include fout

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SAP Super User/ ERP Expert

Wat doe je bij TenneT? Als SAP Super User/ ERP Expert stuur je de verdere verbetering aan van de SAP Enterprise Asset Management/ Plant Maintenance Module (incl. Multi Resource Scheduling, Mobility SAP Asset Manager) met de gerelateerde ERP-processen en -functionaliteiten in een Business Owner-rol uit het Grid Fields Operations Unit in Nederland, Duitsland en Offshore (cross border unit). In die functie werk je nauw samen met SAP Key Users, onderhoudstechnici, planners en technici en met IT-collega’s om vereisten om te zetten in goedgekeurde SAP-wijzigingsverzoeken en de implementatie aan te sturen. Daarnaast ben je bezig met: Je neemt het voortouw als

Bekijk vacature »

Front End Developer, Dynagroup

Gaat jouw hart sneller kloppen van het bouwen aan innovatieve oplossingen en het overwinnen van uitdagingen in de wereld van Supply Chain oplossingen, After Sales Services en E-commerce services? Dan is de functie als Front End Developer iets voor jou! Wat bieden wij jou Marktconform salaris Dynamische en gezellige werkomgeving Uitdagende positie binnen een groeiend bedrijf Doorgroeimogelijkheden Wie ben jij Als Front End Developer word je onderderdeel van een klein ontwikkelteam dat eigen gebouwde software en SaaS oplossingen ontwerpt en ontwikkelt. Hierbij ligt een duidelijke focus op kwaliteit en schaalbaarheid. HBO-diploma in de richting van informatiesystemen of Toegepaste Informatica Aantoonbare

Bekijk vacature »

Full Stack C# Developer JavaScript Technisch Bedri

Samengevat: Deze werkgever is een aannemer in ondergrondse kabels en leidingen. Ben jij geschikt als Full Stack C# Developer? Heb je ervaring met Javascript? Vaste baan: Full Stack C# Developer JavaScript Technisch Bedrijf HBO 3.200 - 4.800 Full Stack C# Developer Zij werken met professionele vakmensen. Die zich elke dag helemaal inzetten voor de klant. Deze werkgever is een energieke aannemer die op persoonlijke wijze betrouwbare verbindingen realiseert. Ons werk is het aanleggen van nieuwe of het vervangen van gas- stroom- en (drink)waterleidingen. Van grote transportleidingen tot huisaansluitingen. Hierin zijn veiligheid, betrouwbaarheid, continuïteit en klanttevredenheid van levensbelang Bij bij hun

Bekijk vacature »

Senior developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

.Net Developer

DO - Be passionate, work hard and make it happen! Als .NET Developer maak je deel uit van een enthousiast en gedreven development team, bestaande uit 4 personen. Jij bent de Developer met ervaring die daarbij ook de collega’s weet mee te nemen op een innovatieve reis van nieuwe technologie. De werkzaamheden waar we jouw kennis en ervaring graag voor inzetten zijn met name: Het begeleiden van de transitie naar een volledig Azure landschap met componenten zoals Function Apps, ServiceBus en CosmosDB en de projecten die hieruit voortvloeien Het vormgeven van de integratie architectuur binnen de Microservices omgeving Het bewaken

Bekijk vacature »

C#.NET developer voor de medische software

Bedrijfsomschrijving Als C# developer heb jij nu de kans om jouw expertise in te zetten om de zorgsector beter en efficiënter te maken! Ik ben voor een van mijn vaste opdrachtgevers op zoek naar een nauwkeurige en gedreven C#.NET ontwikkelaar. Deze klant is gevestigd in de omgeving van Leusden en zijn actief binnen de medische sector. Het klantenbestand van dit bedrijf bevat de grootste ziekenhuizen van Nederland maar ook kleinere zelfstandige medische- en zorginstellingen. Als jij wil werken aan complexe software waarbij de kwaliteitslat erg hoog ligt.... Lees hieronder dan snel verder over jouw nieuwe functie. Functieomschrijving Als C# Developer

