header('Location: url') werkt niet maar headers nog niet verzonden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren PHP Software Developer

Functieomschrijving Voor een toffe opdrachtgever in regio Breda zijn wij op zoek naar een medior PHP Developer met affiniteit met Laravel. Je komt te werken bij een uitdagende opdrachtgever met supergave klanten in een specifieke branche. Als PHP ontwikkelaar ben je samen met een vooruitstrevende team van 6 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en het vernieuwen van informatiesystemen voor een specifieke branche. Je ondersteunt complexe uitdagingen van klanten. Vervolgens breng je hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Affiniteit met Laravel is een pré. Om de klanten zo goed mogelijk te ondersteunen en snel in

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Als PHP Developer ga jij aan de slag met uitdagende software projecten. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Deze software bouw je vooral in PHP en specifiek Laravel. Dit framework kent dus geen geheimen voor jou. De software die jij gaat ontwikkelen is heel divers, van urenregistratiesystemen tot compleet geautomatiseerde tools. In deze veelzijdige functie ga jij je zeker niet vervelen, elke dag bestaat weer uit nieuwe uitdagingen. Bedrijfsprofiel Deze

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij graag aan de slag als C# ontwikkelaar en jouw skills verder ontwikkelen? Zoek niet verder! Als C# ontwikkelaar ga je aan de slag met de volgende taken: (verdere) ontwikkeling van de software voor de interne processen binnen een .net omgeving; optimaliseren van de dataprocessing; ontwerpen en implementeren van zowel desktop- als web-programmatuur; ontwikkeling van tools ten behoeve van consultants en klanten. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Den Bosch. Zij ontwikkelen business intelligence software voor een specifieke branche. Dit houdt in dat zij dashboards ontwikkelen

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Gezellige team, passie en een groene toekomst! Lees hier de vacature van Front-end Developer bij All in Power! All in power heeft zich tot doel gesteld écht bij te dragen aan de energietransitie. Dit doen wij door de markt voor energie volledig op zijn kop te zetten. Producenten van schone (wind- of zonne-)energie verkopen via ons platform hun energie rechtstreeks aan gebruikers. Of dit nu huishoudens, bedrijven of bijvoorbeeld laadpalen zijn ons platform maakt het uitwisselen van energie mogelijk. Zo maken we de business case van onze klanten veel sterker en loont het om (meer) te investeren in vergroening voor

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jij begint als .NET ontwikkelaar in een team met 10 andere Software Engineers. De werkzaamheden zijn afwisselend, zo kan het dat jij bezig bent met volledig nieuwe features of het door ontwikkelen van bestaande sites of shops. Wij ontwikkelen web applicaties, maar ook mobiele applicaties. Daarnaast bijt jij je soms ook van in externe koppelingen met systemen zoals een ERP. Als team is er een duidelijke focus m.b.t. het waarborgen van de performance en snelheid van webshops. Ook zijn wij expert op het gebied van configuratoren. Kortom enorm veel afwisselende werkzaamheden! Ook jouw werkplek kan afwisselend zijn. Soms heb

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »
Pepijn de vos

pepijn de vos

16/10/2008 21:34:00
Quote Anchor link
ik heb deze code op een site staan:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
header('Location: ' . $ideal->getBankUrl());
$content .= '<a href="' . $ideal->getBankUrl() . '">ga naar bank</a>';
?>


de header doet niks, ik zie gewoon die link, en dan gebeurd er niks.(link later toegevoeg als debug)
ik heb error reporting aan staan, en dit is echt niet de klassieke 'warning: headers could not be sent: output started at /bla/bla.php on line 123'(uit mijn hoofd)

de header werkt gewoon niet, en als ik de link aan klik kom ik alsnog uit waar ik heen moest.
getest in safari en firefox, geen browser dingetje dus...

kan iemand hier iets me?
moet ik nog meer code plaatsten?
dit geheel zit in een wordpress plugin en maakt gebruik van de mollie api.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:41:31
 
Kristoff

kristoff

16/10/2008 21:36:00
Quote Anchor link
als je de fout output started krijgt dan is het een teken dat je reeds iets hebt afgedrukt voor je header.
Je kan header alleen gebruiken en als je nog niets geecho't hebt als je html in php gebruikt hebt of je nog geen html voor je php hebt staan.


edit woeps verkeerd gelezen. sorry voor de reactie. ik dacht dat je de fout wel kreeg.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door kristoff
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

16/10/2008 22:09:00
Quote Anchor link
plaats helemaal bovenaan in je script dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_start(); ?>
is en onderaan dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_end_flush(); ?>
eens, probeer dan nog is.
 

16/10/2008 22:12:00
Quote Anchor link
Paradox&#8482; schreef op 16.10.2008 22:09:
plaats helemaal bovenaan in je script dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_start(); ?>
is en onderaan dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_end_flush(); ?>
eens, probeer dan nog is.

Ieuw, ieuw, ieuw.
Dit:
Afbeelding
is ob. Ob_* hoef je eigenlijk nergens op een website te gebruiken (uitzonderingen daargelaten).

Zet eens
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
?>

helemaal bovenaan.
 
