Doveral - content management system

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Jordy nvt

Jordy nvt

07/05/2011 13:26:49
Quote Anchor link
Leuk project, is in ieder geval beter dan al die achterlijke sitebuilders die tegenwoordig door hosting providers worden geleverd. Iets waar ik mij persoonlijk ontzettend aan kan irriteren, haha.

Wat inderdaad hier wordt vermeldt is het wel noodzakelijk dat je modules/plugins kunt maken.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 02:52:11
 
Phpnuke r

phpnuke r

07/05/2011 13:58:10
Quote Anchor link
Quote:
Robert


Het licht er inderdaad aan welke open-source licensie je neemt omdat er meerdere zijn. Ik heb mijn besluit overigens gezet op BSD http://nl.wikipedia.org/wiki/BSD-licentie .

Je mag dus mijn project NOOIT als je eigen product downloadbaar stellen zonder te vermelden dat het project gebaseerd is op Doveral. Want dat is iets wat ik niet wil dat ik Doveral maak en iemand mijn project download om vervolgens zelf de cms uitbreidt en onder zijn naam vermeld.

Quote:
Jordy


In build 1 (beta) is er mogelijk geen plug-in system voor modders. In build 2 zit hij er zeker weten in! Echter zit er wel een php builder in en een Look systeem(voor mensen die thema's willen maken en deze aan anderen willen geven).
Gewijzigd op 07/05/2011 13:59:08 door phpnuke r
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.