Foto's beveiligen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Python Developer

Dit ga je doen Als Python Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van Stuurprogramma's in Python zodat er verbindingen kunnen worden gelegd tussen besturingssystemen en (AV) hardware; Het testen en debuggen van Stuurprorgamma's; Het communiceren met noodzakelijke partijen in gevallen waar extra technische details nodig zijn om een Stuurprogramma te ontwikkelen of problemen op te lossen; Het maken van de nodige technische documentatie (in het Engels); Het participeren in een Scrum/Agile omgeving. Hier ga je werken Deze internationale organisatie is wereldwijd een succesvol producent en leverancier van professionele AV hard- en software. Klanten gebruiken de producten o.a. voor het

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Senior Front end developer

Functie Wij zijn op zoek naar een ambitieuze, zelfsturende Front-end Expert die ons (internationale) team komt versterken. Onze huidige software development afdeling bestaat uit 7 developers en designers. Wij zijn een écht softwarehuis, dus ervaring in software development is wel echt een must. Er wordt tegelijkertijd aan meerdere projecten gewerkt, voor mooie toonaangevende klanten. Je hebt dus regelmatig te maken met deadlines en opleveringen. Een deel van onze omgeving is in Angular.JS. Dit deel wordt langzamerhand omgebouwd naar de nieuwste versie van Angular. Jouw werkzaamheden zullen bestaan uit: Het aansturen en begeleiden van jouw collega’s Het implementeren van visuele elementen

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij werken als Senior Developer en werken aan een applicatie die duizenden marketingcampagnes automatisch aanstuurt? Dit is je kans! Kom werken voor onze opdrachtgever en in deze rol zul je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgen om gezamenlijk de applicatie naar een hoger plan te tillen. Wat ga je verder doen: Optimaliseren, beheren en uitbreiden van onze applicatie; Het bouwen van aansluitingen op de systemen van partners middels API’s; Meedenken over de technische/ontwikkel-standaarden; Proactief verbeterpunten voorstellen. Bedrijfsprofiel Het is een organisatie die met een team van verschillende developers én marketeers

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Database Developer met MS SQL of een vergelijkbare database? Wil jij werken voor een ambitieuze werkgever in regio Tilburg waar jij volledig de mogelijkheid krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je gaat projecten gedurende het hele proces begeleiden. Je sluit aan bij afspraken met klanten om hun processen helder te krijgen. Vervolgens voer jij het project uit en zorgt dat dit zo goed mogelijk verloopt; Je werkt aan nieuwe softwareoplossingen die de logistieke processen verbeteren of vernieuwen; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Roger

Roger

05/02/2006 00:27:00
Quote Anchor link
Ik zoek een scriptje waarmee ik mijn foto's kan beveiligen tegen downloaden.
Het gaat om deze site: www.dicasa.nl
 
PHP hulp

PHP hulp

18/05/2024 19:57:36
 
Eris -

Eris -

05/02/2006 00:37:00
Quote Anchor link
Imposible
 
Kalle P

Kalle P

05/02/2006 00:45:00
Quote Anchor link
Zoals eris al zei: onmogelijk

Enige tips:
* Watermerk in PS ;
* copyright aanvragen;
* rechtermuisknop uitschakelen, maar dan heb je de broncode nog, maar je zal er al heel wat mensen mee afschudden.
 
Roger

Roger

05/02/2006 00:54:00
Quote Anchor link
Rechtermuisknop uitschakelen? Als ik al iets ermee afschrik zou al voldoende zijn.
Hoe schakel ik de rechter muisknop uit via een scriptje?
 
Eris -

Eris -

05/02/2006 01:24:00
Quote Anchor link
Daar hebben we google voor

(Scripts waar ik een *** helkel aan heb werkt ik niet aan mee)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

05/02/2006 01:27:00
Quote Anchor link
Kalle, copyright bestaat in nederlands niet, ook het (C) tekentje heeft hier geen enkele waarde. Wat jij bedoeld is auteursrecht, dat krijg je automatisch en daar hoef je niks voor te doen.

