Computer bevriest elke +/- 10 minuten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

Full Stack PHP Developer

Functieomschrijving Ervaren PHP Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT team van een organisatie in de regio Ermelo gaat versterken. Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die deze innovatieve organisatie nog een stap verder gaat brengen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief goed is en die zelfstandig problemen op kan lossen. Je bent verantwoordelijk voor het samenwerken met een externe partij het is hierbij jouw taak om deze partij uit te dagen op het geleverde werk. Het schrijven van concepten aan de AI

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you work together in a multidisciplinary development team with 1-2 Senior .NET developers, two front-end developers, Data Scientists and one UX designer. As a team you work on developing a Cloud based application and making this application more stable. Unit testing will also become very important in your new position. Together with the Senior .NET developer you will be responsible for developing the API. You work with a lot of data and occasionally there will also be data issues and some queries will have to be run. This means that you will work a lot

Bekijk vacature »

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Lord Gaga

Lord Gaga

21/12/2014 23:00:57
Quote Anchor link
Hallo,

Sinds een aantal maanden bevriest mijn PC om de +/- 10 minuten en hangt alles vervolgens 30 seconden tot een minuut stil. In het begin viel dit nog wel mee, want dan gebeurde het misschien 1 tot 2 keer per dag. Maar vandaag echt om de 10 +/- 10 minuten dan ik een halve minuut moet wachten tot ik weer verder kan.

Waar ligt dit aan, en hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:03:02
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

21/12/2014 23:16:18
Quote Anchor link
Om te beginnen, draai eens een virusscan.
Daarna kan je eens proberen om Wise Registry Cleaner / - Disk Cleaner te draaien, of de Registry-cleaner van CCleaner.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

21/12/2014 23:48:28
Quote Anchor link
De virusscan geeft niet aan dat er iets mis is.
Ik zal de andere programma's die je opnoemt even proberen, ik hoop dat het werkt, bedankt!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

21/12/2014 23:50:47
Quote Anchor link
Kijk ook even in je Event Viewer of je daar iets raars ziet.

Rechtermuisklik op "Computer" -> Manage -> Event Viewer
 
Lord Gaga

Lord Gaga

21/12/2014 23:54:06
Quote Anchor link
Wat is de Nederlandse benaming van Event Viewer? Ik zie namelijk niet echt iets dat daar op lijkt. :x

Edit:
Zou dit het moeten zijn? Het zijn nogal veel foutmeldingen namelijk.

Afbeelding

Edit 2:
Op een ander forum gaf iemand als oplossing om NVIDA Streamer Service uit te schakelen, dit heb ik nu gedaan en ik zal even aanzien of dit ook daadwerkelijk werkt. Weet iemand of dit verder kwaad kan?
Gewijzigd op 22/12/2014 00:06:50 door Lord Gaga
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/12/2014 00:08:33
Quote Anchor link
Ja, dat is 'm. Als je nu (in jouw screenshot) op "Logboeken" gaat staan, dan krijg je een overzicht met categorieën. De bovenste die heeft bij "critical" en zal dan bij jou wellicht "kritische fouten" of iets dergelijks heten. Staan daar meldingen in van het afgelopen uur? Zo ja, dan zou je die eens kunnen bekijken.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

22/12/2014 00:12:45
Quote Anchor link
Dit is wat er bij kritiek staat:

Afbeelding

Edit:
De PC liep tussen 0:14 en 0:15 weer vast, er staat echter niets in het logboek rond 0:14 of 0:15.
Gewijzigd op 22/12/2014 00:17:02 door Lord Gaga
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/12/2014 00:17:40
Quote Anchor link
Ik zie dat er de afgelopen 24 uur 3x een melding is geweest die iets met stroomuitval te maken heeft. Dat heb ik dus ook wel eens als ie in sleep modus e.d. gaat.

Klik eens op "fout" want het afgelopen uur heb je 8 fouten gehad.

Toevoeging op 22/12/2014 00:18:33:

>> De PC liep tussen 0:14 en 0:15 weer vast, er staat echter niets in het logboek rond 0:14 of 0:15.

