Geen sessions?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Als Java Developer ben je verantwoordelijk voor: Het ontwikkelen van nieuwe en bestaande webservices; Het uitbreiden van functionaliteiten binnen de producten- en dienstenportefeuille; Het werken aan gegevensuitwisseling met bijvoorbeeld SOAP; Testen van frameworks met gebruik van UNIT en Selenium. Hier ga je werken De organisatie waar je komt te werken is een semi-overheidsinstelling, gesitueerd in Utrecht en zorgt voor een goede samenwerking tussen verschillende overheidsinstanties. Het is een familiaire club die gaat voor kwaliteit en langdurige relaties. Zo zorgen zij ervoor dat er op grote schaal vertrouwelijke informatie tussen verschillende overheidsinstellingen wordt uitgewisseld. Hun werk zorgt

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je MBO of HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een uitdagende werkgever in de regio van Tilburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze back-end programmeur met affiniteit met MS Acess. Samen met een enthousiast team ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL, Maar affiniteit met MS Acess is nog belangrijker. Je bent sociaal naar klanten en flexibel ingesteld. Je denkt altijd in kansen en gaat graag de uitdaging aan. Verder

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:04:00
Quote Anchor link
Ik heb net een nieuwe host gekocht, alles werkt tot nu toe, maar:

Ik kan geen sessions aanmaken :S

Ik heb session_start(); etc.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 05:23:05
 
Harmen

Harmen

11/02/2006 14:06:00
Quote Anchor link
Mmm,
wat is nu de vraag? Of is het gewoon de bedoeling dat we met je mee huilen?
:'S :'( :'@
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:08:00
Quote Anchor link
de vraag is:
Waarom ik geen sessions aan kan maken..
 
PHP erik

PHP erik

11/02/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Hi PurpleMadness,

Heb je een script dat je hebt getest? Post die hier even, dan kunnen we meekijken of het niet aan je script ligt.
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:15:00
Quote Anchor link
Ik heb het met een test geprobeerd:
pagina1.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
error_reporting(E_ALL);
session_start();
$_SESSION['test'] = "test";
echo '<a href="pagina2.php">pagina2.php</a>';
?>


pagina2.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
error_reporting(E_ALL);
session_start();
echo $_SESSION['test'];
?>



Maar bij pagina 2 output hij helemaal niks..
 
PHP erik

PHP erik

11/02/2006 14:21:00
Quote Anchor link
Oké, dat is inderdaad wel heel gek. Misschien draait de host een heel oude versie van PHP en lukt het wel met session_register(), maar dat lijkt me niet echt een oplossing.

Ik zou toch m'n host even bellen of mailen, misschien hebben ze de session-dir niet goed ingesteld.
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:22:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Oké, dat is inderdaad wel heel gek. Misschien draait de host een heel oude versie van PHP en lukt het wel met session_register(), maar dat lijkt me niet echt een oplossing.

Ik zou toch m'n host even bellen of mailen, misschien hebben ze de session-dir niet goed ingesteld.

Ik heb het al met session_register geprobeerd, ik zal inderdaad een een mailtje sturen
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2006 14:38:00
Quote Anchor link
Het beste kun je deze vraag even bij je nieuwe hoster leggen, daar betaal je namelijk voor en hij kan het je beter vertellen dan ons.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

11/02/2006 15:13:00
Quote Anchor link
en als ze toch nog met session_register() werken zou ik een andere host adviseren ;)
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 15:22:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Oké, dat is inderdaad wel heel gek. Misschien draait de host een heel oude versie van PHP en lukt het wel met session_register(), maar dat lijkt me niet echt een oplossing.

Ik zou toch m'n host even bellen of mailen, misschien hebben ze de session-dir niet goed ingesteld.

Wat zou dan een verkeerde pad moeten zijn?

BTW: slaat hij de sessions in een bestand op of kan je dat niet zien?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2006 15:37:00
Quote Anchor link
Php slaat zijn gegevens inderdaad op in een bestand, die je gewoon kan uitlezen als je voldoende rechten daarvoor hebt :).
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

11/02/2006 15:53:00
Quote Anchor link
IK hou het met deze informatie hier op een instellings"foutje" bij je nieuwe host en wanneer ik jou was stuurde ik ze een net mailtje met dezelfde vraag als die je ons stelt.

Soms is een kleine wijziging aan de serverside al voldoende en is alles voor jou toppies geregeld.
Om de snelheid voor jou erin te houden vertel je host ook wat je allemaal al gedaan hebt en dat jij het niet meer weet wat te doen maar dat je graag PHP met sessions had gehad en of dit ook kan?

Heel veel Succes!!!


edit: typo :(
Gewijzigd op 11/02/2006 15:54:00 door Lissy Pixel
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 16:16:00
Quote Anchor link
lissy:
IK hou het met deze informatie hier op een instellings"foutje" bij je nieuwe host en wanneer ik jou was stuurde ik ze een net mailtje met dezelfde vraag als die je ons stelt.

Soms is een kleine wijziging aan de serverside al voldoende en is alles voor jou toppies geregeld.
Om de snelheid voor jou erin te houden vertel je host ook wat je allemaal al gedaan hebt en dat jij het niet meer weet wat te doen maar dat je graag PHP met sessions had gehad en of dit ook kan?

Heel veel Succes!!!


edit: typo :(

Bedankt, 't zal wel lukken hoop ik

Ik kijk in die folder waar de sessions in "horen"te staan, en met webdevolper voor FF kan je ook je sessions zien, en in die map staan ze niet, en wel in webdeveloper :S
 
Eris -

Eris -

11/02/2006 16:19:00
Quote Anchor link
Sessions staan client side en vaak in de temp dir.. En die is vaak niet voor je toegangkelijk (Als de server niet van jouw is...)
 
Oid T

Oid T

11/02/2006 17:20:00
Quote Anchor link
Serverside neem ik aan dat je bedoelt?

Cookies staan clientside

Misschien kan je ons ook vertellen welke host dit is?? Niet om hem/haar in een kwaad daglicht te zetten maar om te kunnen kijken of meer mensen dit probleem hebben?
Gewijzigd op 11/02/2006 17:23:00 door Oid T
 
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 17:59:00
Quote Anchor link
kijk bovenaan op de banner..

Hostingdiscounter.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.