DirectAdmin error map

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IoT Software Developer PHP

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een IoT software developer met kennis van PHP. In deze rol wordt je verantwoordelijk voor het vernieuwen van het multimedia platform van een super tof bedrijf in Breda. Je gebruikt PHP als programmeerlaag, en bent in staat om de helicopterview te pakken / projectmatig te werken. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "intern" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in het moderniseren van het platform door het deels opnieuw op te zetten of

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

PHP developer (Symfony, Doctrine)

Functie Als PHP developer wordt er een hoge mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed opereert in een team waar kennis wordt gedeeld en dingen als codereviews erg veel voorkomen. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Integratie Developer / Architect

Dit ga je doen Als Integratie Developer / Architect binnen deze organisatie krijg je echt de kans om impact te maken. De organisatie is groeiende maar houdt een corporate cultuur buiten de deur. Heb je een goede business case: zorg voor goede argumentatie en ga ervoor! Geen stroperig beslissingsproces dat jouw ideeën in de weg staat! Enkele van jouw taken: Je ontwerpt en ontwikkelt nieuwe integraties met behulp van interne tools (Boomi) of externe partners; Je vertaalt functionele specificaties naar technische oplossingen; Je denkt mee over strategische ontwikkelingen op het gebied van applicatie integratie; Je voert regie op leveranciers en

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

Database ontwikkelaar

Functieomschrijving Wil jij aan gave logistieke softwareprojecten werken en bij een uniek softwarebedrijf in de regio van Tilburg? Wacht niet langer en reageer snel op deze vacature. Als Database ontwikkelaar ga je aan de slag het schrijven van stored procedures en verder uitbouwen van de SQL database. Je werkt in een database team, met allemaal mensen die energie krijgen van software en techniek. Verder krijg je als taak: Optimaliseren en uitbouwen van de MS SQL databases die gebruikt worden; Optimaliseren van query's, waardoor er efficiënter gewerkt kan worden; Je werkt met de technieken T-SQL of PL/SQL; Bij interesse kan je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 12:04:20
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met htaccess, maar het lukt me niet om dit probleem op te lossen. :/
Wat ik graag wil is dat als een pagina of map niet bestaat, een custom error pagina wordt weergeven.

Tot dusver werkt dit, behalve wanneer ik /error/ aanroep. Deze geeft altijd het volgende weer:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.


Nu heb ik gemerkt dat dit alleen het geval is wanneer ik DirectAdmin op mijn server heeft staan. En ook de site van DirectAdmin zelf heeft dit 'probleem':

http://www.directadmin.com/error/

Op Google kan ik hier niets over vinden.
Weet hier iemand hoe je dit oplost?

Alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 22:07:07
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2015 12:06:03
Quote Anchor link
Is /error niet al voorbehouden voor de algemene error-map? Gebruik eens een andere naam voor deze map.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 12:06:55
Quote Anchor link
Het is niet de bedoeling dat ik een map wil aanmaken die /error/ heet, ik zou graag willen dat wanneer in de adresbalk /error/ wordt getypt, deze ook gewoon naar mijn eigen error pagina gaat.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2015 12:11:45
Quote Anchor link
Ook op mijn server speelt het. Ik denk dat het iets van Apache of DirectAdmin is wat diep in het systeem zit, en niet met een rewriterule kan worden opgelost. Ik zou een een andere mapnaam gebruiken dan /error/.

Tenzij je zin hebt om DirectAdmin misschien zover te hacken, waarna je na een update weer terug bij af bent.

Waarom wil je eigenlijk /error laten verwijzen naar je errorpagina? Je zou eventueel ook een subdomeinnaam kunnen overwegen.
Gewijzigd op 30/01/2015 12:13:15 door - Ariën -
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 12:26:24
Quote Anchor link
Ik wil alle paden in de adresbalk die niet bestaan, doorsturen naar een error pagina, en omdat de error-map niet bestaat binnen mijn public_html, wil ik ook deze laten doorsturen naar een error pagina.

Maar dan zal er niks anders opzitten dan dit gewoon zo te laten, helaas.

Bedankt voor je hulp in ieder geval! :)
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 12:38:14
Quote Anchor link
Heb je al geprobeerd via een .htaccess bestandje?

