Eenmalige Photoshop opdracht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte website die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zitten onze development afdelingen en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé PHP/Back-end developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het bedenken van nieuwe functionaliteiten Het verbeteren van het

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 09:14:00
Quote Anchor link
Hallo,

Mijn vriend die ik ken (alleen via msn) is jarig en ik wil hem toch een cadeau kunnen geven, na lang nadenken kwam ik op dit.

Ik zou hem een grote poster willen cadeau doen. Daarom wil ik iemand (ervaren) met photoshop die poster laten maken. Tjah, de poster moet iets met verjaardagen te maken hebben en liefst de tekst op staan "Proficiat! Vergeet me niet." of iets dergelijks.

Iemand?

PHP hulp

PHP hulp

09/11/2024 03:51:21

Niek s

niek s

09/09/2006 11:29:00
Quote Anchor link
wat schuift het?

Harmen

Harmen

09/09/2006 12:21:00
Quote Anchor link
ik wil wel iets doen.. maarja, ik weet niet zeker als ik wel klaarkom, want ik doe ook al wat anders..
verder hoeft het bij mij niet veel te schuiven

Ik wil je helpen, vast niet zo hééél moeilijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:04:00
Quote Anchor link
btw.. wat voor formaat wil je?
wil je een echte poster, wil je een digitaal postertje?

1024×768? wallpaper?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Mmm, een digitaal poster/wallpaper.

En hoeveel is "niet veel" ? :p

EDIT: nee, het moet mooi zijn, maar je hoeft er geen maand aan te werken ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dries meurisse

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:55:00
Quote Anchor link
€0?
weet niet, doe jij een voorstel?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:56:00
Quote Anchor link
Mmm, je krijgt er 5 voor, maar ik wil het wel eerst zien. En liefst zo snel mogelijk.

Add : [email protected]

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:57:00
Quote Anchor link
maar wat moet de grootte zijn, moet het een wallpaper, heb je nog voorkeuren voor kleuren etc?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:58:00
Quote Anchor link
Wallpaper grootte is goed. Qua kleuren heb ik niet bepaalt voorkeuren, gewoon mooi.

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:02:00
Quote Anchor link
Tja, ik ben niet een super mega goede photoshopper maar ik vind het leuk om te doen. Ik zal eens wat gaan uitvogelen. En je ziet maar of je hem mooi vind, ik hoef er niks voor.

Harmen

Harmen

09/09/2006 14:04:00
Quote Anchor link
okee, is het voor een jongen/meisje?
dat maakt natuurlijk ook weer verschil he

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Jongen.

Hobby's ? Euhm, hij heeft niet echt een hobby, maar hij houd ook wel van pc's. Hij heeft een hele lange tijd runescape gespeelt, maar als je dat vermeld, doe het dan klein, want hij speelt het niet meer.

Wat kan er nog allemaal op eventueel ... Eigenlijk geen idee, maar zal hem wat beschrijven anders.

Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij.

EDIT:

Dat vuur kan je misschien iets mee doen ?

EDIT 2 :

Liefst zondag middag af zijn, maar je ziet maar hoe lang het duurt.

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:08:00
Quote Anchor link
Heeft die jongen ook nog bepaalde hobby's ofsow die je erop wil hebben? Of niet echt :P

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:45:00
Quote Anchor link
"Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij. "

Die komt me bekend voor =) Ik ken ook iemand die Bjorn heet, 13-14 jaar met zelfde eigenschappen. Kweet enkel niet of hij op dezlefde dag jarig is. :P

Harmen

Harmen

09/09/2006 14:46:00
Quote Anchor link
ik doe het overmorgen wel.. nu lukt het ff helemaal niet.. srry

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:50:00
Quote Anchor link
Heb ik ook wel eens harmen =)

09/09/2006 15:15:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Zouden alle Bjorns tussen de 13 en de 14 jaar die niet van school houden zich a.u.b. willen melden

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 15:21:00
Quote Anchor link
[re: offtopic] Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij [/offtopic]

dat bedoelde ik :P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.