Hoe krijg ik een submit button naast 2 fields?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Remco van Akker

Remco van Akker

07/01/2012 19:53:50
Quote Anchor link
@voornaamachternaam

De meeste hier zeggen dat een tabel niet gebruikt mag worden
voor een layout. Dat moet perse met CSS.
Beter voor je SEO.
 
PHP hulp

PHP hulp

05/05/2024 16:06:30
 
Ken DC

Ken DC

07/01/2012 19:57:00
Quote Anchor link
Ik ga ergens akkoord met voornaamachternaam :p ik werk met tabellen. MAAR. Als het via een andere mogelijkheid makkelijker gaat, laat ik de hulp na aan anderen xD
 
Wouter J

Wouter J

07/01/2012 20:00:01
Quote Anchor link
voornaam achternaam:
Wat doen jullie moeilijk of ligt het aan mij?
Je kunt toch ook gebruik maken van een tabel? dat is heet makkelijk en handig. of is dat amateuristisch?

Dat is HTML incorrect.

Elke HTML tag heeft een betekenis. <ul> staat voor een unordered list. En <a> voor een anchor (link). Deze betekenissen zijn er niet voor niks, een browser geeft doormiddel van deze betekkenissen stijlen mee aan het element. Een <strong> tag krijgt bijv. al standaard een font-weight: 600; mee. En een <a> tag krijgt standaard zo'n blauw kleurtje + text-decoration: underline; + curser: pointer;.

Een tabel heeft ook zo'n semantische betekenis. Een tabel staat voor een echte tabel zoals wij die ook in het echt kennen. Een tabel die is gebruikt voor het handig en makkelijk weergeven van resultaten of andere tabelluaire-data.
Een tabel staat niet voor het weergeven van een webpagina en voor het maken van verschillende blokken op een site. Deze betekenis heeft de <div> tag meegekregen.

Je moet tags dus gebruiken waarvoor ze zijn, niet wat het handigst is om te gebruiken in het opzicht van de scripter. In principe is een heel document te maken met alleen een <body> tag. Dat doet niemand, omdat het niet hoort.
 
Remco van Akker

Remco van Akker

07/01/2012 20:02:43
Quote Anchor link
Ik deed het vroeger ook met tabellen.
Maar nu doe ik dat niet meer dankzij de site review van MyBuddies..
 
Ken DC

Ken DC

07/01/2012 20:05:46
Quote Anchor link
Remco van Akker op 07/01/2012 20:02:43:
Ik deed het vroeger ook met tabellen.
Maar nu doe ik dat niet meer dankzij de site review van MyBuddies..


Aangezien je MyBuddies aanhaalt. Dat heeft volgens mij niks te maken met tabellen, maar door verschillende fouten die je toelaat in je site.
Ik persoonlijk vind het enorm zielig dat als je iemand om design meningen vraagt, ze je site lopen hacken.
Maar terug on topic... Volgens mij heeft het niks met tabellen te maken ;)
 
Wouter J

Wouter J

07/01/2012 20:06:57
Quote Anchor link
@Ken DC, leuk hoor. Die hele sitecheck is de code + design gechecked en 1 iemand hackt een site. Moet je daar dan telkens op terug komen, kom laat dat eens liggen een onschuldig redirectje heeft echt niet zo'n ophef nodig!
 
Remco van Akker

Remco van Akker

07/01/2012 20:09:06
Quote Anchor link
@Wouter J
Zo'n onschuldig redirectje?
Sorry hoor, maar die 'hack' was niet nodig...
Ik vroeg waar fouten zaten en etc.
Maar 1 VAN JULLIE wil weer hacken..
Maar ja.. even terug op ontopic.
 
Ken DC

Ken DC

07/01/2012 20:10:05
Quote Anchor link
Wouter J op 07/01/2012 20:06:57:
@Ken DC, leuk hoor. Die hele sitecheck is de code + design gechecked en 1 iemand hackt een site. Moet je daar dan telkens op terug komen, kom laat dat eens liggen een onschuldig redirectje heeft echt niet zo'n ophef nodig!


Hey, ik haal het niet in deze topic aan. :O Mij moet je niet aanvallen. De eigenaar van MyBuddies zelf haalt het aan...
En dan denk ik wel dat ik het recht heb om te quoten.
Ik ga niet verder in detail. Maar het is en blijft zielig :)

Toevoeging op 07/01/2012 20:11:05:

Verder on topic.

Tabellen heeft niks te maken met dit incident xD In mijn opinie. :)
 
Wouter J

Wouter J

07/01/2012 20:11:19
Quote Anchor link
Nee, 1 van ons heeft een fout ontdekt in de beveiliging. Daar moet je juist dankbaar voor zijn, een redirectje is niet erg maar denk eens aan een hacker die later -als je site online is- je db deleted? Als iemand al je gegevens ophaalt? Als iemand een virus op je site plaatst? Dat is 10000x erger en daarom moet je blij zijn dat er iemand zo vriendelijk is geweest om dat lek te vinden...
 
Remco van Akker

Remco van Akker

07/01/2012 20:14:40
Quote Anchor link
Ja het is goed dat je de fout hebt ontdekt.
Maar kom op.
Een redirectje te plaatsen hoefde niet?
Geef toe ;)
 

15/01/2012 09:09:57
Quote Anchor link
Voornaam Achternaam op 07/01/2012 19:52:47:
Wat doen jullie moeilijk of ligt het aan mij?
Je kunt toch ook gebruik maken van een tabel? dat is heet makkelijk en handig. of is dat amateuristisch?


Dit is idd erg amateuristisch, ik vind dat echte dev. geen tabellen gebruiken, tenzij er een overzicht getoont moet worden o.i.d maar zeker niet voor formulieren.
Beetje moeite doen voor je layout!
 
Cake Masher

Cake Masher

15/01/2012 14:33:26
Quote Anchor link
Een hack? heb ik wat gemist?
Als dit me MySQL Injectie gebeuren te maken heeft, zou ik je als advies mee willen geven je daar eerst in te gaan verdiepen voordat je überhaupt er mee bezig gaat.. Je ziet steeds vaker beginnende programmeurs die meteen met MySQL databases willen beginnen, te veel informatie over gebruikers opslaan, hun query's niet goed beveiligen en zo alle opgeslagen gegevens kwijt zijn en er iemand vrolijk mee rond loopt. (maar dat is mijn mening..)
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

15/01/2012 14:39:27
Quote Anchor link
Ik had al een account op mybuddies ik kan dus nog inloggen
 
Remco van Akker

Remco van Akker

15/01/2012 15:23:27
Quote Anchor link
@Cake

Het was geen echte hack.
Het was een meta refresh die geplaatst werd in de shoutbox..
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

15/01/2012 15:29:22
Quote Anchor link
Lol,
Met htmlententies kan je dat toch blocken
 
Remco van Akker

Remco van Akker

15/01/2012 15:30:17
Quote Anchor link
Ja, ik was het vergeten om htmlspecialchars er neer te zetten -.-
Niet echt slim van mezelf..
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

15/01/2012 17:22:07
Quote Anchor link
Remco van Akker op 15/01/2012 15:30:17:
Ja, ik was het vergeten om htmlspecialchars er neer te zetten -.-
Niet echt slim van mezelf..


Neem ook htmlententies he?
 
Remco van Akker

Remco van Akker

15/01/2012 18:45:32
Quote Anchor link
htmlspecialchars is beter
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.