$_GET array

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

Back end developer Digital Agency

Functie Wij zijn van origine een wordpress bureau, maar sinds 2006 zijn wij dit wel redelijk ontgroeid. Naar mate de jaren verstreken zijn we gegroeid in omvang, maar ook in de complexiteit van opdrachten waarin wij onze klanten kunnen bedienen. Momenteel bestaat onze organisatie uit 4 front end developers, 12 back end developer 3 projectmanagers en een 2 koppig management. Wij zijn een hele informele, bijna familiaire organisatie. Geen strak pak of overhemd, nee gewoon dragen waar jij je prettig bij voelt. De gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 30 en wij doen er veel aan om onze hechte

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Capelle ad Ijssel Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Een deel van jouw werkzaamheden: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps en Power BI.

Bekijk vacature »
Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

25/06/2010 15:19:43
Quote Anchor link
Beste mensen,

Ik heb een vraagje
ik ben momenteel bezig met een script en ik moet voor elkaar zien te krijgen om een array met 2 variablen door te pushen in 1 get
bijv:

blabla.nl?name=value1,value2

en dan moet ik die beide ophalen doormiddel van bijv een array.
nu zal iedereen wel denken. waarom doe je niet gewoon ?name1=value1&name2=value2
dat wil ik niet, wil alles in 1 get hebben, weet iemand hoe ik dit kan doen?

PHP hulp

PHP hulp

26/05/2026 08:16:08

Johan Dam

Johan Dam

25/06/2010 15:24:52
Quote Anchor link
voor zover ik weet kan dat niet,

wat wel kan, is dat je er iets tussen stopt, bv ?name=naam1_naam2_naam3_etc en dan vervolgens een explode op los laat,

Chris -

Chris -

25/06/2010 15:29:31
Quote Anchor link
Waarom wil je het persé in 1 get doen?

- Mark -

- Mark -

25/06/2010 15:30:24
Quote Anchor link
Waarom wil je het op deze manier als ik vragen mag? Ik kan geen enkele reden bedenken waarom iemand dit zou willen.

SilverWolf NL

SilverWolf NL

25/06/2010 15:35:29
Quote Anchor link
Om dan toch maar een oplossing te geven (geen mooie, maar een oplossing):
zet [] achter de naam: ?a[]=1&a[]=2 geeft een array als volgt:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
array(1) {
  ["a"]=>
  array(2) {
    [0]=>
    string(1) "1"
    [1]=>
    string(1) "2"
  }
}

Iets anders zou ik niet kunnen bedenken...

Edit:
Wat je zou kunnen doen als je een array wil versturen via GET, maar geen zin hebt om de data aan te passen, is kijken naar de serialize() en unserialize() functies. Dit zou misschien nog wat voor je kunnen zijn.
Gewijzigd op 25/06/2010 15:37:10 door SilverWolf NL

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

25/06/2010 15:40:16
Quote Anchor link
@Johan
Kun je is een voorbeeld geven?

@Chris & Mark
Ik ben momenteel met een jQuery upload script bezig, enigste nadeel is dat als ik in de link zet ?blaat=blaat doet die het wel maar als ik doe ?blaat=blaat&koe=koe pakt hij simpelweg koe niet, waarom geen flauw idee daarom deze vraag.

@Silverwolf
Sorry hier heb ik niks aan omdat hier ook weer de & in voor komt, ik wil graag alles in 1 get hebben.

Chris -

Chris -

25/06/2010 15:42:47
Quote Anchor link
Ah. Dan is het nog simpeler Tim, dan moet je JSON gaan gebruiken ;-)

SilverWolf NL

SilverWolf NL

25/06/2010 15:45:38
Quote Anchor link
Tim Kampherbeek op 25/06/2010 15:40:16:
@Silverwolf
Sorry hier heb ik niks aan omdat hier ook weer de & in voor komt, ik wil graag alles in 1 get hebben.

Heb je naar mijn edit gekeken?

Tim Kampherbeek

Tim Kampherbeek

25/06/2010 15:55:12
Quote Anchor link
@Chris
Ik heb het met json_encode geprobeert maar is niet gelukt

@Silverwolf

Toen ik poste was deze edit nog niet zichtbaar, ik zal er even naar kijken naar de functies bedankt

Jelmer -

Jelmer -

25/06/2010 15:55:58
Quote Anchor link
Hmm, klinkt mij alsof je ook even moet kijken naar urlencode en Javascript's variant, encodeURIComponent.

- Mark -

- Mark -

25/06/2010 15:56:15
Quote Anchor link
Dit is wat Johan bedoelde. Ik ben niet zo thuis in javascript maar kijk even naar waar de anderen naar verwezen, Dit is nogal overdreven op deze manier.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php

#| Stel je roept het volgende aan.

//blabla.nl?name=value1,value2

#| Kijken of er wat word meegezonden.

if(isset($_GET['name']) and !empty($_GET['name'])){

#| Opblazen die handel.

$name = explode(',', $_GET['name']);

}

?>

EDIT: Vertypt.
Gewijzigd op 25/06/2010 16:06:56 door - Mark -

Johan Dam

Johan Dam

25/06/2010 15:59:22
Quote Anchor link
je bent me net voor Mark, dat is inderdaad wat ik bedoelde,

al is je binairy if constructie volgens mij niet nodig, $name = explode(",", $_GET['name']); werkt ook als er geen "," gevonden word,

Dit is inderdaad niet zo'n hele mooie oplossing, maar wel een simpele,
Gewijzigd op 25/06/2010 16:00:49 door Johan Dam

- Mark -

- Mark -

25/06/2010 16:08:02
Quote Anchor link
Net even gecontroleerd, De controle of hij moet worden opgeblazen was inderdaad overbodig.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.