fsockopen connect probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Operations Analytics SAP HANA Developer

In this role you will be responsible for the design, build and the technical support of our Analytics solutions built on mostly SAP HANA and SAP HANA Cloud. You will be part of a team building and supporting the Data & Analytics services, focused on enterprise data of the Operations Sector. Functie As a member of the IT Big Data & Analytics team you are part of a team of best-in-class engineers, organized in Agile teams. Our mission is to translate the business challenges into Data & Analytics solutions. You will be part of one of our DevOps teams, working

Bekijk vacature »

Software Project Engineer

Job Title: Project Engineer Software (Technical Product Owner) Company: Fullwood Packo Innovation B.V. Location: Vleuten Who Are We We are Fullwood Packo, providers of the complete integrated quality milking, cooling, and herd management solution for ambitious dairy farmers. All of our solutions are designed with one core goal: making life better for dairy cows and their farmers, ensuring business is productive and profitable, while cows are kept comfortable and healthy. That philosophy extends to our wider business approach. We’re always taking progressive steps to do more for the environment and sustainability in the dairy industry. We are part of Pindustry

Bekijk vacature »

Banner Front-End Developer

Werken aan de zichtbaarheid van een van de snelst groeiende bedrijven van de Benelux? Wat doe je als Banner Front-End Developer bij Coolblue? Laat jij trots aan iedereen de Banners zien die je voor Coolblue hebt geschreven via HTML, CSS en Javascript? Dan wacht deze vacature op jou! Ook Banner Front-End Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Schrijven van HTML, CSS en Javascript waarmee je in snel tempo nieuwe modules maakt. Het bedenken van schaalbare modules die voor alle 35000 producten werken Volgen van webinars om zo jouw

Bekijk vacature »

PHP Developer (medior)

Als PHP developer werk jij mee aan de uitbreiding van onze SaaS applicatie. Je bouwt aan nieuwe functionaliteiten, verbetert ons Content Management Systeem op basis van Symfony en optimaliseert de gebruiksvriendelijkheid. Je werkt aan een mooi product dat continu uitgebreid wordt en de potentie heeft om de wereld over te nemen! Naast het meewerken aan de uitbreiding van onze SaaS applicatie, werk je ook aan specifieke modules voor onze klanten. Klanten als Scania, Fletcher Hotels, Gamma of Aditech hebben jouw hulp nodig! Wil jij meewerken om onze ambitie waar te maken? We bieden: Een salaris tussen € 2200 en €

Bekijk vacature »

Startersfunctie JAVA developer @ Regio Amsterdam

2021-11-20 iSense Startersfunctie JAVA developer Heb jij <3 jaar geleden je studie afgerond en wil je graag opgeleid worden tot Fullstack Java Developer? Mooi! Op 7 februari 2022 starten wij met ons Graduate Programma waarin je na een driemaandelijkse betaalde bootcamp mag gaan starten bij een hele toffe opdrachtgever. Ben jij klaar voor deze stap? ISNA51154 Meerdere functies beschikbaar Wat ga je doen tijdens het Fullstack JAVA ontwikkeltraject? Vanaf 7 februari 2022 krijg jij via de Experis Academy een unieke kans om jouw IT-carrière een kickstart te geven en jezelf te ontwikkelen tot Fullstack Java Developer. Zo volg je de

Bekijk vacature »

Projectcoördinator Systeembeheer

Projectcoördinator Systeembeheer&Operations (40 u) Bij Bakker&Spees ontwikkelen we slimme IT-oplossingen voor onze klanten, waaronder veel grote spelers in de infrasector. Wij zitten vol plannen en ideeën voor de toekomst. We groeien flink en daarom zoeken we een nieuwe collega die de systeembeheertaken gaat coördineren en de brug vormt tussen Systeembeheer en de gebruikers. Dacht je dat systeembeheer bij een bedrijf van 40 mensen niet uitdagend genoeg was? Maak dan eens kennis met ons 'sysadmin' team. De collega’s houden zich bezig met beheer en bouwen daarnaast zelf aan projecten. Hun taken lopen uiteen van werkplekbeheer, kantoorinfrastructuur en softwareonderhoud tot netwerk-, server-

