contact formulier verzend niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

As Lead Web Developer at KUBUS you are responsible for the implementation design of requirements and the software architecture of the web application and services of BIMcollab. In your role as lead developer you will naturally search for the optimum between the required implementation time, the performance of the application and a fast go-to-market of features, in line with our automated test and release train. Together with the other senior developers in your team you monitor the architecture of the application and you advise the product owner about necessary refactoring to improve the maintainability of the platform. Our development team

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Functieomschrijving Junior PHP Developer gezocht! Voor een opdrachtgever in de regio Gelderland zijn wij op zoek naar een Junior PHP Developer die onderdeel gaat worden van het ontwikkelingsteam van deze organisatie. In deze functie ga jij aan de slag met het schrijven van software voor de aansturing van en het managen van windparken en bijbehorende onderdelen. Hiernaast ga jij je bezighouden met het ontwikkelen, testen en onderhouden van diverse webapplicaties. Het team waarin je komt te werken bestaat uit 3 developers, hierdoor krijg je veel verantwoordelijkheid en de kans om jezelf verder te ontwikkelen. Er wordt echter wel van je

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Hans cappon

hans cappon

11/08/2018 00:09:10
Quote Anchor link
@gertjan

Ik heb zelf uit interesse het scriptje van Thomas gedraait.
Het werkt perfect. Op het scherm krijg ik "succes" als melding te zien
en ik ontvang de mail als volgt op mijn mailadres:

1.0
text/plain; charset=iso-8859-1
<[email protected]>
PHP/5.3.1

Getest op mijn locale xampp server.

Dus je zult iets meer moeten laten zien van je script willen we je kunnen helpen.
Gewijzigd op 11/08/2018 00:22:35 door hans cappon
 
PHP hulp

PHP hulp

02/05/2024 03:27:55
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/08/2018 00:36:09
Quote Anchor link
Quote:
Getest op mijn locale xampp server.

Dan heb je wss wel e.e.a. geconfigureerd t.a.v. SMTP in XAMPP correct?

Maar fijn dat mijn code werkt, had het verder niet eens getest :p.
 
Gertjan spit

gertjan spit

11/08/2018 10:27:46
Quote Anchor link
Hoi Hans Cappon dank voor je bericht. Ik twijfel er ook geen moment aan dat het scriptje van Thomas niet goed is.
Het gaat er alleen om dat het niet werkt bij de hosting, en dat ik niet snap waarom niet. Heb het script van Thomas ook op een andere server geprobeerd waarvan ik zeker weet dat die PHP goed verzend maar ook daar werkt het niet. ben ten einde raad en hoop dat iemand nog een goed idee heeft.

gr Gertjan
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 11:22:02
Quote Anchor link
Maar wat zie je dan wel?
Je zou minimaal moeten zien dat wel wel of niet gelukt is. Anders zit er in de syntax van je script mogelijk wat mis.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

11/08/2018 12:28:11
Quote Anchor link
Uh, dat implode gedoe gaat natuurlijk niet werken, die pakt alleen maar de values XD.

Probeer het zo eens:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
<?php
$name
= $_POST['name'];
$from = $_POST['email'];
$subject = $_POST['subject'];
$message = $_POST['message'];
$to = '[email protected]'; // @todo dit adres dient correct ingesteld te worden

$headers = array();
$headers['MIME-Version'] = "1.0";
$headers['Content-type'] = "text/plain; charset=iso-8859-1";
$headers['From'] = "{$name} <{$from}>"; // let op: is nu $from ipv $jouw_mail
$headers['Reply-To'] = "{$from}"; // moesten hier wel punthaken staan?
$headers['Subject'] = "{$subject}";
$headers['X-Mailer'] = "PHP/".phpversion();

// for backwards compatibility (PHP < 7.2.0)
function implodeHeaders($in, $linebreak="\r\n") {
    $out = '';
    foreach ($in as $k => $v) {
        // @todo kan ook geen kwaad om hier wat mail header injection controles te doen...
        $out .= $k.': '.$v.$linebreak;
    }

    return $out;
}


// hier controleren we of het "verzenden" slaagt:
if (mail($to, $subject, $message, implodeHeaders($headers))) {
    echo 'succes!';
}
else {
    echo 'er ging iets mis :(';
}

?>

Of wellicht beter, gebruik een library voor het bouwen van mailtjes zoals PHPMailer zodat je al deze problemen niet hebt.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 13:41:09
Quote Anchor link
En daarbij is phpMailer ook flexibeler omdat je het kan aansluiten op een andere SMTP-servers of zelfs je Gmail. Plus dat je ook makkelijk kan debuggen via de debug-instelling. Dus je prima te horen krijgen waarom een SMTP-server je mailtje kan weigeren. Uiteraard wil dit alsnog geen bevestiging geven dat de mail daadwerkelijk aankomt, maar het is wel een stap verder in het proces dat wat PHP via mail() bereikt.
 
