Error in connecting to ads MySQL table '' Seems, this table is not created

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Backend developer - Automotive

We are looking for a highly motivated and experienced Backend developer. Required Qualifications: ● 6+ years experience with a server-side programming technology ● Experience with SQL Databases ● Experience with Go(lang) ● Experience with GCP ● Hands-on test-driven development (TDD), data analytics, and SQL experience ● Experience in producing REST and RPC based services ● Experience building secure and highly-available distributed systems/microservices ● Experience with Git-based versioning and Git workflows ● Knowledge of Redis, Docker, Setting up CI/CD pipelines and Unix command line ● Knowledge of Jira and Scrum techniques ● Excellent communication skills ● Must be a self-starter with

Bekijk vacature »

C  verschuur

c verschuur

21/07/2010 23:17:21
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb een nieuw script gedownload bij almondsoft; http://www.almondsoft.com/alclfree.html

het moet op mijn wampserver2 php5.3.0 lopen;
http://www.wampserver.com/en/download.php

maar krijg het niet aan de gang,het werkt wel op mijn oude firepagesserver php4.2.3 er is iets met het MySQL connect,of moet iets veranderen in het php.ini?

Kan iemand me helpen, alvast bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

17/09/2021 03:49:40

Wesley Overdijk

wesley Overdijk

22/07/2010 07:34:05
Quote Anchor link
Als het niet werkt op php 5.3.* dan is er iets mis met het script. Als je wilt weten wat er mis is raad ik je aan om te zeggen wat de errors zijn/ wat er niet werkt. En voor je zegt 'er zijn geen errors' check ff of error reporting aanstaat.

TJVB tvb

TJVB tvb

22/07/2010 08:27:29
Quote Anchor link
Het lijkt er meer op dat je database gegevens niet kloppen. Of dat je database niet (volledig) bestaat.
Je probeert wat te doen met een database die niet bestaat.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.