Comment spam

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Psst hé jij daar! Op zoek naar een nieuwe uitdaging als developer? Wacht niet langer en reageer direct. In deze functie ga je bij een familiebedrijf werken als developer. Je gaat maatwerk software ontwikkelen met de Microsoft stack. Je gebruikt technieken als C#, ASP.NET en MVC. Je werkt in een leuk team van andere developers. Je krijgt veel vrijheid in je werk en kan flexibel werken. Dagje thuiswerken? Geen probleem! Daarnaast is er veel ruimte om écht mee te denken met het bedrijf en met de klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Vanaf

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Eris -

Eris -

02/04/2007 07:44:00
Quote Anchor link
Iedereen kent het wel en nu wordt een website van een klant ook door ge pest..

1 uur +/- 30 berichten :(

Nu is de vraag wat is de beste oplossing?
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 00:56:25
 
GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:10:00
Quote Anchor link
IP-registratie => IP-ban?
CAPTCHA bij het formulier?
Comment limiet, dus je mag maar X aantal comments posten per uur?
Meer kan ik even niet bedenken.
 
Niels Janssen

Niels Janssen

02/04/2007 08:14:00
Quote Anchor link
Captha of iets soortgelijks erbij zetten, is de enige manier om zonder registratie een bot van een mens te onderscheiden, en zet er een floodbescherming op, maximaal 10 post per persoon per dag per onderdeel ofzo. Of gwoon dat ze maar 1 keer int kwartier/halfuur mogen posten.
 
Eris -

Eris -

02/04/2007 08:22:00
Quote Anchor link
Captcha.. Vind ik geen oplossing. Vind het niet fijn werken het moet extreem laag drempelig zijn...

IP ban heeft geen nut verschillende IP's (Maakt gebruik van proxy's)

Flood control werkt niet... (Verschillende ip's)

De laatste is puur uit ervaring met phphulp...


Ik heb even met javascript gespeeld met het feit dat de software geen js ondersteund ik zal het zo weten... + een normale vraag voor de non js gebruikers..
 
GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:34:00
Quote Anchor link
Oh, dus die gasten maakt gebruik van proxies. Had dat even gezegd :P. Nou dan denk ik dat degene dan tòch moet registreren...

EDIT:
Misschien een proxy check?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B
 
Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 08:45:00
Quote Anchor link
Wat ook een leuke is en die sowiezo een aantal spambots weghoud is een tekstveld verbergen met CSS. Noet het veld bijvoorbeeld mail (terwijl je het echte e-mail veld email noemt) De meeste spambots zullen dit zien als een e-mailveld, terwijl die juist leeg moet blijven. Spambots vullen een emailadres in, jij controleerd of die wel leeg is en voila. :) De spambot geeft ook geen error, omdat het formulier succesvol is gepost.
 
GaMer B

GaMer B

02/04/2007 08:46:00
Quote Anchor link
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.
 
- SanThe -

- SanThe -

02/04/2007 08:59:00
Quote Anchor link
Klinkt misschien heel gek, maar ik heb er al veel baat bij gehad.
Als het bijvoorbeeld een gastenboek betreft heet de directory bijna altijd questbook. Nou die naam verander ik in een totaal niet relevant andere naam en ik ben van de spammers af.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:11:00
Quote Anchor link
GaMer13 schreef op 02.04.2007 08:46:
Maar werkt dit ook voor gewone mensen die langskomen en gewoon gaan spammen? Ik denk het niet.

Nope, dat is waar. Daar heb je wel een punt. doorgaans heb ik meer last van spambots dan van spammende mensen, zeker omdat er een tijdslimiet zit van een minuut voordat je weer kan posten. (dit gebeurt dmv een sessie tijd, wanneer die niet geset kan worden, post die hem niet)
 
Eris -

Eris -

02/04/2007 09:32:00
Quote Anchor link
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.
 
GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:39:00
Quote Anchor link
Met dat limiet he, kun je niet een sessie / cookie aanmaken en die dan checken als iemand gaat posten. Als hij bestaat, dan kan degene niet meer posten, of is dit totaal geen optie?
 
Jelmer -

Jelmer -

02/04/2007 09:50:00
Quote Anchor link
Helaas zal dat niet gaan werken Gamer, want je kan de spammers niet van elkaar onderscheiden. Ze hebben bijna altijd bij iedere aanvraag een ander ip-adres, en ik neem aan dat hij niet cookies deelt per aanvraag.

Dus nee, dat is zoals je zelf zou zeggen "totaal geen optie".
 
GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:53:00
Quote Anchor link
Verdamt! Wie heeft die verrekte proxie uitgevonden :P

Quote:
Gamer, Ik heb mijn manier gebruikt en het werkt tot nu toe goed. Normaal had ik nu 100 berichten meer gehad.

Wat gebruik je nu dan?

BTW, je blijft altijd wel spam ergens houden, je kunt het niet 100% vermijden..
 
Eris -

Eris -

02/04/2007 09:54:00
Quote Anchor link
Gewoon een dood simple vraag

vijf + vier = ?

En dan doormiddel van javascript de antwoord te plaatsen en de input veld te verbergen.
 
GaMer B

GaMer B

02/04/2007 09:56:00
Quote Anchor link
Dus ook een soort CAPTCHA, maar meer kan ik niet meer bedenken.
Misschien als ik weer iets tegen kom op internet, dan zal ik het hier posten.

Ik heb namelijk ook veel last van spam op mijn forum van het bedrijf en hebben verscheidene keren het forum offline moeten zetten :(
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/04/2007 09:57:00
Quote Anchor link
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Stel een simpele vraag, ik ben daar ooit eens mee begonnen toen ik mijn nieuwssysteem ontwikkelde en dat werkt eigenlijk ook prima. Gebruikersvriendelijk? Mag je zelf bepalen.

Of laat javascript (een stukje) formulier echo'en, dan zien bots dat hele formulier niet... Echter mensen die geen javascript hebben zien het ook niet :+.

Gebruik geen standaard namen voor je formulier, geen 'subject', 'name' & 'message' maar abacadabra. Netjes is het niet, geen idee of het werkt, wie weet.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

02/04/2007 09:58:00
Quote Anchor link
Aha, dus de spamrobot zou ook geblokkeerd worden, wanneer die de vraag weet als het goed is. Bij mij werkt het prima, ligt misschien ook aan het type bots dat je krijgt. Sommigen zijn slimmer dan anderen.

Ik ben benieuwd of je binnenkort alweer spam krijgt. => Laat ons dat maar weten.
 
Eris -

Eris -

02/04/2007 10:01:00
Quote Anchor link
Nee die vraag is alleen voor "non" js gebruikers...
 
GaMer B

GaMer B

02/04/2007 10:06:00
Quote Anchor link
Arjan Kapteijn schreef op 02.04.2007 09:57:
Op de website van de Henzenrunners staan er enorm veel spamberichten in de database, maar ze zijn niet geactiveerd (email) dus dat gastenboek heeft geen spam. Werkt geweldig :).

Dat is inderdaad een geweldig idee :O Deze moet ik ff onthouden, want dit zal de spam zekers verlagen.
 
Eris -

Eris -

02/04/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Even een nieuwe methode testen...
 
Thijs X

Thijs X

02/04/2007 10:22:00
Quote Anchor link
Je kan een hidden field erbij voegen in je formulier, omdat spam bots alles invullen controleer je of het is ingevuld zo ja dan is het spam zo niet dan is het een gebruiker.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.