Hackers hulp gevraagd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

PHP Laravel developer

Functie omschrijving Weet jij alles van Laravel en krijg je energie van het ontwikkelen van software hiermee? Laat snel wat van je horen want wij zoeken een PHP/Laravel developer in regio 's-Hertogenbosch. Jouw taken zullen bestaan uit: Softwareapplicaties ontwikkelen en verder optimaliseren in veel diverse projecten op basis van Agile/Scrum. Uitleg geven over software en applicaties Klantcontact hebben over bestaande applicaties. Documentatie schrijven over applicaties. Techstack: PHP, Laravel, HTML, CSS, Javascript. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van 's-Hertogenbosch en is een klein softwarebedrijf. Er werken ongeveer 15 medewerkers, verdeeld in meerdere teams, zoals back-end en front-end development, projectmanagement

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Database Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te voeren, maar het is ook prettig als je in de omgeving van Tilburg woont om naar het kantoor te kunnen komen. Vind jij het leuk om jouw creatieve vaardigheden te benutten om complexe systemen te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Bedrijfsprofiel Voor wie

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Back-end PHP Developer

Dit ga je doen Her- en uitbouwen van het inhouse softwareplatform dmv PHP; Onderhouden van bovengenoemd platform in PHP; Sparren met het team; Meedenken over nieuwe functionaliteiten, security etc; Jouw input leveren aan het proces door op de hoogte te blijven van nieuwe ontwikkelingen etc. Hier ga je werken Onze klant, gevestigd in de omgeving van Alkmaar, levert wereldwijd oplossingen op het gebied van IT. Dag in dag uit werken zij met veel passie aan hun product waarmee ze streven naar verbeteringen binnen zorg. Voor onze klant zijn we op zoek naar een medior PHP Developer. Je komt te werken

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Front end developer Zorgplatform

Functie Jij als Front end ontwikkelen zult komen te werken samen met 1 PHP ontwikkelaar, 1 Python developer en een flexibele schil aan ontwikkelaars . Samen ga je ervoor zorgen dat de huidige producten doorontwikkeld worden. De Marketplace is geschreven in PHP Laravel en in de front end React. De roostersoftware is ontwikkeld in Python in combinatie met React in de front end. Jij zult als Front ender dus voornamelijk bezig zijn met het verbeteren van onze interfaces op onze verschillende producten. Momenteel ligt de uitdaging in het feit dat de roostersoftware breder schaalbaar moet worden zodat het voor meerdere

Bekijk vacature »

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Backend Developer Integraties API HBO REST

Samengevat: Deze werkgever is een IT-consultancy. Wil jij werken als Backend Developer Integraties? Heb jij kennis van gangbare berichtformaten? Vaste baan: Backend Developer Integraties API HBO €3.100 - €4.400 Zij bieden innovatieve oplossingen die bedrijven efficiënter en wendbaarder maken, waardoor onze klanten zich net zo snel kunnen ontwikkelen als de business van hen vraagt. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot en ingewikkeld. Hou jij van diepgang

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »

Yorick17

yorick17

28/01/2010 16:28:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal

Ik ben op school geblokkeerd van de computers omdat ik COD op mijn schijf heb staan. Nu heb ik een weddenschap met mijn informatica docent dat als het lukt om via een ander account administratierechten te krijgen en alle programma's te kunnen uitvoeren, ik dan mijn account weer terug krijg. Hij beweert namelijk dat het waterdicht is. (niet dus!)

De beheer van de computers en server wordt gedaan door een bedrijf. Maar ondans dat ben ik al een heel eind. Ik heb het register gekraakt en taakbeheer ingeschakeld. In het register kan ik nog niet alles veranderen wat in HKCU zin. Heeft iemand nog verdere tips of trucks die me zouden kunnen helpen?
 
PHP hulp

PHP hulp

07/05/2024 03:58:14
 
Tamara

Tamara

28/01/2010 16:33:00
Quote Anchor link
offtopic:

leuk idee!! en veel succes ;)
 
Niels K

Niels K

28/01/2010 16:33:00
Quote Anchor link
Umm.. ik heb wel een scriptje ergens liggen dat ik mezelf lokaal admin kan maken..
 
