fsockopen connect probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Back-end Developer C#

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben jij een ervaren back-end developer, die graag in een in-house functie wil werken? Passen de woorden innovatie, programmeren en teamspeler bij jou? Zoek niet verder en lees snel verder. Voor een echt familiebedrijf in de regio van Uden ben ik op zoek naar een back-end developer, die met name kennis heeft van C# en .NET. Jij gaat de interne applicaties verder optimaliseren en nieuwe features ontwikkelen. Verder ga je de volgende werkzaamheden uitvoeren: Ondersteunen gebruikers; Uitvoeren van analyses van de software/applicaties; Maken van functionele ontwerpen en deze door vertalen

Bekijk vacature »

Front-end developer Supply Chain Angular, ReactJS,

Functie Het development team bestaat momenteel uit 9 fullstack (Python en .NET) developers. Binnen het team ga jij je toespitsen op het creëren van de optimale toegankelijkheid en user experience. Om dit voor elkaar te krijgen zul je ontwerpen, programmeren, testen en implementeren. Het hele proces dus! Maar ook bijvoorbeeld meedenken over strategie en design. Hierin krijg je veel vrijheid om de functie naar eigen inzicht in te vullen en te pionieren. Alle data die wordt gebruikt is zichtbaar in een webapplicatie, geschreven in Angular en React. Momenteel zijn ze bezig om de dashboards anders vorm te geven en de

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als developer heb jij de keuze om aan te sluiten bij het team (13 developers) die op locatie projectmatig bij klanten werkt. Wanneer jij liever intern bij de werkgever werkt is er ook alle ruimte voor jou in het interne team (8 developers) van dit bedrijf. Je werkt samen aan verschillende projecten bij of voor de klant. Het project wordt aangeleverd door sales aan de project manager. Die maakt samen met de Resourcer een planning en op basis daarvan wordt uit het development team een “projectgroep” opgesteld. Hoeveel en welke projecten jij wilt oppakken gebeurt geheel in samenspraak met

Bekijk vacature »

OutSystems Developer

Dit ga je doen Het van scratch af aan ontwikkelen van applicaties met OutSystems; Het aanhaken bij diverse projecten binnen de organisatie; Schakelen met de business; Meedenken over de mogelijkheden van het platform binnen de organisatie. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap, bestaande uit standaard- en maatwerkapplicaties. De maatwerkapplicaties worden ontwikkeld door een inhouse development team. Het doel voor de komende periode is het verder vernieuwen en optimaliseren van het huidige applicatielandschap. Zo staat de organisatie aan

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Senior developer (PHP en VB.NET)

Functie De development afdeling bestaat uit 2 teams. Het productteam (10 developers) is verantwoordelijk voor verschillende applicaties met als doel om zoveel mogelijk te automatiseren en uit te werken tot standaard software. Met diverse Solutions Architecten en ervaren developers denken ze voortdurend mee met hun klanten en bouwen ze de basis van het uiteindelijke maatwerk dat wordt geleverd. Hiernaast hebben ze een maatwerk/projectteam. Dit team bestaat momenteel uit 8 developers (junior tot senior) en is verantwoordelijk voor het maatwerk in hun klantprojecten. Momenteel zijn ze op zoek naar een senior developer die aan de slag gaat in het productteam. Hierin

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 00:23:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Probeer met fsockopen informatie van een teamspeak server te halen.
Alleen krijg de volgende foutmelding:

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 85.190.38.92:51234 (Connection timed out)

Heb google al afgespeurd om het probleem te kunnen verhelpen maar helaas heb ik niks kunnen vinden.

Eerst dacht ik dat het aan de host lag waar ik de (web)server op draai maar daar ligt het niet aan.

De teamspeak server draait niet lokaal maar op een server in amsterdam.

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit probleem op kan lossen?

Groetjes,

ark

/* EDIT */

Na de php.ini van de server te hebben gezien en vergeleken met een php.ini uit deze tijd komt het er dus waarschijnlijk op neer dat het server side probleem is.
Jullie horen van mij of dat het probleem heeft opgelost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 15:25:41
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 06:08:00
Quote Anchor link
ark schreef op 08.05.2009 00:23:
(Connection timed out)

Die server reageert gewoon niet.
 
Michel Exel

Michel Exel

08/05/2009 06:15:00
Quote Anchor link
idd Die server reageert gewoon niet.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 12:34:00
Quote Anchor link
Quote:
Die server reageert gewoon niet.


Als die server niet zou reageren dan zou je er toch ook niet op kunnen wat wel kan.
En daarbij komt nog dat het wel werkt als ik lokaal draai en connect naar die server. En dat het dus niet werkt als ik vanaf een webhost probeer. Dus dan moet het aan de webhost liggen.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:19:00
Quote Anchor link
Hmmm, Probeer is nog niet verholpen.
Iemand enig idee hoe ik het werkend kan krijgen?

