include() geeft blank page

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Om half 9 kom jij binnen en pak jij als eerst natuurlijk een bakje koffie of thee. Vervolgens ga jij je voorbereiden op de stand-up van kwart voor 9. Zijn er bijvoorbeeld dingen waar jij nog tegen aan loopt? Of is er nog code die getest of gereviewd moet worden? Vervolgens starten jullie met de stand up en na de stand up zoeken jullie elkaar op en gaan jullie aan de slag. Als team met 6 developers werken jullie in drie wekelijkse sprints. Het einde van een sprint is altijd op een donderdag zodat jullie op vrijdag de demo

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Oracle Developer / PL SQL

Dit ga je doen Software ontwikkeling aan een internationaal gebruikt pakket; Werken met technieken als Oracle 19c, Toad, PL/SQL, Oracle Forms, Reports en Designer; Meedraaien in internationale projecten; Meedenken over technisch en functioneel ontwerp; Samenwerken met collega's als Informatie Analisten, Testers en Release Managers; Soms wensen en eisen afstemmen met de business. Hier ga je werken Onze klant, een internationaal bekend bedrijf dat essentiële producten maakt waar iedereen graag gebruik van maakt, zoekt versterking in het Software Development team. Samen met 3 developers, een release manager, een informatie analist en 3 testers werk jij aan een systeem waarmee complexe producten

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »
Robert Fernan

Robert Fernan

28/09/2012 14:00:45
Quote Anchor link
Beste mede phpers,

Ik ben bezig met een website en wil graag de include functie gebruiken. Als ik mijn index pagina laad, dan krijg ik een witte pagina te zien. Ik ben de volgende code aan het gebruiken:

Ik heb een php pagina met gewoon tekst, dus

<body>blablabla</body>

eigenlijk wil ik hierin de menu maken, maar om het even werkend te krijgen ben ik maar met tekst aan de slag gegaan.

In mijn index heb ik in de body de inculde staan, namelijk:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<? include ('menu.php')?>


Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik krijg steeds een blanco pagina


Zou iemand mij hiermee a.u.b. kunnen helpen. B.v.d.

Robert
 
PHP hulp

PHP hulp

11/05/2024 22:30:05
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/09/2012 14:01:45
Quote Anchor link
je mist een ; na je functie, en gebruik het liefst <?php tags.
Gewijzigd op 28/09/2012 14:02:01 door - Ariën -
 
Robert Fernan

Robert Fernan

28/09/2012 14:05:18
Quote Anchor link
Ja klopt, per ongeluk weggelaten, maar in mijn code staat ie er wel. Dus dan is het
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include ('menu.php');?>
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/09/2012 14:07:35
Quote Anchor link
Zet bovenaan in je code dit neer:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',true);
?>


Dan weet je mogelijk wat meer over de fout.
 
Robert Fernan

Robert Fernan

28/09/2012 14:14:34
Quote Anchor link
Ja dat had ik idd ook staan, alleen dat met 1 ipv van true.. Maar ik krijg dezelfde resultaat(ook met true).
Ik werk met dreamweaver cs6, net gedload.. Ik merk wel dat alle icoontjes van php en css op mij UI als text bestanden worden weergegeven.
Ik had ook ergens gelezen dat je maybe de php.ini file aan moet passen of iets dergelijks. Zou het daar aan kunnen liggen?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/09/2012 14:18:44
Quote Anchor link
Hoe ziet je HTML-source eruit volgens je browser? Zie je daar wel verwachtte HTML staan?
 
Robert Fernan

Robert Fernan

28/09/2012 14:26:13
Quote Anchor link
Ja het is een leeg pagina, dus ik heb puur de include in de index en wat characters in de include-bestand, bijvoorbeeld 'blabla'.

Als ik er boven of onder de include wat platte tekst schrijf dan zie ik dat wel ja, of is dat niet wat je bedoelt?
Als ik de menu aanroep via een knop doet ie het wel, mja geen include. Beide bestanden staan in dezelfde map

Ik wil een index pagina waarin alle onderdelen worden getoond en de verschillende onderdelen in hun eigen php pagina.

