Forwarden naar pagina

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer / React

Functie Ons IT-team ontwikkeld alles in-house, waardoor het mogelijk is om voor iedere afdeling maatwerkoplossingen te ontwikkelen. Dit doen wij momenteel met 6 personen, maar we zijn bezig met het uitbreiden naar een tweede team. Het is de bedoeling dat ieder team zijn eigen focus krijgt en zelfsturend wordt in het maken van technische beslissingen. Dit doen wij om ons bedrijf future proof te maken en omdat wij willen inzetten op de kwaliteiten van onze medewerkers. Om deze visie te realiseren zijn wij momenteel bezig met een professionalisering slag binnen onze IT-afdeling. Zo zijn wij momenteel bezig met herinrichten van

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Als Python developer bijdragen aan de energie-revo

Functie Als Back-end Developer bij deze organisatie bouw je iets dat ertoe doet in verschillende productontwikkelingsprojecten, waarbij je bijvoorbeeld focust op dataverwerking, dataopslag, data science of platform billing. Als onderdeel van het product development team werk je in een hightech omgeving met de nieuwste (Google Cloud) technologieën, waarvan sommige nog niet eens op de markt beschikbaar zijn. Altijd op zoek naar interessante innovaties, werk je samen met je team om deze technologieën effectief in te zetten om het platform en je eigen werkwijze te verbeteren. Samen met de andere Product Developers verbeter en stabiliseer je het platform in een Python

Bekijk vacature »

Als (React) Front-end developer bijdragen aan de z

Functie Het front-end team bestaat uit 2 (medior) developers, momenteel zijn ze op zoek naar een medior of senior developer die dit team komt versterken. Hij of zij zal zich, samen met het team, vooral gaan bezighouden met vraagstukken rondom onderhoud, testen en doorontwikkeling. Zo komt er bijvoorbeeld een update aan m.b.t. het React framework welke zij graag willen doorvoeren. Hierin kiezen ze echt voor kwaliteit en krijg je dan ook de ruimte om zonder strakke deadlines hiermee aan de slag te gaan. Als Front-end developer binnen deze organisatie fungeer je echt als schakel tussen UX (Research) en back-end. De

Bekijk vacature »

Senior Full Stack Java Developer

Functieomschrijving Ben jij een ervaren Full Stack Java Developer en op zoek naar een internationale, creatieve en innovatieve omgeving? Wil jij werken aan een klanten portaal, waarbij de verschillende diensten vanuit de business via het web portaal worden geleverd aan de klanten van Randstad Groep Nederland? Bij Randstad Groep Nederland (HQ) zijn we op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Java Developer die per direct ons interne team komt versterken. Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Jij werkt in het Online Client Solutions team. Dit team werkt samen met de product owner

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper gezocht!

Functie Als webdeveloper werk je samen met je collega’s aan het vernieuwen en efficiënter maken van het platform. Met de focus op de user experience. Functionaliteiten moeten niet alleen mooi zijn, maar zorgen voor een efficiënter verloop en meer/betere resultaten. Binnen ieder thema worden de te ontwikkelen functionaliteiten en feautures bepaald. Vervolgens worden deze in 2-wekelijkse sprints gedefinieerd. In de refinement fase toetsen alle teamleden de feauture o.b.v. de vooraf gestelde requirements. Hierbij gaan ze proactief op zoek naar edge cases en de impact daarvan op de user experience. Samen bepaal je hoe het precies gebouwd dient te worden, pas

Bekijk vacature »

IT Traineeship - Python developer

Functie Jij gaat een jaar lang via ons Trainee Programma aan de slag bij een van onze opdrachtgevers. Gedurende het sollicitatieproces zullen wij aan de hand van meerdere gesprekken, jouw wensen & ambities en onze openstaande functies op zoek naar de beste match voor jou! Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij op een plek terecht komt die bij jou past! Want als jij op je plek zit kun jij jezelf zijn en je op de best mogelijke manier ontwikkelen. En alleen op deze manier kom jij goed tot je recht! Hieronder een kleine greep uit interessante rollen van partners

Bekijk vacature »

