$email =

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Programmeur / Developer

Voor een familiebedrijf in Doetinchem, actief in de machinebouw voor de food-sector, zijn wij op zoek naar een programmeur / developer. In deze functie ben je werkzaam in een team van 5 medewerkers. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het verhelderen van requirements vanuit de opdrachtgever, de klant en de afdeling ontwikkeling. Je verricht haalbaarheidsstudies en werkt specificaties uit die je afstemt met de opdrachtgever. Je ontwerpt design in software en stemt af met je collega's. De huidige vision-systemen zijn geschreven in C software, welke draait op een CUDA platform. Je schrijft en codeert software en zal gaan testdraaien. Tot

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

Senior Java Developer

Als Senior Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 21:49:33
Quote Anchor link
Ik wil graag dat hij emailadressen uit een betaande database van mij haalt, en vervolgens dit voor mij neer zet:

$email = [email protected], [email protected], [email protected], enz

Ik heb nu dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

require_once ( "config-email.php" ) ;


$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

if ( mysql_num_rows ( $s_inschrijvers) )
{


        
        while ( $f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc ( $s_inschrijvers ) )
        {

                echo ''.$f_inschrijvers['email'].', '."\n";
        }
        
}


else
        echo "geen inschrijvers"; ?>


Maar hier krijg ik alleen maar de email adressen met komma's achter elkaar op mijn pagina te zien:

[email protected], [email protected], [email protected], enz

maar ik wil juist dat ik

$email = [email protected], [email protected], [email protected], enz

krijg zodat ik die verderop in mijn pagina opnieuw kan oproepen.

PS Ik ben beginner
 
PHP hulp

PHP hulp

06/05/2024 07:01:45
 
Jasper DS

Jasper DS

22/02/2011 21:50:45
Quote Anchor link
lijn 14 veranderen door

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$email
.= $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
?>


edit:

geen or die() gebruiken op fouten op te vangen!
Gewijzigd op 22/02/2011 21:53:04 door Jasper DS
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:03:27
Quote Anchor link
Dank je wel, werkt, maar dan ziet iedereen zijn, haar emailadres.

Ik heb ook een regel:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php

@$send = mail($email, "Melding ".$onderwerp, $content_verstuurder, "From: ".$naam_afzender."<[email protected]>");  

?>


Hoe kan ik hier een BCC invoegen?
 
Jasper DS

Jasper DS

22/02/2011 22:05:26
 
Michael -

Michael -

22/02/2011 22:20:38
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 22/02/2011 22:03:27:
Dank je wel, werkt, maar dan ziet iedereen zijn, haar emailadres.

Wat bedoel je daarmee? Je wil toch alle e-mailadressen?

Let er wel op dat je aan 't einde dan ook altijd een komma hebt staan.
Je kunt ook is kijken naar de functie implode().
Gewijzigd op 22/02/2011 22:21:34 door Michael -
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:24:58
Quote Anchor link
Ja, maar als de mensen hun email ontvangen, dan ziet iedereen elkaar zijn email adres, en ik ben al wezen kijken naar PHP Jasper zijn voorbeeld4, maar ik kom er niet uit.

Toevoeging op 22/02/2011 22:28:51:

PHP Jasper, jij stuurde mij die regel, die probeer ik dus nu te vervangen voor:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$headers
.= 'Bcc: '$f_linkpartners['email'].', ' . "\r\n";
?>


Maar dat gaat niet
 
Michael -

Michael -

22/02/2011 22:51:41
Quote Anchor link
Stuur je $headers wel mee in mail()?
Bekijk het voorbeeld eens goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php
// multiple recipients
$to  = '[email protected]' . ', '; // note the comma
$to .= '[email protected]';

// subject
$subject = 'Birthday Reminders for August';

// message
$message = '
<html>
<head>
  <title>Birthday Reminders for August</title>
</head>
<body>
  <p>Here are the birthdays upcoming in August!</p>
  <table>
    <tr>
      <th>Person</th><th>Day</th><th>Month</th><th>Year</th>
    </tr>
    <tr>
      <td>Joe</td><td>3rd</td><td>August</td><td>1970</td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Sally</td><td>17th</td><td>August</td><td>1973</td>
    </tr>
  </table>
</body>
</html>
'
;

// To send HTML mail, the Content-type header must be set
$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