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
TJVB tvb

TJVB tvb

08/05/2009 20:25:00
Quote Anchor link
Kom je dan via dezelfde poort op die server?
Want het gaat er niet alleen om dat de server bereikbaar is, maar ook dat er iets op die poort draait.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:32:00
Quote Anchor link
@ TJVB

Alles staat goed, heb alles meerdere malen doorgekeken.
Net zoals ik in mijn vorige posts al zei, Als ik via wamp server het doe dan werkt het wel, Maar als ik het script run vanaf de webhost dan wil het dus niet.
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 20:37:00
Quote Anchor link
Doe eens telnet vanaf die host.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:43:00
Quote Anchor link
@ SanThe

Wat bedoel je precies telnet vanaf de hosT?
Heb telnet uitgevoerd vanuit CMD kreeg als response:

Kan geen verbinding op de host maken, op poort 23

Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host

Waarom geeft hij poort 23 aan?, in de phpinfo geeft hij poort 25 aan.
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 20:47:00
Quote Anchor link
telnet 85.190.38.92 51234

Edit: Zelf even geprobeerd en ik krijg contact. Dus ligt waarschijnlijk aan je host.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:49:00
Quote Anchor link
@ Santhe

Heb dat even gedaan vanuit CMD, En krijg dan geen error te zien.
Krijg dan alleen [TS] te zien wat staat voor Teamspeak.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:50:00
Quote Anchor link
Wat zou er dan aan de host moeten liggen?
Heb al wat dingen doorgegeven wat veranderd moest worden en dat is veranderd alleen werkt nog steeds niet.

Gelieve Niet Bumpen: Herhaling:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 21:03:00
Quote Anchor link
ark schreef op 08.05.2009 20:49:
@ Santhe

Heb dat even gedaan vanuit CMD, En krijg dan geen error te zien.
Krijg dan alleen [TS] te zien wat staat voor Teamspeak.

Dit is goed.

Misschien spreekt jouw script dan niet 'dezelfde taal' als de server....
 
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 21:06:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 08.05.2009 21:03:
ark schreef op 08.05.2009 20:49:
@ Santhe

Heb dat even gedaan vanuit CMD, En krijg dan geen error te zien.
Krijg dan alleen [TS] te zien wat staat voor Teamspeak.

Dit is goed.

Misschien spreekt jouw script dan niet 'dezelfde taal' als de server....


Maar dat verklaart toch niet waarom die wel vanaf wamp server doet en niet vanaf de host?

Alle restricties zijn al weggehaald dus hij zal het toch gewoon moeten doen? (heb php.ini van wamp nagelopen met de php.ini van de server en toen de veranderingen doorgegeven en die zijn uitgevoerd)

Ik vind het maar een vaag probleem...

/* Edit */

Misschien kan iemand de phpinfo even snel doorkijken voor mij?

-> http://phphulp.vindme.nl/info.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 21:08:00
Quote Anchor link
Ik zou het verder ook niet weten. Hij is inderdaad te bereiken.
 
Thomas Verschoof

Thomas Verschoof

08/01/2012 21:27:57
Quote Anchor link
Dit topic is nog steeds niet beantwoord, hoe oud het dan al wel niet is, maar ik heb precies hetzelfde probleem.

Bij mij is de situatie zo dat ik thuis een xampp server heb staan (meest recente versie dus 1.7 met php 5.2 of 5.3) en dat ik hier geen connectie mee kan krijgen vanaf mijn webhost (mijndomein.nl) via fsockopen of file_get_contents. Ik krijg bij fsockopen dezelfde fout als OP aangaf (ofwel, vanaf mijndomein.nl -> thuisserver via fsockopen), maar andersom (vanaf thuisserver -> mijndomein.nl) werkt dan weer wel via fsockopen.

Iemand in de tussentijd iets erover gevonden?

Ik gebruik niet standaard poort 80 maar een iets discretere poort die uiteraard wel geforward staat, ook in de configuratie van xampp. Als ik naar het webadres van mijn thuisserver ga met bijbehorend poort nummer krijg ik ook wel gewoon de webpagina te zien.
Gewijzigd op 08/01/2012 21:31:23 door Thomas Verschoof
 
Eddy B

Eddy B

08/01/2012 21:30:10
Quote Anchor link
Thomas, maak even een eigen topic aan.
 
- SanThe -

- SanThe -

08/01/2012 21:33:15
Quote Anchor link
Firewall?
 
Thomas Verschoof

Thomas Verschoof

08/01/2012 21:37:05
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.