Bekijk vacature »

Senior Frontend developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Bij DPA GEOS werken onze consultants als Frontend Developer in Agile teams bij onze klanten en zijn ze verantwoordelijk voor de grotere webapplicaties. Wil jij dit ook, want we zijn op zoek naar enthousiaste Frontend Developers om ons development team te versterken. Je draagt positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam je kijkt verder dan je eigen rol. Eventueel begeleid je ook andere ontwikkelaars in het softwareontwikkelproces. Je gaat webapplicaties maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit

Bekijk vacature »

Junior Software Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe futures en updates; Het doorontwikkelen van de applicatie; Het analyseren van incidenten; Het oplossen van 2e en 3e lijns incidenten; Het implementeren van het ERP systeem op nieuwe locaties; Het bieden van ondersteuning. Hier ga je werken Deze enterprise organisatie heeft meerdere locaties en zal op niet al te lange termijn nog meer locaties openen! Dit brengt met zich mee dat het ERP systeem, welke als levensader door de organisatie heen loopt, op deze locaties nog geïmplementeerd zal gaan worden. Het ERP systeem waar zij mee werken is een maatwerksysteem en is

Bekijk vacature »

Software Developer

Collega’s maken het verschil. Daarom is het leuker werken bij Bending The Rules. Want naast dat we serieuze software vraagstukken oplossen, zijn wij niet het typische IT bedrijf. Naast programmeurs zijn we ook bevlogen BBQ chefs, bierbrouwers, competitieve gewichtheffers en houden we van een festivalletje. Kortom, we zoeken een leuke collega die ook nog eens echt goed is in zijn werk. Ben jij die persoon? ANDERE VOORDELEN VAN WERKEN BIJ BENDING THE RULES We starten altijd met een contract van 7 maanden. Waren deze succesvol? Dan belonen wij jou met een vast contract én een loonsverhoging of een lease auto

Bekijk vacature »

Java Software Developer

Bedrijfsomschrijving Yacht is a Dutch recruitment, and consultancy agency. The company was founded on May 19, 2000, as an operating company of Randstad Holding with a focus on highly educated and trained professionals. In addition to the Netherlands, Randstad Holding is active in more than 60 countries worldwide. Yacht is the organization of and for professionals. We connect professionals and organizations that want to make a difference. Our goal is an optimal result: To provide challenging assignments to our professionals. Interested? Then we would like to get to know you better! Functieomschrijving Are you a Java Software Developer who is

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: meenemen van het team op het gebied van Java ontwikkeling (40% van de tijd); het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties in de zorg met Java/Spring Boot (60% van de tijd); begeleiden van ontwikkelaars; maken van architectuur- en tool keuzes; opstellen van automatische testen (Cucumber); meedenken met de Product Owner over User Stories; meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Als Lead Java Developer kom je te werken bij een organisatie die de rechtmatigheid van financiële gegevens in de zorg controleert. Hierin

Bekijk vacature »

.Net Developer HTML / Javascript / 3.500 - 4.500

Samengevat: Wij helpen dagelijks vele honderden cliënten verder in Onderwijs, Zorg of Werk. Ben jij geschikt als .NET Developer? Heb je ervaring met CSS? Vaste baan: .Net Developer HTML HBO WO 3.500 - 4.500 .Net Developer Deze werkgever is een bedrijf actief op gebied van o.a. loopbaanontwikkeling, onderwijs (via e-learning), reïntegratie en begeleid wonen.Met hun medewerkers werken wij aan verschillende producten / dienstverlening. Ondanks de grootte is de sfeer bij ons vriendschappelijk en gemoedelijk. Dit komt omdat de activiteiten verdeeld zijn over veel verschillende werkmaatschappijen. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Senior Java + Azure Developer / Designer

