Goksite starten

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Je ontwikkelt innovatieve, maatschappelijk belangrijke applicaties; Je implementeert nieuwe features; Je gaat in gesprek met eindgebruikers en designers om de applicaties continu te finetunen; Je draait mee in een professionele Agile/Scrum omgeving. Hier ga je werken Onze klant is een internationale organisatie gevestigd in de omgeving van Amsterdam. Ze staan zeer goed bekend in de markt door hun innovatieve dienstverlening op IT gebied en hun gepassioneerde werknemers. Voor hun inspanningen op het gebied van IT hebben ze meerdere prijzen gewonnen! Onze klant is onderdeel van een Corporate werkgever en heeft zelf 300 mensen in dienst. Om

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde Java professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze top-opdrachtgevers. Geen werkdag is hetzelfde! Je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfs kritische systemen voor onze klanten in regio Noordoost zoals DUO, ING, CJIB en Tendernet. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je verder te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meetups en doen veel aan kennisdeling. Sogetisten hebben plezier in hun werk en staan

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Back end developer Python, PHP

Functie Jij als full stack ontwikkelaar zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar een PO en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult voornamelijk (lees 75%) werken aan de roostersoftware. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere flexwerkers ingezet kan worden. Verder willen ze financiële koppelingen gaan maken

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer React Sportsoftw

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van onze stack; Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer met Laravel ervaring! Voor een groeiende werkgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP developer met Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten in een specifieke markt. Als PHP developer ben je samen met een gemotiveerd team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het innoveren van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Als software developer ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Om

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »
Lord Gaga

Lord Gaga

03/01/2016 19:12:00
Anchor link
Goedenavond,

Allereerst heb ik geen idee of dit topic in de juiste categorie staat of dat dit onderwerp hier überhaupt besproken kan / mag worden. Is dit het geval hiervoor mijn excuses.

Al een tijdje loop ik met een idee voor een kleine goksite. Echter kan ik nergens (voldoende) informatie vinden over de regels die hier aan vast zitten.

Het idee is als volgt; Elke dag om 10 uur wint de helft van het aantal mensen dat meespelen, het dubbele van hun inzet. De inzet hangt af van de categorie waarin je meespeelt. Wanneer je meespeelt in de categorie "5 euro", betaal je 5 euro als inzet. Stel dat er 10 mensen meespelen in die categorie, zijn er 5 mensen die het dubbele van hun inzet winnen, namelijk 10 euro.

Let er op dat dit puur een idee is, ik heb geen idee of dit in de werkelijkheid ook op deze manier te behalen is.

Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring heeft met het beheren van een goksite. Is hier een vergunning voor nodig? Moet ik kansspelbelasting betalen? Zijn er andere (verborgen) kosten waar rekening mee gehouden moet worden? etc.

Op de website belastingdienst.nl heb ik al enige informatie gevonden, echter lukt het me niet om dit toe te passen op mijn idee. Onder het kopje "vrijstellingen" staat bijvoorbeeld het volgende:

Quote:
In de volgende 2 situaties geldt er een vrijstelling van kansspelbelasting:

- De prijs is € 449 of minder.
- De prijs is niet hoger dan de inleg.

Als op 1 lot meerdere prijzen vallen, moet u deze prijzen bij elkaar optellen om te bepalen of een vrijstelling van toepassing is.


Wanneer 100 mensen meespelen in de categorie "5 euro", is er 500 euro dat wordt verdeeld over 50 mensen. Is dit de prijs waar hierboven over gesproken wordt? Of is de 5 euro winst die elke persoon maakt, de prijs?

Nogmaals excuses wanneer dit niet in het juiste topic geplaatst is, of dat dit niet het juiste forum is om deze vragen te stellen.

