Echo in text value werkt niet?
Hallo,
Ik krijg de echo niet in het value veld van input type text.
De $q is een mysql_fetch_assoc.
Gr. Bas
Ik krijg de echo niet in het value veld van input type text.
De $q is een mysql_fetch_assoc.
Gr. Bas
Gewijzigd op 29/05/2010 15:38:39 door B a s
short tags zijn niet toegestaan?
Wat gaat er fout? Krijg je een foutmelding? Wordt er gewoon geen waarde weergegeven?
Bevat $q wel hetgeen dat jij verwacht? Kortom, dump de inhoud van die variabele eens:
Bevat $q wel hetgeen dat jij verwacht? Kortom, dump de inhoud van die variabele eens:
Waarom heb je eigenlijk shorttags om html heen staan.
Het ligt niet aan de shorttags dat heb ik al geprobeerd.
dit is het resultaat van de var_dump: resource(5) of type (mysql result)
dit is het resultaat van de var_dump: resource(5) of type (mysql result)
Goed, $q is dus het resultaat van mysql_query() en niet van mysql_fetch_assoc(). Anders had je immers een associatieve array gehad.
De inhoud van $q is dus niet hetgeen jij verwachtte, je zult nog ergens mysql_fetch_assoc() moeten toepassen...
De inhoud van $q is dus niet hetgeen jij verwachtte, je zult nog ergens mysql_fetch_assoc() moeten toepassen...
Dankjewel, supderdomme fout van mijn kant.
Ik had namelijk de verkeerde gepakt $q was van de query ik moest $photo van de fetch hebben.
Mijn dank is zeer groot!
Ik had namelijk de verkeerde gepakt $q was van de query ik moest $photo van de fetch hebben.
Mijn dank is zeer groot!
Zo zie je maar waar het interpreteren van een PHP foutmelding al niet toe kan leiden ;-)
Als ik toch even verder mag ingaan op de originele code:
Is dit dan niet vreemd? De buitenste shorttags? Overleeft de parser zoiets?
Is dit dan niet vreemd? De buitenste shorttags? Overleeft de parser zoiets?
Nee, dat is vast het probleem juist. PHP kan geen xml/html interpreteren en je krijgt dus een syntax error. (Hoewel het met http://www.facebook.com/notes/facebook-engineering/xhp-a-new-way-to-write-php/294003943919 wel kan ;) )
Tom:
Me dunkt dat die buitenste tags voor de kleurtjes waren.
Richard:
Volgens mij ook, want Bas Kreleger heeft erin zitten klooien.