DNS Ip-> subdomain

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Dit ga je doen Doorontwikkelen van software; Ontwikkelen en testen van nieuwe functionaliteiten; Implementaties van nieuwe functionaliteiten en updates; Verzorgen van technische migraties naar nieuwe frameworks; Verwerken van incidenten. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de regio Amsterdam, draagt bij aan het verbeteren van de veiligheid en efficiëntie van de Nederlandse infrastructuur door het ontwikkelen van afgemeten software oplossingen. Zo passen zij location intelligence toe om onderhoud en reparaties efficiënt te laten verlopen. Verder zorgen deze systemen dat incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Als Front-end Developer ben jij samen met je team betrokken met het (door)ontwikkelen van

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Python developer Consultancy

Functie Als Python developer bij deze organisatie werk je voor verschillende klanten. Doordat de oprichter een groot netwerk heeft kun je zelf voorkeuren uitspreken in het type projecten dat je wilt gaan doen. Zo zijn er bijvoorbeeld langdurige of juist korte projecten, maar is ook het type klant, of project bespreekbaar. Werk jij bijvoorbeeld graag aan een nieuw, state-of-the-art web portaal of ben je liever betrokken bij een migratietraject van een bestaande applicatie? Wij gaan voor jou aan de slag! Eisen • Je bent een gedreven developer met sterke voorkeur voor Python • Je bent meer dan een codeklopper •

Bekijk vacature »

High level C++ QT Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13486 Introductie Would you like to be involved in every aspect of software development for our exceptional products, from specification and design to testing and integration? If you're passionate about software development and eager to apply your programming skills to create customer-focused deliverables, then this is the perfect chance for you to expand your expertise. You can become a member of our Machine Control department's data-driven development team, where you'll design and build software solutions that optimize machine productivity. As a senior software design engineer, you'll participate in all phases

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

.NET Software Developer

Dit ga je doen Als .NET Software Developer zul jij je voornamelijk bezig houden met: Het van scratch af aan bouwen van applicaties (.NET, C#, Bootstrap, KnockoutJs en WebAPI2); Het testen van jouw code d.m.v. het uitvoeren van unittesten; Het oplossen van bugs in de code; Het onderhouden van contact met collega's betreffende de door jouw ontwikkelde applicaties; Het verbeteren en doorontwikkelen van maatwerkapplicaties. Hier ga je werken Jij gaat aan de slag als .NET Software Developer en gaat je focussen op het bedenken, ontwikkelen en testen van maatwerkapplicaties in voornamelijk C#. Dit ga je doen bij een grote, internationale

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:08:22
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb een raar probleempje:

Ik heb mijn dns instellingen veranderd van mijn wensite omdat ik van plan ben een server te runnen.

Ik heb dit toegevoegd:
server A » 80.56.18.142
waarvan server het subdomain is en 80.56.18.142 het toegewezen ip

Maar als ik naar server.sficlan.com ga krijg ik mijn homepage te zien.

Maar ga ik via mijn ipod naar server.sficlan.com dan zie ik rcon tool ( iets wat standaart op mijn computer stond ) tezien'

Hoe kan dat? Ik heb mijn geschiedenis / cookies / cache gewist maar geen resultaat
Ook het switchen van FF naar IE geeft geen verschil

Mijn webhost gecontacteerd omdat ik dacht dat het niet gelukt was en die ziet ook wat hij moet zien

Iemand weet hoe dit kan en hoe ik het moet oplossen?
 
PHP hulp

PHP hulp

03/05/2024 23:54:11
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

08/02/2011 20:19:19
Quote Anchor link
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool


die krijg ik te zien (chrome)
 
Maarten PHP

Maarten PHP

08/02/2011 20:21:51
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 08/02/2011 20:19:19:
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool


die krijg ik te zien (chrome)


ik krijg dat te zien in FF
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:23:18
Quote Anchor link
Dat is precies wat je hoort te zien maar ik zie het zelf niet
Wat ik zelf vreemd vind .
Ik krijg mijn homepage tezien

Toevoeging op 08/02/2011 20:24:42:

poort niet open kan ook niet want
80.56.18.142 werkt wel
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 20:52:55
Quote Anchor link
Bij mij reageren beiden niet.