Senior Java + Azure Developer / Designer Amstelveen, North Holland 6-12+ Months Contract Hybrid model option We are looking for an experienced Senior Java + Azure Developer / Designer to join one of Europe’s largest and fastest-growing clients in a progressive and innovative international team on a 6-12+ months contract in Amstelveen. Hybrid mode is optional. Senior Java + Azure Developer / Designer desired Skills: Total IT experience > 5 years, Strong Java Development Knowledge, Good knowledge about CICD Tools, Jenkins, Sonar, Nexus, Knowledge of Azure DevOps is preferred, Someone who has an excellent focus on IT Software Quality, Good

Bekijk vacature »

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Niels K

Niels K

19/01/2010 08:53:00
Quote Anchor link
Goeiemorgen, Ik heb een heel vaag probleem. Ik ben een RSS Feed aan het maken maar als ik hem via een bestand aan wil laten maken zegt hij dat hij mijn database variablen niet kan vinden. ($Mysqli) Terwijl ik toch echt mijn configuratie bestand include. En mijn configuratie bestand die include weer het function bestand. Dat include moet op de 1 of andere manier toch werken want anders zou hij geen melding geven dat hij de variablen op lijn zoveel in het function bestaand niet kan vinden.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
include_once ('../Configs/winkelConfig.php');

if (create_rss ($db))
    {

$Tekst = 'Er is een nieuwe RSS-feed samengesteld!';

}

else
    {

$Tekst = 'Het maken van een nieuwe RSS-feed is mislukt!';

}

?>

Code (php)
1
2
3
4
<?php
if ($Result = $Mysqli->query ($Query_select))
{

?>

En hij geeft deze errors

Code (php)
1
2
3
Notice: Undefined variable: Mysqli in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 97

Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 97

EDIT

Wooops.. Verkeerde hoek gepost:P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niels K

PHP hulp

PHP hulp

25/09/2022 04:54:31

TJVB tvb

TJVB tvb

19/01/2010 09:03:00
Quote Anchor link
Heb je dit bovenaan je script staan?
Code (php)
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL):
ini_set('display_errors',1);
?>

En waar zet je $Mysqli ?

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:06:00
Quote Anchor link
Nog steeds dezelfde error als ik error_reporting op full zet.

En mysqli staat in mijn config pagina. Die ik include

$Mysqli = new mysqli($db['host'], $db['gebruikersnaam'], $db['wachtwoord'], $db['database']);

19/01/2010 09:09:00
Quote Anchor link
Moet dat:
if ($Result = $Mysqli->query ($Query
niet $db->query zijn? Die je dus bij create_rss al mee geeft?
Want volgens mij zit je daar waar die error zit in een function of class, of niet?

Gerben G

Gerben G

19/01/2010 09:10:00
Quote Anchor link
$mysqli is een variable die niet in de functie create_rss() beschikbaar is. Dit kun je op lossen door boven in de functie create_rss() te zetten: global $mysqli; of door de mysqli variable mee te geven als parameter in de functie.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben G

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:15:00
Quote Anchor link
@Don hertog

Je hebt helemaal gelijk ik was het vergeten:S

@Karl goed opgemerkt.. Ik heb er Mysqli van gemaakt want die db stond fout.. Alle fouten zijn weg maar ik heb nog steeds geen RSS Feed

Hier mijn volledige functie dan

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
<?php
function create_rss ($db)
    {

global $Mysqli;

$XmlString = '';
        $RssAantalItems = 5;
        $RssFileName = 'winkelRss.xml';
        $RssChannel = 'Foto Winkel';
        $RssLink = 'xxxx';
        $RssWebmaster = 'webmaster@xxxx';
        $RssCopy = 'Copyright (c) 2010 - Foto Winkel';
        $RssTaal = 'nl-nl';
        $RssTTL = 86400;
        $RssAfbreken = 120;
        $RssDescript = 'Foto - Winkel -> Uw eigen foto\s online!';