Ik had ook
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php phpinfo() ?>

geprobeerd, maar dan krijg ik ook een leeg pagina

Toevoeging op 28/09/2012 14:31:18:

Sorry nu snap ik wat je bedoelt, mij broncode geeft dit weer:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',true);
?>

<body>
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php include ('text.php');?>

</body>
</html>

Toevoeging op 28/09/2012 14:33:02:

Ja sorry voor de benaming, ik ben er niet blij mee dat hij het niet wil doen
Gewijzigd op 28/09/2012 14:50:46 door Robert Fernan
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2012 14:33:04
Quote Anchor link
Je doet dit wel via de browser hoop ik en niet met (vage) Dreamweaver.
 
Robert Fernan

Robert Fernan

28/09/2012 14:34:50
Quote Anchor link
Ja idd, ik laad het via firefox :).. Ik heb explorer ook geprobeerd en ook live in dreamweaver. Same thing :(
 
- SanThe -

- SanThe -

28/09/2012 14:35:18
Quote Anchor link
Robert Fernan op 28/09/2012 14:26:13:
mijn broncode geeft dit weer:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',true);
?>

<body>
<?php include ('fuck.php');?>
</body>
</html>


Dan heeft je server geen php.

Toevoeging op 28/09/2012 14:36:32:

- SanThe - op 28/09/2012 14:35:18:
Robert Fernan op 28/09/2012 14:26:13:
mijn broncode geeft dit weer:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',true);
?>

<body>
<?php include ('fuck.php');?>
</body>
</html>


Dan heeft je server geen php.


Of je extensie is geen .php
Gewijzigd op 28/09/2012 14:37:13 door - SanThe -
 
Wouter J

Wouter J

28/09/2012 14:37:40
Quote Anchor link
Dan krijg jij ook geen blanco pagina, jou moet op zijn minst 5 regels tonen.

Tevens mag je wel even wat normalere namen bedenken als bestandsnaam, vooral als je hem hier op het forum plaatst. Dit is een normaal beschaafd forum voor jongeren en ouderen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/09/2012 14:38:17
Quote Anchor link
Het ligt eraan hoe je het opent, doe je dit via een URL (http://127.0.0.1 of http://www.site.nl/bla.php) of via een pad op je schijf?
 
Robert Fernan

Robert Fernan

28/09/2012 14:40:38
Quote Anchor link
Hmm ok en hoe zet ik dan php op mijn server, ja je hebt gelijk. Ik had m al verstuurd voordat daar aan dacht. Ik had me er al voor verontschuldigd, ik wil niemand beledigen of iets dergelijks. Ik was een beetje gefrustreerd en er kwam zoeen benaming. Nogmaals mijn excuses.

Toevoeging op 28/09/2012 14:42:07:

Ik doe het via pad op schijf idd, ik heb het ook via wamp server geprobeerd, maar dan krijg ik ook een blanco pagina.

Toevoeging op 28/09/2012 14:44:34:

Maar de bestanden zijn allebei .php
 
Wouter J

Wouter J

28/09/2012 14:45:51
Quote Anchor link
Je moet het uitvoeren via een server, dat betekend online of via een localhost (als WAMP).

Tevens kun je je berichten bewerken (rechtsboven je bericht op het note'je klikken).
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/09/2012 14:50:33
Quote Anchor link
Download eens XAMPP, installeer het en voer het eens uit.
Alles wat in de map /htdocs staat kan je vervolgens lokaal openen via http://localhost of http://127.0.0.1
 
Robert Fernan

Robert Fernan

28/09/2012 14:53:40
Quote Anchor link
Is aangepast wouter ;)

Toevoeging op 28/09/2012 15:05:40:

Ok ik ben XAMPP aan het istalleren

Toevoeging op 28/09/2012 15:09:23:

Nu heb ik de control panel, maar wat moet ik daarmee doen dan?

Toevoeging op 28/09/2012 15:21:04:

Ja er is een xampp youtube video beschibaar... Ik hou jullie wel op de hoogte. Bedankt voor de hulp tot nu toe...

Toevoeging op 28/09/2012 15:48:45:

Ok Aar, ik heb XAMPP gedload, geinstalleerd en hij loopt. Ik heb de twee documenten in de htdocs gezet, en hij doet precies wat ik wil. Thnx Aar.
Pfff ik had bijna alle geprobeerd dus, het blijft leuk oplossingen zoeken, gelukkig zijn er mensen waar we wat van kunnen leren en die ook graag helpen. Many thanx allemaal!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.