formulier gegevens kort opslaan

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer

Functie Qua type opdrachten is er echt een verscheidenheid aan afnemers, zo werken ze met grote multinationals, maar ook met startups. Zo kom je te werken in een gevarieerde omgeving en kan je ook schakelen tussen verschillende culturen. De projecten variëren van greenfield projecten tot langdurige ontwikkeltrajecten. Hier wordt alleen maar gewerkt met aan front end projecten. Daarom maakt het onze partner niet uit waar jij kennis van hebt, als je maar gedegen kennis hebt van Javascript frameworks, Unit testing en ook bekend bent met de scrum methodiek. Eisen Minimaal 4 jaar relevante werkervaring Kennen en ervaring van Javascript frameworks

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Technisch Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! In deze functie werk jij voornamelijk aan: Het onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Het opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werk je aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkel en implementeren je MS PowerApps en Power BI. Bedrijfsprofiel Je komt terecht bij een familiair

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »
Vincent hagen

Vincent hagen

25/04/2008 18:42:00
Quote Anchor link
Hallo,
ik heb voor een website een klein formuliertje gemaakt die de ingevulde gegevens opstuurt naar een email adres, alle werkt goed. Maar ik heb een klein dingeje waar ik mee zit.
het is een best groot forumlier en als je hem hebt ingevult en je wilt nog informatie over een bepaalt pakket wat je wilt kiezen dan moet je naar een andere magie. Als ej daar heen bent geweest en je gaat terug naar het formulier zijn alle eerst ingevulde gegevens weg (normaal erg logisch, maar vrezelijk irritant).
Zou ik dit in Session moeten zetten zodra de pagina wordt afgesloten, zoja hoe? of is er een andere mogelijkheid?

alvast bedankt,
V. G. Hagen
 
PHP hulp

PHP hulp

12/05/2024 06:28:35
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

25/04/2008 19:46:00
Quote Anchor link
je zou de links in je form taget blank kunnen doen, zodat de pagina blijft...
anders denk ik inderdaad ook aan een cookie of session...
je zou een json string van de hele boel kunnen maken...
maar je submit het formulier niet, dus php is uitgesloten, javascript dus.
ik denk gewoon bij onchange de waarde toevoegen aan een json object en die in een cookie stoppen, want session met javascript gaat niet.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/04/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Target _blank raad ik af. Nieuwe pagina's openen is eigenlijk uit den boze, omdat de gebruiker het gevoel van controle verliest en de back button niet meer werkt.

Bij grote formulieren: verdelen over een aantal pagina's. Laat ook aan de gebruiker zien op welke stap van het totale aantal stappen hij zich bevindt.

Geposte waarden zet je gewoon in een sessie, zodat de gebruiker ook nog terug kan indien nodig.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
    session_start ();
    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
        $_SESSION['pag1'] = $_POST;
    }

?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Vincent hagen

Vincent hagen

25/04/2008 21:21:00
Quote Anchor link
Maar het punt is, dat de mensen het formulier niet verzenden. Het is zo:
Eerst worden alle persoonlijke gegevens ingevult, daaronder staat dan een selectie over welke pakketten ze willen. Maar uitgebreide informatie staat op een andere pagina (dat staat dan ook achter de selectie lijst van de pakketten). Maar als ze die pagina openen en ze gaan terug naar het formulier is dat formulier leeg.
Ik dacht zelf aan, als de mensen van die pagina af gaan dan moet er een php of java script ingestelt worden.
ik ben niet bepaalt goed met java, maar wel met php. Maar naar mijn weten is er in php niets van een script dat wordt ingeschakelt als je avn de pagina weg gaat. In java weet ik toevallig dat dat wel het geval is, maar ik heb geen vlouw idee hoe je in java een session moet maken. (gelieft geen cookie, want ik heb het niet zo op bestanden op iemand anders zijn pc doen en zeker niet als het maar tijdelijk is, dan is een session een betere maniervind ik.)
 
Martijn B

Martijn B

26/04/2008 09:24:00
Quote Anchor link
Je zou eens kunnen kijken naar de functies serialize en unserialize in combinatie met een tabel in de database.

Je moet dan wel iets hebben waaraan je een gebruiker kunt identificeren. Een sessieID of als het niet anders kan de combinatie IP en browser naam (en dan met MD5 of SHA1 hashen).

Ik gebruik dit idee bijvoorbeeld voor het plaatsen van bestellingen in 4 stappen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

26/04/2008 10:20:00
Quote Anchor link
Vincent hagen schreef op 25.04.2008 21:21:
Maar het punt is, dat de mensen het formulier niet verzenden.

Daar zit je fout. Maak een submit-button met als value "volgende pagina". Dan worden er tenminste waarden verzonden. JavaScripts die in werking treden op het moment dat iemand een pagina verlaat zijn onbetrouwbaar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Robert Deiman

Robert Deiman

26/04/2008 10:36:00
Quote Anchor link
Volgens mij bedoel jij het zo vincent:

- Je bezoekers vullen hun persoonlijke gegevens in
- Daaronder kunnen ze een bepaald pakket kiezen met slechts een deel aan informatie
- Willen ze meer informatie dan gaan ze naar een andere pagina, maar ben je de formuliergegevens kwijt.

Een mogelijkheid is om onder de pakketten een knopje/ link met "meer informatie" te zetten en met JavaScript of AJAX dan in de div waarin de pakketinformatie staat alle informatie te tonen. Zo kan je ook (door nog een druk op die link/ knop) de verkorte lijst weer weergeven.
 
Vincent hagen

Vincent hagen

26/04/2008 18:46:00
Quote Anchor link
ik denk Robert dat u mj een stuk verder heeft geholpen. Ik zorg dat de de link naar die informatie pagina op de pagina van het formulier net even anders is zodat hij eerst alle gegevens in een session zet en dat hij dan pas naar de die informatie pagina gaat. Dank u wel dit heeft me weer een stuk verder geholpen.

bedankt iedereen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.