IE6 (*#$#$(*&$

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior Lead Developer / Full stack / .NET / Azure

Functieomschrijving Wil jij graag als meewerkend voorman werken in een ambitieus bedrijf dat moderne software ontwikkelt voor grote klanten? Ben jij goed thuis in .NET omgevingen en het Azure platform en zorg je graag dat alles in goede banen loopt? Lees dan snel verder! Ontwikkelen en testen van de software en het framework via Scrum principes; Dagelijks aansturen van het Development Team; Coördineren van projecten; Kwaliteitscontrole op de code; Architectuur bepalen en zorgen dat deze gevolgd wordt; Overzicht over functioneel en technisch ontwerp van de software; Sparren met directie over IT strategieën. Functie-eisen Ruime ervaring met het .NET framework, ASP.NET,

Bekijk vacature »

Senior Drupal Developer

My client is a digital agency based in (20 minutes outside of Eindhoven). Who are passionate about collaboration when it comes to Technology. This role will be focused on Drupal 8 with PHP, also this role will give you the opportunity to work with or learn React. Skills Required: 1 Experience working with Drupal. Versions 7 & 8. 2 A minimum of 3 years' experience working with both Drupal and PHP, understanding best practise. 3 Some experience working with JavaScript and MySQL. 4 You have a creative eye and like to think alongside the consumer. Skills Desired: 1 Experience with

Bekijk vacature »

Junior .Net Developer voor geautomatiseerde emailm

Onze klant is een Email Marketing Automation ontwikkelaar voor vele grote klanten in Nederland en België. Met hun marketingsoftware weten zij dagelijks miljoenen mensen te bereiken voor hun klanten. Als Junior .Net Developer van het jonge en informele Innovatie Team breng jij het platform naar een hoger niveau. Je bent hierbij als junior vanaf dag 1 volledig betrokken bij het team. Je bent betrokken de volledige software development life cycle en gaat dan ook mee naar de grote klanten. Terwijl je wordt ingewerkt en dagelijks spart met je 15 gezellige collega’s, werk je aan zowel de front-end als back-end van

Bekijk vacature »

Cloud Software Developer

Als Cloud Software Developer ga je aan de slag met onze SaaS-dienst Zorgplatform. Voor de ontwikkeling hiervan gebruiken wij Microsoft technologie. Zie jij dit als een uitdaging? Lees dan verder! Jouw baan Als Cloud Software Developer ga je werken aan ons Zorgplatform. Dit is een veilige service die uitgebreide ondersteuning biedt voor transmurale samenwerking. Wij ontwikkelen dit in C# in een ASP.NET Core framework. Je gaat aan de slag met het opzetten van microservices voor de verschillende processen die Zorgplatform ondersteunt. Je maakt bijvoorbeeld de integratie voor het inkijken van het medisch dossier mogelijk aan de hand van toelatingen, geregistreerd

Bekijk vacature »

Ervaren C# developer, nieuwbouw, .NET Core, Azure,

Ben je op zoek naar een jong bedrijf dat in het beginstadium staat van een te ontwikkelen product? Maar wel al een stabiele klantenbasis heeft? Waar je als backend developer of fullstack developer (net waar je voorkeur ligt) kunt werken aan onder meer microservices en het inrichten van een Azure omgeving? Voor een spin-off van een bestaand bedrijf zijn we op zoek naar een ervaren .NET developer. Het gaat dus om een start-up maar wel al met een bestaande klantenbasis. Met een nieuw team van circa 6 mensen (waarvan 3 .NET developers) willen ze een cloudplatform ontwikkelen waarmee klanten (productiebedrijven)

Bekijk vacature »

Senior Microsoft Dynamics Developer

Jouw uitdaging: Ben jij sterk in het succesvol ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform? En wil je actief meewerken aan de ontwikkeling van ons Digital Customer Experience portfolio? Dan is dit iets voor jou! Voor de Digital Customer Experience afdeling (DCX) zijn we op zoek naar een Senior Microsoft Dynamics Developer. In deze functie ben je verantwoordelijk voor de succesvolle ontwikkelen van maatwerk componenten op het Dynamics platform bij toonaangevende organisaties. Denk daarbij aan het realiseren van integratie met front en backoffice systemen op basis van Azure PaaS of het ontwikkelen van complexe plug-ins. Daarnaast werk je actief

Bekijk vacature »