$Query_select = "
                SELECT p.*,
                    UNIX_TIMESTAMP(p.datum)
                AS
                    datum, m.naam, m.email
                FROM
                    photos p,
                    members m
                WHERE
                    m.id=p.uploader_id
                ORDER BY
                    datum
                DESC
                LIMIT '"
.$RssAantalItems. "'
                        "
;

if ($Result = $Mysqli->query ($Query_select))
            {

$XmlString = 'xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"\n';
                $XmlString .= '<rss version="2.0">\n';
                $XmlString .= '\t<channel>\n';
                $XmlString .= '\t\t<title>' .$RssChannel. ' </title>\n';
                $XmlString .= '\t\t<link>' .$RssLink. '</link>\n';
                $XmlString .= '\t\t<copyright>' .$RssCopy. '</copyright>\n';
                $XmlString .= '\t\t<pubDate>' .date("r"). '</pubDate>\n';
                $XmlString .= '\t\t<language>' .$RssTaal. '</language>\n';
                $XmlString .= '\t\t<ttl>' .$RssTTL. '</ttl>\n';
                $XmlString .= '\t\t<webMaster>' .$RssWebmaster. '</webMaster>\n';
                $XmlString .= '\t\t<description>' .$RssDescript. '</description>\n';

while ($Item = $Result->fetch_assoc())
                    {

$XmlString .= '\t\t\t<item>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<title>' .$Item['photo_filename']. '</title>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<description>' .zin_afbreken ($Item['beschrijving']). '</description>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<link>http://www.foto-winkel.nl/winkelDetail.php?photo=' .$Item['id']. '</link>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<author>' .$Item['email']. '</author>\n';
                        $XmlString .= '\t\t\t\t<pubDate>' .date("r", $Item['datum']). '</pubDate>\n';
                        $XmlString .= '<t<t<t</item>\n';

}

$XmlString .= '\t</channel>\n';
                $XmlString .= '</rss>\n';

if (!$Fp = fopen ($RssFileName, "w"))
                    {

return false;

}

else
                    {

fwrite ($Fp, $XmlString);
                        fclose ($Fp);

return true;

}

}

}

?>

19/01/2010 09:17:00
Quote Anchor link
Alsjeblieft, gebruik dom of simplexml om dat xml bestand te maken. Zelf een beetje met tags gaan prutsen e.d. kan voor onaangename verrassingen zorgen.

Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:20:00
Quote Anchor link
@ Niels

Wil je het effe tussen tags zetten?

Ook zie ik dat dit fout is: <?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?>

Die php tags horen weg tocg?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:20:00
Quote Anchor link
@Karl

Ja dat weet ik.. Ik ben hem ook in simplexml aan het maken. Maar ik wil gewoon weten hoe dit werkt:)

@Mrk ark

Haha ja klopt.. Komt voor de bakker..:) Maar het hoort wel zo..Maar ik heb ze er even uitgehaald:)

Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:22:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Quote:
Haha ja klopt.. Komt voor de bakker..:)

Breng me dan ook effe warme broodjes "Croisant's". ;)

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:25:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:22:
Offtopic:

Quote:

Lol, ik heb hier 2 kaasbroodjes naast me liggen:D

Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:28:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 19.01.2010 09:25:
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:22:
Offtopic:

Quote:

Lol, ik heb hier 2 kaasbroodjes naast me liggen:D

Offtopic:

Zit waarschijnlijk op verkeerde forum -_-, hoor volgens mij op een Paranormaal forum te zitten. haha !

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:29:00
Quote Anchor link
Hahaha... :P

Meaarre nog een [onntopic] ?:$

19/01/2010 09:30:00
Quote Anchor link
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:20:

Euh, nee, je wilt toch een xml bestand hebben... Nou is het zeker geen xml bestand meer.
Zie anders eens dit voorbeeld, wat bij deze specificatie hoort.

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:36:00
Quote Anchor link
@Karl.

DAnkje..

Maar ik denk dat het met die code wel goed zit..:) Heb ik vanuit een boekje. Het licht denk ik aan de parameter $db, maar als ik $db verander in $Mysqli werkt hij nog steeds niet.. Mmmm:S

Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 09:41:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 19.01.2010 09:30:

Euh, nee, je wilt toch een xml bestand hebben... Nou is het zeker geen xml bestand meer.

