H

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

20/03/2004 22:29:00
Quote Anchor link
Quote:
btw diezelfde code werkt bij mij perfect

zet dit eens bovenaan het bestand
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php error_reporting(E_ALL); ?>


welk bestand ? invullen.php of bericht.php ?
 
PHP hulp

PHP hulp

13/05/2024 22:37:51
 
Mitch X

Mitch X

20/03/2004 22:49:00
Quote Anchor link
... kun je overal zetten ...
 
Bram Z

Bram Z

20/03/2004 23:30:00
Quote Anchor link
kan je het gewoon niet doen met GD kzal morgen eens een scripje maken
 
Keys

Keys

21/03/2004 12:28:00
 
Rick

Rick

21/03/2004 12:44:00
Quote Anchor link
Quote:
kan je het gewoon niet doen met GD kzal morgen eens een scripje maken
het lijkt me nogal onnodig om hier GD voor te gebruiken

GD is daar net iets te CPU intensief voor

met een paar layers werkt het ook perfect :)
 
Arend a

Arend a

21/03/2004 13:08:00
Quote Anchor link
Hoezo is dit te CPU intensief voor dit?

Als het werk: mooi, maar hoe kan iets te CPU intensief zijn? Iets is imho te cpu intensief wanneer het de runtime van 30 seconden overtreed ;)

Wat een gelul zeg, een hoop van die webbakken zijn contant geen fuck uit te voeren met hele dagen loads van 0.0, maak dan ook een gebruik van de powerr van je webbak?
 

21/03/2004 15:14:00
Quote Anchor link
dus wat moet ik nu doen .....?
 
Rick

Rick

21/03/2004 15:17:00
Quote Anchor link
GD is niet bepaald cpu vriendelijk, en ik ben het met je eens dat de meeste webbakken uit hun neus zitten te vreten
maar waarom meer cpu gebruiken dan nodig is?

als je dit perfect kan doen met een paar layertjes is het toch ook goed?
 
Arend a

Arend a

21/03/2004 17:20:00
Quote Anchor link
Omdat je met GD iets mooier kan aliasen, het niet afhankelijk is van je browser wat er uitkomt. Kan een overweging zijn. Je kan de bon makkelijker in een pagina verwerken dan html binnen een bepaalde context.

Ga eerst nu maar eens GD benchmarken en dan opnieuw zeuren over dat het cpu verbruik zo groot is :)
 
Rick

Rick

21/03/2004 18:12:00
Quote Anchor link
heb je GD en imagemagick weleens naast elkaar gedraait?
dan zie je dat de cpu load abnormaal hoog is ;)
 

21/03/2004 20:13:00
Quote Anchor link
en waar ken k da dan downloaden ?
 
Arend a

Arend a

21/03/2004 21:24:00
Quote Anchor link
Waarom naast elkaar?
 
Rick

Rick

21/03/2004 21:56:00
Quote Anchor link
ik bedoel gewoon testen, een plaatje met imagemagick omzetten en een plaatje met gd omzetten

dan zie je wel wat ik bedoel, imagemagick doet iets in 1sec waar gd zo'n 20 voor nodig heeft
 
Arend a

Arend a

21/03/2004 23:21:00
Quote Anchor link
Hmm, nou werk ik zelden met php icm GD, maar dit lijkt me wel eens de moeite waard eens wat meer naar te kijken.

Het ruikt alsof er iets meer omstandigheden zijn waardoor GD zo vreselijk sloom is? In hoeverre overdrijf je om je punt duidelijk te maken? :)
 
Rick

Rick

22/03/2004 01:18:00
Quote Anchor link
ik overdrijf niet, het hangt heel erg van de setup en versie af maar dat zijn resultaten die ik ooit zelf uit testen heb gekregen

maar bij GD zitten er echt gigantische verschillen tussen verschillende versies
de ene versie kan 2x zo langzaam zijn als de andere versie, dus dat is gewoon een beetje testen

btw. het is al een paar jaar geleden dat ik dat getest heb, het kan zijn dat GD inmiddels een heel stuk sneller is geworden maar toen waren dat mijn bevindingen
 

22/03/2004 09:42:00
Quote Anchor link
leuk maar wat moet ik nu doen ?
 

24/03/2004 13:02:00
Quote Anchor link
leuk maar wat moet ik nu doen ?
 

27/03/2004 13:49:00
Quote Anchor link
ik kom er echt niet uit zou iemand zo'n scriptje voor mij kunnen makken ?
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.