CSS: liquid layout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Stage: Super programmeurs welkom (In Limburg)

Wat ga je doen? Je bouwt mee aan het CMS Serena. Je bouwt mee aan werken-bij websites van klanten. Je helpt met de koppelingen bouwen tussen onze werken-bij websites en diverse software pakketten. Over welke vaardigheden beschik je? Programmeren in PHP. Communicatief vaardig. Teamspeler. Eigen mening. Wat bieden we? 70% van al onze medewerkers hebben ooit stage gelopen bij Getnoticed. We zijn een gezellig bourgondisch bedrijf dat werkt voor de top van Nederland (ABN Amro, T-Mobile, Coolblue en meer). De volgende opties zijn mogelijk Een leerplaats die ook geschikt is voor minder validen Mogelijkheden voor zij-instromers

Bekijk vacature »

DevOps Engineer - Digitale Overheid

DevOps Engineer - Digitale Overheid Functiebeschrijving: Als DevOps engineer ga jij het verschil maken voor miljoenen mensen in Nederland en heeft direct positieve impact op onze samenleving. Je gaat namelijk werken in het hart van de Digitale overheid. Wat ga je doen? Als DevOps Engineer werk je mee aan het realiseren en door ontwikkelen van mooie en innovatieve oplossingen voor de Nederlandse overheid. Je hebt direct contact met alle stakeholders, waarbij jij zorgt dat requirements (functionele en niet-functionele) worden omgezet in een werkend product. Je bent onderdeel van een DevOps team, waarbij jij naast het ontwikkelen van de software, je

Bekijk vacature »

Fullstack developer (VueJS)

Frontend Developer / Full Stack developer Wij zijn de digitale motor van Hypotheken! Wij zijn trots dat we met onze afdeling de afstand tussen de bank op het gebied van hypotheken en de klant verkleinen. Zo hebben we onder andere digitaal ondertekenen mogelijk gemaakt, zijn alle klantbrieven gedigitaliseerd, hebben we een duurzame hypotheekvorm gelanceerd en draaien veel van onze systemen in de cloud. De Software Factory is een onderdeel van Hypotheken. Wij zorgen er samen met onze collega's van Florius voor dat 450.000 klanten zelf of via hun adviseur online hun hypotheek kunnen regelen. Wij maken dit mogelijk door het

Bekijk vacature »

Junior Applicatiebeheer/ ontwikkelaar .NET

Wie zijn wij? Als ervaren leverancier van oplossingen voor industriële technologie wil ICT Netherlands de wereld elke dag een stap slimmer maken. Onze toegewijde technische professionals voorzien klanten van diensten op het gebied van consultancy, softwareontwikkeling, projectmatige oplossingen en managed services. In het kort Als junior applicatiebeheerder én ontwikkelaar ga je aan de slag binnen ons team outsourced services. Samen nemen jullie het beheer van software uit handen van onze klanten en zorgen ervoor dat hun applicaties blijven draaien. Ook ga je aan de slag met aanpassingen in de software en zorg je er voor dat de software blijft aansluiten

Bekijk vacature »

Business Analyst

Business Analyst Utrecht Toe aan een internationale uitdaging in een nieuw IT team met veel ontwikkelingsmogelijkheden? Kom werken als Business Analyst bij Brink’s Nederland! Jouw verantwoordelijkheden Je komt te werken in het enthousiaste team van Software Development (6-8 collega’s) welke onderdeel uitmaakt van ons Brink’s Acceleration Centre. Het Brink’s Acceleration Centre is recent opgericht en is nog steeds groeiende. Vanuit je team ga je werken aan het centraliseren van grote hoeveelheden informatie. Dit vereist samenwerking met (lokale) IT- en bedrijfsteams van Brink’s, samenwerking met collega’s in andere Europese landen of de US is daarbij vaak nodig. Je gaat nauw samenwerken

Bekijk vacature »

Scrum Master - Telecom en Media

Scrum Master - Telecom en Media Position Description: Ben jij een digital transformer? Dan nodigen wij jou uit om verder te lezen! Wat ga je doen? Als Scrum Master binnen Telecom & Media, help je onze klanten de Agile werkwijze eigen te maken door het begeleiden en ondersteunen van scrum teams. Je coacht product owners en teamleden bij het behalen van hun korte en lange termijn doelstellingen. Je begeleidt het team en geeft gevraagd en ongevraagd constructieve feedback om de werkwijze continu te verbeteren. In deze rol begeleid je één of meerdere scrum teams en help je met het prioriteren

Bekijk vacature »

