Eenmalige Photoshop opdracht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving Voor een software ontwikkelaar in de omgeving van Vught zijn we op zoek naar een gemotiveerde C# ontwikkelaar. Deel jij hun passie voor development en dan vooral in C#.NET? Dan kan dit wel eens jouw droombaan zijn! Jouw werkzaamheden zullen er ongeveer als volgt uit gaan zien Door de wensen van de klant goed te begrijpen ga jij aan de slag dit om te zetten naar passende oplossingen en werk je deze uit tot een sterk eindproduct. Je gaat je bezighouden met de ontwikkeling van webapplicaties en websites, dit doe je door middel van ASP.NET, MVC Frameworks en C#.

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

React developer Inhouse cloudplatform

Functie De functie: Als front-end developer kom je te werken naast 2 andere front-end/React developers, waaronder één senior. Een hele mooie kans dus om in korte tijd veel nieuwe kennis en ervaring op te doen. Ze hebben momenteel veel werk hierin en daarom willen ze het team graag uitbreiden. Het is van belang dat je, zeker gezien het vele thuiswerken, in ieder geval al een aantal projecten hebt gedaan in React. Taken waar je aan kunt denken zijn het ontwikkelen van client-applicaties o.b.v. HTML5, React en andere open standaarden. Ook ben je nauw betrokken bij het implementeren van designs o.b.v.

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Node.js developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 09:14:00
Quote Anchor link
Hallo,

Mijn vriend die ik ken (alleen via msn) is jarig en ik wil hem toch een cadeau kunnen geven, na lang nadenken kwam ik op dit.

Ik zou hem een grote poster willen cadeau doen. Daarom wil ik iemand (ervaren) met photoshop die poster laten maken. Tjah, de poster moet iets met verjaardagen te maken hebben en liefst de tekst op staan "Proficiat! Vergeet me niet." of iets dergelijks.

Iemand?
 
PHP hulp

PHP hulp

27/04/2024 11:29:45
 
Niek s

niek s

09/09/2006 11:29:00
Quote Anchor link
wat schuift het?
 
Harmen

Harmen

09/09/2006 12:21:00
Quote Anchor link
ik wil wel iets doen.. maarja, ik weet niet zeker als ik wel klaarkom, want ik doe ook al wat anders..
verder hoeft het bij mij niet veel te schuiven

Ik wil je helpen, vast niet zo hééél moeilijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
 
Harmen

Harmen

09/09/2006 13:04:00
Quote Anchor link
btw.. wat voor formaat wil je?
wil je een echte poster, wil je een digitaal postertje?

1024×768? wallpaper?
 
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Mmm, een digitaal poster/wallpaper.

En hoeveel is "niet veel" ? :p

EDIT: nee, het moet mooi zijn, maar je hoeft er geen maand aan te werken ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dries meurisse
 
Harmen

Harmen

09/09/2006 13:55:00
Quote Anchor link
€0?
weet niet, doe jij een voorstel?
 
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:56:00
Quote Anchor link
Mmm, je krijgt er 5 voor, maar ik wil het wel eerst zien. En liefst zo snel mogelijk.

Add : [email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dries meurisse
 
Harmen

Harmen

09/09/2006 13:57:00
Quote Anchor link
maar wat moet de grootte zijn, moet het een wallpaper, heb je nog voorkeuren voor kleuren etc?
 
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:58:00
Quote Anchor link
Wallpaper grootte is goed. Qua kleuren heb ik niet bepaalt voorkeuren, gewoon mooi.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dries meurisse
 
PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:02:00
Quote Anchor link
Tja, ik ben niet een super mega goede photoshopper maar ik vind het leuk om te doen. Ik zal eens wat gaan uitvogelen. En je ziet maar of je hem mooi vind, ik hoef er niks voor.
 
Harmen

Harmen

09/09/2006 14:04:00
Quote Anchor link
okee, is het voor een jongen/meisje?
dat maakt natuurlijk ook weer verschil he
 
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Jongen.

Hobby's ? Euhm, hij heeft niet echt een hobby, maar hij houd ook wel van pc's. Hij heeft een hele lange tijd runescape gespeelt, maar als je dat vermeld, doe het dan klein, want hij speelt het niet meer.

Wat kan er nog allemaal op eventueel ... Eigenlijk geen idee, maar zal hem wat beschrijven anders.

Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij.

EDIT:

Dat vuur kan je misschien iets mee doen ?

EDIT 2 :

Liefst zondag middag af zijn, maar je ziet maar hoe lang het duurt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dries meurisse
 
PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:08:00
Quote Anchor link
Heeft die jongen ook nog bepaalde hobby's ofsow die je erop wil hebben? Of niet echt :P
 
PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:45:00
Quote Anchor link
"Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij. "

Die komt me bekend voor =) Ik ken ook iemand die Bjorn heet, 13-14 jaar met zelfde eigenschappen. Kweet enkel niet of hij op dezlefde dag jarig is. :P
 
Harmen

Harmen

09/09/2006 14:46:00
Quote Anchor link
ik doe het overmorgen wel.. nu lukt het ff helemaal niet.. srry
 
PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:50:00
Quote Anchor link
Heb ik ook wel eens harmen =)
 

09/09/2006 15:15:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Zouden alle Bjorns tussen de 13 en de 14 jaar die niet van school houden zich a.u.b. willen melden
 
PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 15:21:00
Quote Anchor link
[re: offtopic] Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij [/offtopic]

dat bedoelde ik :P
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.