Bekijk vacature »

iOS developer

De vacature For further development of ReadID we are looking for an iOS Developer for at least 32 hours a week to become part of our highly skilled mobile developers team. Develop our ReadID SDK for iOS, both MRZ and NFC functionalities; Develop demo apps to demonstrate ReadID to potential customers; Develop for the public ReadID demo app for the App Store; Develop for our ready-to-use / white-label apps; Use the latest technology. We are on the latest Swift version. Large part of our codebase is targeted to iOS 13. We use SwiftUI and Combine; Contribute to our API documentation

Bekijk vacature »

Product Owner IT

Sta jij stevig in jouw schoenen en krijg jij energie van het vertalen van businessdoelen naar features voor ontwikkelteams? Wat ga je doen? Als Product Owner ben jij het centrale aanspreekpunt voor en in het team. Je verzamelt ideeën, zet de koers uit, bewaakt de voortgang, stemt af met applicatie-verantwoordelijken, andere Product Owners en Projectleiders en stuurt waar nodig bij. Jij achterhaalt moeiteloos de vraag achter de vraag en omdat jij zowel de techniek als de business snapt, ben jij een onmisbare schakel. Je takenpakket is divers en ziet er als volgt uit: Je vertegenwoordigt het belang van de interne

Bekijk vacature »

PHP Developer Shops United bij PostNL

PHP Developer Shops United Rotterdam HBO/WO IT Professional Ben jij een software developer die naast Nederlands en Engels ook PHP, MySQL, KNOCKOUT, Javascript en GiT spreekt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wat ga je doen? Shops United is een van de grootste e-commerce platformen voor verzendingen van pakketten binnen Nederland. Voldoende aandacht besteden aan het logistieke proces en het bijbehorende digitale proces is hierin essentieel. Shops United is expert op het gebied van pakketverzending en biedt een complete verzendoplossing voor alle pakketten in binnen- en buitenland. Parcel Pro  is onze unieke webapplicatie, uitermate geschikt voor elke webshop. Of

Bekijk vacature »

Front-end developer @ Amsterdam

2021-11-23 iSense Front-end developer Are you a Front-end Developer who would like to work for one of the largest and most reputable financial organizations worldwide? Do you want to focus on projects where you will devise and implement the most innovative solutions (in-house) from scratch for recognized organizations (with amongst others Node.js and React)? Keep reading! ISKA51812 Organization If you're a Front-end Developer, this is your chance to get started at one of the largest and most reputable financial organizations worldwide. With various establishments, this organization forms an important player in the financial market. The company has approximately 5000 employees

Bekijk vacature »

(IT) Projectmanager Retail - Retail & Consumer

(IT) Projectmanager Retail - Retail & Consumer Products Categorie: Project Management Regio/Locatie: Amsterdam / Randstad, Netherlands Vacaturenummer: J1021-2468 Type dienstverband: Full Time Functiebeschrijving: Wij zijn een team dat hard groeit samen met onze klanten. Wij werken met onze klanten samen om de omslag te maken naar customer first en het leveren van optimale omnichannel ervaringen. Wij werken nauw samen met onze platform providers en onze internationale retail teams binnen CGI. We zijn een heel hecht team en nemen altijd de extra mile waar nodig. Een team in transformatie elke dag, dus wanneer jij ook flexibel proactief bent en overzicht behoudt

Bekijk vacature »

Front-end Developer / Angular @ Veenendaal

2021-11-23 iSense Front-end Developer Angular Ben jij een Front-end Developer die dénkt in Angular, TypeScript en CSS? Drink jij zelfs je koffie #000000 en lijkt het je wat om met de nieuwste technieken te werken bij een organisatie die software ontwikkelt voor de vastgoedsector? Lees dan snel deze vacature, want binnen een hecht scrum team is ruimte voor een nieuwe teamlid en wie weet ben jij de juiste match! ISHU51321 Organisatie Wat ga ik doen? Als Front-end Developer ga jij je focussen op het ontwikkelen van applicaties op het SaaS platform van een organisatie die software ontwikkelt voor de vastgoedsector.