.NET Developer

.NET Developer De uitgebreide versie Jij hebt ruim twee jaar ervaring als developer. Nu wil je graag je tanden zetten in nog complexere projecten. Samen met je team bereik je nieuwe hoogtes en zelfstandig maak je meters. Je hebt behoefte aan collegae die jou alles leren op het gebied van technologie maar wilt tegelijkertijd ook graag je eigen opgedane kennis delen. Alles wat vandaag nog onbekend is, moet je morgen toepassen in de volgende uitdaging en dàt is wat jou scherp houdt. Je hebt geen zin in een 60-urige werkweek maar haalt wel plezier uit zo nu en dan een

Bekijk vacature »

Senior Front-end Developer

Senior Front-end Developer bij Capgemini Bij Capgemini bouwen we niet zomaar webapplicaties en mobiele apps waar onze opdrachtgevers en hun klanten mee overweg kunnen. Nee, we ontwikkelen applicaties voor miljoenen gebruikers en dan ook nog apps waar men écht gelukkig van wordt. Van de medewerkers in de organisatie zelf tot aan de eindgebruikers. En als Senior Front-end Developer ben jij hierbij onmisbaar! De rol Van het bouwen van nieuwe functionaliteiten, het behouden, bewaken en verbeteren van de huidige infrastructuur en applicaties tot aan het ontwikkelen van nieuwe innovaties. Als Front-end Developer ben je de lead developer binnen jouw scrumteam en

Bekijk vacature »

Junior Software Developer / C#

Functieomschrijving Heb jij al enige ervaring op het gebied van software development en bij voorkeur een afgeronde ICT opleiding? Heb je al enige ervaring met C# / .NET en ben je op zoek naar je eerste of tweede baan? Lees dan deze vacature! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de doorontwikkeling van de software

Bekijk vacature »

.NET Developer Zorg-ICT

Wil jij met ChipSoft impact maken in de zorg met jouw technische kennis als Software Developer? En lijkt het jou uitdagend om innovatieve software te ontwikkelen met de laatste Microsoft-tools en technieken? Wat doe jij als Software Developer? Je bent verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, ondersteunen en onderhouden van jouw eigen module. Dit gaat om complexe ICT-producten die feilloos moeten functioneren binnen de complexe omgeving van een zorgorganisatie. Je werkt zelfstandig of in teamverband. ChipSoft maakt gebruik van een zelf ontwikkeld multi-tier framework. Tijdens een interne opleiding brengen wij je snel bij hoe je binnen deze architectuur je ontwikkelkunsten kunt

Bekijk vacature »

.NET Ontwikkelaar / Angular / React / Winforms

Functieomschrijving Haal jij als .NET full stack developer energie uit het ontwikkelen van bedrijfskritische .NET applicaties en vind jij het ook leuk om de door jouw gebouwde .NET applicaties te beheren en door te ontwikkelen, waarmee je de kwaliteit van de .NET applicaties weet te waarborgen? Lees dan snel verder Je zult van de ground up een applicatie bouwen, monitoren en verbeteren gebaseerd op WinForms; Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de applicaties en de daarbij behorende taken; Je hebt ervaring met het uitvoeren van patches, testen, changes en incidentmanagement. Functie-eisen Hbo denk- en werkniveau; Minimaal 2 jaar ervaring

Bekijk vacature »

Software Developer / industriële automatiseri

Functieomschrijving Heb jij ervaring als Software Developer en werk jij graag aan software, gericht op machine besturing? Is C# jouw zeer bekend en werk jij graag in een informeel bedrijf met een platte structuur? Dan zijn wij op zoek naar jou voor een organisatie in regio Eindhoven! Je werkt als Software Developer aan industriële software / software gericht op machine besturing en maakt gebruik van C# en C; Je denkt mee over de architectuur en het design; Je weet requirements te vertalen naar de technische oplossing; Je onderzoekt issues en lost storingen op waar nodig; Je denkt mee over de

Bekijk vacature »

Leveranciersmanager

Bedrijfsinformatie Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoners ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait! De organisatie Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is.