Netwerktime-out
De server op 80.56.18.142 doet er te lang over om te antwoorden.

Netwerktime-out
De server op server.sficlan.com doet er te lang over om te antwoorden.


Maar de DNS werkt goed.
Gewijzigd op 08/02/2011 20:54:48 door - SanThe -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:59:58
Quote Anchor link
@santhe dat kan kloppen. Omdat de server uitstaat

Maar ik snap nog steeds niet waarom ik dat niet krijg
Heel vreemd verhaal
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 21:11:44
Quote Anchor link
Hangt die server aan jouw interne netwerk? Dan is het logisch dat je er van binnenuit niet zomaar bij kan.
 
Aad B

Aad B

08/02/2011 21:41:04
Quote Anchor link
Firefox misschien? Zeer hardnekkige cache!
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:04:03
Quote Anchor link
@aad ik heb het met FF , IE En chrome geprobeerf

@santhe dan zou mijn ipod /alle apparaten binnen het netwerk er toch ook aan moeten lijden?
Of heb ik het mis
 
- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 22:15:10
Quote Anchor link
Gaat een ipod niet altijd gewoon via internet?
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:22:49
Quote Anchor link
Ipod werkt met wifi dus via het netwerk
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:18:04
Quote Anchor link
Ik heb precies hetzelfde, ik vind dat ook heel raar.
Maar mischien is je server aan een gesplitte wifi/router unit verbonden.
Als dit zo is laat die router dan dhcp zelf niet kiezen. Ook moet je aanvoer v.d. Ethernet kabel niet in de invoer vd ethernet maar juist op 1 vd (meestal) 4 uitgangen.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 23:22:31
Quote Anchor link
Dat zou mischien kunnen maar hoe zie ik dat?
 
Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:24:53
Quote Anchor link
Je internet komt binnen, dit gaat in de router en die heeft meestal 4 uitgangen. 1 van deze vier gaat naar een wifi/router unit.
Bij die unit moet je dhcp op niet zelf kiezen zetten, en de invoer moet niet op de bedoelde ethernet invoer maar op 1 uitgang.

Btw: gewoon even kijken hoe je het hebt aangesloten.
Gewijzigd op 08/02/2011 23:25:50 door Ocirina Ocirina
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 17:36:43
Quote Anchor link
Kan iemand er nu op?
Ik heb mijn router ip van dynamic naar static gemaakt omdat het steeds veranderd:

Url : http://server.sficlan.com/
Ip : 77.251.114.21

Beide svp even proberen


Toevoeging op 09/02/2011 19:03:55:

Hij doet het niet

Doe ik iets fout ? Ip doet het wel dit niet:

Afbeelding
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:06:14
Quote Anchor link
DNS zoals ik die krijg als ik het opvraag:

Name: server.sficlan.com
Address: 80.56.18.142
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:23:22
Quote Anchor link
Dat is raar hij is duidelijk opgegeven
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:32:06
Quote Anchor link
Je Serial Number is zo te zien niet aangepast. Zet dat eens op 2010020901 (vandaag, 1e wijziging) dan zien andere DNS servers dat er iets is gewijzigd. En altijd even de DNS server een reload laten doen.

Maar als jouw provider jou steeds een ander ip-nummer geeft is dns instellen natuurlijk nutteloos.
Gewijzigd op 09/02/2011 19:35:32 door - SanThe -
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:35:17
Quote Anchor link
Dat kan ik helaas niet wijzigen ik kan niks aanpassen van Zone gegevens / TTL instellingen
 
- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:37:20
Quote Anchor link
Tja, hij geeft nu aan dat de laatste wijziging op 23-08-2010 is geweest.
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:40:34
Quote Anchor link
Dit zegt mijn HOST

"Een aanpassing in de DNS kan soms een dag duren.
Welllicht dat de aanpassing nog niet is uitgevoerd."
Gewijzigd op 09/02/2011 19:41:50 door Jordi Kroon
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.