Alvast bedankt.
Gewijzigd op 03/01/2016 19:13:34 door Lord Gaga
 
PHP hulp

PHP hulp

27/07/2024 11:58:59
 
Willem vp

Willem vp

04/01/2016 01:14:20
Anchor link
Inhoudelijk kan ik hier niet op antwoorden; ik denk dat je daarvoor het best contact kunt opnemen met de Kansspelautoriteit.

Wel mis ik in je concept de basisregel van elke kansspelaanbieder: "de bank wint altijd". Oftewel: waar haal je je eigen winst vandaan als de volledige inzet wordt uitgekeerd als prijzengeld?

Toevoeging op 04/01/2016 01:16:11:

Overigens staat op de door mij genoemde website slecht nieuws te lezen voor je:
Quote:
Zowel het aanbieden als het bevorderen van online kansspelen is daarom verboden in Nederland.
 
Lord Gaga

Lord Gaga

04/01/2016 01:38:42
Anchor link
Waar ik mijn eigen winst vandaan wil halen weet ik nog niet zeker. In het ergste geval winnen spelers niet 100% van hun inzet, maar bijvoorbeeld 95% van hun inzet. Daarbij wil ik ook proberen inkomsten te genereren uit advertenties.

Dat online kansspelen verboden zijn in Nederland las ik ook inderdaad (na het posten van mijn topic ...). Op dit moment ben ik aan het onderzoeken of online kansspelen met Bitcoins hier ook onder vallen, en op het eerste gezicht lijkt dit niet zo te zijn omdat Bitcoins geen officieel betaalmiddel is. Maar hier kan ik ook niet veel over vinden.

In ieder geval bedankt voor je hulp!

Edit:
Ik heb op diezelfde website gelezen dat online kansspelen per 1 januari 2015 zijn toegestaan. Althans, dat zou de bedoeling zijn. Ik kan nergens uit opmaken of dit ook daadwerkelijk is gebeurd en of er in dat geval nog steeds een vergunning moet worden aangevraagd (die naar horen zeggen rond de €40000 euro is)
Gewijzigd op 04/01/2016 01:44:19 door Lord Gaga
 
Aad B

Aad B

05/01/2016 11:55:42
Anchor link
http://www.nu.nl/tech/3480769/online-gokken-2015-toegestaan.html
nu.nl, een nogal slordige nieuwssite, bedoelt waarschijnlijk 1/1/2016 ipv 1/1/2015
Het kabinet gaat online gokken toestaan, wetgeving moet nog gemaakt worden. Het is dus nog niet zover.
Gewijzigd op 05/01/2016 11:57:12 door Aad B
 
Lord Gaga

Lord Gaga

05/01/2016 14:19:21
Anchor link
Aad B op 05/01/2016 11:55:42:
http://www.nu.nl/tech/3480769/online-gokken-2015-toegestaan.html
nu.nl, een nogal slordige nieuwssite, bedoelt waarschijnlijk 1/1/2016 ipv 1/1/2015
Het kabinet gaat online gokken toestaan, wetgeving moet nog gemaakt worden. Het is dus nog niet zover.


Volgens mij moet je dan alsnog een vergunning aanvragen helaas.
 
Kevin Numeric

Kevin Numeric

23/01/2016 20:35:08
Anchor link
Dag Lord Gaga,

Graag kom ik persoonlijk met jou in contact. Wil je zo vriendelijk zijn om mij een PM te sturen?


Mvg
Kevin Numeric
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/01/2016 20:46:29
Anchor link
Je kan hem ook een PM sturen via zijn profiel ;-).
 

24/05/2021 12:32:43
Anchor link
Ik ben bang dat je je idee nog moet verfijnen, omdat je volgens het schema mensen in principe geen kans geeft om te winnen, je moet op dit moment de beste oplossingen beter bestuderen, weet ook dat je heel serieus over wetgeving
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/05/2021 15:23:55
Anchor link
Edit:
Nuttige reactie na vijf jaar.

Let in het vervolg even op de datum van de laatste reactie.
 
 

Dit topic is gesloten.



Overzicht

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.