Ik denk ook niet dat alles getoond wordt. Er zijn ongeveer 450 logboeken namelijk.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

22/12/2014 00:21:48
Quote Anchor link
Dit zijn de fouten:

Afbeelding

Wat me trouwens wel opvalt, en ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, is dat er om de +/- 10 minuten dit verschijnt in het logboek onder Toepassingen:

Afbeelding

Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/12/2014 00:29:24
Quote Anchor link
Het zou er iets mee te maken kunnen hebben, maar dat durf ik niet te bevestigen. Hier mogelijk wel een link waar je iets aan hebt: http://www.sevenforums.com/microsoft-office/85944-how-stop-office-sp-service-running-permanently.html

Voor de rest kun je gewoon even op iedere foutmelding dubbeklikken en dan krijg je wat extra informatie te lezen. Mogelijk kun je daar iets uit opmaken.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

22/12/2014 00:34:33
Quote Anchor link
Ik ben nu aan het bijhouden wanneer alles vastloopt en wanneer het weer werkt, misschien dat ik op die manier kan kijken welke programma's rond die tijden iets aan het doen zijn. Ik zit nu op:

0:14 - 0:15
0:27 - 0:28

Maar er is niets dat rond beide tijden iets heeft uitgevoerd.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/12/2014 00:42:25
Quote Anchor link
Oké ... lastig. Ik ben er ook geen expert in, maar de kritische fouten zou je daar in principe moeten kunnen terugvinden.

Je kunt ook nog even een integriteitsscan uitvoeren, hoewel ik niet echt verwacht dat het iets oplevert, maar je weet maar nooit. Hier een uitleg (in een beetje houterig Nederlands):

http://www.reviversoft.com/nl/blog/2013/03/sfc-scannow/

Het komt er simpel opneer dat je de commanc prompt opent als administrator en dat je dan intypt:

sfc /scannow

Dan gaat ie scannen en aan het eind zie je dan of er iets fout zit.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

22/12/2014 00:49:42
Quote Anchor link
Scan uitgevoerd as I type, verder heb ik ook nog gekeken of ik misschien nog iets moest updaten en het bleek dat mijn Drivers "Slechter" waren, dus ik heb dat allemaal maar meteen ge-update, geen idee of dat de oorzaak zou kunnen zijn (al hoop ik natuurlijk van wel) De scan zit nu op zo'n 24%, ik zal dit bericht aanpassen als het iets oplevert.

Edit:
Er zijn 17 drivers bijgewerkt, van "Slechter" naar "Perfect", is dat misschien de oorzaak?

Edit 2:
Er zijn geen schendingen van entigriteit gevonden, maar mijn PC is ook niet meer vastgelopen de afgelopen 10 minuten, dus ik hoop dat het probleem met het updaten etc. nu is opgelost.
Gewijzigd op 22/12/2014 00:56:28 door Lord Gaga
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/12/2014 00:56:14
Quote Anchor link
Geen idee of het de oorzaak is. Dat zal moeten blijken :)
Even afwachten dan maar, en kijken of het nu beter gaat ... succes!
 
Lord Gaga

Lord Gaga

22/12/2014 00:57:23
Quote Anchor link
IK heb net mijn bericht geëdit, het probleem lijkt inderdaad te zijn opgelost, mocht het toch nog weer vastlopen zal ik dit bericht aanpassen en hopen dat iemand het leest. :P

In ieder geval bedankt voor je hulp Ozzie! :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/12/2014 01:03:31
Quote Anchor link
Graag gedaan ;) Ik hoop voor je dat het is opgelost nu!
 
Lord Gaga

Lord Gaga

22/12/2014 01:06:32
Quote Anchor link
Helaas.. om 1:03 liep het vast, om 1:04 werkte het weer en 20 seconden erna liep alles wéér vast.. Ik heb er even genoeg van voor nu, ik zoek mijn bed op en morgen zie ik wel verder. Welterusten!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

22/12/2014 01:12:31
Quote Anchor link
Hmmm, da's minder. Wellicht tijd om je computer opnieuw te installeren ... :(
 
E vH

E vH

22/12/2014 09:17:23
Quote Anchor link
Als het geen virus is, geen drivers zijn, dan zou ik haast denken dat je je harde schijf is moet testen.

Als een harde schijf "overslaat"... dan bevriest de computer meestal en na een tijdje, kan die weer doorwerken... denk aan een CD met een kras er in... die slaat ook over..
 
Lord Gaga

Lord Gaga

22/12/2014 11:08:59
Quote Anchor link
Hoe zou ik dit het best kunnen testen? Ik heb niet echt verstand van dit soort dingen namelijk. En mocht dit het probleem zijn, moet ik dan een nieuwe hardeschijf kopen?
 
E vH

E vH

22/12/2014 12:41:13
Quote Anchor link
http://www.seagate.com/nl/nl/support/downloads/item/seatools-win-master/

Even een scan er overheen halen.

Als je HDD kapot is of gaat, dan lijkt het mij slim om een nieuwe te halen.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.