Design

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP developer

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Leiden zijn wij op zoek naar een PHP developer die affiniteit heeft met C++. Ben jij reeds afgestudeerd of heb je al een paar jaar ervaring? Lees snel verder en kijk of dit iets voor jou is! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

C# Developer

Dit ga je doen Je gaat aan de slag in het websites team of portals team waarin je je bezighoudt met concept & design, implementatie en ook een stukje bugfixing en onderhoud; Je werkt met je team volgens de Scrum werkwijze; Zo adviseer je ook de PO & Scrum Master over de technische architectuur, koppelingen en integratie met externe systemen en API’s; Je blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van C# / .NET en deelt deze kennis binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer Consultancy

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »
Niek van Milligen

Niek van Milligen

24/02/2011 17:35:26
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben geen prof designer, laat ik dat voorop stellen. Ik wil wel graag wat opbouwende kritiek over het volgende ontwerp:
Klik hier

Het is een ontwerp voor een zzper die eigenlijk van alles en nog wat doet. Logo is niet mijn ontwerp, die had hij al.

Barst maar los :)

Mvg

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 12:34:27

- Mark -

- Mark -

24/02/2011 17:54:50
Quote Anchor link
Het is maar 1 afbeelding dus het is wat lastig beoordelen. Persoonlijk vindt ik het niet zo mooi. Het ziet er uit als een hobby website uit de jaren negentig. Het heeft dus niet echt een fris uiterlijk.

Het is ook niet direct duidelijk waar de website voor dient. Die zzper wil zichzelf verkopen dus de home pagina moet eigenlijk van de daken schreewen wat hij of zij doet. Het enige wat nu in het oog springt is dat ze je adviseren. Maar waarover en op wat voor manier is niet te zien. daarvoor moet ik de kleine lettertjes gaan lezen om een klein beetje een beeld te krijgen. De meeste klanten hebben de website dan waarschijnlijk al lang verlaten.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

24/02/2011 18:11:33
Quote Anchor link
Quote:
Wij adviseren graag....

Quote:
Bel me terug

is het nou wij of me?
Gewijzigd op 24/02/2011 18:11:49 door Vincent Huisman

Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

24/02/2011 18:13:39
Quote Anchor link
Ik vindt de opbouw misschien wel goed maar de kleuren vindt ik niet mooi. Probeer een centrale kleur te pakken en te kijken wat daar het beste bij past. Voer de kleurcode anders even in bij adobe kuler. daar staan voorbeeldjes met welke kleuren mooi bij elkaar passen.

edit:
Vincent Huisman op 24/02/2011 18:11:33:
Quote:
Wij adviseren graag....

Quote:
Bel me terug

is het nou wij of me?

Het is wij als bedrijf. en het is me als jou. Jij voert jou nummer in en zij bellen jou terug.
Gewijzigd op 24/02/2011 18:15:57 door Bas IJzelendoorn

Harry nvt

Harry nvt

24/02/2011 18:34:05
Quote Anchor link
Ik vind het ontwerp mooi, maar ik vind dat blauw niet zo lekker combineren met de overige afbeeldingen. Misschien zit je wat het logo betreft aan die kleur vast, dat is lastig. Ik denk meer aan 'hout' kleuren, het is een timmerbedrijf..
Dat grijs zou ik wat optrekken naar lichter, misschien wel wit.
In de def versie zou ik het font in het hoofdkader een tikje groter maken.

Niek van Milligen

Niek van Milligen

24/02/2011 18:39:07
Quote Anchor link
Mark Coenen op 24/02/2011 17:54:50:
Het is maar 1 afbeelding dus het is wat lastig beoordelen. Persoonlijk vindt ik het niet zo mooi. Het ziet er uit als een hobby website uit de jaren negentig. Het heeft dus niet echt een fris uiterlijk.

Het is ook niet direct duidelijk waar de website voor dient. Die zzper wil zichzelf verkopen dus de home pagina moet eigenlijk van de daken schreewen wat hij of zij doet. Het enige wat nu in het oog springt is dat ze je adviseren. Maar waarover en op wat voor manier is niet te zien. daarvoor moet ik de kleine lettertjes gaan lezen om een klein beetje een beeld te krijgen. De meeste klanten hebben de website dan waarschijnlijk al lang verlaten.

Heb je wat concrete tips hoe ik het kan verbeteren? Ik wil hem op zich ook wel frisser hebben, want daarin heb je gelijk. Feit blijft dat zijn kleuren grijs en blauw zijn.

Bedankt alvast voor de tips, maar kunnen jullie ietsje praktischer zijn? (ik weet nu nl niet echt concreet wat ik kan verbeteren)

Toevoeging op 24/02/2011 18:51:23:

Harry nvt op 24/02/2011 18:34:05:
Ik vind het ontwerp mooi, maar ik vind dat blauw niet zo lekker combineren met de overige afbeeldingen. Misschien zit je wat het logo betreft aan die kleur vast, dat is lastig. Ik denk meer aan 'hout' kleuren, het is een timmerbedrijf..
Dat grijs zou ik wat optrekken naar lichter, misschien wel wit.
In de def versie zou ik het font in het hoofdkader een tikje groter maken.

Tnx, ik ga hier wat mee doen!

Toevoeging op 24/02/2011 19:29:57:

Is dit al beter?
Link

Is het overigens praktisch gezien mogelijk, die achtergrond zo? Ik weet namelijk niet zeker of dat op de een of andere manier te slicen is...

- Mark -

- Mark -

24/02/2011 20:05:31
Quote Anchor link
Dat ligt heel er aan de afbeelding zelf. Welke breedte heb je in gedachten? 800px? het is wat erg smal zo te zien. Er van uit gaand dat de afbeelding op werkelijke groote is.

Je wilt dus de gehele website opbouwen met afbeeldingen? Voor veel stukken is dat niet eens nodig. Je kunt het meeste gewoon met CSS doen. Ik neem aan dat je photoshop gebruikt voor je design werk? Het lijkt erop dat je zowat alles onder blending options hebt aangevinkt.

Maar het wordt wat erg negatief allemaal, dat was niet echt de bedoeling :p. Anyway kijk eens naar hoe anderen hun website opbouwen. Er zijn meer dan genoeg websites die templates en dergelijke verkopen. Nu zeg ik niet dat je er een moet kopen/jatten maar het is een goede manier om ideen op te doen.

Ik ben zelf ook niet zo goed in het design gedeelte van een website. Ik weet wel wat er mooi en fris uitziet maar om de een of andere manier lukt het mezelf nooit om het zo te krijgen.

Niek van Milligen

Niek van Milligen

24/02/2011 20:16:06
Quote Anchor link
Daar heb je wel gelijk in. Is het (afgezien van veel werk voor mezelf) erg als je layout uit veel afbeeldingen bestaat? Ik begrijp dat het misschien veel laadtijd kost, maar verder?

Wat de breedte van de afbeelding betreft: dat is geen probleem. Wat misschien vervelender is, is dat ik met javascript de achtergrond afbeelding moet instellen (afhankelijk van de resolutie).

Ik gebruikt ook vroeger templates en ik heb er ook verschillende bekeken om inspiratie op te doen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.