E-mailadres veilig weergeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Hands-on Solution Architect / Software Architect (

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Solution Architect / Software Architect op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je werkt samen met gedreven DevOps teams, bestaande uit frontend, backend en middleware developers, testers, UX-designers. Samen met de teams ben je continu op zoek naar de beste oplossingen voor onze klanten. Als Solution Architect onderzoek

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Voor een opdrachtgever, met een prachtig kantoor in omgeving Wateringen zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind jij het leuk om in een Agile/Scrum omgeving te werken? Wil jij

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Low-Code Expert/Developer: Power Platform Speciali

Bedrijfsomschrijving Als Low-Code Expert/Developer bij ons innovatieve bedrijf, neem je een cruciale rol op je in de creatie, ondersteuning en implementatie van diverse oplossingen met behulp van het veelzijdige Power Platform. Dit platform omvat Power Apps, Power BI, Power Automate, Power Virtual Agent en Azure Logic Apps. Het Power Platform biedt je de mogelijkheid om klanten te voorzien van naadloze integraties door op maat gemaakte oplossingen te creëren die compatibel zijn met (bijna) alle bestaande software-infrastructuren. Dankzij het uitgebreide scala aan toepassingen, krijg je de kans om als architect en projectleider van je eigen oplossing te fungeren. Dompel jezelf onder

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

PHP Laravel Ontwikkelaar

Functie omschrijving Weet jij alles over Laravel en krijg je energie van het developen van software hiermee? Laat het weten want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch voor klein bedrijf welke softwareoplossingen maakt voor hun klanten. Jouw taken hierbij: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Documentatie schrijven over applicaties. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein bedrijf. Er werken circa 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »
Jan de Vrije

Jan de Vrije

17/06/2007 21:54:00
Quote Anchor link
In een PHP programmaatje zet ik een e-mailadres in een output. In dit geval kan een hacker ergens in het internetverkeer het uitpikken voor zijn SPAM-werk! Nu vraag ik me af, HOE ik het kan beveiligen tegen het stelen van dit adres uit haar output?
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 14:20:49
 
Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

17/06/2007 23:03:00
Quote Anchor link
je kan het al moeilijker maken als je het over een beveiligde verbinding stuurd genaamd: SSL en UTF-8
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

17/06/2007 23:23:00
Quote Anchor link
op een plaatje zetten dmv GD.. en daarop een achtergrond met lijntjes oid..
 
Frank -

Frank -

17/06/2007 23:27:00
Quote Anchor link
Een beetje versleutelen en het ergste leed wordt voorkomen: klikkerdeklik
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

17/06/2007 23:30:00
Quote Anchor link
één vraagje.. is de PHPmailer class een veilige mailer zodat ik geen spam ontvang? het is nl. wel een handige class van wat ik ervan gezien heb.
 
Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

17/06/2007 23:30:00
Quote Anchor link
Of doe het zo: bla[at]bla[dot]nl
 
Jan de Vrije

Jan de Vrije

21/06/2007 11:24:00
Quote Anchor link
Wat Marco's antwoord betreft, vind ik SSL onnodig duur voor mijn eenvoudig amateurtische website.

Wat Terence's antwoord betreft, vind ik het nogal omslachtig, want mijn adres database wordt af en toe ge-updated. Uit de database wordt er een adreslijst automatisch via mijn PHP programmaatje gecreerd voor mijn website.

Wat pgFrank's antwoord betreft, ben ik er wel blij mee, maar ... een spam-gebruiker weet toch, dat de tekst '@' een apestaartje betekent, zodat hij het gemakkelijk kan oppikken en er een compleet e-mailadres kan maken. Of heb ik het juist mis?

Wat Arjan's antwoord betreft, ben ik er ook wel blij mee, maar ... ik heb juist de tekst '<a href="mailto:bla[at]bla[dot]nl">bla[at]bla[dot]nl</a>'. Helaas werkt het niet.

