Inschrijfformulier debakel
Ah...'Bumpen'...Excuus!
Ondertussen:
Ik ben er bijna uit!
Wanneer ik het formulier test op mijn eigen domein (ericks.nl) werkt het!
Zie: werkend inschrijfformulier
Nu word het netjes verstuurd wanneer er een vinkje staat bij de 'algemene voorwaarden'. En wanneer je het vinkje weglaat krijg je netjes de melding dat je eerst akkoord moet gaan.
Maar op het domein waarop het formulier uiteindelijk moet komen te staan werkt deze 'algemene voorwaarden' optie niet, zie:
niet werkende inschrijfformulier
Nu word het formulier niet verzonden...Of de 'algemene voorwaarden' nu zijn aangevinkt of niet?!?
Dit is nog niet online en dus TOP SECRET enzo! Als mijn opdrachtgever hoort dat ik dit doe word ik waarschijnlijk nooit meer gevraagd voor iets, dus discretie gewenst !! Hiervoor alvast bedankt!
Het zijn exact dezelfde bestanden...En het werkt niet??!? HELLUP!?
Waarom werkt dit niet op het andere domein? Kan het uberhaupt aan het domein liggen?
HELLUP!!
Ondertussen:
Ik ben er bijna uit!
Wanneer ik het formulier test op mijn eigen domein (ericks.nl) werkt het!
Zie: werkend inschrijfformulier
Nu word het netjes verstuurd wanneer er een vinkje staat bij de 'algemene voorwaarden'. En wanneer je het vinkje weglaat krijg je netjes de melding dat je eerst akkoord moet gaan.
Maar op het domein waarop het formulier uiteindelijk moet komen te staan werkt deze 'algemene voorwaarden' optie niet, zie:
niet werkende inschrijfformulier
Nu word het formulier niet verzonden...Of de 'algemene voorwaarden' nu zijn aangevinkt of niet?!?
Dit is nog niet online en dus TOP SECRET enzo! Als mijn opdrachtgever hoort dat ik dit doe word ik waarschijnlijk nooit meer gevraagd voor iets, dus discretie gewenst !! Hiervoor alvast bedankt!
Het zijn exact dezelfde bestanden...En het werkt niet??!? HELLUP!?
Waarom werkt dit niet op het andere domein? Kan het uberhaupt aan het domein liggen?
HELLUP!!
Naja....Script?
het kan zijn dat je bepaalde dingen heb die niet overeen komen, sommige servers staan bepaalde dingen niet toe.... i remember :p
het kan zijn dat je bepaalde dingen heb die niet overeen komen, sommige servers staan bepaalde dingen niet toe.... i remember :p
Hey Wesley,
Dat moet het dan inderdaad wel zijn...
Ik ga dit dan maar aan de host in kwestie vragen, maar wat zou deze host dan 'uit kunnen hebben staan'? Wat bij mijn eigen host 'aanstaat'?
Bedankt!
Dat moet het dan inderdaad wel zijn...
Ik ga dit dan maar aan de host in kwestie vragen, maar wat zou deze host dan 'uit kunnen hebben staan'? Wat bij mijn eigen host 'aanstaat'?
Bedankt!
Andere php-versie ofzo. Dat veroorzaakt dan ook het 'ga terug' probleem. Dat werkt namelijk bij mij gewoon.
Dus de betreffende host draait een verouderde PHP versie...?!
Jij zegt dat de 'ga terug' optie bij jou gewoon werkt...Bedoel je dan wel deze:
inschrijfformulier gekke host ?
Of bedoel je deze:
inschrijfformulier mijn eigen host
En kun je deze geheel invullen en versturen?
Jij zegt dat de 'ga terug' optie bij jou gewoon werkt...Bedoel je dan wel deze:
inschrijfformulier gekke host ?
Of bedoel je deze:
inschrijfformulier mijn eigen host
En kun je deze geheel invullen en versturen?
nee gewoon de niet aangepaste code die ik stuurde. Het is trouwens niet netjes om maar een error te weergeven, terwijl ze niks ingevuld hebben. Zoals ik het dee lijkt me beter. Deze versie: http://www.marcelvandeweerd.nl/demo/mail.htm
Marcel...
Ik geef toch niet zomaar een 'error':
formuliertje
Er word toch netjes verteld welk veld er ingevuld moet worden?
Ook wil ik graag weten of de linkjes in mijn vorige reaktie alhier werken.
Kun je deze versturen zonder te blijven hangen op het 'algemene voorwaarden' aanvink hokje? Of blijft er om gezeurd worden?
Ik geef toch niet zomaar een 'error':
formuliertje
Er word toch netjes verteld welk veld er ingevuld moet worden?
Ook wil ik graag weten of de linkjes in mijn vorige reaktie alhier werken.
Kun je deze versturen zonder te blijven hangen op het 'algemene voorwaarden' aanvink hokje? Of blijft er om gezeurd worden?
nee ik bedoel maar 1 error, dus alleen: geen naam ingevuld', dat terwijl ze helemaal niks ingevuld hebben.
Ik begrijp wat je bedoeld...
Maar waarom zou iemand niets invullen en dan op verzenden drukken?
Is het soms niet duidelijk dat bepaalde velden verplicht zijn?
Ik vind het constant rekening houden met 'alles' eigelijk overbodige luxe.
Iemand die dit doet, gewoon maar op verzenden drukken...krijgt dan ook maar lekker 1 error. Dit soort mensen moeten 'ons' toch geen extra werk op gaan leveren?
Of begrijp ik het verkeerd en gebeurd dit 9 van de 10 keer dat iemand een formulier invult?
Maar waarom zou iemand niets invullen en dan op verzenden drukken?
Is het soms niet duidelijk dat bepaalde velden verplicht zijn?
Ik vind het constant rekening houden met 'alles' eigelijk overbodige luxe.
Iemand die dit doet, gewoon maar op verzenden drukken...krijgt dan ook maar lekker 1 error. Dit soort mensen moeten 'ons' toch geen extra werk op gaan leveren?
Of begrijp ik het verkeerd en gebeurd dit 9 van de 10 keer dat iemand een formulier invult?
Nee okee je heb wel gelijk.