Bekijk vacature »

.NET fullstack developer gezocht, Hendrik Ido Amba

Een goede onderlinge sfeer, relaxte omgang met elkaar, leuke afwisselende projecten, snelle adoptie van nieuwe technieken en een mooi pand met uitstekende voorzieningen; slechts een greep uit de redenen waarom de werknemers graag bij dit bedrijf werken. Iets voor jou? Lees dan verder! Het bedrijf/werkzaamheden Voor een softwarebedrijf in Hendrik Ido Ambacht zijn we op zoek naar een ervaren .NET developer. Het gaat hierbij om een groeiende IT dienstverlener bestaande uit 50 mensen. De lijnen zijn kort en er heerst een informele en collegiale sfeer. Dit uit zich onder meer in de regelmaat van teamuitjes, dagelijks goed verzorgde lunches en

Bekijk vacature »

C#/.Net developer bij Profit4Cloud

Als Medior C# developer bij Profit4Cloud ontwikkel je de back-end en front-end oplossingen van overmorgen. We omarmen innovaties en zoeken daarvoor versterking in ons .Net-team. Je werkt samen met onze enthousiaste en eigenzinnige professionals. Gepassioneerd zijn we altijd bezig met ‘the next big thing’, of het nu gaat om het ontwikkelen van een supergave nieuwe applicatie of het up-to-date houden van onze vakkennis. Jouw spec's Een HBO of WO-diploma in Informatica, ICT of iets wat daarop lijkt C# is jouw second nature. Angular, React of NodeJS zijn jou ook niet vreemd evenals het .Net Core 2 platform Daarnaast breng je

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 19:42:00
Quote Anchor link
Mag ik even mijn hart luchten?

Net weer eens een half uur aan het klooien geweest voor een klant omdat een ontwerp er bij hem "heel gek" uit zag. Even teruggemaild, met de vraag "welke browser gebruik je?". Krijg ik een mail terug: "Windows XP!"

Na nog wat heen en weer te mailen blijkt het Internet Explorer 6 te zijn. Wanneer gaat iedereen nou eens met een knappe browser surfen???

;-))))

PHP hulp

PHP hulp

22/01/2020 23:40:14

Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:44:00
Quote Anchor link
Adem in, adem uit, adem in, adem uit...

Denk aan je hart Jan! Dat webdevelopment is je dood niet waard :-)

GaMer B

GaMer B

25/02/2008 19:46:00
Quote Anchor link
Dead cause: IE6 staat niet mooi op je CV... (als je er dan nog wat aan hebt :P).

En ik geef toe, mensen blijven te veel steken bij een oude vertrouwde, zoals IE6. I feel your pain...

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:47:00
Quote Anchor link
Ik leef met je mee ;D

Dit werkt altijd goed:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<link rel="stylesheet" href="css/global.css" type="text/css" />
<!--[if IE 7]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie7.css"><![endif]-->
<!--[if lte IE 6]><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie6.css"><![endif]-->

Maar ik neem aan dat jij dit ook wel weet.

Joren de Wit

Joren de Wit

25/02/2008 19:52:00
Quote Anchor link
Nu we het toch over aantallen gebruikers hebben en met welke browser ze surfen, hier de top 5 gebruikte browser bij een bezoek aan http://phphulp.jorendewit.nl:
Code (php)
1
2
3
4
5
1      Mozilla Firefox 2.0.0 (39.88%)
2     Internet Explorer 7.0 (37.59%)
3     Internet Explorer 6.0 (14.27%)
4     Safari 3.0 (4.16%)
5     Opera 9.2 (0.93%)

Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Quote:
Van deze doelgroep surft dus nog steeds ruim 14% met IE6...

Kun je nagaan hoeveel mensen er dan nog met IE6 surfen...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Martijn B

Han eev

Han eev

25/02/2008 20:01:00
Quote Anchor link
Vandaag op mijn werk haalden ze ook een grap met me uit. (ik had er een week niet meer gewerkt) en ze zeiden dat ze ie 6 hadden afgeschaft, dwz dat we daar niet meer hoefden te kijken of onze websites er wel mooi uitzagen. Ik vond dat natuurlijk super vet, maarja het was een grap. wat ik overigens weinig grappig vond. En hieruit blijkt wel weer dat ik ook een 'schijt' hekel aan IE 6 heb ;)

En ja, waarom blijven ze toch hangen op ie6?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

25/02/2008 20:22:00
Quote Anchor link
Die 14% van jou is waarschijnlijk laag omdat er vrij veel "kenners" op je site zitten Blanche. Als je kijkt naar w3schools is het al weer 32%.