// Additional headers
$headers .= 'To: Mary <[email protected]>, Kelly <[email protected]>' . "\r\n";
$headers .= 'From: Birthday Reminder <[email protected]>' . "\r\n";
$headers .= 'Cc: [email protected]' . "\r\n";
$headers .= 'Bcc: [email protected]' . "\r\n";

// Mail it
mail($to, $subject, $message, $headers);
?>
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:59:55
Quote Anchor link
Ja, maar ik wil het uit een database halen, dus hoe verwerk ik dat met:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

require_once ( "config-email.php" ) ;


$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

if ( mysql_num_rows ( $s_inschrijvers) )
{


        
        while ( $f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc ( $s_inschrijvers ) )
        {

                $email .= $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
        }
        
}


else
        echo "geen inschrijvers"; ?>


De uitslag van hierboven is: $email = [email protected], [email protected], enz

Maar ik moet iets krijgen van:
$headers .= 'Bcc: [email protected], [email protected], [email protected], enz' . "\r\n"

En dat wil me niet lukken
Gewijzigd op 22/02/2011 23:01:09 door Ivo Sanders
 
Michael -

Michael -

22/02/2011 23:07:21
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<?php

require_once ( "config-email.php" ) ;

// multiple recipients
$to  = '[email protected]';

$subject = 'Onderwerp';

$message = 'Je (html) bericht';


// To send HTML mail, the Content-type header must be set
$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

// Additional headers
$headers .= 'From: Bedrijfsnaam <[email protected]>' . "\r\n";

$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

if ( mysql_num_rows ( $s_inschrijvers) )
{


        
        while ( $f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc ( $s_inschrijvers ) )
        {


                $headers .= 'Bcc: '.$f_inschrijvers['email'] . "\r\n";
        }
        
}


else
        echo "geen inschrijvers";

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>


Zoiets bijvoorbeeld. Natuurlijk moet je foutafhandeling wel anders, want nu wordt de mail nog verstuurd ondanks dat er geen inschrijvers zijn.
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 23:32:39
Quote Anchor link
Jammer, werkt niet
 
Michael -

Michael -

23/02/2011 00:25:39
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 22/02/2011 23:32:39:
Jammer, werkt niet

Met alleen dat kunnen we je niet helpen. Vertel wat er niet werkt, met eventueel de code die je nu hebt en eventueel de foutmeldingen die je krijgt.
 
Ivo Sanders

Ivo Sanders

23/02/2011 00:28:27
Quote Anchor link
hij mailt niet, ja, de aantal email adressen in mijn database, zovaak krijg ik die mail van mijzelf
Gewijzigd op 23/02/2011 00:29:01 door Ivo Sanders
 
Mitchel V

Mitchel V

23/02/2011 00:39:45
Quote Anchor link
Gebruik swiftmailer en zet die in een while? :)

en als je de emails toch in een waarde wilt zetten zou ik het zo doen

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

if (mysql_num_rows($s_inschrijvers)){
    $i = 0;
        while ($f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc($s_inschrijvers)){
            if($i == mysql_num_rows($s_inschrijvers)){
                $email .= $f_inschrijvers['email'];
            }
else{
                $email .= $f_inschrijvers['email'].', ';
            }

            $i ++;
        }
}


?>
Gewijzigd op 23/02/2011 00:44:38 door Mitchel V
 
Michael -

Michael -

23/02/2011 00:59:34
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 23/02/2011 00:28:27:
hij mailt niet, ja, de aantal email adressen in mijn database, zovaak krijg ik die mail van mijzelf


Graag in dit topic blijven en geen nieuwe maken omdat het niet lukt.
In het andere topic gooi je al met dit:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
$headers
.= 'Bcc: ' $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
?>

Wat al totaal niet lijkt op de regel in mijn voorbeeld. Zo gaat 't dus ook nooit werken.
Het scriptje van Mitchel is handig om die laatste komma eruit te houden.

@Mitchel moet $i=0 niet 1 zijn? mysql_num_rows begint met 1.
Gewijzigd op 23/02/2011 01:00:39 door Michael -
 
Mitchel V

Mitchel V

23/02/2011 16:59:48
Quote Anchor link
Klopt :p

Maar Ivo, waarom gebruik je geen swiftmailer? :)
 
- SanThe -

- SanThe -

23/02/2011 17:23:53
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.