Google merchant center shpping ads product_URL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer

Functie De perfecte combinatie tussen techniek en vastgoed. Werk samen met de senior software developer om allerlei software van fluX te verbeteren. Gelukkig voel jij je helemaal thuis in de codewereld van .NET. Dus of je nu bezig bent met het verhogen van de conformiteitscore of het automatiseren van allerlei taxatiemodellen, jij weet precies hoe je de doelstellingen realiseert. En dat terwijl je ook samenwerkt met een extern ontwikkelteam. Waar dit team bepaalde softwaresystemen ontwikkelen, richt jij je vooral op onze Nederlands georiënteerde producten en alle wetgeving die daarbij komt kijken. Voor minimaal 32 uur per week verrijk jij onze

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer - remote werken

Functie Als Front-end (Angular) developer ga je aan de slag met het uitbouwen van hun webapplicatie, als één van de front-end experts ga je samen met collega’s in een devops team werken aan een nieuw front-end voor hun calculatie oplossing. Binnen de calculatiesoftware kunnen meerdere professionals tegelijk samenwerken, 3D calculaties uitvoeren en ook inzien met de benodigde specifieke details. Deze software wordt veel ingezet om projectbeschrijvingen en kosten in kaart te brengen, en tijdens de uitvoering te bewaken. Maar hiernaast liggen er in de toekomst veel meer plannen op het gebied van front-end in de andere applicaties. Genoeg te doen

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

API Developer Red Hat Fuse

Dit ga je doen Als API Developer zal je verantwoordelijk zijn voor het: het maken van API's en het correct laten draaien van de API's op het platform. Hierdoor kom je in aanraking met Red Hat Fuse, Springt Boot, 3Scale, Red Hat SSO, Openshift en Azure DevOps; zorgen voor de kwaliteit van de ontwikkeling, integratie en prestaties van de API's; zorgen voor een stabiel integratieplatform. Hier ga je werken Deze organisatie is een toonaangevende speler in de vastgoedbranche en telt momenteel ruim 500 medewerkers. Met meer dan 150 applicaties staat er een complex applicatielandschap dat hoofdzakelijk op OpenShift, Azure en

Bekijk vacature »

.NET Developer te Naarden

Bedrijfsomschrijving Voor mijn klant ben ik op zoek naar een .NET Developer om het huidige team te komen versterken. Deze organisatie bevindt zich in de logistieke sector, en zij hebben een eigen ERP systeem ontwikkeld dat zij inzetten ter optimalisatie van de logistieke processen van haar eindklanten. Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 20 jaar, waarbij zij een duidelijke missie hebben, namelijk: het werk van de eindklant makkelijker maken door de systemen die zij leveren. Ze werken over heel de wereld, wat deze organisatie een echte internationale speler maakt. Binnen de organisatie kenmerken ze zich door een dynamische en professionele

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Dit ga je doen Met behulp van diverse programmeertalen ontwikkelen van Front-end software; Het begeleiden van het front-end team; Het oplossen van incidenten; Het bijhouden van een backlog; Je hebt een actieve bijdrage in de wekelijkse overleggen met de omliggende teams; Je houdt trends bij en adviseert het management hierover waar nodig; Helder communiceren met de stakeholders om hen zo mee te nemen in projecten en laten inzien wat de duur en toegevoegde waarde van bepaalde projecten is. Hier ga je werken Deze organisatie heeft circa 40 miljoen bezoekers per maand en heeft innovatie hoog in het vaandel staan. Het

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

PHP Developer

Als PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen pure PHP code schrijven. Samenwerken met de klantreiziger om onze klanten

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

29/06/2019 06:00:55
Quote Anchor link
Ik heb contact met google customer service gehad, maar moeilijk om ze snel te pakken te krijgen over het volgende probleem.

