$_GET array

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer / C# / Ambitieus / Vrijheid

Functieomschrijving Wil jij als .NET Developer in een omgeving terecht komen waar jij jouw net geschreven C# .NET code direct in de praktijk ziet gaan en waarbij jij met jouw C#.NET code bijdraagt aan een levensreddend product? Reageer dan snel op deze toffe .NET Developer functie! Het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Aanpassen van de bestaande bedrijfsapplicatie; Door ontwikkelen van huidige product; Bedenken van nieuwe oplossingen voor specifieke vraagstukken. Functie-eisen Minimaal hbo-gediplomeerd; Je hebt minimaal drie jaar relevante werkervaring als .NET Developer; Je kunt goed zelfstandig werken en hebt een goede drive; Je bent zowel Nederlands als Engels goed onderlegd. Bedrijfsomschrijving

Bekijk vacature »

Lead Java-ontwikkelaar

Functie­omschrijving Introductie Komend jaar staan een aantal grote projecten op de agenda die bijdragen aan de herkenbaarheid en het bereik van KVK. Samen met ondernemers, steden en rijksoverheid initiëren we creatieve projecten waarmee we ondernemend Nederland faciliteren. Ambitieuze startende ondernemers verbinden we met ervaren en succesvolle ondernemers. Met elkaar bedenken we nieuwe tools die gebruikmaken van gegevens vanuit het Handelsregister en die verrijkt worden met andere data. Zo brengen we real time en fact-based business opportunities in kaart! Jouw kracht Van begin tot einde ben jij een onmisbare factor binnen ieder project. Je bent een enthousiaste teamspeler die volgens de

Bekijk vacature »

Web Developer

Help jij graag mee met het optimaliseren van ons platform? Solliciteer dan naar de functie Web Developer. Op ons hoofdkantoor in Amsterdam krijg je alle ruimte om je kwaliteiten te tonen. Jouw baan ChipSoft maakt breed gebruik van webtechnologie voor de ondersteuning van administratieve processen. Als ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en verbeteren van de applicaties op ons platform. Jij richt je met name op het ontwikkelen van nieuwe applicaties en het onderhouden van de gebruikte programmatuur op ons platform. Denk hierbij aan e-learning en projectplanning. Jouw team Je komt op de 25ste verdieping van ons hoofdkantoor in

Bekijk vacature »

WordPress Developer PHP

BEDRIJFSPROFIEL Onze klant bestaat al meer dan 25 jaar en is werkzaam in de communicatie en media design branche. Met inzet, enthousiasme en passie worden diverse projecten aangegaan. De klant geeft inhoud en vorm aan nieuwsbrieven, social media campagnes en online marketing en zijn dagelijks bezig met het ontwerpen, programmeren en onderhouden van websites, apps en andere publicaties. Kernwoorden van onze klant zijn: doelgericht, creatief, flexibel en enthousiast. FUNCTIE OMSCHRIJVING Als Software Developer WordPress / PHP ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan producten voor de eindklant. Van het eerste moment dat je samen met de Account Manager aan

Bekijk vacature »

Senior software-engineer / frontend-developer

Functie­omschrijving Van backend tot frontend, jij bent van alle markten thuis. Bij dé ICT-dienstverlener van de Dienst Justitiële Inrichtingen ontwikkel jij als senior software-engineer / frontend-developer in Gouda applicaties met de nieuwste technologieën voor duizenden gebruikers. Op die manier zet jij je in voor een veiliger en rechtvaardiger Nederland. In jouw functie ontwikkel je in een DevOps-team oplossingen voor de klant. Door de scrum- of agile-aanpak doe je dat kortcyclisch. Op die manier kunnen we de vraag van de klant optimaal invullen. En samen met je collega’s zorg je er ook voor dat die bedachte oplossingen duurzaam voor de organisatie

Bekijk vacature »

.Net Developer - B2B & B2C klantportalen, were

Al meer dan 25 jaar bouwt dit hecht en informeel team software developers in Rotterdam complexe bedrijfskritische (web & mobile) applicaties voor het MBK en multinationals, zowel in het binnen- als buitenland. Ze bouwen uiteenlopende applicaties voor uiteenlopende klanten. Om maar wat voorbeelden van organisaties en software oplossingen te noemen: Een uitgebreid ERP en projectmanagement systeem, waardoor een bouwbedrijf haar processen wereldwijd just-in-time kan inrichten. Een klantportaal voor een verzekeringsmaatschappij, waardoor 2+ miljoen klanten gebruiksvriendelijk hun zaken regelen en inzien. Een patiënten portaal voor de registratie, bijhouden van het patenten dossier, de planning en facturatie van de zorg zodat de

Bekijk vacature »

