Eenmalige Photoshop opdracht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »

Software developer - senior

Functie omschrijving Voor een echt softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar versterking voor de afdeling Software Development! Ben jij op zoek naar een werkgever waar meerdere software developers werken aan interessante projecten? Ben jij op zoek naar een werkgever waar je onderdeel wordt van een team dat echt passie heeft voor het ontwikkelen van software? Dan ben je hier aan het juiste adres! Als softwareontwikkelaar kom je terecht bij een onafhankelijk, door kwaliteit gedreven, doortastend en daarbij op een Agile wijze werkend bedrijf. Ben jij een expert in het vertalen van Componenten van Functionaliteit naar Business lagen?

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van IT Operations Manager! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Lead React Developer

Dit ga je doen Als Lead React Developer zul jij je voornamelijk gaan bezighouden met: Het werken aan tal van uiteenlopende projecten waar gloednieuwe (web)applicaties van scratch af aan ontwikkeld worden met o.a. React (Native) en Drupal; Het aansturen van een team bestaande uit 5-6 talentvolle en gedreven ontwikkelaars; Het adviseren en meedenken over nieuwe (technische) oplossingen en te gebruiken tools/frameworks; Het meedenken over de architectuur en de juiste implementatiebeslissingen maken; De doorontwikkeling van huidige applicaties. Hier ga je werken Als je inderdaad een ervaren Lead React Developer bent die zichzelf graag nog verder wil ontwikkelen dan is het goed

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 09:14:00
Quote Anchor link
Hallo,

Mijn vriend die ik ken (alleen via msn) is jarig en ik wil hem toch een cadeau kunnen geven, na lang nadenken kwam ik op dit.

Ik zou hem een grote poster willen cadeau doen. Daarom wil ik iemand (ervaren) met photoshop die poster laten maken. Tjah, de poster moet iets met verjaardagen te maken hebben en liefst de tekst op staan "Proficiat! Vergeet me niet." of iets dergelijks.

Iemand?

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:13:12

Niek s

niek s

09/09/2006 11:29:00
Quote Anchor link
wat schuift het?

Harmen

Harmen

09/09/2006 12:21:00
Quote Anchor link
ik wil wel iets doen.. maarja, ik weet niet zeker als ik wel klaarkom, want ik doe ook al wat anders..
verder hoeft het bij mij niet veel te schuiven

Ik wil je helpen, vast niet zo hééél moeilijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:04:00
Quote Anchor link
btw.. wat voor formaat wil je?
wil je een echte poster, wil je een digitaal postertje?

1024×768? wallpaper?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Mmm, een digitaal poster/wallpaper.

En hoeveel is "niet veel" ? :p

EDIT: nee, het moet mooi zijn, maar je hoeft er geen maand aan te werken ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dries meurisse

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:55:00
Quote Anchor link
€0?
weet niet, doe jij een voorstel?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:56:00
Quote Anchor link
Mmm, je krijgt er 5 voor, maar ik wil het wel eerst zien. En liefst zo snel mogelijk.

Add : [email protected]

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:57:00
Quote Anchor link
maar wat moet de grootte zijn, moet het een wallpaper, heb je nog voorkeuren voor kleuren etc?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:58:00
Quote Anchor link
Wallpaper grootte is goed. Qua kleuren heb ik niet bepaalt voorkeuren, gewoon mooi.

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:02:00
Quote Anchor link
Tja, ik ben niet een super mega goede photoshopper maar ik vind het leuk om te doen. Ik zal eens wat gaan uitvogelen. En je ziet maar of je hem mooi vind, ik hoef er niks voor.

Harmen

Harmen

09/09/2006 14:04:00
Quote Anchor link
okee, is het voor een jongen/meisje?
dat maakt natuurlijk ook weer verschil he

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Jongen.

Hobby's ? Euhm, hij heeft niet echt een hobby, maar hij houd ook wel van pc's. Hij heeft een hele lange tijd runescape gespeelt, maar als je dat vermeld, doe het dan klein, want hij speelt het niet meer.

Wat kan er nog allemaal op eventueel ... Eigenlijk geen idee, maar zal hem wat beschrijven anders.

Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij.

EDIT:

Dat vuur kan je misschien iets mee doen ?

EDIT 2 :

Liefst zondag middag af zijn, maar je ziet maar hoe lang het duurt.

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:08:00
Quote Anchor link
Heeft die jongen ook nog bepaalde hobby's ofsow die je erop wil hebben? Of niet echt :P

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:45:00
Quote Anchor link
"Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij. "

Die komt me bekend voor =) Ik ken ook iemand die Bjorn heet, 13-14 jaar met zelfde eigenschappen. Kweet enkel niet of hij op dezlefde dag jarig is. :P

Harmen

Harmen

09/09/2006 14:46:00
Quote Anchor link
ik doe het overmorgen wel.. nu lukt het ff helemaal niet.. srry

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:50:00
Quote Anchor link
Heb ik ook wel eens harmen =)

09/09/2006 15:15:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Zouden alle Bjorns tussen de 13 en de 14 jaar die niet van school houden zich a.u.b. willen melden

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 15:21:00
Quote Anchor link
[re: offtopic] Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij [/offtopic]

dat bedoelde ik :P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.