Ik heb de xml datafeeds correct gemaakt, maar mijn vergelijkingswebsite die product_urls via affiliates gebruikt zoal tradetracker bijv, blijken niet goed te zijn, omdat ik de volgende foutmelding krijg:

"URLs do not belong to your website"

in
https://support.google.com/merchants/answer/6363310?hl=nl

staat:

Quote:
Alleen artikelen promoten die direct kunnen worden gekocht
De producten waar u in Shopping-advertenties reclame voor maakt, moeten verkrijgbaar zijn via uw winkel. U mag Shopping-advertenties niet gebruiken om partner- of betalen-per-klik-links naar producten te promoten, behalve wanneer u deelneemt aan het bètaprogramma Affiliate Advertising of wanneer u een service voor prijsvergelijking (Comparison Shopping Service, CSS) biedt in de Europese Economische Ruimte (EER) of Zwitserland.

Daar voldoe ik aan. Ik ben een Comparison Shopping Service in de Europese Economische Ruimte (EER).
Als ik de productUrl naar mijn eigen domein verwijs, dan is dat weer geen verkooppagina.

tegenstrijdig en kom er niet uit.

Heeft iemand hier ervaring mee?

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 06:13:21

Ward van der Put
Moderator

Ward van der Put

29/06/2019 19:18:32
Quote Anchor link
Ben je ook echt een prijsvergelijker of doe je maar alsof?

https://comparisonshoppingpartners.withgoogle.com/

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

30/06/2019 01:44:25
Quote Anchor link
Ja, stommme vraag. Natuurlijk ben ik een prijsvergelijker.
Ik heb dit al gelezen wat in die link staat.
Even goed lezen, het probleem zijn de affiliate links

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

30/06/2019 10:49:36
Quote Anchor link
Daniel van Seggelen op 30/06/2019 01:44:25:
Ja, stommme vraag. Natuurlijk ben ik een prijsvergelijker.
Ik heb dit al gelezen wat in die link staat.
Even goed lezen, het probleem zijn de affiliate links

Als je wilt dat andere jou nog verder helpen, zou ik als ik jou was maar op een andere toon praten.

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

30/06/2019 12:06:05
Quote Anchor link
@ Marthijn, Als ik jou was zal ik je adviseren andere mensen hun tijd niet te laten verspillen door deze berichten te schrijven.

Het is logisch dat Ward van der Put op een verkeerde toon praat, alsof mensen hier deze problemen uit hun duim zuigen? Terwijl dit een belangrijk unt is wat ik aanhaal. Dan maar beweren dat men het alsof doen?

Gewoon een stomme opmerking en dat is de waarheid.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

30/06/2019 14:29:06
Quote Anchor link
Ik ben de eerste die zal toegeven dat ik hier 0,0 verstand van/ervaring mee heb, maar ik denk dat het de bedoeling is dat je op een of andere manier aangeeft dat je de links mag gebruiken. Mogelijk moet je dus een soort van overeenkomst hebben met deze "affiliates".

Ik kan mij zo voorstellen dat niet iedereen *puts on sunglasses* ...het op prijs stelt... dat je op de bonnefooi links van andermans sites gebruikt.

En chill eens een beetje zeg, tis al veel te warm :). @Ward geeft je niet zomaar een link. Heb je ook al gekeken of je aan de daar geschetste criteria voldoet?

Je hebt het over toon maar jij vindt dat wij jouw tijd aan het verspillen zijn? Ik kan mij niet herinneren dat we enige verplichting hebben om ergens op te reageren - dat is allemaal vrijwillig. Het enige wat jij bereikt met deze toon is potentiële antwoordgevers wegjagen uit deze thread. Dit is geen helpdesk, laat staan een betaalde.

Op voorhand zeggen dat iets ergens niet aan ligt of iets een onzinnig antwoord is, nog voordat je de precieze oorzaak van een probleem hebt vastgesteld lijkt mij op zijn zachtst gezegd... voorbarig.

Zolang je niet weet waarom iets misgaat dien je alle opties open te houden. En soms iets opnieuw of zelfs een derde maal te controleren. Het kan altijd zijn dat je iets over het hoofd ziet of verkeerd hebt geïnterpreteerd.
Gewijzigd op 30/06/2019 14:39:48 door Thomas van den Heuvel

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.