- Jim  -

- Jim -

28/01/2010 16:33:00
Quote Anchor link
You f^c|<'d it up, and made a promise, and now you want us to solve it???
 
Bas Php

Bas Php

28/01/2010 16:33:00
Quote Anchor link
ik zie hier geen duidelijke vraag??
wat wil je nou precies van ons weten??
 
Thijs Damen

Thijs Damen

28/01/2010 16:34:00
Quote Anchor link
Staan de gebruikers op de PC of via domain? is gewoon inloggen op de PC als admin al voldoende (om je docent te overtuigen). In dat geval zijn er genoeg password reset scripts die je zo op een floppy (ja-ha!) gooit om het admin wachtwoord leeg te gooien, dan ben jij admin op de PC (lokaal, niet via domein). en kun jij je COD weer lekker spelen (solo!).

Als dat genoeg is voor je docent ben je zo klaar.
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 16:43:00
Quote Anchor link
Nee het is via een domein, dat is het probleem. Booten via een cd/dvd/floppy/usb gaat niet want er zit een bios password op de computers. Het profiel wordt vanaf de server geladen en dan pas kun je het gebruiken. Het is op deze manier al wel gelukt om regedit open te breken.
 
Pim -

Pim -

28/01/2010 17:02:00
Quote Anchor link
Even computer openschroeven en BIOS wachtwoord jumpertje eruit halen. Google op je moederbord om de plek te vinden.

Maar is er niks leuks te vinden om het inlogscherm te faken en dan de inlogdata op te slaan oid?

Anders zou je nog een keylogger kunnen gebruiken om het mailwachtwoord ofzo te loggen, mits deze hetzelfde is als het gebruikerswachtwoord.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

28/01/2010 17:05:00
Quote Anchor link
Pim schreef op 28.01.2010 17:02:
Even computer openschroeven
Ik zie iemand dat nog niet zo snel doen op een school ..
 
- SanThe -

- SanThe -

28/01/2010 17:06:00
Quote Anchor link
yorick17 schreef op 28.01.2010 16:43:
.... want er zit een bios password op de computers ....

Openschroeven, batterijtje er even uithalen, even wachten, batterijtje weer terugzetten en gaan zonder password.
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 17:10:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 28.01.2010 17:05:
Pim schreef op 28.01.2010 17:02:
Even computer openschroeven
Ik zie iemand dat nog niet zo snel doen op een school ..

Klopt, op zich weet ik wel hou ik een bios ww kan opschonen. Maar wat je zegt is idd waar. We zitten daan met z'n 40 in een informatica lokaal en ik als achterste kan wel veel dingen doen die niet zo goed te zien zijn voor de leraar en mede lerlingen, maar zomaar ff openschroeven midden in de klas zit er denk ik niet bij.
 
Wesley Overdijk

wesley Overdijk

28/01/2010 17:10:00
Quote Anchor link
@SanThe:

yorick17 schreef op 28.01.2010 16:43:
Nee het is via een domein, dat is het probleem. Booten via een cd/dvd/floppy/usb gaat niet want er zit een bios password op de computers. Het profiel wordt vanaf de server geladen en dan pas kun je het gebruiken. Het is op deze manier al wel gelukt om regedit open te breken.


Die methode gaat dus niet werken. tenzij hij wel alleen een game wilt spelen. :P
 
Tamara

Tamara

28/01/2010 17:11:00
Quote Anchor link
Kan je niet contact opnemen met dat bedrijf en vragen of ze je kunnen helpen met hacken in hun systeem? ;)
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 17:19:00
Quote Anchor link
Tamara schreef op 28.01.2010 17:11:
Kan je niet contact opnemen met dat bedrijf en vragen of ze je kunnen helpen met hacken in hun systeem? ;)
Zij zijn de mensen die me geblokkeerd hebben. Maar ik dacht ook dat ik nooit zo ver zou kunnen komen in het systeem. commandline zelf werkt niet maar batch files wel. Heeft niemand een leuk programma of een scriptje dat de boel kan omzeilen of zo?
 
