DNS Ip-> subdomain

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Junior full stack developer

Functie Als full stack developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Onze klant is sinds 2 jaar actief als adviseur en bemiddelaar in de verzekeringsmarkt. Sindsdien proberen zij deze slapende markt flink wakker te schudden. Dit willen zij doen door het bouwen van slimme vergelijkers op hun eigen website en die van partners. Het bedrijf wil continu voorop lopen, zodat consumenten eenvoudig de verzekeringen kunnen vinden die het beste bij ze past. Functieomschrijving Als Front-end Developer werk je aan vergelijkingsmodules die consumenten dagelijks gebruiken bij het vergelijken en afsluiten van verzekeringen. Je vindt het leuk om samen te werken met de product owner, bestaande modules te verbeteren en nieuwe vergelijkers "from

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Oracle Apex Developer

Dit ga je doen Jouw taken bestaan uit: Het bouwen maatwerk Oracle applicaties voor Europese business units; Het implementeren van de nieuwste technieken om te blijven innoveren; Actief meedenken en aandragen van verbetervoorstellen. Hier ga je werken Deze organisatie in de regio Veenendaal is een van wereld grootste retailers met ruim 16.000 winkels in 27 markten en jaarlijks ruim 5,3 miljard klanten die winkelen bij een van hun welbekende retailmerken. Binnen de organisatie is er een IT Group actief die dient als IT Service Provider voor de hele organisatie en waar dagelijks IT'ers werken aan state-of-the-art IT oplossingen. Dit doen

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:08:22
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb een raar probleempje:

Ik heb mijn dns instellingen veranderd van mijn wensite omdat ik van plan ben een server te runnen.

Ik heb dit toegevoegd:
server A » 80.56.18.142
waarvan server het subdomain is en 80.56.18.142 het toegewezen ip

Maar als ik naar server.sficlan.com ga krijg ik mijn homepage te zien.

Maar ga ik via mijn ipod naar server.sficlan.com dan zie ik rcon tool ( iets wat standaart op mijn computer stond ) tezien'

Hoe kan dat? Ik heb mijn geschiedenis / cookies / cache gewist maar geen resultaat
Ook het switchen van FF naar IE geeft geen verschil

Mijn webhost gecontacteerd omdat ik dacht dat het niet gelukt was en die ziet ook wat hij moet zien

Iemand weet hoe dit kan en hoe ik het moet oplossen?
 
PHP hulp

PHP hulp

23/04/2024 11:06:23
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

08/02/2011 20:19:19
Quote Anchor link
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool


die krijg ik te zien (chrome)
 
Maarten PHP

Maarten PHP

08/02/2011 20:21:51
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 08/02/2011 20:19:19:
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool


die krijg ik te zien (chrome)


ik krijg dat te zien in FF
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:23:18
Quote Anchor link
Dat is precies wat je hoort te zien maar ik zie het zelf niet
Wat ik zelf vreemd vind .
Ik krijg mijn homepage tezien

Toevoeging op 08/02/2011 20:24:42:

poort niet open kan ook niet want
80.56.18.142 werkt wel
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 20:52:55
Quote Anchor link
Bij mij reageren beiden niet.

Netwerktime-out
De server op 80.56.18.142 doet er te lang over om te antwoorden.

Netwerktime-out
De server op server.sficlan.com doet er te lang over om te antwoorden.


Maar de DNS werkt goed.
Gewijzigd op 08/02/2011 20:54:48 door - SanThe -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:59:58
Quote Anchor link
@santhe dat kan kloppen. Omdat de server uitstaat

Maar ik snap nog steeds niet waarom ik dat niet krijg
Heel vreemd verhaal
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 21:11:44
Quote Anchor link
Hangt die server aan jouw interne netwerk? Dan is het logisch dat je er van binnenuit niet zomaar bij kan.
 
Aad B

Aad B

08/02/2011 21:41:04
Quote Anchor link
Firefox misschien? Zeer hardnekkige cache!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:04:03
Quote Anchor link
@aad ik heb het met FF , IE En chrome geprobeerf

@santhe dan zou mijn ipod /alle apparaten binnen het netwerk er toch ook aan moeten lijden?
Of heb ik het mis
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 22:15:10
Quote Anchor link
Gaat een ipod niet altijd gewoon via internet?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:22:49
Quote Anchor link
Ipod werkt met wifi dus via het netwerk
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:18:04
Quote Anchor link
Ik heb precies hetzelfde, ik vind dat ook heel raar.
Maar mischien is je server aan een gesplitte wifi/router unit verbonden.
Als dit zo is laat die router dan dhcp zelf niet kiezen. Ook moet je aanvoer v.d. Ethernet kabel niet in de invoer vd ethernet maar juist op 1 vd (meestal) 4 uitgangen.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 23:22:31
Quote Anchor link
Dat zou mischien kunnen maar hoe zie ik dat?
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:24:53
Quote Anchor link
Je internet komt binnen, dit gaat in de router en die heeft meestal 4 uitgangen. 1 van deze vier gaat naar een wifi/router unit.
Bij die unit moet je dhcp op niet zelf kiezen zetten, en de invoer moet niet op de bedoelde ethernet invoer maar op 1 uitgang.

Btw: gewoon even kijken hoe je het hebt aangesloten.
Gewijzigd op 08/02/2011 23:25:50 door Ocirina Ocirina
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 17:36:43
Quote Anchor link
Kan iemand er nu op?
Ik heb mijn router ip van dynamic naar static gemaakt omdat het steeds veranderd:

Url : http://server.sficlan.com/
Ip : 77.251.114.21

Beide svp even proberen


Toevoeging op 09/02/2011 19:03:55:

Hij doet het niet

Doe ik iets fout ? Ip doet het wel dit niet:

Afbeelding
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:06:14
Quote Anchor link
DNS zoals ik die krijg als ik het opvraag:

Name: server.sficlan.com
Address: 80.56.18.142
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:23:22
Quote Anchor link
Dat is raar hij is duidelijk opgegeven
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:32:06
Quote Anchor link
Je Serial Number is zo te zien niet aangepast. Zet dat eens op 2010020901 (vandaag, 1e wijziging) dan zien andere DNS servers dat er iets is gewijzigd. En altijd even de DNS server een reload laten doen.

Maar als jouw provider jou steeds een ander ip-nummer geeft is dns instellen natuurlijk nutteloos.
Gewijzigd op 09/02/2011 19:35:32 door - SanThe -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:35:17
Quote Anchor link
Dat kan ik helaas niet wijzigen ik kan niks aanpassen van Zone gegevens / TTL instellingen
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:37:20
Quote Anchor link
Tja, hij geeft nu aan dat de laatste wijziging op 23-08-2010 is geweest.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:40:34
Quote Anchor link
Dit zegt mijn HOST

"Een aanpassing in de DNS kan soms een dag duren.
Welllicht dat de aanpassing nog niet is uitgevoerd."
Gewijzigd op 09/02/2011 19:41:50 door Jordi Kroon
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.