Dat van die conditional comments is een goeie tip Martijn, dank je wel ;-)

J A

J A

25/02/2008 20:33:00
Quote Anchor link
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

25/02/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Ik houw het bij opera. IE heb ik sinds ik de betere browsers heb leren kennen nouwelijks tot niet meer gebruikt..

Edit:
Ik had die website onlangs geloof ik ook nog bezocht Jordi.. Heb ook versie 9.2
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Wouter K

Wouter K

25/02/2008 20:40:00
Quote Anchor link
Lang leven FF , ie hou ik niet meer uit.
Nahja bij mij in de klas zijn er ook nog steeds die denken dat ze met Windows Xp internetten ;) en dan als je vraagt en wat doe je zoal op de computer antwoorden ze -> criminals, tribal wars , en andere klik games die gemaakt zijn voor de IE ....

:S

Grtz Jan veel succes :)
(review mss even hier offtopic maken ? van die site)

Martijn B

Martijn B

25/02/2008 20:42:00
Quote Anchor link
Jordi schreef op 25.02.2008 20:33:
@Martijn!, je zal toch eerst moeten weten hoeveel mensen er in totaal op Blanche' zijn site zijn geweest, .. en ik denk dat ik die Opera 9.2 ben :P

Ik weet wel de doelgroep, dat is genoeg.

Mitch

Mitch

03/03/2008 16:30:00
Quote Anchor link
Mijn stats van mijn website:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
There has been 37597 visitors since 02/24/07

Agent
#    Name    Visits    
1    Mozilla    19734 (52%)    
2    Internet Explorer    9317 (25%)    
3    Firefox    4196 (11%)    
4    Search engine    3925 (10%)    
5    Others    310 (1%)    
6    Netscape    60 (0%)    
7    Opera    55 (0%)    

tja die alles gaat met de tijd mee blijkt maar weer,
ik heb Safari en zie hem er niet bij staan xD

Kevichill

Kevichill

03/03/2008 16:33:00
Quote Anchor link
hebben we ook lekker veel aan he met IE alleen en niet IE 6 , IE 7 :/

Jesper Diovo

Jesper Diovo

03/03/2008 16:36:00
Quote Anchor link
En dan te bedenken dat we binnenkort ook nog aan IE8 moeten gaan denken... Waarom hebben de Microsoft IE developpers zo'n bord voor hun kop?.. (om het
maar even grof te zeggen)

Leon Kunst

Leon Kunst

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Idd

IE6 en IE7 (wel al veel minder) is gewoon [censuur].

Divjes zien er vern[censuur]t uit. etc. je moet aparte CSS sheet maken voor IE.

echt een but-pakket...

Ik leef met je mee Jan! (geniet van z'n opera / FF)

Henk PHP

Henk PHP

03/03/2008 16:38:00
Quote Anchor link
Er zijn mensen die niet eens weten wat een browser is en denken dat het IE logo het internet betekent.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Henk PHP

Johan K

Johan K

03/03/2008 16:39:00
Quote Anchor link
Het is toch zo als je Windows "legaal" is dat hij automatisch update naar IE 7.0?\

Dus dan kan je beter de schuld geven aan de mensen die te gierig zijn om Windows legaal te kopen, of te het niet cracken van de illegale versie om genuine advantage te omzeilen.

Robert Deiman

Robert Deiman

03/03/2008 16:42:00
Quote Anchor link
@Djemo

Waarom denk je? Die w3 standaard hebben zij niet gemaakt. De meeste mensen gebruiken nog steeds IE en ze hebben geen zin om de render engine zo te maken, dat die wel goed is.

Ze hoeven zelf immers ook geen websites te maken, alleen maar de programma's die het renderen.

Ook ik heb een grote hekel aan IE6, en wel vooral omdat deze ook transparante png's niet goed ondersteund. Voor de rest is het me nog altijd gelukt om websites in IE6, IE7, Opera en FF volledig werkend te krijgen.
(waarbij in elk geval de HTML ook nog valide is, de CSS heeft soms waarschuwingen, maar dat is meer voor "nog niet officieel toegevoegde mogelijkheden")

- wes  -

- wes -

03/03/2008 16:49:00
Quote Anchor link
het is de laatste tijd angstvallig stil in mijn IE6 fanclubje

wie wil er meedoen, we hebben ellukke vrijdag een clupmeeting met koekjes en coola

Han eev

Han eev

03/03/2008 16:53:00
Quote Anchor link
Ik ga alleen voor de koekjes, ok? :P

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.