowel in de automotive als de algemene industrie actief, waar hoge productievolumes en een hoge mate van automatisering

Bekijk vacature »

Agile developer Outsystems bij fijne stabiele werk

Bedrijfsomschrijving Als een van de meest bezochte sites in haar segment draagt deze organisatie zeker een steentje bij aan de maatschappij. Met een IT-afdeling van ruim 40 man wordt er gewerkt aan een diversiteit aan applicaties die er voor zorgen dat er jaarlijks vele tienduizenden mensen en organisaties geholpen worden. De core business is het maken van ondersteunende applicaties. Daarnaast is de organisatie eveneens sterk in het doen van marktonderzoeken en het geven van advies aan organisaties en gemeenten over het te voeren beleid. Een veelzijdige werkgever waar de sfeer erg persoonlijk en prettig is. Het verloop is buitengewoon laag

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Front-end ontwikkeling van de complexe webshop; Teamleden begeleiden en code reviews uitvoeren; Plan van aanpak maken en adviseren; Meedenken in nieuwe ontwikkelingen voor de webshop/website; Meedenken in Cloud oplossingen. Hier ga je werken Voor een leuke organisatie in regio Almelo ga jij als Lead Front-end Developer je focussen op het ontwikkelen van de webshop. Je komt terecht in een jonge, innovatieve én snel groeiende scale-up waarvan het moederbedrijf ruim 300 medewerkers heeft. De organisatie waarvoor je komt te werken zit in de bouwsector en heeft nu 20 man in dienst, waarvan 8 man in het IT-team

Bekijk vacature »
Rik De Vries

Rik De Vries

26/04/2011 08:40:12
Anchor link
Hey allemaal,

Ik heb een CMS nodig (simpele CMS) waardoor het mogelijk is om voor een restaurant in te kunnen loggen en zo menu's samen kan stellen, toevoegen, verwijderen etc. De menu's zullen zijn, voorgerecht, nagerecht en hoofdgerecht met daarbij de bijbehorende gerechten. Ook moeten er foto's geupload kunnen worden van de betreffende gerechten, alles moet gekoppeld worden aan een mysql database en alles moet van deze database vandaan gehaald worden.

Ik heb geen idee waar en hoe dat ik moet beginnen en zou aan jullie willen vragen om (eventueel) tegen vergoeding dit voor mij te kunnen maken.

M.v.g. Rik

PHP hulp

PHP hulp

08/12/2022 04:07:39

Ozzie PHP

Ozzie PHP

26/04/2011 08:43:27
Anchor link
Zorg even dat je vacature voldoet aan de juiste criteria:

http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/criteria-php-vacature-berichten/16800/

Jordi Kroon

Jordi Kroon

26/04/2011 08:43:29
Anchor link
Kijk eens naar joomla?

Evert Ekans

Evert Ekans

27/04/2011 09:32:20
Anchor link
Zou het misschien eventueel voor je kunnen maken voor een klein bedrag, en neem het tevens op in men portfolio...

neem graag even contact op via de mail: evert_ekans@hotmail.com

mvg,
Evert Ekans

27/04/2011 10:23:29
Anchor link
Ik heb onlangs nog zoiets gemaakt, als je belangstelling hebt stuur even eem pm

Rik De Vries

Rik De Vries

28/04/2011 12:25:52
Anchor link
Zijn er nog meer gegadigden? Evert Ekans blijkt een oplichter te zijn.

Ben Van de Voorde

Ben Van de Voorde

28/04/2011 14:03:16
Anchor link
Waar baseer je op dat hij een oplichter is?

Mar cel

Mar cel

28/04/2011 16:05:20
Anchor link
-
Gewijzigd op 28/04/2011 16:37:44 door Mar cel

Rik De Vries

Rik De Vries

28/04/2011 18:42:59
Anchor link
Ik heb contact met hem gehad maar hij gaf mij een bedrag van 10.000 euro die ik moest overmaken voor het maken van een cms script..

Toevoeging op 28/04/2011 18:43:15:

Rik De Vries op 28/04/2011 18:42:59:
Ik heb contact met hem gehad maar hij gaf mij een bedrag van 10.000 euro die ik moest overmaken voor het maken van een cms script.. beetje onzinnig dacht ik zo

Jasper DS

Jasper DS

28/04/2011 19:01:17
Anchor link
Rik De Vries op 28/04/2011 18:42:59:
Ik heb contact met hem gehad maar hij gaf mij een bedrag van 10.000 euro die ik moest overmaken voor het maken van een cms script..

Niet dat ik de prijzen ken maar je kan dan toch nog altijd weigeren? Ik snap niet waarom hij daarom een oplichter is?

Evert Ekans

Evert Ekans

28/04/2011 21:28:39
Anchor link
Waarom ben ik een oplichter? Ik heb nooit een bedrag van 10.000 gevraagd..
We hebben geeneens over het geld gehad..

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/04/2011 22:19:14
Anchor link
Kunnen we die rel niet ergens anders uitvechten?

Evert Ekans

Evert Ekans

28/04/2011 22:24:13
Anchor link
Ik begin er liever ook niet over maar als er iemand zo gaat praten..

Obelix Idefix

Obelix Idefix

28/04/2011 22:51:33
Anchor link
Hoewel niet helemaal ontopic, wil ik toch reageren op Evert.

Evert Ekans op 27/04/2011 09:32:20:
Zou het misschien eventueel voor je kunnen maken voor een klein bedrag, en neem het tevens op in men portfolio...

neem graag even contact op via de mail:

mvg,
Evert Ekans

Zie hier (http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/hulp-met-cms/77789/last/) een topic van jou, waarbij je bezig bent met een gerechten-cms. Daarin geef je aan nog niet zoveel ervaring te hebben met php. Is leuk/aardig dat je aanbiedt (voor een klein bedrag) om het te maken voor een ander, maar zorg dan wel dat je zelf voldoende (basis)kennis hebt. Niets zo knullig als iemand die belooft iets te maken/doen en dan het niet blijkt te kunnen. Niet alleen sneu voor jou, maar zeker ook voor de opdrachtgever.

Karel van Dam

Karel van Dam

29/04/2011 09:56:23
Anchor link
@ Rik de Vries,

Ik ben de laatste hand aan het leggen bij het verbeteren van het CMS Cornn. Misschien geschikt voor jou?

Zie ook deze topic:
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/cmsje/77759/

Momenteel bestaat er nog niet de functie om submenu's toe te voegen, maar deze is in principe zo aangemaakt (aangezien ik ook vakantie heb). Ik vraag me af wat je zelf verstaat onder een 'eventuele vergoeding'.

Laat het me/ons weten!

Chris -

Chris -

02/05/2011 11:56:33
Anchor link
Zucht.. Spelen in de speeltuin jongens, bedankt voor het rapporteren..

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.