Redirect 301 /error/ mycustomerror
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 13:02:40
Quote Anchor link
Ook dat lijkt niet te werken. :/

Als ik dit doe, dan laat /error/ zien wat er op index.php staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
RewriteEngine On

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-l
RewriteRule ^(.*)$ /public/index.php [L]


Maar wanneer ik het volgende doe, werkt het weer niet.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
RewriteEngine On

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-l
RewriteRule ^(.*)$ /public/$1 [L]
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 13:07:52
Quote Anchor link
Heb je mijn voorbeeld met iets reëels ingevuld? Bijv. zoiets:

Redirect 301 /error/ http://www.mijnsite.nl/bestaatniet

(mijnsite.nl uiteraard vervangen door de naam van jouw site)
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 13:09:13
Quote Anchor link
Ja, ik heb het voor de zekerheid ook nog geprobeerd met andere namen dan /error/ en daar werkte het wel. /error/ is het enige pad in de adresbalk waarbij ik het niet voor elkaar krijg deze ergens anders naar te linken.
Gewijzigd op 30/01/2015 13:12:08 door Lord Gaga
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 13:15:51
Quote Anchor link
En als je in mijn voorbeeld /error/ vervangt door /error ? (zonder die laatste slash?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 13:17:46
Quote Anchor link
Dat werkt wanneer ik /error in de adresbalk type, maar niet bij /error/ en daar is waar het probleem ligt.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 13:28:20
Quote Anchor link
Kun je dit eens helemaal bovenin je index.php zetten

exit('test!');

En ga dan eens naar mijnsite.nl/error/

Wat komt er dan in beeld te staan?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 13:30:24
Quote Anchor link
Dat werkt i.c.m. met de volgende htaccess:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
RewriteEngine On

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-l
RewriteRule ^(.*)$ /public/index.php [L]


Het punt is alleen, ik wil niet alle pagina's naar /public/index.php sturen.

/foo.php moet naar /public/foo.php
/bar.php moet naar /public/bar.php

etc.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 13:33:08
Quote Anchor link
Maar dat was mijn vraag niet ;)

Als je die regel in index.php zet, en je gebruikt het .htaccess bestand niet, wat gebeurt er dan?
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 13:34:55
Quote Anchor link
Als ik nu naar /index.php ga, zie ik "test!", als ik naar /error/ ga zie ik:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
Forbidden
You don't have permission to access /error/ on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Gewijzigd op 30/01/2015 13:35:08 door Lord Gaga
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 13:37:16
Quote Anchor link
Oké, helder.

Dat is precies wat ik wilde weten. Dan lijkt het erop dat die error-pagina al wordt aangerooepen nog voordat het request binnenkomt in de document root, dus een niveau hoger als het ware. Dan vrees ik eigenlijk dat je er niks aan kunt doen via htaccess. Ik denk dat je het een nivea hoger moet zoeken.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 13:41:38
Quote Anchor link
Ik ben op dit moment de hele mappenstructuur van mijn server aan het doorzoeken naar een map of bestand dat error heet, en het ziet er naar uit dat in /var/www/ een map zit die error heet.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 13:48:45
Quote Anchor link
Dat zou kunnen. Wellicht zit daar een .htaccess bestandje in, maar het kan ook in je (hoe heet dat bstand ook weer) httpd.conf (geloof ik) zitten. Alleen ik weet niet of je daar veilig aan kunt sleutelen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2015 13:51:50
Quote Anchor link
Ik zou het afraden, omdat je niet weer of DirectAdmin het leuk zou vinden.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

30/01/2015 13:52:59
Quote Anchor link
Er zitten meerdere mappen in /var/www/ en als ik die in de adresbalk invul krijg ik gewoon te zien dat die mappen niet bestaan, misschien kan ik er ergens voor zorgen dat dit ook met de error map gebeurd. In httpd.conf heb ik niets kunnen vinden wat ik zou kunnen wijzigen dat dit probleem eventueel zou verhelpen.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

30/01/2015 13:53:09
Quote Anchor link
>> Ik zou het afraden, omdat je niet weer of DirectAdmin het leuk zou vinden.

Nee, dat weet ik ook niet. Wellicht heeft DA een post-configuratiebestandje dat je wel veilig kunt aanpassen en waar je de instelling kunt aanpassen.
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.