Contactformulier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als Lead developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van circa 23 software engineers. Als team werken jullie agile en zijn termen als Continuous Integration en Continuous Delivery dagelijkse koek. Jullie werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel klanten een totaal oplossing aan te kunnen bieden. Jij wordt verantwoordelijk voor complete projecten waarbij jij als verantwoordelijke zorgt dat het project op de juiste manier blijft draaien. Zo haal jij ook de requirements op bij de klant en kijk jij samen met het team en met de salesafdeling hoeveel uren hiervoor nodig zijn. Daarnaast stuur jij jouw

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg waar jij de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je gaat projecten vanaf het begin tot het eind begeleiden. Je sluit aan bij meetings met klanten om hun processen in kaart te brengen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

PHP Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder! Voor een organisatie in de regio Utrecht die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel, Docker, Gitlab-CI)

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit 4 ontwikkelaars. Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. Een groot deel van de systemen is gebouwd met behulp van het Laravel framework en PHP (minimaal 7.2), Docker voor lokaab gebruik en Gitlab-CI voor het deployen

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

05/03/2004 10:31:00
Quote Anchor link
Ik probeer mijn contactformulier te laten versturen met behulp van php. Dit gedeelte lukt nog wel, maar hierna gaat hij naar een witte pagina met de volgende tekst:

We hebben je bericht ontvangen
Over een paar dagen krijg je bericht terug!

Graag zou ik willen dat de bezoeker wordt doorverwezen naar http://www.kortingplaza.nl/bevestiging.htm

Ik heb dit aangegeven in het formulier middels redirect: <input type="hidden" name="redirect" value="http://www.kortingplaza.nl/bevestiging.htm"/>

In het php-bestand mailformsend.php staat die tekst achter echo: echo "We hebben je bericht ontvangen<br>";
echo "Over een paar dagen krijg je bericht terug!<br>";

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de bezoeker wordt doorverwezen naar http://www.kortingplaza.nl/bevestiging.htm?
 
PHP hulp

PHP hulp

29/04/2024 11:15:46
 
Mark

mark

05/03/2004 11:21:00
Quote Anchor link
gewoon een ahref meestruren mischien?
 

05/03/2004 11:31:00
Quote Anchor link
Hoe bedoel je een ahref meesturen? Kun je iets gedetaileerder zijn!
 

05/03/2004 13:33:00
Quote Anchor link
@Mark » Reageer dan niet :{.

Zet in je php script de volgende regel (Ik ga er even vanuit dat je form wle via POST wordt verzonden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?
// Bla bla.. rest vna het script
echo '<script>window.location = \''.$_POST['redirect'].'\';</script>';
?>
 
Arend a

Arend a

05/03/2004 14:56:00
Quote Anchor link
Hoewel het wel werkt, raad ik keys' methode af.

Dit is een nettere methode:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?
Header("Location: http://www.kortingplaza.nl/bevestiging.htm");
exit;

//Afsluiten, voorkomt rotzooi.
?>
 

05/03/2004 19:30:00
Quote Anchor link
Arend, ik raad jouw manier juist af, omdat als je in een sessie zit, waar bovenaan "sesson_start();" staat, of als al een output is geweest, je een error krijgt: Headers already sent.
 
Mitch X

Mitch X

05/03/2004 19:53:00
Quote Anchor link
Dan moet je dat voorkomen met ob_start(); :)

Ik raad niks af maar de manier van Keys gebruik ik ook en die werkt perfect :)
Gewijzigd op 05/03/2004 19:53:00 door Mitch X
 

05/03/2004 20:15:00
Quote Anchor link
/me gebruikt ob_ nooit =$. Moest opzoeken wat het precies was... Schaam schaam :P
 
Mitch X

Mitch X

05/03/2004 20:49:00
Quote Anchor link
Haha alsof iedereen hier alles weet :)
Je denkt op een bepaald moment van ik weet het nou wel maar dan ....
Dan begin je aan een groot project en kom je erachter dat je eigenlijk niet genoeg weet en moet je weer bijleren :)

... De-Altijd-Objectieve-Ik ....

Mitch ... (toch heb ik liever een signature :))
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

05/03/2004 20:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Arend, ik raad jouw manier juist af, omdat als je in een sessie zit, waar bovenaan "sesson_start();" staat, of als al een output is geweest, je een error krijgt: Headers already sent.

Daar ben ik het niet mee eens. Headers werken zolang er nog geen output is geweest. Dat ben ik met je eens... Maar sinds wanneer stuurt session_start() een output mee?

Ik gebruik voor het downloaden uit mijn DB (BLOB-velden) de volgende code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?php

session_start();

// Download script.. streams data from a mysql database, thru the webserver to a client browser

if (isset($_GET["id"])) {

  if(isset($_SESSION['logged_in']))
  {

      // KNIP
      // Diverse controle, queries en foutmeldingen

      // Send down the header to the client

      Header ("Cache-control: private");
      Header ("Content-Type: $FileObj->datatype" );
      Header ("Content-Length: " . $FileObj->size );
      Header ("Content-Disposition: attachment; filename=$FileObj->name" );

      // Loop thru and stream the nodes 1 by 1
      // KNIP

   }
}

?>


En geloof me dat het werkt.

Elwin
 

05/03/2004 22:07:00
Quote Anchor link
Oh... Het kan zijn dat ik het verkeerd had hoor :). In ieder geval als er een output is geweest
 
Rick

Rick

06/03/2004 00:07:00
Quote Anchor link
een header redirect kan op sommige momenten wel maar lang niet altijd en daarom zou ik dat ook niet gebruiken omdat het bij foutieve scripts veel fouten kan geven als headers already send

ik zou eerder voor een meta redirect gaan omdat dat altijd ondersteunt word (javascript word vreemd genoeg niet altijd ondersteunt, vooral redirects worden vaak geblockt)

mijn methode is over het algemeen zo, in plaats van echo of iets dergelijks te doen stop ik alle output in $output en doe pas echo op het laatste moment, als er dan nog eens een header toegevoegt moet worden (denk aan cookies) dan kan dat nog zonder problemen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.