Goksite starten

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Magento2 Developer

Functie Ben jij een ontwikkelaar en wil jij een volgende stap zetten en als teamlead aan de slag? Lees dan snel verder! Voor een gewilde opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een programmeur die als meewerkend voorman aan de slag wilt gaan. Een developer die een team van twee man aan zal sturen. Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien; Ontwikkelen en ontwerpen van API's; Maatwerkoplossingen; Databeveiliging; Optimalisatie webshops; Ontwikkelen technische implementaties voor verbetering database; Aanspreekpunt voor de organisatie en verantwoordelijk voor de aansturing van externe developers. Zoek je veel uitdaging en veelzijdigheid in je werk dan

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Full Stack Developer/ Applicatie Ontwikkelaar

Wat jij doet Als Applicatie Ontwikkelaar ben je onderdeel van het team die de Rimote omgeving ontwikkeld en onderhoud. Hierbij kan je denk aan de cloud, on premise en webapplicaties welke worden gebruikt in bijvoorbeeld industriële bakkerijen, biogasinstallaties en kwekerijen. Deze applicaties verzorgen (remote) de aansturing en monitoring van processen, machines en robots. Van a tot z ben je betrokken bij projecten. Dit betekent vanaf ontwerp tot oplevering. Je moet samen met jouw team een goed product neer zetten. Dit begint met het opzetten van het ontwerp. De basis van de software moet staan als een huis. Daarvoor moet jij

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Cobol Developer

Dit ga je doen Als Cobol Ontwikkelaar zal je gaan meebouwen aan een onderdeel van het backend systeem waarbij je het functionele ontwerp vertaald naar een technische oplossing die geïntegreerd kan worden in de huidige omgeving. Je zorgt ervoor dat de bedrijfsprocessen op een efficiënte manier worden uitgevoerd en werkt proactief aan het verbeteren hiervan. Samen met jouw collega’s reviewen jullie elkaars code en test je je eigen code. Je werkt nauw samen met andere ontwikkelaars, testers en functioneel ontwerpers. Taken pakket: Beheren en doorontwikkelen van de bestaande omgeving; Vertalen van een functionele vragen naar een technische oplossing; Doorvoeren van

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »
Lord Gaga

Lord Gaga

03/01/2016 19:12:00
Anchor link
Goedenavond,

Allereerst heb ik geen idee of dit topic in de juiste categorie staat of dat dit onderwerp hier überhaupt besproken kan / mag worden. Is dit het geval hiervoor mijn excuses.

Al een tijdje loop ik met een idee voor een kleine goksite. Echter kan ik nergens (voldoende) informatie vinden over de regels die hier aan vast zitten.

Het idee is als volgt; Elke dag om 10 uur wint de helft van het aantal mensen dat meespelen, het dubbele van hun inzet. De inzet hangt af van de categorie waarin je meespeelt. Wanneer je meespeelt in de categorie "5 euro", betaal je 5 euro als inzet. Stel dat er 10 mensen meespelen in die categorie, zijn er 5 mensen die het dubbele van hun inzet winnen, namelijk 10 euro.

Let er op dat dit puur een idee is, ik heb geen idee of dit in de werkelijkheid ook op deze manier te behalen is.

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring heeft met het beheren van een goksite. Is hier een vergunning voor nodig? Moet ik kansspelbelasting betalen? Zijn er andere (verborgen) kosten waar rekening mee gehouden moet worden? etc.

Op de website belastingdienst.nl heb ik al enige informatie gevonden, echter lukt het me niet om dit toe te passen op mijn idee. Onder het kopje "vrijstellingen" staat bijvoorbeeld het volgende:

Quote:
In de volgende 2 situaties geldt er een vrijstelling van kansspelbelasting:

- De prijs is € 449 of minder.
- De prijs is niet hoger dan de inleg.

Als op 1 lot meerdere prijzen vallen, moet u deze prijzen bij elkaar optellen om te bepalen of een vrijstelling van toepassing is.


Wanneer 100 mensen meespelen in de categorie "5 euro", is er 500 euro dat wordt verdeeld over 50 mensen. Is dit de prijs waar hierboven over gesproken wordt? Of is de 5 euro winst die elke persoon maakt, de prijs?