Hans cappon

hans cappon

11/08/2018 14:10:38
Quote Anchor link
Uiteraard heb ik het nieuwe script van Thomas ook getest op mijn xampp-server en op mijn hosting, met de gegevens form van gertjan, en in beide test werkte het gewoon.

Op beeldscherm verschijnt de "succes melding" en de mailtjes komen binnen met de gegevens uit de form.

Nogmaals je dient met meer informatie te komen om je kunnen helpen.
Of zoals Ariën zegt PHPMailer gebruiken.
 
Gertjan spit

gertjan spit

11/08/2018 16:53:35
Quote Anchor link
Hallo na veel hoofdbrekens ben ik erachter gekomen dat er bij het formulier een main.js bestand bij hoort.
dit bestand heb ik gevonden en het gedeelte van het form in het java script eruit gehaald. en weer geprobeerd. Ik krijg nu van het formulier de melding succes! op een geheel witte pagina en het bericht komt nu keurig binnen. Dus nu werkt het. Ik weet niet of ik het stukje java hier kan posten omdat het een PHP hulp site is. Maar anders hoor ik dit graag. Sorry voor het ongemak dat ik dit niet eerder heb gezien.
Zou graag het main.js script behouden omdat het ook een dank u melding geeft. Maar er zit iets fout wat zorgt voor het niet versturen van dit form.

gr gertjan
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

11/08/2018 16:57:05
Quote Anchor link
je bedoelt dat het een Javascript-code is, en geen Java. Want dat is beiden een andere programmeertaal.
maar wat gaat er nu precies is? je hebt ontdekt dat je formulier (niet het PHP-script) afhankelijk was van de nodige JavaScript. Die heb je nu toegevoegd, dus werkt het toch?
 
Gertjan spit

gertjan spit

12/08/2018 10:45:45
Quote Anchor link
Hoi Arien
Nee de code van Thomas werkt ook bij mij. in het formulier waar het probleem mee is geeft na het invullen en verzenden een dank berichtje. Dit dank berichtje heb ik gevonden in een bestand wat heet main.js en staat in een js map. In de mail.js heb ik een gedeelte gevonden waarbij staat (form)dit gedeelte heb ik verwijderd. en dan verzend het formulier wel met het script van Thomas en krijg ook mail binnen. Plaats ik het gedeelte form weer in de main.js dan werkt het niet meer hij geeft wel het bedankt voor uw mail, maar krijg dan niets binnen in mijn mail programma. Dus het zit hem in dit stukje script in het bestand main.js.
Ik zal het stukje mee sturen misschien dat iemand zegt dit is fout daarom werkt het niet. nogmaals allen bedankt en ik hoor het wel.
gr gertjan

// Contact form
var form = $('#main-contact-form');
form.submit(function(event){
event.preventDefault();
var form_status = $('<div class="form_status"></div>');
$.ajax({
url: $(this).attr('action'),
beforeSend: function(){
form.prepend( form_status.html('<p><i class="fa fa-spinner fa-spin"></i> Email is sending...</p>').fadeIn() );
}
}).done(function(data){
form_status.html('<p class="text-success">Dank voor uw bericht. Wij nemen spoedig contact met u op</p>').delay(3000).fadeOut();
});
});

//Pretty Photo
$("a[rel^='prettyPhoto']").prettyPhoto({
social_tools: false
});

//Google Map
var latitude = $('#google-map').data('latitude');
var longitude = $('#google-map').data('longitude');
function initialize_map() {
var myLatlng = new google.maps.LatLng(latitude,longitude);
var mapOptions = {
zoom: 14,
scrollwheel: false,
center: myLatlng
};
var map = new google.maps.Map(document.getElementById('google-map'), mapOptions);
var marker = new google.maps.Marker({
position: myLatlng,
map: map
});
}
google.maps.event.addDomListener(window, 'load', initialize_map);

});
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/08/2018 10:54:06
Quote Anchor link
Kan je dit tussen [code] UBB-tags zetten? (Zie veelgestelde vragen)

Heb je de jQuery-file wel geladen?
Heb je anders een voorbeeld die we kunnen bekijken?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.