Senior DevOps-ontwikkelaar eIDAS

Functie­omschrijving Burgers en bedrijven veilig en betrouwbaar digitaal toegang geven tot diensten en producten van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. Als senior DevOps-ontwikkelaar bouw je daar letterlijk aan mee. En dat doe je bij DICTU: een van de grootste en meest vooruitstrevende ICT-dienstverleners van de Rijksoverheid. Jij werkt mee aan de doorontwikkeling van eIDAS, dat staat voor Electronic IDentification Authentication and trust Services. Deze koppeling maakt de grensoverschrijdende authenticatie op overheidswebsites binnen de Europese Unie mogelijk. Het ministerie van Economische Zaken en Klimaat heeft één moderne toegangspoort voor zijn diensten en inspecties. Enkele daarvan zijn dankzij eIDAS inmiddels

Bekijk vacature »

C#.NET Ontwikkelaar/consultant

Functieomschrijving Ben jij een C# Developer die binnen een innovatieve, logistieke organisatie wilt werken? Vind je het interessant om jouw ontwikkelde software en code te koppelen aan complexe systemen en daarnaast de implementatie te begeleiden? Laat je horen! Je wordt onderdeel van de developers' club, van circa vijftien collega's, ofwel in een team van software developer waar jullie projectmatig aan de slag gaan met het ontwikkelen van software oplossingen voor klanten. Alle functionele requirements komen via consultants bij het software team terecht. Deze worden in een projectteam van minimaal twee software developers opgepakt, waar je vervolgens zelfstandig of samen met

Bekijk vacature »

Full-Stack Web Developer

Kennis van C#, JavaScript, CSS en HTML5? En wil je die kennis inzetten om de zorg te verbeteren met slimme en innovatieve online portalen? Jouw baan Als Full-Stack Web Developer programmeer jij zowel front-end als back-end en ontwikkel je nieuwe functionaliteiten in het webportaal voor zorgverleners of patiënten. Denk hierbij aan vragenlijsten, labuitslagen en het bewerken van persoonsgegevens. Ook stort jij je vol overgave op lastige vraagstukken die binnenkomen via onze consultants. Samen met je team bedenk en bespreek je oplossingen en voer je code-reviews uit om elkaar naar een nóg hoger niveau te tillen. Jouw team Ons team? Work

Bekijk vacature »

Scala Developer

This will decide if we will respond to your application: NO RELOCATION - We will only apply to applicants that already live in the Netherlands and have experience at product companies, applicants from consultant companies will not be replied! For our client we are looking for a Scala Developer whom will need to further help them with the development, extension and support of a new platform. They are expanding and therefore in search of a Scala Developer! Client Details This will decide if we will respond to your application: NO RELOCATION - We will only apply to applicants that already

Bekijk vacature »

PHP Developer Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ontwikkelaar Developer JSON PHP Laravel 5 Ontwikkelen aan de PHP applicatie (aanpassingen, verbeteringen en uitbreidingen) Mede bepalen van coding principes en standaarden. Beheren van bestaande en nieuw ontwikkelde applicaties Verlenen van support op de applicaties Proactief verbetervoorstellen doen Testen en documenteren van ontwikkelde software Functie-eisen Minimaal HBO diploma Minimaal 2 jaar relevante ervaring Ervaring met Agile, SCRUM Bekendheid met Laravel 5 / JSON / REST API's / Objectorientatie en design patterns / UnitTesting / Mocking / GIT Kennis van Drupal / Symfony / Continuous Delivery / Continuous integration is pré Bedrijfsomschrijving Je gaat als PHP Developer aan de slag

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

Linux beheerder/software ontwikkelaar

De universiteit van Twente is op zoek naar een Linux beheerder/software ontwikkelaar. Functie omschrijving De vakgroep Applied Mechanics van de faculteit Engineering Technology bestaat uit de leerstoelen Nonlinear Solid Mechanics, Applied Mechanics and Data Analysis, Precision Engineering en Dynamics Based Maintenance. Binnen deze vakgroep worden rekenmodellen ontwikkeld voor de simulatie van mechanisch gedrag van constructies en van productieprocessen. Hiervoor wordt onder meer gebruik gemaakt van een Linux rekencluster en werkstations met commerciële dan wel zelf ontwikkelde software. Binnen de vakgroep heerst een informele sfeer in een jong en internationaal team van wetenschappers. Functievereisten Je hebt een HBO diploma Informatica of

Bekijk vacature »

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar

Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar Actief Wat ga je doen? Als Technisch Ontwerper / Applicatie Ontwikkelaar kom je te werken bij onze gerenommeerde klanten op projecten of opdrachten van omvang en formaat. Je bent verantwoordelijk voor het omzetten van functionele specificaties naar een technisch ontwerp, het ontwerp van programmaspecificaties voor toepassingen, de realisatie van (gewijzigde) programmaonderdelen en databestanden van toepassingen en de technische systeemtest van applicatietoepassingen. Daarnaast geef je vorm aan webpagina’s en applicaties, stel je gebruikersdocumentatie op en verleen je ondersteuning bij het oplossen van productiefouten. Tevens ben je verantwoordelijk voor het samenstellen en onderhouden van de applicatie c.q.

