downloads bijhouden (mobiel)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Junior Fullstack Developer

Functie omschrijving Heb jij je universitair diploma Informatica afgerond en ben jij op zoek naar een startersfunctie waar jouw ontwikkeling in een hoog vaandel staat? Voor een softwarebedrijf in Amsterdam zijn wij op zoek naar een Junior Fullstack Developer. Je begint met een op maat gemaakte training om de kennis bij te spijkeren die jij nog mist. Uiteraard leer je het meeste tijdens je werk, maar de training geeft je hiervoor alvast de juiste handvatten. Je kunt het volgende verwachten! Jij ontwikkelt in technieken als Java, Javascript en SQL. Je werkt hierbij volgens de Agile/Scrum methode; Na het afronden van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een development team met één Senior .NET developer en één junior .NET developer. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit moment veel gebruik van .NET met ASP.NET. Komend kwartaal gaan wij wel gedeeltelijk overstappen naar .NET Core. Verder werken wij ook met SOAP, REST, JSON, HTML5, CSS3

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Net afgestudeerd en op zoek naar een leuke baan als developer? Zoek niet verder! Ik heb een functie beschikbaar als back-end developer, bij een leuk familiebedrijf. Je gaat werken met de Microsoft stack en de technieken C# en .NET. Verder maak je gebruik van MVC en Entity framework. SQL kent ook geen geheimen voor jou. Jouw verantwoordelijkheden: Nieuwe maatwerk software bouwen; API koppelingen bouwen; Applicaties en software optimaliseren; Back-end programmeren. Een erg uitdagende functie, met veel vrijheid. Je kan meerdere dagen thuis werken en als je op kantoor werkt wordt de lunch verzorgd. Heb je interesse, reageer dan

Bekijk vacature »
Tom aan t Goor

Tom aan t Goor

02/03/2013 10:05:15
Quote Anchor link
Ik heb een .apk bestandje op mijn webserver, maar nu wil ik bijhouden, hoevaak die is gedownload, nu had ik het volgende script:

download.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
include('db.php');
$file = 'simsonagenda.apk';
if(file_exists($file)) {
    mysql_query("INSERT INTO sim_downloads (ip) VALUES ('".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')")or die(mysql_error());
    header('Content-Description: File Transfer');
    header('Content-Type: application/octet-stream');
    header('Content-Disposition: attachment; filename='.basename($file));
    header('Content-Transfer-Encoding: binary');
    header('Expires: 0');
    header('Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0');
    header('Pragma: public');
    header('Content-Length: ' . filesize($file));
    ob_clean();
    flush();
}

echo 'Laden...';
?>

Dit bestand wordt aangeroepen door middel van een hyperlink.

En dit werkt prima, geen enkel probleem.
Maar zodra ik op mijn telefoon op deze hyperlink klik, dan wordt er wel een rij toegevoegd in de database, maar hij download het bestand niet.

Werkt dit voor mobiele (android) apparaten soms anders?
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 06:54:32
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

02/03/2013 10:08:06
Quote Anchor link
ik zou dat echo 'Laden...'; er even uithalen.
 
Tom aan t Goor

Tom aan t Goor

02/03/2013 10:11:00
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 02/03/2013 10:08:06:
ik zou dat echo 'Laden...'; er even uithalen.


Gedaan, maar heeft geen zin.
 
Erwin H

Erwin H

02/03/2013 10:11:20
Quote Anchor link
Haal die echo eens weg. Je moet NOOIT andere content naar de browser versturen als je een download aanbiedt. Alleen de juiste headers en het bestand.

Edit: te laat, maar doe het in elk geval niet, want het kan bij veel files wel problemen geven

Toevoeging op 02/03/2013 10:19:48:

Wat ik me wel afvraag is waar je eigenlijk de file verstuurt naar de browser. Zoals ik het nu bekijk verstuur je alleen de headers...
Gewijzigd op 02/03/2013 10:12:06 door Erwin H
 
Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

02/03/2013 10:27:01
Quote Anchor link
Erwin H op 02/03/2013 10:11:20:
Wat ik me wel afvraag is waar je eigenlijk de file verstuurt naar de browser. Zoals ik het nu bekijk verstuur je alleen de headers...
Dan lukt het nog niet als je de outputbuffer leegt met ob_clean() op regel 14 voor de flush() op regel 15.
 
Erwin H

Erwin H

02/03/2013 10:32:13
Quote Anchor link
Precies, volgens mij wordt dat bestand dus helemaal niet verstuurd. Ik vraag me dus ook af wat 'prima' hier precies inhoudt. Krijg je op je eigen pc dat bestand wel aangeboden?
Tom Tom op 02/03/2013 10:05:15:
En dit werkt prima, geen enkel probleem.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/03/2013 10:40:21
Quote Anchor link
Ik mis dus een readfile()...
 
Tom aan t Goor

Tom aan t Goor

02/03/2013 10:50:20
Quote Anchor link
@Erwin H, op mijn computer werkte dit wel.

Ik heb nu maar besloten om het gewoon makkelijk te houden.

<a href="download.php" target="_blank">
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
include('db.php');
$file = 'simsonagenda.apk';
if(file_exists($file)) {
    mysql_query("INSERT INTO sim_downloads (ip) VALUES ('".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')")or die(mysql_error());
    header('Location: simsonagenda.apk') ;
    exit;
}

?>
 
Erwin H

Erwin H

02/03/2013 10:58:15
Quote Anchor link
Tom Tom op 02/03/2013 10:50:20:
@Erwin H, op mijn computer werkte dit wel.

Ik heb moeite om dat te geloven.... ik heb eerder het idee dat je dan elke keer naar de file gaat die er al stond... Anyway, als jij denkt dat het werkt, werkt het.
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

02/03/2013 11:37:04
Quote Anchor link
Nu doe je een redirect naar dat bestand... op zich niet erg maar toch een nieuwe pagina die geladen moet worden. Bovendien laat je het nu aan de browser van de gebruiker over wat te doen met dat bestand. Dus downloaden en opslaan of (proberen) weer te geven. Overigens zegt de extensie .apk mij persoonlijk niets.

Als je wilt dat het bestand wordt gedownload:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
include('db.php');
$file = 'simsonagenda.apk';
if(file_exists($file)) {
    mysql_query("INSERT INTO sim_downloads (ip) VALUES ('".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."')")or die(mysql_error());
    header('Content-disposition: attachment; filename='.$file);
    header('Content-type: application/apk');
    readfile($file);
    exit;
}

?>
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

02/03/2013 14:25:31
Quote Anchor link
Ik zou
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
header('Content-type: application/apk');
wel vervangen door
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
header('Content-type: application/vnd.android.package-archive');
.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.