Front-end developer / Magento 2

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Front-end developer met ervaring in Magento die in staat is om samen met het team klanten volledig te ontzorgen door een product neer te zetten die nog beter is dan ze hadden gehoopt. Doordat ze vrijwel nooit op fixed price basis werken is er ook echt ruimte om de kwaliteit te leveren die je werk leuk maakt. Zo werk je aan reproduceerbare en schaalbare standaarden. Je werkt naast je eigen nieuwbouwprojecten ook aan het optimaliseren van bestaande projecten. Grofweg werk je 60% aan klantprojecten, ben je 20% bezig met innovatie en 20%

Bekijk vacature »

C# .NET Core Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

C# Fullstack Developer JavaScript Technisch Bedrij

Over de werkgever: WR zoekt voor een vaste medewerker voor de volgende werkgever, je treedt gelijk in dienst bij deze werkgever: Deze werkgever is een aannemer in ondergrondse kabels en leidingen. Ben jij geschikt als Fullstack Developer? Heb je ervaring met Javascript? Vaste baan: C# Fullstack Developer JavaScript Technisch Bedrijf HBO 3.200 - 4.800 Fullstack Developer Zij werken met professionele vakmensen. Die zich elke dag helemaal inzetten voor de klant. Deze werkgever is een energieke aannemer die op persoonlijke wijze betrouwbare verbindingen realiseert. Ons werk is het aanleggen van nieuwe of het vervangen van gas- stroom- en (drink)waterleidingen. Van grote

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

PHP developer met ambitities op het gebied van Scr

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een medior of senior PHP developer. Je komt terecht in het productteam dat werkt aan de hierboven omschreven applicatie. Je werkt aan zowel bestaande als nieuwe software en hierin hebben zij codestandaarden echt hoog in het vaandel staan. Als je iets doet, dat mag je het ook direct compleet refactoren naar de huidige maatstaven. Het IT-team is momenteel verdeeld over 3 teams, met zo’n 5 collega’s per team. Ook in dit productteam zul je nauw samenwerken met bijvoorbeeld hun UX-designer, back- en front-end development collega’s. Naast hands-on programmeren liggen er verschillende kansen om

Bekijk vacature »

PHP Backend Developer JavaScript

Voor wie je gaat werken: WR zoekt voor een vaste medewerker voor de volgende werkgever, je treedt gelijk in dienst bij deze werkgever: Wij bouwen weboplossingen. Ben jij een enthousiaste Backend Developer? Heb jij ervaring met MySQL? Vaste baan: PHP Backend Developer JavaScript SQL 3.200 - 4.300 Backend Developer Samen met de klant ontwikkelen wij de mooiste websites, die makkelijk vindbaar zijn. Zij werken voor MKB bedrijven en het grootbedrijf. Zij doen omvangrijke projecten die we bij deze werkgever op kantoor realiseren (geen detachering). Zij werken met state-of-the-art technologie en lopen daarin voorop. Wil jij de diepte in en veel

Bekijk vacature »

Full stack developer (Laravel / React) / Zorgappli

Functie Binnen je rol als Full stack developer developer ligt de focus van je werkzaamheden bij uitbreiden van de huidige applicatie. Je werkt nauw samen met het development team, support-medewerkers en sales en denkt actief mee over de technische oplossingen en uitdagingen binnen het product. Samen met het team ga jij bijdragen aan het inzichtelijk maken van de kwaliteit binnen de zorg. De applicatie is ontwikkeld met PHP, Laravel in de back end en in de Front end met ReactJS. Naast jouw technische kwaliteiten als Full-stack ontwikkelaar, is het voor deze functie ook belangrijk om open te staan voor klantencontact.