Bekijk vacature »

QRM Developer / DevOps Engineer / SQL / Python / F

Functieomschrijving Are you an Engineer/Developer who has experience, or is looking to work in a finance/risk environment? Do you have at least 2-3 years of IT-related work experience, e.g. design, development, testing and/or maintenance ? Do you want to work for one of the largest financial banking organization in the Netherlands? Read on and find out if you're a match with this position! You will be working as an IT Development Engineer in a DevOps environment and help find the best solutions for the ALM department of the bank. For example: Design, implement and support our QRM setup; Discuss model

Bekijk vacature »
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

25/06/2010 15:19:43
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik heb een vraagje
ik ben momenteel bezig met een script en ik moet voor elkaar zien te krijgen om een array met 2 variablen door te pushen in 1 get
bijv:

blabla.nl?name=value1,value2

en dan moet ik die beide ophalen doormiddel van bijv een array.
nu zal iedereen wel denken. waarom doe je niet gewoon ?name1=value1&name2=value2
dat wil ik niet, wil alles in 1 get hebben, weet iemand hoe ik dit kan doen?

PHP hulp

PHP hulp

04/08/2020 19:59:29

Johan Dam

Johan Dam

25/06/2010 15:24:52
Quote Anchor link
voor zover ik weet kan dat niet,

wat wel kan, is dat je er iets tussen stopt, bv ?name=naam1_naam2_naam3_etc en dan vervolgens een explode op los laat,

Chris -

Chris -

25/06/2010 15:29:31
Quote Anchor link
Waarom wil je het persé in 1 get doen?

- Mark -

- Mark -

25/06/2010 15:30:24
Quote Anchor link
Waarom wil je het op deze manier als ik vragen mag? Ik kan geen enkele reden bedenken waarom iemand dit zou willen.

SilverWolf NL

SilverWolf NL

25/06/2010 15:35:29
Quote Anchor link
Om dan toch maar een oplossing te geven (geen mooie, maar een oplossing):
zet [] achter de naam: ?a[]=1&a[]=2 geeft een array als volgt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
array(1) {
  ["a"]=>
  array(2) {
    [0]=>
    string(1) "1"
    [1]=>
    string(1) "2"
  }
}

Iets anders zou ik niet kunnen bedenken...

Edit:
Wat je zou kunnen doen als je een array wil versturen via GET, maar geen zin hebt om de data aan te passen, is kijken naar de serialize() en unserialize() functies. Dit zou misschien nog wat voor je kunnen zijn.
Gewijzigd op 25/06/2010 15:37:10 door SilverWolf NL

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

25/06/2010 15:40:16
Quote Anchor link
@Johan
Kun je is een voorbeeld geven?

@Chris & Mark
Ik ben momenteel met een jQuery upload script bezig, enigste nadeel is dat als ik in de link zet ?blaat=blaat doet die het wel maar als ik doe ?blaat=blaat&koe=koe pakt hij simpelweg koe niet, waarom geen flauw idee daarom deze vraag.

@Silverwolf
Sorry hier heb ik niks aan omdat hier ook weer de & in voor komt, ik wil graag alles in 1 get hebben.

Chris -

Chris -

25/06/2010 15:42:47
Quote Anchor link
Ah. Dan is het nog simpeler Tim, dan moet je JSON gaan gebruiken ;-)

SilverWolf NL

SilverWolf NL

25/06/2010 15:45:38
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek op 25/06/2010 15:40:16:
@Silverwolf
Sorry hier heb ik niks aan omdat hier ook weer de & in voor komt, ik wil graag alles in 1 get hebben.

Heb je naar mijn edit gekeken?

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

25/06/2010 15:55:12
Quote Anchor link
@Chris
Ik heb het met json_encode geprobeert maar is niet gelukt

@Silverwolf

Toen ik poste was deze edit nog niet zichtbaar, ik zal er even naar kijken naar de functies bedankt

Jelmer -

Jelmer -

25/06/2010 15:55:58
Quote Anchor link
Hmm, klinkt mij alsof je ook even moet kijken naar urlencode en Javascript's variant, encodeURIComponent.

- Mark -

- Mark -

25/06/2010 15:56:15
Quote Anchor link
Dit is wat Johan bedoelde. Ik ben niet zo thuis in javascript maar kijk even naar waar de anderen naar verwezen, Dit is nogal overdreven op deze manier.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php

#| Stel je roept het volgende aan.

//blabla.nl?name=value1,value2

#| Kijken of er wat word meegezonden.

if(isset($_GET['name']) and !empty($_GET['name'])){

#| Opblazen die handel.

$name = explode(',', $_GET['name']);

}

?>

EDIT: Vertypt.
Gewijzigd op 25/06/2010 16:06:56 door - Mark -

Johan Dam

Johan Dam

25/06/2010 15:59:22
Quote Anchor link
je bent me net voor Mark, dat is inderdaad wat ik bedoelde,

al is je binairy if constructie volgens mij niet nodig, $name = explode(",", $_GET['name']); werkt ook als er geen "," gevonden word,

Dit is inderdaad niet zo'n hele mooie oplossing, maar wel een simpele,
Gewijzigd op 25/06/2010 16:00:49 door Johan Dam

- Mark -

- Mark -

25/06/2010 16:08:02
Quote Anchor link
Net even gecontroleerd, De controle of hij moet worden opgeblazen was inderdaad overbodig.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.