Ga alstublieft niet kutten met rechtermuisknop dingetjes. Wat je kan doen is een doorzichtige css layer van 1x1 px eroverheen leggen. Als ze dan rechtermuisknop - opslaan doen slaan ze dat 1x1 px plaatje op. Het grote plaatje staat nog wel in de broncode, maar het helpt in ieder geval een beetje.
 
Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 02:31:00
Quote Anchor link
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

05/02/2006 11:54:00
Quote Anchor link
@ Arjan : deze kende ik nog niet en is idd een leuke en creatieve oplossing :-0
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 11:58:00
Quote Anchor link
@ Arjan: inderdaad leuke oplossing. Ik merk wel, als sites dit soort dingen uithalen, dat ik een beetje baldadig wordt en ga kijken of het te omzeilen is. Dus voor mij is het eerder een uitnodiging om te gaan wroeten.

Rechtermuis uitschakelen is echt onzin. Ctrl + U in FireFox of Ctrl + F3 in Opera en je hebt de bron.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/02/2006 12:04:00
Quote Anchor link
Hipska:
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be


Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)
 
Roger

Roger

05/02/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Tis allemaal al gelukt, rechtsklikken kan niet meer.
Dat schrikt al genoeg af. Dit wilde ik.
 
Kalle P

Kalle P

05/02/2006 22:09:00
Quote Anchor link
afschrikken? Veel mensen weten niks met bron weergeven.. dus het is handig. maar je kan het beste een watermerk erin doen, dan jat niemand je plaatje.
 
Huh bla

Huh bla

05/02/2006 22:18:00
 
Bart van der veen

bart van der veen

05/02/2006 22:48:00
Quote Anchor link
foto's niet downloaden is vastzetten in een flash(based) filmje (swf). die zijn wel weer uit elkaar te halen maar dat is echt heel veel werk.
 
Robert Deiman

Robert Deiman

05/02/2006 22:51:00
Quote Anchor link
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.
 
Huh bla

Huh bla

05/02/2006 23:13:00
Quote Anchor link
voor IE gebruikers kun je het klembord uitschakelen
 
Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

05/02/2006 23:23:00
Quote Anchor link
Robert:
Dan nog, druk op printscreen, plak in paint of een ander progje, en je kan de afbeelding eruit halen en opslaan. Kost je geen minuut, en je hebt de afbeelding.
Ik wou dat iedereen zo helder was! :) Doe ik namelijk 'altijd' als het in een Flash-animatie staat (en ik het wil hebben).

Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.

Elwin
 
Hipska BE

Hipska BE

05/02/2006 23:30:00
Quote Anchor link
Hipska:
met php GD-libary automatisch een watermerk eroverzetten, rechtermuisknop uitschakelen, htm/php bestand in een frame zetten.

zie www.flandrien.be

Jan:
Afbeelding

Ik heb hem een PHP kleurtje gegeven voor je :-)

bedoelde eigenlijk de foto's van de fotoverslagen van de ritten.
daar staat telkens reclame op
 
Kalle P

Kalle P

05/02/2006 23:35:00
Quote Anchor link
Elwin:
Anyway.. wat ik (weer) zeggen wou.. wil je niet dat iets niet gejat wordt? Zet het dan niet op het internet.


Daar sluit ik me volledig bij aan!
 
- wes  -

- wes -

06/02/2006 09:12:00
Quote Anchor link
wat ook werkt is een lowres variant met watermerk eventueel erop zetten. Kwaliteit van 3x kudt, wil niemand die versie hebben als ze weten dat er een betere is
 
Bart van der veen

bart van der veen

06/02/2006 10:19:00
Quote Anchor link
@robert:

dan kun je alleen maar gebruiken voor het internet het dan al niet meer geschikt voor print. omdat je een groot aantal pixsels verliest en het wordt een bitmap. zou je daarvan een jpg maken dan verlies je alle vorm van kwalitiet. maar als je daar al tevreden mee bent?..
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.