Heeft iemand misschien een betere tip?
 
Thijs X

Thijs X

21/06/2007 11:29:00
Quote Anchor link
Jan schreef op 21.06.2007 11:24:
Wat Terence's antwoord betreft, vind ik het nogal omslachtig, want mijn adres database wordt af en toe ge-updated. Uit de database wordt er een adreslijst automatisch via mijn PHP programmaatje gecreerd voor mijn website.

Wat Arjan's antwoord betreft, ben ik er ook wel blij mee, maar ... ik heb juist de tekst '<a href="mailto:bla[at]bla[dot]nl">bla[at]bla[dot]nl</a>'. Helaas werkt het niet.

Heeft iemand misschien een betere tip?


Terence bedoelt niet dat je voor elk email adres een andere plaatje aan gaat maken, maar dmv GD een dynamisch plaatje bijv email.php?id=1 waarop je het email adres van id 1 weergeeft.

Een mailto erin zetten zou ik niet doen! Die moet je zowieos in het goede formaat zetten anders werkt het niet eens en spambots vinden die ook direct.
 
Paul du Long

Paul du Long

21/06/2007 11:30:00
Quote Anchor link
Als ik het goed snap wil jij dus een emailadres weergeven ??

Dan kan je toch ook alleen het apenstaartje vervangen door een plaatje maarja dan kan je geen mailto meer toepassen als je dat wilt
 
Jan de Vrije

Jan de Vrije

23/06/2007 22:00:00
Quote Anchor link
Hoe kan ik dan een dynamisch plaatje maken dmv GD? Wat is GD? Kan iemand mij een voorbeeld ervan geven, zodat ik het heel misschhien ga gebruiken?

Voorlopig heb ik Javascript gebruikt om een 'gescrambled' e-mailadres (GEEN e-mailadres indien geen Javascript) terug om te zetten als volgt:

function eml(emlnam,emlsrv)
{
document.write('<a href="mailto:' + emlnam + '@' + emlsrv + '">');
document.write(emlnam + '@' + emlsrv);
document.write('</a>');
}

in html:
<script type="text/javascript">eml('$$emlnam$$','$$emlsrv$$');</script>

Is het wel veilig? Of toch niet?
Laat mij graag weten, HOE het veel beter kan worden?
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

23/06/2007 22:11:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
<?php
    $jouwtekst
= '[email protected]';
    
        //-- width & height of img
        $width = strlen($jouwtekst) * 7;
        $height = 15;
        
        //-- create img
        $txtimg = imagecreate($width, $height);
        
        //-- set fontcolor & bgcolor
        imagecolorallocate($txtimg, 255, 255, 255);
        $txtcolor = imagecolorallocate($txtimg, 0,0,0);
        
        //-- insert text
        imagestring($txtimg, 3, 0, 0, $jouwtekst, $txtcolor);
        
        //-- send header information
        header("Content-Type: image/png");  
        //-- show img
        imagepng($txtimg);  
        //-- destroy img
        imagedestroy($txtimg);
?>


is een eerste stap..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 
Ceasar Feijen

Ceasar Feijen

24/06/2007 00:14:00
Quote Anchor link
Dit is wel leuk maar niet te lezen door visueel gehandicapten.
Beter is toch de obfucate methode

Wil je het in een output dan hier een makkelijke functie daarvoor

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?
function email_obfuscator( $email, $encode_everything = 1 ) {
    if ( !$encode_everything )
        $email = str_replace(array('@', '.'), array('&#064;', '&#046;'), $email);
    else {
        $new_email = '';
        for( $i=0; $i < strlen($email); ++$i ) {
            $n = rand(0,1);
            if( $n )
                $new_email .= '&#x'. sprintf("%X",ord($email{$i})) . ';';
            else
                $new_email .= '&#' . ord($email{$i}) . ';';
        }

        $email = $new_email;
    }

    return $email;
}

?>


Dan de output

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?
echo obfuscate_email($output);
?>
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.