Bekijk vacature »

Front-End Developer @ Amsterdam

2021-11-15 iSense Front-End Developer Ben jij een gedreven Front-End ontwikkelaar en vind je het tof om een bijdrage te leveren aan het inzichtelijk maken van data en ervoor te zorgen dat de businesswaarde hierdoor gemaximaliseerd wordt? Lees dan snel verder! ISVI51733 Organisatie De organisatie is een toonaangevend bedrijf met een focus op innovatie op het gebied van Cloud platformen, Security en AI-oplossingen. Binnen de organisatie wordt persoonlijke groei gestimuleerd en zorg je er samen met jouw team voor dat opdrachtgevers, verwijderaars, eindinspecteurs en toezichthouders over eenduidige informatie beschikken. Als Front-End Ontwikkelaar zal je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en/of verbeteren

Bekijk vacature »

Full Stack Java Developer - Infrastructure

Ben jij een ontwikkelaar die wil bijdragen aan de energietransitie? Lees dan verder! Wat ga je doen? Als Full Stack Java Ontwikkelaar draag je verantwoordelijkheid voor het gehele proces van het omzetten van wensen, problemen of vragen naar concrete oplossingen. Integratie, testen, vastleggen van kennis en beslissingen, problem management en automation zijn onderdeel van je takenpakket in SAFE of DevOps gestuurde omgevingen. Als ontwikkelaar krijg je alle mogelijkheden om je technisch verder te ontwikkelen en samen te werken met gedreven collega's. Wat breng je mee? Je hebt gedurende 1 tot 2 jaar een basis opgebouwd in applicatie ontwikkeling met .Net

Bekijk vacature »

Full Stack Developer / .NET @ Zwolle

2021-03-25 iSense Full Stack Developer / .NET Ben je een gedreven .NET Developer, ontwikkel je graag in C# of VB.NET en wil je graag inspraak hebben in het gehele ontwikkeltraject, waarbij je veel verantwoordelijkheden krijgt? Werk je graag bij een informele organisatie die een hoge kwaliteit nastreeft? Reageer dan nu! ISPE49358 Organisatie Deze organisatie is gesitueerd in de omgeving van Zwolle en is actief binnen de financiële dienstverlening voor klanten. Ze is actief op twee locaties, één in de Randstad en één in het Noordoosten van het land. Voor de locatie in de regio Zwolle, waar ongeveer 35 collega's werken,

Bekijk vacature »
Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 00:23:00
Quote Anchor link
Beste mensen,

Probeer met fsockopen informatie van een teamspeak server te halen.
Alleen krijg de volgende foutmelding:

Warning: fsockopen() [function.fsockopen]: unable to connect to 85.190.38.92:51234 (Connection timed out)

Heb google al afgespeurd om het probleem te kunnen verhelpen maar helaas heb ik niks kunnen vinden.

Eerst dacht ik dat het aan de host lag waar ik de (web)server op draai maar daar ligt het niet aan.

De teamspeak server draait niet lokaal maar op een server in amsterdam.

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik dit probleem op kan lossen?

Groetjes,

ark

/* EDIT */

Na de php.ini van de server te hebben gezien en vergeleken met een php.ini uit deze tijd komt het er dus waarschijnlijk op neer dat het server side probleem is.
Jullie horen van mij of dat het probleem heeft opgelost.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

PHP hulp

PHP hulp

05/12/2021 07:06:28

- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 06:08:00
Quote Anchor link
ark schreef op 08.05.2009 00:23:
(Connection timed out)

Die server reageert gewoon niet.

Michel Exel

Michel Exel

08/05/2009 06:15:00
Quote Anchor link
idd Die server reageert gewoon niet.

Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 12:34:00
Quote Anchor link
Quote:
Die server reageert gewoon niet.

Als die server niet zou reageren dan zou je er toch ook niet op kunnen wat wel kan.
En daarbij komt nog dat het wel werkt als ik lokaal draai en connect naar die server. En dat het dus niet werkt als ik vanaf een webhost probeer. Dus dan moet het aan de webhost liggen.

Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:19:00
Quote Anchor link
Hmmm, Probeer is nog niet verholpen.
Iemand enig idee hoe ik het werkend kan krijgen?

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de http://www.phphulp.nl/imgs/forum/edit.gif knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

TJVB tvb

TJVB tvb

08/05/2009 20:25:00
Quote Anchor link
Kom je dan via dezelfde poort op die server?
Want het gaat er niet alleen om dat de server bereikbaar is, maar ook dat er iets op die poort draait.

Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:32:00
Quote Anchor link
@ TJVB

Alles staat goed, heb alles meerdere malen doorgekeken.
Net zoals ik in mijn vorige posts al zei, Als ik via wamp server het doe dan werkt het wel, Maar als ik het script run vanaf de webhost dan wil het dus niet.

- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 20:37:00
Quote Anchor link
Doe eens telnet vanaf die host.

Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:43:00
Quote Anchor link
@ SanThe

Wat bedoel je precies telnet vanaf de hosT?
Heb telnet uitgevoerd vanuit CMD kreeg als response:

Kan geen verbinding op de host maken, op poort 23

Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host

Waarom geeft hij poort 23 aan?, in de phpinfo geeft hij poort 25 aan.

- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 20:47:00
Quote Anchor link
telnet 85.190.38.92 51234

Edit: Zelf even geprobeerd en ik krijg contact. Dus ligt waarschijnlijk aan je host.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:49:00
Quote Anchor link
@ Santhe

Heb dat even gedaan vanuit CMD, En krijg dan geen error te zien.
Krijg dan alleen [TS] te zien wat staat voor Teamspeak.

Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 20:50:00
Quote Anchor link
Wat zou er dan aan de host moeten liggen?
Heb al wat dingen doorgegeven wat veranderd moest worden en dat is veranderd alleen werkt nog steeds niet.

Gelieve Niet Bumpen: Herhaling:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de http://www.phphulp.nl/imgs/forum/edit.gif knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 21:03:00
Quote Anchor link
ark schreef op 08.05.2009 20:49:
@ Santhe

Dit is goed.

Misschien spreekt jouw script dan niet 'dezelfde taal' als de server....

Mr.Ark

Mr.Ark

08/05/2009 21:06:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 08.05.2009 21:03:
ark schreef op 08.05.2009 20:49:
@ Santhe

Dit is goed.

Misschien spreekt jouw script dan niet 'dezelfde taal' als de server....

Maar dat verklaart toch niet waarom die wel vanaf wamp server doet en niet vanaf de host?

Alle restricties zijn al weggehaald dus hij zal het toch gewoon moeten doen? (heb php.ini van wamp nagelopen met de php.ini van de server en toen de veranderingen doorgegeven en die zijn uitgevoerd)

Ik vind het maar een vaag probleem...

/* Edit */

Misschien kan iemand de phpinfo even snel doorkijken voor mij?

-> http://phphulp.vindme.nl/info.php

- SanThe -

- SanThe -

08/05/2009 21:08:00
Quote Anchor link
Ik zou het verder ook niet weten. Hij is inderdaad te bereiken.

Thomas Verschoof

Thomas Verschoof

08/01/2012 21:27:57
Quote Anchor link
Dit topic is nog steeds niet beantwoord, hoe oud het dan al wel niet is, maar ik heb precies hetzelfde probleem.

Bij mij is de situatie zo dat ik thuis een xampp server heb staan (meest recente versie dus 1.7 met php 5.2 of 5.3) en dat ik hier geen connectie mee kan krijgen vanaf mijn webhost (mijndomein.nl) via fsockopen of file_get_contents. Ik krijg bij fsockopen dezelfde fout als OP aangaf (ofwel, vanaf mijndomein.nl -> thuisserver via fsockopen), maar andersom (vanaf thuisserver -> mijndomein.nl) werkt dan weer wel via fsockopen.

Iemand in de tussentijd iets erover gevonden?

Ik gebruik niet standaard poort 80 maar een iets discretere poort die uiteraard wel geforward staat, ook in de configuratie van xampp. Als ik naar het webadres van mijn thuisserver ga met bijbehorend poort nummer krijg ik ook wel gewoon de webpagina te zien.
Gewijzigd op 08/01/2012 21:31:23 door Thomas Verschoof

Eddy B

Eddy B

08/01/2012 21:30:10
Quote Anchor link
Thomas, maak even een eigen topic aan.

- SanThe -

- SanThe -

08/01/2012 21:33:15
Quote Anchor link
Firewall?

Thomas Verschoof

Thomas Verschoof

08/01/2012 21:37:05

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.