Wouter De Schuyter

Wouter De Schuyter

16/10/2008 22:16:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 16.10.2008 22:12:
Paradox&#8482; schreef op 16.10.2008 22:09:
plaats helemaal bovenaan in je script dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_start(); ?>
is en onderaan dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_end_flush(); ?>
eens, probeer dan nog is.

Ieuw, ieuw, ieuw.
Dit:
Afbeelding
is ob. Ob_* hoef je eigenlijk nergens op een website te gebruiken (uitzonderingen daargelaten).

Zet eens
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
?>

helemaal bovenaan.



:/ bij mij werkt het dan toch tenminste?
Wat is er zo mis met "ob" ?
 

16/10/2008 22:24:00
Quote Anchor link
Paradox&#8482; schreef op 16.10.2008 22:16:
Karl schreef op 16.10.2008 22:12:
Paradox&#8482; schreef op 16.10.2008 22:09:
plaats helemaal bovenaan in je script dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_start(); ?>
is en onderaan dit
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php ob_end_flush(); ?>
eens, probeer dan nog is.

Ieuw, ieuw, ieuw.
Dit:
Afbeelding
is ob. Ob_* hoef je eigenlijk nergens op een website te gebruiken (uitzonderingen daargelaten).

Zet eens
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);
?>

helemaal bovenaan.



:/ bij mij werkt het dan toch tenminste?
Wat is er zo mis met "ob" ?

Omdat je het probleem omzeilt, als je een headers allready sent foutmelding krijgt, dan moet je zorgen dat er geen content boven de headers staat.
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

17/10/2008 16:36:00
Quote Anchor link
jongens, ik zeg toch dat ik die error wel krijg als ik er een echo voor zet, maar zo niet.

ik krijg dus GEEN ERROR en ik heb GEEN OUPUT voor die header toch WERKT het NIET.

de periode dat ik dat soort fouten niet snapte ben ik nou toch wel voorbij...

ob_start gebruik ik voor functies die niet van mij zijn waarvan ik de output niet in de browser wil hebben maar in een var of database.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door pepijn de vos
 
- SanThe -

- SanThe -

17/10/2008 16:55:00
Quote Anchor link
Zit de juiste waarde wel in $ideal->getBankUrl()?

En wat gebeurt er als je die waarde even letterlijk neerzet?
header('Location: hierdusdewaardetypen'); .
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

17/10/2008 17:14:00
Quote Anchor link
ik zeg ook al dat als ik daarna diezelfde waarde in een <a> zet dat hij wel werkt, dus met de link is niks mis, maar ik zal het eens proberen als je daar blij van word.
 
PHP Newbie

PHP Newbie

17/10/2008 17:27:00
Quote Anchor link
pepijn de vos schreef op 17.10.2008 17:14:
ik zeg ook al dat als ik daarna diezelfde waarde in een <a> zet dat hij wel werkt, dus met de link is niks mis, maar ik zal het eens proberen als je daar blij van word.


Volgens mij zit jij met een probleem, proberen wij je te helpen. Je hoeft ons dus niet blij te maken hoor.

Ik denk dat je toch wat meer code prijs zult moeten geven. Echo anders die link even.
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

18/10/2008 13:00:00
Quote Anchor link
tuurlijk php newbie, ik bedoelde dat ik niet helemaal geloofde dat dat het zou zijn.

ik heb gekeken wat er in die link staat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<a href="https://ideal.abnamro.nl/nl/ideal/identification.do?randomizedstring=12345678901trxid=12345678901234">ga naar bank</a>

maar dan een ander getal... dat is elke keer anders!

ik heb ook geprobeerd om gewoon http://www.google.nl in de redirect te typen, werkte niet.

en ik heb geprobeerd om urlencode op die functie te doen, maar toen deed de link het ook niet meer... met htmlentities deed de link het nog wel, maar de header nog steeds niet.

ik wil best wat code geven, maar ik heb geen idee waar het zit, en dus ook niet wat relevant is, en ik kan moeilijk heel wordpress hier gaan posten.
wat ik wel nog even kan doen is mijn plugin op een andere (versie van) wordpress zetten, misschien zit er ergens een bugje dat hij de header sloopt ofzo?

oja, dit stond er nog op de php site:
Quote:
The second special case is the "Location:" header. Not only does it send this header back to the browser, but it also returns a REDIRECT (302) status code to the browser unless some 3xx status code has already been set.
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

18/10/2008 15:53:00
Quote Anchor link
pepijn de vos schreef op 18.10.2008 13:00:
oja, dit stond er nog op de php site:
Quote:
The second special case is the "Location:" header. Not only does it send this header back to the browser, but it also returns a REDIRECT (302) status code to the browser unless some 3xx status code has already been set.


misschien wordt er ergens anders al geredirect oid...
 
Pepijn de vos

pepijn de vos

18/10/2008 17:25:00
Quote Anchor link
als er ergens anders al geredirect word zou ik die link toch niet zien?
maar in mijn plugin doe ik verder niks met de header, dus moet het iets met wordpress zijn, ik ga eens testen of het met een andere installatie wel werkt.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.