Systeembeheerder ICT Infrastructuur

De afdeling Informatievoorziening is richtinggevend op het gebied van informatievoorziening, fungeert als waterschap brede informatiedienst en levert de benodigde ICT. De afdeling heeft een proactieve instelling om tijdig te kunnen inspelen op ontwikkeling en technologieën op het tempo van verandering. De afdeling Informatievoorziening zoeken een enthousiaste: Systeembeheerder ICT Infrastructuur voor 36 uur per week, locatie Hoofdkantoor Zwolle Efficiënt beheer? Dat is jou wel toevertrouwd. Want als Systeembeheerder laat jij je niet snel uit het veld slaan door problemen met de infrastructuur. WDODelta is nu op zoek naar een collega systeembeheerder. Als systeembeheerder houd jij je bezig met het dagelijks beheer

Bekijk vacature »

IT-traineeship junior software ontwikkelaar

Zoek jij een stevige uitdaging en de mogelijkheid om veel nieuwe dingen te leren in een dynamisch vakgebied? Doe mee aan ons IT Professional Program en ontwikkel jezelf tot software engineer! Je begint met een opleidingstraject van ongeveer 4 maanden. Hierin ga je aan de slag met verschillende technieken die je op conceptueel niveau leert te overzien en interpreteren. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. programmeren (Java/C#/Python), Object Oriëntatie, Databases, Webservices & webtechnologieën, Domain Driven Design en Continuous Integration/Continuous Delivery. Sommige van deze onderdelen sluit je af met een examen en bijbehorende certificering. Het opleidingstraject zelf sluit je af

Bekijk vacature »

MasterData Administrator

“Do you dare to unlock your full potential?” MasterData Administrator 24 uur per week, locatie Burg Groep B.V. te Heerhugowaard Wij zijn Burg Groep B.V.; een familiebedrijf in Heerhugowaard. Wij produceren en verkopen natuurazijn voor voedings- en schoonmaak toepassingen en siroop. Onze productielocaties zitten naast Nederland ook in België, Frankrijk, Duitsland en Tsjechië. Binnen Burg Group wordt veel waarde gehecht aan eigen verantwoordelijkheid, ontwikkeling, pro-activiteit, innovatie en duurzaamheid om zo het beste uit jezelf te halen en je talenten volledig te benutten. Het gebruiken en delen van de juiste informatie en data is belangrijk, immers wanneer je informatie en data

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developer Den Haag HBO/WO IT - software development Professional "Maak samen met ons de belangrijkste (data) supply chain van Nederland real-time visueel door als frontend developer aan de slag te gaan bij onze 'Digitale Ketensturing' afdeling. Wat ga je doen? PostNL heeft de ambitie om uit te groeien tot het meest efficiënte en innovatieve logistieke post en e-commerce platform in de Benelux. Daarom bouwen wij aan een afdeling genaamd ‘Digitale Ketensturing’. Ons doel is het digitaliseren van onze volledige pakketten supply chain (gemiddeld 1,1 miljoen pakketten per dag), deze data gedreven en inzichtelijk maken voor gebruikers. Zo zorgen we

Bekijk vacature »

Servicedesk medewerker

Wil jij impact hebben op onze snelgroeiende business in meer dan 12 landen als Servicedesk medewerker? En werken voor een bedrijf dat bijdraagt aan het duurzaam gebruik van onze schaarse waterbronnen? Het ondersteunen van onze mensen met IT gerelateerde vragen, zodat ze iedere dag kunnen excelleren in hun werk? Zo ja, dan zoeken we jou! Servicedesk medewerker Jij zorgt er als Servicedesk medewerker voor dat de tickets, welke door onze snelgroeiende organisatie worden ingeschoten, worden opgelost. Kun je ze zelf niet oplossen, dan zorg je ervoor dat de tickets worden opgevolgd en opgelost door de verschillende technische teams. Dit kan

Bekijk vacature »

Back-end Ontwikkelaar C# 25 medewerkers HBO/WO

Bedrijfsomschrijving Kom werken bij een leuk softwarehuis, thuis in de educatieve markt! Ze maken software-oplossingen op maat, afgestemd op specifieke bedrijfsprocessen van de klant. De klant doet waar ze goed in zijn, dit bedrijf zorgt er voor dat zij de juiste toolset hebben. Het bedrijf heeft als missie om onderwijs inspirerend, leuk en interactief te maken. Het bedrijf kent enkel en alleen software producten welke aangeboden worden in zowel binnen- als buitenland. Met inmiddels een team van ongeveer 25 hoogopgeleide mensen zijn ze in staat complexe processen begrijpelijk te maken en te vertalen in goed werkende software oplossingen. Naast een

