firefox add-ons

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

PHP Developer - Draag bij aan de maatschappij!

Bedrijfsomschrijving Wil jij als applicatieontwikkelaar deel uitmaken van een gedreven ontwikkelteam en werken aan innovatieve producten? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die samen met ons de technische ondergrond van onze producten verder wil ontwikkelen met behulp van PHP. Met jouw expertise geef je de finishing touch aan onze producten om jezelf steeds opnieuw weer te verrassen. Functieomschrijving Bij ons staan innovatie en creativiteit centraal. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste PHP ontwikkelaar die nieuwe ideeën en inzichten kan inbrengen en daarmee zichzelf en het team verder kan laten groeien.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Randstad - Freelance Backend Developer/ Data Engin

Starting date: 10.05.2023 Salary range: €67,00 - €77,00 Duration: 6 months Hours: 40 Working model: Hybrid* MUST be NL based Job description: Our vision is to have a consistent and data driven experience for all sales across all our operating companies. Our mission is to enable our salespeople to be able to reach out to the right company at the right time. We do this by creating data driven micro services and solutions. We mainly focus on implementation in the Google Cloud but also integrate with local systems and other cloud solutions. A typical day: As a back-end developer you

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Lead C++ Developer

De rol van Lead C++ Developer Als Lead C++ developer bij KUBUS word je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de desktop applicaties van BIMcollab, ons platform voor 3D model-validatie en issue-management bedoeld om de kwaliteit van 3D design-modellen voor gebouwen te verbeteren. Betere 3D modellen leiden tot betere gebouwen, dus zo draag je bij aan verduurzaming van de gebouwde omgeving met slimmer gebruik van materialen, minder verspilling en energie-efficiënte gebouwen. Een goede gebruikerservaring staat bij ons hoog in het vaandel; we gaan in onze ontwikkeling voor innovatie en kwaliteit. In je rol als

Bekijk vacature »

Front-end Angular developer

Functie In jouw rol als Front-End developer werk je samen met de backend developers om middels tweewekelijkse sprints het platform naar een hoger niveau te tillen. Hiernaast heb je affiniteit met data en werk je graag samen met het team om de gegevensintegriteit en -beveiliging te waarborgen, om ervoor te zorgen dat de gebruiker wereldwijd de beste SaaS-services heeft. Deze organisatie heeft meer dan 100 mensen in dienst, waarvan er 45 in Nederland werken. Het ontwikkelteam bestaat uit 10 mensen en is verdeeld in 2 scrumteams. Het eerste team bestaat uit Java en Scala ontwikkelaars. Het tweede team, waar jij

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Als Senior PHP developer heb je een sterke mening over de architectuur van projecten en de processen binnen het team. Je bent de sparringpartner voor je Team Lead. Ook ondersteun je met jouw kennis de minder ervaren developers in jouw team. Ze werken regelmatig aan projecten vanaf scratch en dit geeft ruimte om voor nieuwe technieken te kiezen. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/12/2014 16:03:02
Quote Anchor link
Ola,

Bij de opmerkingen hier heeft Elwin - Fratsloos het over een "Tamper Data" add-on voor Firefox. Kent en/of gebruikt iemand deze add-on en waar is het precies voor?

Zelf vind ik Firebug een erg handige add-on. Weten jullie nog andere goede add-ons voor Firefox?

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:34:12

Matthijs Vos

Matthijs Vos

01/12/2014 16:05:48
Quote Anchor link
Ik heb Tamper Data een tijdje gebruikt. Het zet je browser even stil tijdens de HTTP aanvraag en weergeeft al deze data. Het is ook mogelijk deze data aan te passen voor het verzonden word.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

01/12/2014 16:06:58
Quote Anchor link
Quote:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/tamper-data/

Use tamperdata to view and modify HTTP/HTTPS headers and post parameters.

Trace and time http response/requests.

Security test web applications by modifying POST parameters.

