Geschikte domeinnaam
Ik ben al een tijdje op zoek naar een domeinnaam voor mijn website www.seriez.co.cc.
ik wil gtaag .nl externtie, maar deze zijn al bezet:
tvseries.nl
tvseriez.nl
series.nl
seriez.nl
Weet iemand wat leuks??
ik wil gtaag .nl externtie, maar deze zijn al bezet:
tvseries.nl
tvseriez.nl
series.nl
seriez.nl
Weet iemand wat leuks??
Bram:
Maar helaas is die niet vrij ;-)
alle bovenstaande zijn niet beschkbaar...
bump!
Waarom moeten wij voor jouw een naam bedenken?
Echt niet nuttig.
En zeker niet als voor zo'n website als deze.
Echt niet nuttig.
Eh schrijf het vol luit?
televisieseries.nl
televisie-series.nl
televisieseries.nl
televisie-series.nl
Of iets met onlineseries, webseries, seriesonline, etc. Wees creatief ;-)
of tv-series.nl :) die is ook vrij
@karl kun je nooit eens normaal reageren? Als je niks nutigs te melden hebt houdt u dan aub even stil.
ontopict: Ik ga met Martin mee, tv-series.nl
ontopict: Ik ga met Martin mee, tv-series.nl
Oetzie:
@karl kun je nooit eens normaal reageren? Als je niks nutigs te melden hebt houdt u dan aub even stil.
Nee, dat kan niet, waarom zou ik m'n bek moeten houden, ik zeg gewoon dat het hartstikke onzin is dat wij voor hem een naam moeten gaan bedenken.
Dat moet hij zelf doen, hij maakt die site, wij niet.
Mijn bijdrage is dus dat hij geen domein moet nemen (en dus ook geen website).
@Karl;
Iedereen zijn eigen mening toch?!
Maar het woord bek is een beetje laag niveau...
Bram:
@Karl;
Tja, dat is mijn mening dus.
Normaal bestaat niet. Niemand is normaal. Er is geen één standaard. En die moet je mensen ook niet opleggen.
Karl:
Waarom moeten wij voor jouw een naam bedenken?
Echt niet nuttig.
Echt niet nuttig.
Waarom dat moeten? Hij vraagt: Weten jullie iets leuks?
Je bent daarnaast ook niet verplicht om te reageren..
Dus ik snap je probleem niet..
Ik ga mee met tv-series. Die is wel leuk =)
Dus iemand verzint een domeinnaam voor de topicstarter, topicstarter ziet er wel wat in, en iemand kaapt de domein voor zijn neus weg. ;-)
Waarom gaat de topicstarter niet gewoon brainstormen? Verstand op nul, en alles wat er in je opkomt zonder er bij na te denken op te schrijven.
Later filter je de ideeën eruit die niet echt leuk zijn.
Waarom gaat de topicstarter niet gewoon brainstormen? Verstand op nul, en alles wat er in je opkomt zonder er bij na te denken op te schrijven.
Aar:
Dus iemand verzint een domeinnaam voor de topicstarter, topicstarter ziet er wel wat in, en iemand kaapt de domein voor zijn neus weg. ;-)
Inderdaad, dat bedoel ik dus :-)
Weer even ontopic... http://tvseries.com/ misschien?
Edit: gaf hij eerst 404, nu dit :s
Edit: gaf hij eerst 404, nu dit :s
Gewijzigd op 07/09/2010 19:50:12 door Dalando De Zuil
Dalando De Zuil op 07/09/2010 19:49:30:
Misschien moet je eens nadenken en onderzoek doen voordat je zo'n ontzettend nutteloze post doet!
Als je een vier nul vier krijgt, betekend dat dat er een webserver achter hangt, en dus dat het domein geregd is. Als het domein niet geregd is zoals http://idjfssdoiughfduohfdog.nl/ bijvoorbeeld, dan krijg je een melding van je browser (Opera geeft bijvoorbeeld: Could not locate remote server).
Verder had je ook nog een whois request kunnen doen, dan had je ook nog kunnen zien dat dat domein al geregd is. En ook had je nog kunnen nadenken dat zo'n term als dit zeker door iemand geregd zou zijn, aangezien dit best wel een goed keyword is. Dit betreffende domein is ook al sinds 1999 geregd.
Trouwens een tipje:
stel je neemt een domein als tv-series.nl en er bestaat al tvseries.nl dan gaat het geheid voorkomen dat de verkeerde bezoekers op jou website komen en andersom. Mensen googlen en komen op de andere website uit, dan welke ze eigenlijk wilden. Probeer een uniek domein te creëren. Dit voorkomt het missen van bezoekers.
stel je neemt een domein als tv-series.nl en er bestaat al tvseries.nl dan gaat het geheid voorkomen dat de verkeerde bezoekers op jou website komen en andersom. Mensen googlen en komen op de andere website uit, dan welke ze eigenlijk wilden. Probeer een uniek domein te creëren. Dit voorkomt het missen van bezoekers.
Edit:
Overigens wil ik er even aan toevoegen dat illegale downloads beschikbaar maken strafbaar is. Het doel van je site snap ik niet helemaal, maar raad je af dingen met illegaal downloaden te mijden.
Overigens wil ik er even aan toevoegen dat illegale downloads beschikbaar maken strafbaar is. Het doel van je site snap ik niet helemaal, maar raad je af dingen met illegaal downloaden te mijden.
Gewijzigd op 07/09/2010 20:53:22 door Bas IJzelendoorn