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Mendix Developer Den Haag HBO/WO IT - software development Professional "Werk samen met ons om van PostNL een 'logistical tech (driven) company' te maken door Mendix applicaties te bouwen voor onze kritieke logistieke processen". Wat ga je doen? PostNL heeft de ambitie om uit te groeien tot het meest efficiënte en innovatieve logistieke post en e-commerce platform in de Benelux. Om die digitale transformatie tot een succes te maken, maken wij op een unieke manier gebruik van Mendix technologie. Wij zetten Mendix namelijk in voor onze meest kritieke logistieke systemen. We bouwen hard aan onze eigen Mendix engineering community, van

Bekijk vacature »

Senior BI Developer (PowerBI)

Voor project "Renewal ManInfo" zijn wij op zoek naar ervaren BI developers met passie voor het vak. Het werk zal bestaan uit het ophalen van klantwensen mede gebaseerd op basis van een bestaand product. Daar zal vervolgens een technisch model van gemaakt worden in de Azure cloud. De laatste stap zijn PowerBI dashboards waarmee je de klant positief verrast. De dashboards worden vervolgens gebruikt door bijna alle medewerkers van de Rabobank in Nederland. De aanvraag is in het kader van projecten/extra flexibele schil en het is de bedoeling dat de kandidaat een actieve rol pakt in de op te leveren

Bekijk vacature »

Senior Embedded Engineer

Bedrijfsprofiel: De Haardt BV is een klein bedrijf dat gevestigd is in Elst (Gelderland), met een grote naam in de rental kart wereld. Het bedrijf is 26 jaar oud en is een groot deel daarvan marktleider in de wereld met haar veiligheids- en timing systemen. Onze klanten noemen ons de autoriteit in de markt als het gaat om veiligheid. In Elst is De Haardt constant bezig met het verbeteren van haar producten en het ontwikkelen van nieuwe ideeën tot producten. Met 14 medewerkers, waarvan 10 ontwikkelaars, staat de focus op productinnovaties en dit gebeurd in een informele en prettige werkomgeving.

Bekijk vacature »
Bo az

Bo az

11/11/2006 13:31:00
Quote Anchor link
Ik heb een probleempje met CSS waar ik echt even niet uit kom. Ik heb het geprobeerd zo simpel mogelijk te illustreren, zie hier.

Je ziet daar 3 div's met opvallende kleuren, de rechter div heeft een breedte in em's de linker div is echter net zo breed als de tekst die hij bevat. Alleen zou ik graag willen dat de linker div de rest van de rode content div vult.

Ik heb echter geen idee hoe ik dat kan oplossen, want met em's kan je de breedte niet zetten omdat, dat bij verschillende resoluties verschilt, met px kan het om de zelfde rede niet en met % wordt het ook nogal rommelig.

Misschien is één van jullie dit probleem wel eens tegen gekomen en heeft een passende oplossing?

PHP hulp

PHP hulp

29/01/2022 10:55:07

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/11/2006 13:40:00
Quote Anchor link
http://62.195.175.35/openbaar/PHPHulp/liquid.php

Is dit wat je zoekt? Of moet de linker div ook tot onderaan de rechterdiv komen. Want dat wordt nog even puzzelen dan :P

Edit: Even wat sunfjes toegevoegd dat je wat kan testen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z

Bo az

Bo az

11/11/2006 13:54:00
Quote Anchor link
Jij hebt nu je linker div niet ge float, dat heb ik wel en dat is ook nodig voor het juiste resultaat.

Ook heb jij er genoeg tekst in staan zodat de linker div vanzelf naar de rechter div gedrukt wordt.

Het gaat er dus om dat beide, links en rechts een float hebben en dat de linker div weinig inhoud heeft.

Edit: ah ik had je edit nog niet gelezen, maar het gaat ook om de float :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az

Bo az

Bo az

11/11/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Goed, het lijkt er toch op dat ik er dankzij jou bijdrage ben uit gekomen :)

Ik heb de float: left; weg gelaten, dit zorgde er voor dat de child elementen in IE geen style meer hadden, maar dat heb ik opgelost door deze een position: relative; te geven.

Het lijkt er dus op dat ik er uit ben :) bedankt WJ!

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/11/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Boaz, die float:left zorgde er juist voor dat je div niet uitvulde...

Bo az

Bo az

11/11/2006 14:12:00
Quote Anchor link
Ja, dat snap ik maar als ik die float left niet had, had ik andere problemen, die ik nu dus opgelost heb ;)

Willem Jan Z

Willem Jan Z

11/11/2006 14:14:00
Quote Anchor link
Ik had het eerst iets anders, dat juist de linkerkant niet helemaal naar beneden zat.. Moet je een beetje spelen met die clear:left en right in beide divs als je het zo zou willen...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.