FYI current version of Google Web Accelerator is incompatible with the tampering function of TamperData. Your browser will crash.

Ikzelf heb op dit moment:
- EditCSS, om direct de CSS aan te kunnen passen in ene soort notepad-sidebar in FF.
- Colorzilla
- Webdeveloper Toolbar
- MeasureIt (de meetal voor pixelmeet-werk)
- Advanced Cookie Manager (cookies bewerken, handig bij ontwikkelen)
- Live HTTPheaders
- Firebug

Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/12/2014 16:15:22
Quote Anchor link
Cool, thanks ... ga ik eens naar kijken!

>> Ik heb Tamper Data een tijdje gebruikt

Waarom nu niet meer?

Matthijs Vos

Matthijs Vos

01/12/2014 16:17:51
Quote Anchor link
Ik gebruik nu chrome, en dat was in de periode dat ik bezig was met HTTP headers e.d. ben ik nu niet echt meer mee bezig dus niet meer nodig.

Joakim Broden

Joakim Broden

01/12/2014 16:23:33
Quote Anchor link
Aller belangrijkste addon is AdBlock????

Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/12/2014 17:35:29
Quote Anchor link
>> Ik gebruik nu chrome, en dat was in de periode dat ik bezig was met HTTP headers e.d. ben ik nu niet echt meer mee bezig dus niet meer nodig.

Oké, helder.

>> Aller belangrijkste addon is AdBlock????

Lijkt me niet. Veel websites die jij gratis gebruikt, worden bekostigd door advertenties. Die advertenties zijn dus nodig om gratis websites in stand te houden, zodat jij er niet voor hoeft te betalen.

- Mark -

- Mark -

01/12/2014 17:45:21
Quote Anchor link
Ik heb die add-on wel eens gebruikt maar dat is al jaren geleden toen ik nog van die text-based spelletjes speelde. Je kon er mee "Hacken" door bepaalde waardes aan te passen wanneer je een formulier verstuurde. Dan gaven ze bijvoorbeeld de kosten van een bepaald item mee via een radio button. Minnetje ervoor en een paar nulletjes erachter en je had gratis in-game geld.

Even voor de duidelijkheid, ik heb er nooit misbruik van gemaakt en een website ten gronde gericht.

Joakim Broden

Joakim Broden

01/12/2014 17:47:47
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 01/12/2014 17:35:29:

Lijkt me niet. Veel websites die jij gratis gebruikt, worden bekostigd door advertenties. Die advertenties zijn dus nodig om gratis websites in stand te houden, zodat jij er niet voor hoeft te betalen.

Betaal ik nog liever een abbo dan al die irritante reclames zoals op Youtube of Dumpert die je krijgt tijdens filmpje bekijken. Of die irritante flash banners op PHPhulp, heb geen hekel aan reclames, maar irritante flash reclames die overal op de website te voorschijn komen en tenkoste gaan van gebruikerservaring is not done.

- SanThe -

- SanThe -

01/12/2014 17:48:13
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 01/12/2014 17:35:29:

Dat mag niet mijn probleem zijn.
Gewoon altijd blocken.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/12/2014 17:48:24
Quote Anchor link
>> Minnetje ervoor en een paar nulletjes erachter en je had gratis in-game geld.

Hehe, lol :)

Toevoeging op 01/12/2014 17:50:15:

>> Gewoon altijd blocken.

Lijkt me niet SanThe. Dankzij advertenties kun jij gebruik maken van gratis websites, of kijk je naar commerciële tv-zenders. Wil je die advertenties niet zien? Prima, maar maak dan ook geen gebruik van die sites of kijk niet naar die tv-zenders. Wel zo eerlijk toch?

Joakim Broden

Joakim Broden

01/12/2014 17:54:16
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 01/12/2014 17:48:24:
>> Gewoon altijd blocken.