Nogmaals excuses wanneer dit niet in het juiste topic geplaatst is, of dat dit niet het juiste forum is om deze vragen te stellen.

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 03/01/2016 19:13:34 door Lord Gaga
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 04:53:03
 
Willem vp

Willem vp

04/01/2016 01:14:20
Anchor link
Inhoudelijk kan ik hier niet op antwoorden; ik denk dat je daarvoor het best contact kunt opnemen met de Kansspelautoriteit.

Wel mis ik in je concept de basisregel van elke kansspelaanbieder: "de bank wint altijd". Oftewel: waar haal je je eigen winst vandaan als de volledige inzet wordt uitgekeerd als prijzengeld?

Toevoeging op 04/01/2016 01:16:11:

Overigens staat op de door mij genoemde website slecht nieuws te lezen voor je:
Quote:
Zowel het aanbieden als het bevorderen van online kansspelen is daarom verboden in Nederland.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

04/01/2016 01:38:42
Anchor link
Waar ik mijn eigen winst vandaan wil halen weet ik nog niet zeker. In het ergste geval winnen spelers niet 100% van hun inzet, maar bijvoorbeeld 95% van hun inzet. Daarbij wil ik ook proberen inkomsten te genereren uit advertenties.

Dat online kansspelen verboden zijn in Nederland las ik ook inderdaad (na het posten van mijn topic ...). Op dit moment ben ik aan het onderzoeken of online kansspelen met Bitcoins hier ook onder vallen, en op het eerste gezicht lijkt dit niet zo te zijn omdat Bitcoins geen officieel betaalmiddel is. Maar hier kan ik ook niet veel over vinden.

In ieder geval bedankt voor je hulp!

Edit:
Ik heb op diezelfde website gelezen dat online kansspelen per 1 januari 2015 zijn toegestaan. Althans, dat zou de bedoeling zijn. Ik kan nergens uit opmaken of dit ook daadwerkelijk is gebeurd en of er in dat geval nog steeds een vergunning moet worden aangevraagd (die naar horen zeggen rond de €40000 euro is)
Gewijzigd op 04/01/2016 01:44:19 door Lord Gaga
 
Aad B

Aad B

05/01/2016 11:55:42
Anchor link
http://www.nu.nl/tech/3480769/online-gokken-2015-toegestaan.html
nu.nl, een nogal slordige nieuwssite, bedoelt waarschijnlijk 1/1/2016 ipv 1/1/2015
Het kabinet gaat online gokken toestaan, wetgeving moet nog gemaakt worden. Het is dus nog niet zover.
Gewijzigd op 05/01/2016 11:57:12 door Aad B
 
Lord Gaga

Lord Gaga

05/01/2016 14:19:21
Anchor link
Aad B op 05/01/2016 11:55:42:
http://www.nu.nl/tech/3480769/online-gokken-2015-toegestaan.html
nu.nl, een nogal slordige nieuwssite, bedoelt waarschijnlijk 1/1/2016 ipv 1/1/2015
Het kabinet gaat online gokken toestaan, wetgeving moet nog gemaakt worden. Het is dus nog niet zover.


Volgens mij moet je dan alsnog een vergunning aanvragen helaas.
 
Kevin Numeric

Kevin Numeric

23/01/2016 20:35:08
Anchor link
Dag Lord Gaga,

Graag kom ik persoonlijk met jou in contact. Wil je zo vriendelijk zijn om mij een PM te sturen?


Mvg
Kevin Numeric
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/01/2016 20:46:29
Anchor link
Je kan hem ook een PM sturen via zijn profiel ;-).
 

24/05/2021 12:32:43
Anchor link
Ik ben bang dat je je idee nog moet verfijnen, omdat je volgens het schema mensen in principe geen kans geeft om te winnen, je moet op dit moment de beste oplossingen beter bestuderen, weet ook dat je heel serieus over wetgeving
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/05/2021 15:23:55
Anchor link
Edit:
Nuttige reactie na vijf jaar.

Let in het vervolg even op de datum van de laatste reactie.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.