Div 100% breed

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »
Billy

Billy

10/09/2007 19:31:00
Quote Anchor link
Hallo

Ik ben al een hele tijd bezig met layout maar een bepaalt gedeelte wil niet werken.

Ik heb zeg maar aan de linkerkant van de pagina een menu van ongeveer 300px.

Maar nu wil ik daarnaast een Div die 100% de breedte opvult naar rechts, ik krijg het maar niet voor elkaar. ik heb nu deze 2 divs, hierbij zijn deze divs te breeder dan het beeld waardoor je een scrollbar krijgt.

Alvst bedankt voor het helpen.

Grtz Billy

#acc_container{
position:absolute;
left:308px;
top:156px;
width: auto;
height:auto;
z-index:92;
}
.accordion_toggle {
display: block;
height: 23px;
width: 100%;
background: url(../images/acc_bg.png);
padding-left:10px;
line-height: 23px;
font-weight: normal;
text-decoration: none;
outline: none;
font-size: 12px;
color: #2a2a2a;
border-bottom: 3px solid #fff;
cursor: pointer;
margin: 0px;
}
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 03:51:57
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/09/2007 19:58:00
Quote Anchor link
Hier een opzetje voor een lay-out met een menu links en de content rechts

Zie de bron voor de CSS.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

10/09/2007 20:42:00
Quote Anchor link
@Jan, hij bedoelt een liquid pagina.

Kun je niet beter een table gebruiken? (Ja ik weet het - het is ouderwets - maar het werkt).
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

10/09/2007 20:45:00
Quote Anchor link
Arjan Schuurman schreef op 10.09.2007 20:42:
@Jan, hij bedoelt een liquid pagina.

Kun je niet beter een table gebruiken? (Ja ik weet het - het is ouderwets - maar het werkt).


Liquid in de breedte maakt niet uit. Ik heb nu pixels genomen in het voorbeeld, maar ik zal het even aanpassen.

En tables??? Moeten we die discussie nu echt nog gaan voeren? ;-)))
Edit:
Voorbeeld is aangepast en nu liquid
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Billy

Billy

11/09/2007 10:34:00
Quote Anchor link
bedankt, ik zal er mee aan de slag gaan, als het lukt laat ik het weten.
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

11/09/2007 10:41:00
Quote Anchor link
Billy nog even wat welke doc-type gebruik je want dit iets waar zelf ook laatst problemen mee had ik gebruikte normaal doc-type x-html1

maar wat jij wil kan niet met x-html dit moet met html 4 en dan moet je als nog met tables gaan werken want x-html ondersteunt geen percentages meer in iedergeval niet goed

Edit:


ik heb ook gelijk een vraag aan Jan
ik heb op een andere pagina van mij waar ik niet ben terug gegaan naar html 4 en met tables ben gaan werken een probleem met me hoogte in de div

ik heb boven aan de hele breedte 100% dit gaat goed hij is 80 px hoog

nou heb ik dus er onder een menu 100% hoogte en een content 100% hoogte nu lopen deze 2 verder als 100% ze nemen de 80 px ook nog mee hoe kan ik dit oplossen

oplossing is niet margin-top:-80px; padding-top: 80px; dan staat me tekst wel weer goed maar dan gooit ie weer die onderkant naar bene

moet je een stukje code ?

MVG sander van wijnbergen


Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/09/2007 10:52:00
Quote Anchor link
Dacht je de desertme?

KLIK

Deze is helemaal X-HTML en ook liquid!
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

11/09/2007 10:53:00
Quote Anchor link
dat weet ik die heb ook al gezien ik dacht dat ik die nodig had maar probleem 1 IE 7

Works in IE5.01, IE5.5, IE6, Opera 7.23, Mozilla and Firefox

Edit:


iemand anders als Jan mag er ook op reageren hoor :P

Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door desertme(sander)
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/09/2007 13:08:00
Quote Anchor link
@desertme, wat zijn de verschillen dan tussen hoe het lijkt in FF2 en IE7?
 
Desertme(sander)

desertme(sander)

11/09/2007 13:10:00
Quote Anchor link
ik weet niet op deze pc nog geen ie 7 staan:$ :P maar op die site roepen ze dat het alleen werkt op IE5.01, IE5.5, IE6, Opera 7.23, Mozilla and Firefox
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/09/2007 15:56:00
Quote Anchor link
IE7 hoort ook in dat rijtje thuis, maar deze opzet was waarschijnlijk al gemaakt voordag IE7 bestond en is nooit aangepast.
Ik heb wel IE en heb het ook getest!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.