Lijkt me niet SanThe. Dankzij advertenties kun jij gebruik maken van gratis websites, of kijk je naar commerciële tv-zenders. Wil je die advertenties niet zien? Prima, maar maak dan ook geen gebruik van die sites of kijk niet naar die tv-zenders. Wel zo eerlijk toch?

Welkom in het leven, het leven is NIET eerlijk ;-)

- SanThe -

- SanThe -

01/12/2014 17:56:51
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 01/12/2014 17:48:24:

Heeft niets met eerlijk te maken, gewoon idioot irritant.

Ozzie PHP

Ozzie PHP

01/12/2014 21:17:32
Quote Anchor link
>> Welkom in het leven, het leven is NIET eerlijk ;-)

Dus jij wandelt ook zonder een product af te rekenen een winkel uit?

>> Heeft niets met eerlijk te maken, gewoon idioot irritant.

Ja, soms wel. Maar dan gaat het met name om pop-ups. Blokkeer je de advertenties op deze site ook?

- SanThe -

- SanThe -

02/12/2014 00:00:20
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 01/12/2014 21:17:32:
Blokkeer je de advertenties op deze site ook?

Ja, ik zie er geen een. Heerlijk rustig.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2014 00:04:59
Quote Anchor link
Ik heb ook AdBlocker. Lekker rustig. Verder zijn er wel enkele sites waarvoor ik AdBlocker uit zet, waaronder Tweakers en FokForum!. Die laatste schijnt gewoon behoorlijk annoying te zijn met een AdBlocker aan..

Verder is de AdBlock welles/nietes discussie buiten de scope van dit topic, als je wilt discussiëren of iemand nou een AdBlocker heeft, en wat anderen ervan vinden, dan kan je daar een nieuw topic over starten.

Zullen we weer verder gaan met Add-Ons in het algemeen?
Gewijzigd op 02/12/2014 00:05:21 door - Ariën -

Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/12/2014 00:07:01
Quote Anchor link
>> Zullen we weer verder gaan met Add-Ons in het algemeen?

Yup, als iemand nog goede (webdesign gerelateerde) add-ons kent die ik niet mag missen, hoor ik het graag.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/12/2014 00:14:09
Quote Anchor link
Ah, deze was ik vergeten: User Agent Switcher

http://chrispederick.com/work/user-agent-switcher/

TJVB tvb

TJVB tvb

02/12/2014 10:00:35
Quote Anchor link
Ik heb een redelijke verse werkplek en daardoor een kort lijstje met alles wat ik nu gebruik:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/domain-details/ Om snel te zien waar een server staat.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/evernote-web-clipper/ Opslaan van alles wat ik interessant vind en later terug wil kunnen vinden.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/firebug/ Voor het bekijken van html/css/wat geladen wordt/...
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/firestorage-plus/ De enige plugin die ik momenteel voor firebug heb (en staat standaard uit omdat die traag is)
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/ghostery/ Tegen houden van alle trackers (en daarmee automatisch ook advertenties) Websites die ik veel gebruik staan in de whitelist zolang ze niet te irritant gaan doen.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/read-it-later/ Hierin verzamel ik (vooral vanaf mijn telefoon) alles wat het misschien waard is om te lezen maar ik op dat moment geen tijd voor heb
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/restclient/ Om makkelijk wat api requests te testen
https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/web-developer/ Hiervan gebruik ik elke dag wel wat opties.

Voor het aanpassen van useragent, headers etc. gebruik ik Fiddler ( http://www.telerik.com/fiddler ) Dat is ook handig om bijvoorbeeld het verkeer van je iPad of telefoon doorheen te laten lopen (het is een proxy die ook van buitenaf beschikbaar kan zijn)

Ozzie PHP

Ozzie PHP

02/12/2014 14:30:18
Quote Anchor link
Bedankt!

John D

John D

02/12/2014 14:50:11
Quote Anchor link
Sabaton Joakim op 01/12/2014 16:23:33:
Aller belangrijkste addon is AdBlock????
Yep, en Ghostery

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.