Naam Loos

Naam Loos

28/01/2010 17:21:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 28.01.2010 17:05:
Pim schreef op 28.01.2010 17:02:
Even computer openschroeven
Ik zie iemand dat nog niet zo snel doen op een school ..


Het leuke is dat wij Dell optiplex hebben met een schuiver die je naar achter drukt en de bovenkant wipt omhoog. In minder dan 15 seconden had ik de cd rom speler uitgeschakeld ;)
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 17:31:00
Quote Anchor link
Ik geloof dat je met dat truckje maar ff moet uitlegen want wij hebben op school ook Dell OptiPlex GX520 en Dell OptiPlex 755. Maar dan nog moet je hem uit elkaar halen of niet?
 

28/01/2010 17:33:00
Quote Anchor link
Als je in een Windows domein zit, met policy's dan is het inderdaad vrijwel onmogelijk om administrator te worden. Je kunt dan hoogstens administrator van een lokale pc worden (door dat bios reset trucje). Maar dan kan je nog niks. Zelfde geldt voor Novell, daarmee kan je ook echt alles dicht timmeren.

Windows wordt niet voor niets zoveel gebruikt :-).

Ow, de meeste pc's zijn simpel open te slopen, twee schroefjes achter loshalen en de klep eraf schuiven. Knopjes aan de zijkant indrukken en de klep eraf schuiven. Maar dat valt ook vaak weer te beveiligen met een hangslot o.i.d.
Ook kunnen sommige systemen gewoon bij het booten al een factory image terug zetten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Vincent Huisman

Vincent Huisman

28/01/2010 17:44:00
Quote Anchor link
ik heb wel een bat scriptje gevonden waarmee je een nieuwe user kan aanmaken, ik god dat voor die ene computer is maar miss kan je er wat mee:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
net user (username) /ADD

en dat dan in een .bat file stoppen

(http://www.hackersworld.nl/gscripts.php?p=bat)
 
Bas IJzelendoorn

Bas IJzelendoorn

28/01/2010 17:56:00
Quote Anchor link
Inmiddels zijn wij op school van computers veranderd maar voorheen hadden we dell computers met windows, novell en NetOpSchool.

Het is mij gelukt om via de program files(van de server) welke als verborgen map zijn, in te loggen in het programma NetOpSchool als administrator hierdoor kreeg ik vrijspel in het meekijken, blokkeren van muis en toetsenbord en berichten tonen op de pc van de gewone gebruiker. (vooral leuk om bij de docent zelf te doen)

Ik vond dit niet genoeg en ben verder gegaan. Ik kwam in diezelfde program files. Ook een verborgen map tegen van novell. daar kwam ik een readme tegen. Langzaam deze stap voor stap uitgevoerd en ik was administrator. er zit namelijk een functie op dat als de administrator al zijn gegevens kwijt is, hij een nieuw account aan kan maken en zichzelf weer admin kan maken. de readme vindt je geheid als je in de 1e verborgen map van novell komt.
 
Yorick17

yorick17

28/01/2010 18:08:00
Quote Anchor link
@nimtex
ja zoiets probeer ik dus ook alleen werken wij met schijven op school en dat is dus iets moeilijker denk ik. Alle programma's staat op schijf P en die is voor mij als simpele gebruiker niet eens te zien. Dan hebben we ook nog schjif S en met veel moeite ben ik daar ingekomen. Maar verder?

Ja we hebben idd policies en nee die zijn niet te veranderen in het register. Maar ik geloof dat ik wel eens wat gelezen heb over programma's die bij de bios kunnen en eventueel het ww kunnen veranderen.
 

28/01/2010 18:31:00
Quote Anchor link
Overigs moet ik wel even vermelden dat dit soort activiteiten illegaal zijn en dat een docent niet gemachtigd is om een vrijbrief voor hacken binnen de organisatie af te geven...
 

Pagina: 1 2 3 4 5 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.