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (Angular)

Functie Innovatie is voor jou geen holle term: jij hebt de drive om altijd te kijken hoe iets beter kan. Je wordt enthousiast van het zo eenvoudig en begrijpelijk mogelijk presenteren van complexe materie aan de gebruiker. Is daarvoor een nieuwe technologie of architectuur nodig? Dan realiseer jij dat. Liefst met de nieuwste technologieën en concepten. En als het even kan samen met een Scrumteam. Zie je dat zitten? Dan is deze vacature waarschijnlijk jouw volgende baan! Als front-end developer word je onderdeel van een zelfsturend en onafhankelijk productteam van 12 personen. Samen met de product owner bepaalt het productteam

Bekijk vacature »
Remco visser

remco visser

19/03/2013 11:42:32
Quote Anchor link
Hallo scripters,

Voor mijn voetbal vereniging ben ik een website aan het maken. Enkel wil ik nu een script
op de website plaatsen zodat elk team een eigen pagina krijgt. De gegevens die hierop staan
zijn vrij toegankelijk en daarom wil ik geen heel login systeem maken.

De bedoeling is eenvoudig. Wanneer ze op de site bijvoorbeeld "team1" invoeren en dan op
verder drukken, moeten ze automatisch worden geforward naar "http://www.mijndomein.nl/team1

Het is niet erg moeilijk en kan hem zelf wel in de site bouwen, alleen ik weet niet hoe ik dit
script moet maken.

Wie wil me helpen?

Groetjes remco.

PHP hulp

PHP hulp

14/08/2022 05:10:13

Teun Hesseling

Teun Hesseling

19/03/2013 11:51:48
Quote Anchor link
kijk eens naar de header functie.

Remco visser

remco visser

19/03/2013 11:54:28
Quote Anchor link
Teun Hesseling op 19/03/2013 11:51:48:
kijk eens naar de header functie.

Sorry, ben een leek in php. Wat bedoel je precies met header functie?

- SanThe -

- SanThe -

19/03/2013 12:03:18
Quote Anchor link
Op php.net

Remco visser

remco visser

19/03/2013 12:08:12
Quote Anchor link
- SanThe - op 19/03/2013 12:03:18:
Op php.net

Ja leuke site, alleen kan er geen info op vinden die ik nodig heb?
Of zie ik het niet?

Sorry voor de vragen.

Thnx iig voor de moeite

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2013 12:09:41
Quote Anchor link
http://php.net/header als je eventjes zoekt?

We kunnen het ook gaan voorkauwen, maar dat is niet echt de bedoeling. PHP.net kent gelukkig zelf ook een zoekmachine waarmee je aan de slag kan gaan.

Ik denk dat je nu wel weer verder kan gaan?
Gewijzigd op 19/03/2013 12:10:41 door - Ariën -

Remco visser

remco visser

19/03/2013 12:12:27
Quote Anchor link
Ja ik ben niet dom ofzo :) Snapte alleen de bedoeling niet.
Ik ga even kijken:) dankje

Toevoeging op 19/03/2013 12:20:04:

Sorry, dit is allemaal php en zoals ik al zij ben ik een leek in php, ben al bij 9 jaar geleden en heb de hele pagina gehad. Maar zit niks tussen dat ik kan gebruiken als ik het allemaal zo lees.

En waarom is het voorkauwen? het is een hulp forum?

groet remco

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/03/2013 12:24:59
Quote Anchor link
Ja, maar het is wel de bedoeling dat je zelf ook wat probeert en wat uitzoekt? We helpen hier wel, maar we zijn geen leermeesters die alles gaan uitleggen ;-)

En als je op de gegeven link kijkt zie je bovenaan al staan wat je daadwerkelijk zoekt. Met de location-header welke je in header() kan uitvoeren kan je dus een redirect in je script regelen.
Gewijzigd op 19/03/2013 12:26:33 door - Ariën -

Remco visser

remco visser

20/03/2013 01:23:02
Quote Anchor link
Vandaag alles geprobeerd, maar zoals ik eerder al zij een leek op php gebied. Ik heb alle mogelijke dingen gedaan die ik kon bedenken / heb kunnen vinden. Als iemand me uitlegt hoe ik moet beginnen om me een beetje op weg te helpen ben ik al erg blij. Ik wil het graag leren maar moet ik wel hulp krijgen.

groetjes

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/03/2013 09:29:53
Quote Anchor link
Heb je die 'location' header geprobeerd?
Natuurlijk kan je ergens op vast lopen, maar vertel dan even wat je gedaan hebt en wat er gebeurde. Zo gedetailleerd mogelijk.
Gewijzigd op 20/03/2013 09:32:17 door - Ariën -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.