Hmmm ja klopt.

Maar dan nog zou je het op een beetje vieze manier toch kunnen laten werken?

Als je het bijvoorbeeld zo doet: < Output hier >

Natuurlijk niet op deze manier doen mensen, was alleen een vies voorbeeldje.

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:44:00
Quote Anchor link
WTH krijg ik ineens, cookies currupt of date.

Maar goed ik weet wat er aan de hand is.. Mijn query klopt niet:P Ik echo mijn query ff met een else aan mijn if structuur van mijn foutenafhandeling und voila:)

Hij zegt dat die niet klopt

LIMIT '" .$RssAantalItems. "'

$RssAantalItems = 5;

:O

19/01/2010 09:45:00
Quote Anchor link
Niels schreef op 19.01.2010 09:36:
@Karl.

DAnkje..

Maar ik denk dat het met die code wel goed zit..:) Heb ik vanuit een boekje. Het licht denk ik aan de parameter $db, maar als ik $db verander in $Mysqli werkt hij nog steeds niet.. Mmmm:S

Boekjes hebben het niet altijd bij het juiste end :-) (Vaak zelfs juist niet.)
Mr.Ark schreef op 19.01.2010 09:41:
Karl schreef op 19.01.2010 09:30:

Hmmm ja klopt.

Maar dan nog zou je het op een beetje vieze manier toch kunnen laten werken?

Als je het bijvoorbeeld zo doet: < Output hier >

Natuurlijk niet op deze manier doen mensen, was alleen een vies voorbeeldje.

Ik snap niet precies wat je bedoelt.

Niels K

Niels K

19/01/2010 09:47:00
Quote Anchor link
@Karl ok:) Maar goed het werkt daar dus wel.. En ik heb het wel eens werkende gekregen maar dat is zolang geleden:P Maar goed het is dus een query foutje:$

Heel de query is dan nog eens

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<?php
$Query_select
= "
                SELECT p.*,
                    UNIX_TIMESTAMP(p.datum)
                AS
                    datum, m.naam, m.email
                FROM
                    photos p,
                    members m
                WHERE
                    m.id=p.uploader_id
                ORDER BY
                    datum
                DESC
                LIMIT '"
.$RssAantalItems. "'
                        "
;
?>

Mr.Ark

Mr.Ark

19/01/2010 10:18:00
Quote Anchor link
@ Karl

Dat je pas later de < > toevoegt.

@ Niels

-> members m moet daar niet ergens AS tussen ^^.
En moet je persee p.* ?, doe gewoon p.iets, p.blaat etc.

Niels K

Niels K

19/01/2010 10:39:00
Quote Anchor link
@Mr. Ark

Ik heb hem werkende gekregen. Alleen zit ik nu nog met een probleem van de woord af breking. Hij breekt nu af na 1 letter. Terwijl hij het pas na 120 moet doen.

Dit is mijn function zin_afbreken

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php

function zin_afbreken ($Tekst)
    {

global $RssAfbreken;

if (strlen($Tekst) > $RssAfbreken)
        {

$Pos = strpos ($Tekst, $RssAfbreken);

if ((!$Pos) || ($Pos > 250))
                {

$Pos = $RssAfbreken;

}

$Tekst = substr ($Tekst, 0, $Pos + 1) . "...";

return $Tekst;

}

else
        {

return $Tekst;

}

}

?>

Ik had eerst bij mij strpos eerst dit

$Pos = strpos ($Tekst, '' ,$RssAfbreken);

Maar dan geeft hij deze error

Warning: strpos() [function.strpos]: Empty delimiter in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 162

Warning: strpos() [function.strpos]: Empty delimiter in G:\wamp\www\OOP\fotoWinkel\Configs\winkelFunctions.php on line 162

Als ik hem weghaal is hij weg, Weet je wat ik precies verkeerd doe?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.